BLEGGGHH ONLY IN AMERICA :S :S :Squote:Op zondag 7 maart 2004 15:27 schreef Sidekick het volgende:
Gefeli NorthernStar en Dagonet..
Laat NWS niet afzinken tot FP2....![]()
En vergeet c&h niet, want dan weet ik wel een paar mensen die achter je aan komenquote:Op zondag 7 maart 2004 15:28 schreef Insomaniac het volgende:
Dagonet
Als je nu minder in ONZ gaat posten, maak ik je af..
Doe eens wat specifieker, ben verotte slecht in van die open vragenquote:Op zondag 7 maart 2004 15:37 schreef _The_General_ het volgende:
wel dagonet, vertel eens iets over jezelf
-Ben je getrouwd? Heb je een vriendin? (Hoeft elkaar niet perse uit te sluiten)quote:Op zondag 7 maart 2004 15:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Doe eens wat specifieker, ben verotte slecht in van die open vragen
Die zou ik ook graag beantwoord willen zienquote:Op zondag 7 maart 2004 15:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-Ben je atheïst of gelovig?
quote:Op zondag 7 maart 2004 15:40 schreef Megumi het volgende:
Veel geluk Dagonet.
Geen van tweeënquote:Op zondag 7 maart 2004 15:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
-Ben je getrouwd? Heb je een vriendin? (Hoeft elkaar niet perse uit te sluiten)
Het groen uit een bos dat 's ochtends in de mist gehuld is & Gifgroenquote:-Wat is je favo kleur en je minst favo kleur?
Poeh, ff denken, paar keer VVD (maar dat was meer lokaal) Groen Links en CDA bij Balkenende 1 als tegenstem voor de LPF (ik gaf dat kabinet toch al weinig kans dus dat vond ik wel kunnenquote:-Wat is je stemgeschiedenis tot nu toe?
Niet georganiseerd gelovig en ik kan me heel erg vinden in Multatuli's gebed van de ontwetende. Hoewel ik de Bijbel rustig uit elkaar kan trekken op de inconsequenties heb ik ook Augustinus, Milton en Aquinas gelezen bijv. (en de Torah en de Koran) en ik zal niemand afvallen op zijn of haar geloofsovertuiging. Het belijden van een geloof is een keuze en daar moet iedereen vrij in kunnen zijnquote:-Ben je atheïst of gelovig?
Ja, ik heb over veel mensen wel een mening, net als iedereen.quote:-Heb je een mening over bijvoorbeeld een Robert_Jensen en een gelly? (Dit zijn volstrekt willekeurige users uit mijn duim. Ze hoeven zich niet aangesproken te voelen.)
wat zij zegt!quote:Op zondag 7 maart 2004 15:28 schreef Insomaniac het volgende:
Dagonet
Als je nu minder in ONZ gaat posten, maak ik je af..
Hetero, gaat je geen reet aanquote:Op zondag 7 maart 2004 15:52 schreef _The_General_ het volgende:
Sexuele voorkeur, inkomen, opleidingsniveau etc etc
Of zijn jullie islamofiel. Wat is bijvoorbeeld jullie mening over koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden".quote:Op zondag 7 maart 2004 15:47 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
-Ben je atheïst of gelovig?
Dat je het niet uit de context moet trekken en dat er soortgelijke dingen ook staan in de Bijbel (Deuteronimus, Leviticus? Denk ik uit mijn hoofd). Maar da's een heel ander topicquote:Op zondag 7 maart 2004 16:39 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Of zijn jullie islamofiel. Wat is bijvoorbeeld jullie mening over koranvers 5:33 "De vergelding voor hen die God en Zijn Boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden".![]()
Ik denk wel dat ik jou een zeer goede mod ga vindenquote:Op zondag 7 maart 2004 16:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat je het niet uit de context moet trekken en dat er soortgelijke dingen ook staan in de Bijbel (Deuteronimus, Leviticus? Denk ik uit mijn hoofd). Maar da's een heel ander topic
En dank je
Ja hallo, maak het anders even eng ofzoquote:Op zondag 7 maart 2004 17:05 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd! (Hoewel? Is het eigenlijk wel een felicitatie waard?)
Enne..veel succes en wijsheid toegewenst.
Dat staat in het gesloten topic, Maar kort gezegd, ik lees veel kranten(sites) en nagenoeg alles hier plus nog een heleboel aan achtergrond info.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:14 schreef Re het volgende:
hoi Dago, wat is je affiniteit met NWS?
en succes, ook voor NS
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:49 schreef Dagonet het volgende:
Dat je het niet uit de context moet trekken en dat er soortgelijke dingen ook staan in de Bijbel (Deuteronimus, Leviticus? Denk ik uit mijn hoofd). Maar da's een heel ander topic
[offtopic]Eh, wat heb ik met de bijbel te maken ? [offtopic]quote:Op zondag 7 maart 2004 16:52 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik denk wel dat ik jou een zeer goede mod ga vinden
"Alle macht corrumpeert, absolute macht corrumpeert absoluut" -- Lord Actonquote:Op zondag 7 maart 2004 21:38 schreef CeeJee het volgende:
Gefeliciteerd !
En denk eraan: with great power comes great responsibility.
Je prioriteiten zijn de users (VOOR de schermen dus!)quote:Op zondag 7 maart 2004 22:46 schreef Dagonet het volgende:
Mijn eerste actie is het inlezen achter de schermen
Dit is belangrijker nieuws.quote:Op maandag 8 maart 2004 07:34 schreef GewoonPim het volgende:
Ik kreeg 9/11 flitsen bij het lezen van "Breaking News"!
quote:Op maandag 8 maart 2004 08:02 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dit is belangrijker nieuws.
God moet zijn bek houden.quote:Op maandag 8 maart 2004 08:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Met God's goedkeuring zullen jullie veel goed werken doen.![]()
Doen!quote:Op maandag 8 maart 2004 08:16 schreef ShaoliN het volgende:
Zal ik trouwens even een topic over Marokkanen openen? Als binnenkomer zeg maar.![]()
Zijn ze alweer in het nieuws dan? Tot die tijd wil ik hier geen Marokkanen zienquote:Op maandag 8 maart 2004 08:16 schreef ShaoliN het volgende:
Zal ik trouwens even een topic over Marokkanen openen? Als binnenkomer zeg maar.![]()
Geef Chadi dan maar een banquote:Op maandag 8 maart 2004 08:23 schreef Dagonet het volgende:
Zijn ze alweer in het nieuws dan? Tot die tijd wil ik hier geen Marokkanen zien
Vandaar ook mijn sub tekstquote:Op maandag 8 maart 2004 08:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Geef Chadi dan maar een ban![]()
Ik wil ook geen Marokkanen zien in tram 6, helaas blijven ze maar komenquote:Op maandag 8 maart 2004 08:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zijn ze alweer in het nieuws dan? Tot die tijd wil ik hier geen Marokkanen zien
Het geintje is duidelijk maar dat je hier op je woorden moet letten was me allang duidelijkquote:Op maandag 8 maart 2004 08:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik wil ook geen Marokkanen zien in tram 6, helaas blijven ze maar komen.
Nee, en jij ook al nietquote:Op maandag 8 maart 2004 09:07 schreef Meki het volgende:
Dagonet ben je een meisje
Ben je preuts ofzow?quote:Op maandag 8 maart 2004 09:12 schreef Dagonet het volgende:
Nee, en jij ook al niet
Neuken zit er dus niet in
Want buiten Meki is niemand geinteresseerd?quote:Op maandag 8 maart 2004 09:12 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, en jij ook al niet
Neuken zit er dus niet in
Neequote:Op maandag 8 maart 2004 09:17 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Want buiten Meki is niemand geinteresseerd?
Wat bedoel je daarmeequote:Want buiten Meki is niemand geinteresseerd?
Je bent de eerste die het vroegquote:Op maandag 8 maart 2004 09:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
Dat ik je lief vindquote:Op maandag 8 maart 2004 09:18 schreef Meki het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee
climero gedrag dat is niet eerlijkquote:Op maandag 8 maart 2004 08:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Geef Chadi dan maar een ban![]()
en wat is nu de werkelijk reden dat je opstapt?quote:Op maandag 8 maart 2004 09:15 schreef robh het volgende:
[..]
Ben je preuts ofzow?
quote:Op zondag 7 maart 2004 23:24 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je prioriteiten zijn de users (VOOR de schermen dus!)
Ik ben het er ook helemaal mee eens, vandaar dat ik in de crewfora de richtlijnen aan het lezen was, hints en tips en meer van dat soort zaken zodat ik niet als een dolle stier links en rechts dingen ga sluiten of edittenquote:Op maandag 8 maart 2004 11:29 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Echt waar , ik vind heel mooiquote:Dat ik je lief vind
Probeer het eens uit zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:09 schreef skunkator het volgende:
Dagonet, hoe groot is de kans dat jij me banned als ik je helemaal kapot scheld ?
Die kans is niet aanwezig, modjes kunnen niet bannenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:09 schreef skunkator het volgende:
Dagonet, hoe groot is de kans dat jij me banned als ik je helemaal kapot scheld ?
Ja, jij kan het dak op; mij een LPF achtige noemenquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:59 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Werd het niet eens tijd voor een moslim als mod, om een goede afspiegeling van de Fok!samenleving te houden?. Of brengt dat de scheiding van kerk en Fok! in gevaar? Dit riekt naar gecoiboit en discrematie.
Ja, maar toen wist ik ook nog niet dat jij het zou wordenquote:Op woensdag 10 maart 2004 19:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, jij kan het dak op; mij een LPF achtige noemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |