ja ik was bezig maar werd even weggeroepenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:39 schreef Rewimo het volgende:
Psst, moet deel 12 nu niet dicht?
okquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:46 schreef Karin het volgende:
[..]
ja ik was bezig maar werd even weggeroepen
Theo was even te leen van Eva maar die bewaakt hem alsof ie van goud is hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Is Iris ook al zo gek op Theo?Wat wordt ze al groot, Lois!
Oooooooooooooowwwwwwwwwww......................quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:27 schreef melonovy het volgende:
Wow, Bram heeft een leuke dag gehad, hij is iig goed verwend! Leuk dat je het met zo veel foto's deelt met ons...
Nog effies en dan mogen wij hetzelfde vieren...
iris wil ook alleen nog maar zo zitten in de wipstoel:quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:28 schreef moussy het volgende:
Wat zit ze al goed!! Cas kan niet in onze nep-tripper zitten, dan tuimelt z'n hoofd achterover
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef jessie het volgende:
Chiara is zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helaas wou Bram helemaal niet aan de taart zitten maar toen het op zijn eigen bordje lag dus gelukkig wel.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:55 schreef danosa het volgende:
Jeutje, Bram is goed verwend zie ik. Zijn taart is echt prachtig, hoe heeft hij die aangevallen, met beide handen of heel beschaafd? Leuk hoor, zo'n eerste verjaardag, heb je ook een traantje weggepinkt Karin?
quote:Op zondag 7 maart 2004 23:12 schreef Grijs het volgende:
Daan is ook erg blij met z'n zusje:
[afbeelding]
Lijkt me ook, zo'n zacht kussentjequote:Op zondag 7 maart 2004 23:12 schreef Grijs het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 maart 2004 23:12 schreef Grijs het volgende:
Wat een lieve foto, Meaghan!
[afbeelding]
ahhh, wat lief!!quote:Op maandag 8 maart 2004 10:36 schreef phileine het volgende:
Melonovy, ik moest laatst nog denken aan juist die bovenste foto van Chiara. Toen duurde het ook niet lang meer voordat ik moest bevallen en ik was zó weg van die foto, die heb ik dagenlang open laten staan om er steeds naar te kijken en te hopen dat ik ook zoiets zou krijgen.
Ik zag net dat er nog een foto van was... Die is ook leuk!quote:Op zondag 7 maart 2004 23:12 schreef Grijs het volgende:
Wat een lieve foto, Meaghan!
[afbeelding]
En die hebben wij dus ook!quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:31 schreef Lois het volgende:
Jonnetje, het was mij niet opgevallen maar mijn (oplettende) man wel, we hebben dezelfde box! Wij hebben hem alleen geverfd en die balletjes eruitgezaagd maar het is precies dezelfde!
inderdaad! en wat een vrolijk koppie!quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:46 schreef melonovy het volgende:
Leuk Eska om je mooie mannetjes eens te zien!!
quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:02 schreef basset het volgende:
Die ogen van Max achter de computer! Geweldig!
quote:Op maandag 8 maart 2004 23:26 schreef bixister het volgende:
visles van papa. meteen maar op haai.
Die van ons is ook geverfd hoor... kun je als het goed is ook wel een beetje zien, de kralen-balletjes zijn nog de orginele kleuren (met af en toe wat kwakjes nieuwe verf er overheenquote:Op woensdag 10 maart 2004 13:31 schreef Lois het volgende:
Jonnetje, het was mij niet opgevallen maar mijn (oplettende) man wel, we hebben dezelfde box! Wij hebben hem alleen geverfd en die balletjes eruitgezaagd maar het is precies dezelfde!
Op woensdag 10 maart 2004 14:42 schreef Eska het volgende:
En die hebben wij dus ook!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Alicia foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 09:42 schreef miss_dynastie het volgende:
*knipperdeknip*
Bo, je wordt al net zo'n fotomodel als Alicia. Alicia, waar is Alicia eigenlijk? Mama van Alicia?? Waar blijven de foto's???
*knipperdeknip*
t'Is wel een ouwe maar "hoezo spekkie?"quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:36 schreef pluisje het volgende:
Ow Bo, wat heb je toch een heerlijk koppie
En meer spekbabies aub!
Ja maar, ja maar, ja maar.... ze kon toch ook een foto van haar buik postenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:32 schreef pluisje het volgende:
Psst, volgens mij is Knor even uit logeren bij haar ouders (zag zoiets in het Buiktopic).
Ja, dit is een spekbabyquote:Op maandag 15 maart 2004 11:18 schreef Bright het volgende:
edit: is dit nu een spekbaby? Ze heeft gewoon lekker wat reserves
Ik kan de verjaardagsfoto's van Damon ook niet zienquote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef lily het volgende:
Ik kan helaas niet alle fotoos zien (ze worden simpelweg niet geladen)
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan de verjaardagsfoto's van Damon ook niet zien![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:50 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
ik heb nog geen tijd gehad, althans mijn prioriteiten lagen anders
Ik ben nu al een half uur aan het proberen (verversen, verversen) Hij blijft steeds hangen op 13 items.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:51 schreef Bright het volgende:
Als je de foto's niet ziet, dan is de server druk - gebruik dan verversen, of klik rechts op het kruisje en selecteer dan 'Plaatje laden'of zoiets. na enkele keren doet'ie het wel.
Deze mooie foto's mag je natuurlijk niet missen
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:32 schreef pluisje het volgende:
Psst, volgens mij is Knor even uit logeren bij haar ouders (zag zoiets in het Buiktopic).
Jaaaaquote:Op maandag 15 maart 2004 12:20 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ben hier idd al bijna 2 weken, maar zal strakkies ffies kijken of er iets leuks hier op schijf staat van alicia
beetje verkleind, misschien dat het dan wel gaat?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:08 schreef lily het volgende:
Ik wil de foto van Elise ook zien![]()
lukt nog steeds niet
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:15 schreef babyfeet het volgende:
ja he ben ook weer superblij dat ik kan posten hij word zo grootquote:Op maandag 15 maart 2004 22:12 schreef melonovy het volgende:
Leuk babyfeet!
Ja! Nu zie ik mquote:Op maandag 15 maart 2004 15:59 schreef Bright het volgende:
beetje verkleind, misschien dat het dan wel gaat?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:29 schreef melonovy het volgende:
Toen ze nog heel klein was, lag ze in een kleine kronkel op de oppervlakte, even spammen:
11 weken oud:
Zo ligt ie er heel vaak bij...ff rekken....dus is wel typerend voor Liam.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:10 schreef Rewimo het volgende:
Zo te zien roept hij heel hard Hoera!Stoer zeg, Liam
Wat een lekker mannetje, Belana
me tooquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind duimfoto's altijd zó schattig
Dit is een van mijn favoriete foto'squote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:40 schreef lily het volgende:
[..]
me too
Owwww, Pietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:41 schreef bixister het volgende:
ah, heb toevallig nog een duimfoto van afgelopen zondag:
[afbeelding]
(gezellig met 1 van z'n ooms op de bank)
Dat wou ik nou net zeggen! Wat een heerlijk vnetje die Joshua! En wat wordt ie alweer groot ook zeg! Pffff....de tijd gaat zo hard.... (zelfs Liam is alweer bijna 2 maanden...)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Joshua, jij lijkt sprekend op je papa![]()
Wat een lachebek
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Joshua, jij lijkt sprekend op je papa![]()
Wat een lachebek
een foto van mama in het meeting topicquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:03 schreef bixister het volgende:lily, spieken mag hoor.
joshua, geen idee hoe je papa & mama er uitzien (iemand een linkje?) dus vooralsnog: geen mening.
ah, tnx. hmmm ja ik zie wel enige gelijkenis, maar nu nog een foto van vader!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:04 schreef lily het volgende:
[..]
een foto van mama in het meeting topic
Ik zie Nicky en Duco trouwens ook bijna niet meer op FOK! eigenlijk... how come?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef livelink het volgende:
Op de foto dat Mara schrikt, lijkt ze een beetje op Duco vind ik.
Hey Lewis heb jij familie in Haarlem? Joshua lijkt als twee druppels water op een van 'mijn'kindjes op het werk...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:45 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[afbeelding] En last but not least, hier lijkt hij ouder dan hij is.
Ze komt uit Haarlem jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:03 schreef Jelief het volgende:
[..]
Hey Lewis heb jij familie in Haarlem? Joshua lijkt als twee druppels water op een van 'mijn'kindjes op het werk...
zo niet is het gewoon grappig,,, Lekker ventje heb jij hoor!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:27 schreef bixister het volgende:
psst hij vond die schoenen eigenlijk maar niks hoor. maar hij is idd te stoer om dat te laten merken.hier de 3 foto's die eraan voorafgingen:
[afbeelding]
Ook al zo'n lekker vrolijk koppiequote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:52 schreef basset het volgende:
sorry voor of-topic mensen:quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ze komt uit Haarlem jaWerk je op een KDV?
aaaaaaaaahquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:40 schreef lily het volgende:
"eerste keer ziek" foto (mama ook ziek)
die harenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:40 schreef lily het volgende:
en nog een "eerste keer ziek" foto (mama ook ziek)
[afbeelding]
ja :')quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:52 schreef bixister het volgende:
(wat een enorme bink alweer, lily!)
Ja, dat vond ik ook toen ik zijn foto zagquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:42 schreef lily het volgende:
Luca lijkt wel wat op Christan![]()
ik krijg dat ook nog niet voor elkaar, babyfeetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:01 schreef babyfeet het volgende:
(moet toch eens allee namen uit mijn hoofd gaan leren)![]()
ik ben al zo incontinent als de pest maar op dat moment was ik niet de enige die het niet meer hield in de kamerquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:40 schreef babyfeet het volgende:
zijn leuke foto's knorretje
maar bij die ene lag ik bijna van mijn stoel
staat ze daar zo mooi met de handen op haar borsten Prachtig![]()
yep, het maakt gelukkig niet uit wat voor handdoek (al heeft ze wel voorkeur als je d'r laat kiezen uit een handdoek gewoon uit de badkamer (onder de voorwaarde dat ie zacht is) of 1 met bert en ernie of pooh etc, dan gaat ze natuurlijk voor een van de laatsten) maar met iets anders alleen vertikt ze het en is het huis te klein. Er mag inmiddels wel een dekentje of lakentje bij liggen, maar snachts/sochtends treffen we die steevast uit bed aan op de grond.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:45 schreef livelink het volgende:
Alicia slaapt dus nog steeds met handdoeken? Ik vind dat zo grappig. Ik vind Alicia er op sommige foto's al zo groot uitzien en op andere foto's is ze ineens weer zo'n heel klein meisje.
Lief hoor.
vreemd, ze staan op de fokserver, hebbie vaker probs met plaatjes van de fokserver ? of eenmalig dit keer ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:52 schreef lily het volgende:
De fotoos van alicia kan ik nu (eerst rode kruisjes) met wat kunst-en vliegwerk zien...
nou, normaliter heb ik problemen met picserver...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:55 schreef Knorretje het volgende:
[..]
vreemd, ze staan op de fokserver, hebbie vaker probs met plaatjes van de fokserver ? of eenmalig dit keer ?
heb het iig doorgegeven wat betreft de fokserver ze hadden geen idee waar het aan ligt aangezien je dit niet altijd hebt (denk aan smilies en andere standaard plaatsjes van de fokserver enz) maar wie weet komen er meer "klachten"quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:58 schreef lily het volgende:
[..]
nou, normaliter heb ik problemen met picserver...
met fokserver weet ik eigenlijk niet, maar ik zie rode kruisjes (ik moet nu rechtsklikken en figuur weergeven e.d.)
klopt dat heb als het goed is iedereenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:06 schreef lily het volgende:
Als ik op jouw fotoos klik (want ik zie ze anders niet) opent zich een nieuw venster...
quote:Op zondag 21 maart 2004 14:13 schreef Lois het volgende:
wep=Wheelp ala Bert Visser
Ze doet het inderdaad keihard ja, zo hard dat wij weleens van schrik onze adem inhouden maar dan gaat ze alweer vrolijk lachend verder. Gelukkig doet ze het niet buiten, en ik hoop ook sterk dat ze niet op het idee komt om dat te doen.quote:Op zondag 21 maart 2004 19:35 schreef jessie het volgende:
Wat grappig van Eva. Bo heeft er ook zo'n houtje van. En dat is buiten in de plassen dan iets minder grappigEva kan er ook hard om lachen zie ik. doet ze het ook zo hard? Ik snap echt neit wat Bo er leuk aan vind want die doet het dus echt keihard. Maar ja. Wel goed gelukt die actiefoto!!!
En wat heeft Iris ineens een boel toetje!!!!! Heerlijk!!!!
Ja he ... ze heeft ook veel rose. Ik vind het een mooie kleur voor een meisje (call me old fashioned ...) en mijn vrouw ook. Gelukkig vindt Elise het ook primaquote:Op maandag 22 maart 2004 14:51 schreef melonovy het volgende:
Leuk hoor Bright, echt een liefie is het! Ik moet wel erg lachen om je dochter, altijd in het zacht rose gekleed!
Ze lacht altijd erg lief, maar is heeeeeeeeeel ondeugend! Maar er mag natuurlijk wel wat pit inzitten he?!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:47 schreef bixister het volgende:
wat een schatje die Klaartje!
en jasper staat er ook prachtig op, Bartman.
De eer is aan opa. Zodra Jasper zijn opa ziet begint hij spontaan te lachen; dit keer had opa ook nog eens een camera vast!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:47 schreef bixister het volgende:
[...]
en jasper staat er ook prachtig op, Bartman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |