trutquote:Op zondag 7 maart 2004 15:56 schreef Insomaniac het volgende:
Sorry.. Dat moest even.
quote:Op zondag 7 maart 2004 15:58 schreef Briefcase het volgende:
[..]
trut
"waarheen leid de weg die wij moeten gaan"quote:Op zondag 7 maart 2004 15:59 schreef RaymanNL het volgende:
waar gaat dit naar toe?
Dat is ook een enorm domme opmerking, want taalkundig klopt het.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:00 schreef Ifyafeelme het volgende:
domste opmerking : een persoon die een topic hierover begint met als topic titel het domste opmerking topic. dat vind ik nogal dom.
Appelscha hoorde ikquote:Op zondag 7 maart 2004 16:00 schreef Tiemie het volgende:
[..]
"waarheen leid de weg die wij moeten gaan"
Nee, het is volgens de vandale "de topic" . maar "het topic" bekt wat beter.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is ook een enorm domme opmerking, want taalkundig klopt het.
hehe ik sta ook hoog voor het vak Nederlands!quote:Op zondag 7 maart 2004 16:01 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat is ook een enorm domme opmerking, want taalkundig klopt het.
Das een domme opmerking.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hehe ik sta ook hoog voor het vak Nederlands!![]()
mag ik ook wat gemeens zeggen tegen jou ?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Das een domme opmerking.
Uit je profiel: "vakkevuller" ...quote:Op zondag 7 maart 2004 16:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hehe ik sta ook hoog voor het vak Nederlands!![]()
Dat heb je al gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:05 schreef Briefcase het volgende:
[..]
mag ik ook wat gemeens zeggen tegen jou ?![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:07 schreef NiteSpeed het volgende:
NS is tov.
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:07 schreef Tiemie het volgende:
nofi natuurlijk
jamaar dat was terecht en dus niet gemeenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat heb je al gedaan.. Je noemde me trut.
.
Doe je het weer.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:10 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jamaar dat was terecht en dus niet gemeen![]()
diep...quote:Op zondag 7 maart 2004 16:10 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jamaar dat was terecht en dus niet gemeen![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:16 schreef godard_k het volgende:
Als je je battereien andersom in je zaklamp stopt, brand hij achteruit![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:16 schreef godard_k het volgende:
Als je je battereien andersom in je zaklamp stopt, brand hij achteruit![]()
ja ben een draaideur gemenerikquote:Op zondag 7 maart 2004 16:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doe je het weer..
wat is er mis met vakkenvullen? Ik ben 15 en kan niks beters doenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:05 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Uit je profiel: "vakkevuller" ...
waarschijnlijk de komende 30 jaar ook niet. Veel plezier met je mislukte levenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is er mis met vakkenvullen? Ik ben 15 en kan niks beters doen![]()
appelschaquote:Op zondag 7 maart 2004 16:02 schreef Briefcase het volgende:
[..]
Appelscha hoorde ik
jij kunt het ook niet helpen..quote:Op zondag 7 maart 2004 16:28 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
appelschada woon ik
![]()
![]()
![]()
nee, maar het is wel leuk hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 16:28 schreef Briefcase het volgende:
[..]
jij kunt het ook niet helpen..
wat is daar nou leuk aan ?quote:Op zondag 7 maart 2004 16:35 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
nee, maar het is wel leuk hoor
wil je mij en de rest van FOK! ff een lol doen en de quote knop gebruiken als je op iemand reageert, beetje slecht te volgen zo. Dank uquote:Op zondag 7 maart 2004 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
ik denk omdat er een soort van pretpark is.
Is toch niet nodig als het bericht er boven staat maar laten we nou ONtopic gaanquote:Op zondag 7 maart 2004 16:39 schreef Briefcase het volgende:
[..]
wil je mij en de rest van FOK! ff een lol doen en de quote knop gebruiken als je op iemand reageert, beetje slecht te volgen zo. Dank u
ja leuk héquote:Op zondag 7 maart 2004 16:38 schreef RaymanNL het volgende:
ik denk omdat er een soort van pretpark is.
ja is wel nodig en nee laten we het vooral OFFtopic houdenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:41 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is toch niet nodig als het bericht er boven staat maar laten we nou ONtopic gaan
nou doe je het weerquote:Op zondag 7 maart 2004 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
maar het heet toch niet het grote offtopic topic
ja is wel zo makkelijk iddquote:Op zondag 7 maart 2004 16:42 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ja is wel nodig en nee laten we het vooral OFFtopic houden
Niets hoor, je schreef vakkenvuller alleen verkeerd in je profiel.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
wat is er mis met vakkenvullen? Ik ben 15 en kan niks beters doen![]()
geeft niet. Denk niet dat de mensheid daar rouwig om is.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:46 schreef RaymanNL het volgende:
maar dan word dit topic zomenteen gesloten?
bronquote:10 things I hate about everyone:
1 people who point at their wrist while asking for the time
i know where my watch is pal, where the fuck is yours?
do i point at my crotch when i ask where the toilet is?
2 people who are willing to get off their ass to search the entire room for the tv remote
because they refuse to walk to the tv and change the channel manually
3 when people say "oh you just want to have your cake and eat it too"
damn right! what good is a cake if you can't eat it?
4 when people say "it's always the last place you look"
of course it is why the fuck would you keep looking after you've found it? do people do this? who and where are they? gonna kick their ass!
5 when people say while watching a film "did you see that?"
no loser, i paid $12 to come to the cinema and stare at the fucking floor
6 people who ask "can i ask you a question?"
didn't really give me a choice there, did ya sunshine?
7 when something is 'new and improved!' which is it? if it's new,
then there has never been anything before it if it's an improvement, then there must have been something before it
8 when people say "life is short"
what the fuck?? life is the longest damn thing anyone ever fucking does!! what can you do that's longer?
9 when you are waiting for the bus and someone asks "has the bus come yet?"
if the bus came would i be standing here, dumass?
10 when people tell you there are 10 things in this section when there's clearly only 9
( and a crappy 1 )
sorry
Anytimequote:Op zondag 7 maart 2004 17:07 schreef Briefcase het volgende:
[..]
hartelijk dank voor deze stroom nutteloze informatie.
ja je bent er weerquote:Op zondag 7 maart 2004 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
ben ik weer, iemand nog domme opmerkingen?
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:24 schreef Asshole het volgende:
Ik stond van de week naast mn maat op de piste. Komt er een sneeuwscooter aan, roept ie; kijk uit, een auto![]()
Die scoort hoogquote:Op zondag 7 maart 2004 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
domme opmerking -> Wegens idioot gedrag van jullie mede users in andere fora gaat deze ONHERROEPELIJK op slot.
Discussie hierover NIET meer mogelijk, zijn juliie helemaal gek geworden.
Het is de meest domme opmerking die ik tot nu toe heb gezienquote:Op zondag 7 maart 2004 21:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die scoort hoog
Vast van de crew
toe aan pensioen lijkt mequote:Op zondag 7 maart 2004 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is de meest domme opmerking die ik tot nu toe heb gezien
en dan lekker makkelijk dichtgooien en een paar een ban ,
nou nou ,wat zijn we stoer zeg![]()
Is wel een leuk idee, een topic maken waarin iedereen zo OFFtopic mogelijk post. Of was dit een domme opmerkingquote:Op zondag 7 maart 2004 16:45 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
ja is wel zo makkelijk idd![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 21:24 schreef Asshole het volgende:
Ik stond van de week naast mn maat op de piste. Komt er een sneeuwscooter aan, roept ie; kijk uit, een auto![]()
Als je niet opstijgt hoef je ook niet te landen toch?quote:Op zondag 7 maart 2004 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Opstijgen is een keuze landen moet je altijd.
nee het is briljantquote:Op zondag 7 maart 2004 22:26 schreef Pizzakoerier het volgende:
[..]
Is wel een leuk idee, een topic maken waarin iedereen zo OFFtopic mogelijk post. Of was dit een domme opmerking![]()
Als het dat zou zijn zou het ontopic zijn wanneer je offtopic zou gaanquote:Op zondag 7 maart 2004 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
maar het heet toch niet het grote offtopic topic
maar bloemkool is lekkerder..quote:Op zondag 7 maart 2004 23:03 schreef autocue het volgende:
[..]
Als het dat zou zijn zou get ontopic zijn wanneer je offtopic zou gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |