Moest je me net maar het voordeel van de tweifel gevenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef schatje het volgende:
Jezus, wat snelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef Toeps het volgende:
Meike moet optiefen!
Nee, het moet wel eerlijk gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Moest je me net maar het voordeel van de tweifel gevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaja, ik begrijp het al..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee, het moet wel eerlijk gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Irma vond ik niet zo super, op de een of andere manier kwam ze (op mij) schreeuwerig over, te druk. Ook door de keus van 't liedje. terwijl ze echt 'n prachtige stem heeft. Erg jammer..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:41 schreef Dark_Killah het volgende:
Irma was verreweg de beste, opmerkingen ?
Vertel..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef sindell het volgende:
Borisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Duidelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja hoor lieverdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maar eigenlijk vind je mij toch beter hèom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stem...dat is de enige stem waarvan ik em echt mooi en anders vind.....maar dat is mijn mening natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Vertel..
Wederom zijn we het eens!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef schatje het volgende:
Eigenlijk doen alleen de dame's het leuk, met uitzondering van Meike dan.
Ik dacht precies hetzelfde! Daar is Fok toch voor?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:44 schreef funmaster het volgende:
"Wil je chatten met andere Idols-fans?
Stuur dan ID CHAT naar 2200 Post op Fokforum!"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop