Ik was wel eerder jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier dan verder?
Deze was eerder.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:03 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik sneller ..:)
Ben benieuwd wie volgende week last heeft van zijn/haar keel.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:04 schreef Magics het volgende:
Ook Maud had stemproblemen. Jammer
Ja dag, rot ff lekker op. Zitten We daar weer met hemquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:06 schreef Toeps het volgende:
Die gozer moet bij Duinrell gaan werken als clown of zo.
\quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:07 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja dag, rot ff lekker op. Zitten We daar weer met hem
Ja zegquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:07 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat doet hij raar met zijn hand
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:07 schreef schatje het volgende:
De jury vindt dit natuurlijk helemaal geweldig.
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:07 schreef schatje het volgende:
De jury vindt dit natuurlijk helemaal geweldig.
Wij kijken naar RTL4 ....en jijquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:08 schreef xsocam het volgende:
goeie lekkere stem
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wij kijken naar RTL4 ....en jij
Ben ik het wel mee eens ja. Maar er is meer nodig om te kunnen winnen. Laat hij de volgende keer dan een wat zwaarder nummer kiezen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat geweldige uitstraling
Zeker Rexonaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Dark_Killah het volgende:
Een deodorant, hahahahaha grappig jog. Gebruik je lul man.
Ga uit de kleren !!!1111quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Magics het volgende:
MArlies verras me !
Loopt jou Idols een half uur voor ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef Georges het volgende:
Boris was ook slecht zeg.
Past wel bij haar, ook zo'n sexy image..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Typische keuze van Marlies ............
Haha, ja ik kan er niks aan doenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:Ik denk gelijk weer aan die foto's als ik haar zie
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Past wel bij haar, ook zo'n sexy image..
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Past wel bij haar, ook zo'n sexy image..
Waarom zou hij een zwaarder nummer kiezen. Hij heeft een sfeervolle stem.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Maar er is meer nodig om te kunnen winnen. Laat hij de volgende keer dan een wat zwaarder nummer kiezen!
mwah, dat haar vind ik niks.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:12 schreef funmaster het volgende:
Gaat. Marlies heeft blijkbaar aan haar uiterlijk gewerkt, stukken beter als eerst.
Op de foto's die ik voor mij heb niet !!!!111quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand me verstellen of ze kleren aanheeft?
Maar ze is nu "paardenkop-af" gelukkigquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mwah, dat haar vind ik niks.
BHFH, click die foto's weg!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
IK STEM OP MARLIES!! MARLIES IS DE BESTE!!!!
Ach, dat mens kan nog geen eens fatsoenlijk playbacken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Op zich niet slecht, maar aan Christine kunnen nou eenmaal weinig mensen tippen. Foute keuze Marlies
nooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:14 schreef funmaster het volgende:
Wanneer houd het toch op met dat gezeur over die X-Factor?
Die heb ik weleens live gehoord en dat was soms ook niet bestquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Op zich niet slecht, maar aan Christine kunnen nou eenmaal weinig mensen tippen. Foute keuze Marlies
Ja, ik ook. Echt vreselijk valsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:14 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Die heb ik weleens live gehoord en dat was soms ook niet best![]()
Dan wint ze iig de playback show nooitquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Ach, dat mens kan nog geen eens fatsoenlijk playbacken.
Tsja je moet wat over hebben voor ' onze ' alibabaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:15 schreef Dark_Killah het volgende:
WTF, Stomme kut reclame, alleen voor de laatste kandidaat.
wij zijn haar foto's niet vergeten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:14 schreef -Hans- het volgende:
Zie je wel die Marlies is cool! ze vergat een stuk.
Zouden ze er zitten? (bij de notaris)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
toch jammer dat ze niet ff een item met Bas en Joël tussendoor hebben.
Ja, en dan krijg je een bedanksms'je van Ron ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
Ik ga trouwens op Alice stemmen, want ik vond haar best goed.
Een vriendin van me gaat meedoen aan de Bachelor. Ze is niet van plan die kerel in te gaan palmen maar ziet een gratis vakantie naar zuid-afrika wel zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef funmaster het volgende:
Morgen het huwelijk van de Bacholorette....... alsof dat mensen intresseert zeg
Nee, net als de accountant die vorig jaar niet mocht meekijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:18 schreef funmaster het volgende:
[..]
Zouden ze er zitten? (bij de notaris)
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
Die foto's was ze ook ff ' vergeten 'quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wij zijn haar foto's niet vergeten.
Voor mij sprong Irma er wel degelijk tussenuit, maar ze had een niet zo gangbaar nummer. De laatste keer dat ze optrad in Idols spetterde ze ook van het scherm. Zij en Boris zijn de uitschieters ditjaar. Zal me benieuwen of het bellende publiek dit jaar wel echt op kwaliteit gaat letten en niet alleen op mooie koppies.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
Ik vond tot nu toe echt niemand ECHT goed vanavond. Vorig jaar wilde Hind er nog wel eens tussenuit springen, maar nu zijn ze allemaal maar zozo, en we hebben alleen uitschieters naar beneden.
OKay succesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:17 schreef Magics het volgende:
"Bekroond met 11 Oscars"quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
LoTR, moet daar nog reclame voor gemaakt worden?
Ik dacht, komt die DVD nu alquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Idd vind ik Irma er ook echt tussenuit springen. Voor mij de beste!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor mij sprong Irma er wel degelijk tussenuit, maar ze had een niet zo gangbaar nummer. De laatste keer dat ze optrad in Idols spetterde ze ook van het scherm. Zij en Boris zijn de uitschieters ditjaar. Zal me benieuwen of het bellende publiek dit jaar wel echt op kwaliteit gaat letten en niet alleen op mooie koppies.
Ik heb hem hier thuis liggenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef jako71 het volgende:
OMGF... heb je hier nu ook al het Idols Magazine?
hahaha triieeest
idd... draait al 2,5 maand ofzo!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze kunnen reklame maken wat ze willen... ik ga die film(s) toch nooit zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik had je er een ban voor gegevenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik heb hem hier thuis liggen![]()
Kijk zo naar de samenvattingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:22 schreef Toeps het volgende:
Hmm, op wie moet ik nou stemmen? Ik heb nog niet echt een idool...
bespaar je dat geld nou fijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:22 schreef Toeps het volgende:
Hmm, op wie moet ik nou stemmen? Ik heb nog niet echt een idool...
Ik zeg al niets meerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik heb hem hier thuis liggen![]()
Hij maakte het nummer erg saai.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:24 schreef schatje het volgende:
Ook goed gezongen. Wel weinig volume.
Jup, dat is wel duidelijk voor mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goed, Boris gaat Idols winnen.
Ik ga echt niet stemmenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:27 schreef funmaster het volgende:
De lijnen zijn NU open
Ik welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:27 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stemmen.
1400 man.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:28 schreef ekuyer het volgende:
Weet iemand hoeveel volk er wel niet in die zaal zit ???????????????
1400quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:28 schreef ekuyer het volgende:
Weet iemand hoeveel volk er wel niet in die zaal zit ???????????????
Valt me nog mee dat ze niet begin te schreeuwen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
En Dooske gaat nog ff overdrijven.
Goh Tom TOm , tof dat je zo neutraal JK kan beoordelen ! Klassequote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma, Marlies, Maud en Boris waren heeeel erg goed.
Ron, Alice en JK waren matig tot goed.
Robin, Meike en Eric waren ronduit slecht.
Doe dat!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef jako71 het volgende:
met stomheid zit ik te kijken....
is DIT nou wat zo HOT is in Nederland?
heb wat voorrondes gezien, de rest nog nooit,....
ik zap wel naar wat anders, niet naar Yorin
In vergelijking met die andere 4 was hij gewoon niet zo slecht.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:30 schreef Magics het volgende:
Goh Tom TOm , tof dat je zo neutraal JK kan beoordelen ! Klasse![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:30 schreef BVO het volgende:
Boris was goed, maar op deze manier gaat hij het niet van Maud, Marlies en Irma winnen denk ik.
Goede username gekozenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:31 schreef Zeiksnor het volgende:
Volgems mij zingen ze in csi nog beter
Inderdaad, maar opzich was het zingen wel goed hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Boris wel goed, maar hij komt zo ontzettend saai over. Dat vind ik heel jammer.
Het SMS nummer bedoel ikquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:33 schreef funmaster het volgende:
[..]
0909-0306
Kom op, een beetje mag toch wel. Nou niet gelijk gaan huilen hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:35 schreef Magics het volgende:
Oei Alice reageert arrogant op haar kansen, heb wel net op haar gestemd.... spijt
je moet zulke mensen tegen zichzelf in bescherming nemenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:36 schreef funmaster het volgende:
[..]
2211
Steel mn mening eens niet!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh ja, Meike.
Dat is geen zingen te noemen. Dat kind staat daar te fluisteren. Ze heeft geen power, niks. Exit graag!
Graag, hij is toch al doof.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil Edwin ontslaan uit de jury wegens belachelijke commentaren. Weet iemand hoe ik dat kan doen?
Ga je me nu aanklagen ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:37 schreef NiNi het volgende:
Steel mn mening eens niet!![]()
klaag 'm aanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:37 schreef NiNi het volgende:
[..]
Steel mn mening eens niet!![]()
Inderdaad ja !quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:39 schreef femmerink het volgende:
Als je nou mensen eruit zou kunnen stemmen was het nog leuk om te sms'en
We kunnen het op een akkoordje gooien..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ga je me nu aanklagen ofzo?
gtma?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
klaag 'm aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |