Toossie, is het paard echt bij jou geweest? Heb je zijn hoefjes niet gehoord dan
Jonas, wat een lieve Titi die net zo oud is als jij!
Riesjad, jij hebt ook mooie Bob-schoenen Mama moet nog steeds een foto maken van de mijne
Zal het straks weer vragen.
Bo, heb jij nu al iets in je schoen gehad? Volgens mij zijn ze echt niet te klein hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Christan op 24-11-2002 20:31]
Bo? Mama zegt dat sinterklaas bij alle kindjes komt, daarom kan die bij ons niet iedere dag komen Maar waarom komt ie nou maar niet bij jou? Je bent toch niet een heel stout kindje?
Oh ja , ik ben vandaag bij Sinteklaas weest. Toen ging zwarte Piet zo maar een foto maken Hij zei dat ie de ie-meeuw piet was en nou gaat ie ie-meeuwen naar ons met de foto
Hebben jullie wel eens een stinkdier geaait? Ikke wel, vammidag. Het was frettendag in een eethuis hier bij ons en baba en heo (Barbara & Leo, vrienden van ons) Die zouden daar ook zijn met hun fretjes. Toen mocht ik zo maar met een fretje aan een riempje wandelen!! Ik wil ook heel graag fretjes, maar mama zegt dat ik dat pas mag als ik groot ben, maar ik ben al zo groot
maam zeg wel dat elke piet een eiegn stukkie nederland heef
heeft Bo;s nederland dan nog geen piet gekregen dan ?
je kan de sint e-meeuwen hoor
maltosinterklaas@hotmail.com
ech waar
heeft mijn pakkal ook gedaan om te zeggen dat onze dadootjes bij oma gebracht moeten worden
en iemeeuw piet heeft terug getiepert dat dat goed is
he toosje das welstoer een piet die kan foto'' en
die heb ik nog nooit gezien hoor
wel een piet met een akkorzeon , zo'n muziek ding die was op opa's werkje kijk maar !
zien jullie mijn pakkal zingen daar !
he toosje heb jij met fred aan een riempje gewandeld
dat gaat ik morgen (volgende week zegt mama maar dat weet ik zelf wel) ook doen want dan is tantonnie jaarder dan neem ik deemie zijn riem mee en gaat ik die bij omefred aan doen en wandelen
ik ga mama ook pom wortel vragen hoor ik wil ook een paard in de tuin !
zegt mama
Papa zegt dat zwarte piet altijd door de ramen kijkt of er kindersofjes en kindergoenen staan. Mama moppert altijd dat ze nooit goenen voor haar kan vinden tussen de kindergoenen, maar mama krijgt niet kadootjes in dr goen Zou mama dan grote-mensen-kinder-goenen hebben?
quote:ja zie je wel dat is de luisterpiet
Op zondag 24 november 2002 20:29 schreef Toosje het volgende:
Sinteklaas komt op jouw zweetpootjes afPapa zegt dat zwarte piet altijd door de ramen kijkt of er kindersofjes en kindergoenen staan. Mama moppert altijd dat ze nooit goenen voor haar kan vinden tussen de kindergoenen, maar mama krijgt niet kadootjes in dr goen
Zou mama dan grote-mensen-kinder-goenen hebben?
en toosje mijn mama en oma jaccie hebben al wel 3 keer iets in de schoen gehad hoor
kijk maar op de foto van mijn bobschoenen
dus jou mama doet het nie goed denk ik
en christan mijn mama heeft dat allemaal van oma geleerd hoor
oma weet nog veel meer over sinseklaas dan mama
quote:heeeee Toosje is da nou jou Fred ?
Op zondag 24 november 2002 21:48 schreef Toosje het volgende:
Kijk , ikke ging een skunk aaien (stinkdier)Lief he
quote:Heej Riesjad, mama heeft mij verteld dat die meneer niet Fred is maar die zwart-witte Titi die hij vasthoudt
Op maandag 25 november 2002 19:37 schreef richard-vis het volgende:[..]
heeeee Toosje is da nou jou Fred ?
mijn omefred heeft nooit een pet op
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:39 schreef Christan het volgende:
Heej Riesjad, mama heeft mij verteld dat die meneer niet Fred is maar die zwart-witte Titi die hij vasthoudtMaar ik denk dat jij het weet en mama niet
ome a3 zeg wel eens dom blondje tegen mij, da ben ik wel denk ik
he christan zat er nou wat in je slof bij oma
quote:Jaaaaaaaaaaaa, een auto! Een hele mooie gele, zo een die kan draaien en die summent maakt, net als Dizzy
Op maandag 25 november 2002 19:45 schreef richard-vis het volgende:[..]
he christan zat er nou wat in je slof bij oma
Fretjes zijn diertjes , niet de zwarte witte van de foto , dat is een skunk, net als sinkertje van bambi
Dit zijn fretjes
Ik ben nu een beetje ziekies en moet steeds bij mama op schoot op de wc pot op de badkamer zitten , met de deksel dicht mama zet dan de douche aan met héél heet water en dan maakt ze het helemaal mistig
Is goed voor me, zegt ze. Vannacht ging ze me er zelfs voor wakker maken. Nu mag ik lekker doorslapen, maar als ik weer ga hoesten gaan we weer misten, maar dat vinnik helemaal niet leuk want dan moet ik nog erger hoesten en mag ik niet eens in mijn badje spelen. Gek he .... ik snap het niet. mama heeft nu ook spul gekoop wat ze dan in het badje gaat doen met het misten (olie met mint en eukaliptus maar dat stinkt
Oh ja , e-meeuw-piet heeft een e-meeuw gestuurd
Ikke met papa en sinteklaas!!
Nu ga ik snel weer slapen, als mama me hoort moet ik anders vast weer misten
AU
weet ik toch niet dat een fred ook een tit is !
ik heb alleen een omefred hoor
maar ze zijn wel mooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
heb jij kroepoek ziek toos ?
toen eerst gisteren had ik dat ook (mama zegt een paar weken geleden) maar dat weet ik toch zeker wel!)
alleen mijn mama was nog gemenderder hoor
ik mocht ook niet in bad spelen
ook alleen maar mist
en als ik dan deed hoesten gooide mama wel 1000 keer koud water tegen mij aan
dat moet van de dokter zegt ze
nou gloof ik niks van hoor !
he christan die gele summentauto
ik had famorgen bob stikkers in mijn bobschoenen
en nu gaat ik vlug bedje toe morgen eerst school en dan naar de titiboerderij daar komt sinseklaas en watje en pietpiet en bartho
lekker slapen en toos niet meer kroepoek doen hoor
hebbuh jullie mooie kadootjes kregen van die enge man. Ikke wel hoor...ik snap er niet veel van maar ik krijch steeds dootjes en jullie ook hoor ik...gek he
Ikke was heel erg ziek en mamma en pappa ook...mamma lag steeds in bed en ikke voelde me zo naar dat er steeds vies spul uit me mond kwam
ma nu ben ik weer lekker en ka ik weer speluh
veel plezie allemaaal en ikke ben benieu wat te horuh van de niewe cole kid Justin (mijn papa vindt het een heele moooie naaam).
daaaag
hier was ikke ziek:
Boooooooooooo, heb je nou al wat in je schoen gehad
Ik had vanmorgen ook een pakje in mijn schoen, het was groot en plat en dun en ik wist zeker dat het een auto was! Ja echt hoor Het was een kleurboek met Sinklaas en Piet erin
Maar tegen oma heb ik verteld dat het een auto was
Toosje, ben jij alweer beter Ik had het toch een beetje goed dat Fred een Titi was
Alleen had jij er de verkeerde foto bijgezet!
Enne Justin, waar blijf je nou
Ikke is weer bijna beter zegt mama. Ik heb vannacht niet meer zo gehoest dat ik moest misten Mama had nu wel lekker spul gekocht voor het misten (natusan easy breath) en dan mocht ik met dat spul in mijn badje zitten in de mist, dat was wel leuk.
Mama zei ook dat ik mijn schoen mocht zetten vanavond, maar hoe kan mama nou weten wanneer sinteklaas komt
leuke dieeren Toosje, die fetjes enzo wij hebbuh allehn poesen en een woef woef.
mama zeg dat sinteklas iedre dag kan komuh , je weet het maar niet
als ik dootjes zie dan kijk ikke zo:
Ik heb bij oma geslapen maar Sinklaas wist dat zeker Gisteren was ik met papa en mama gaan swemme, was leuk joh! Ik ben wel 100 keer van de glijbaan gegaan en ook 3 keer in het diepe geweest met mama en papa. En papa ging van de hele grote glijbaan, daar mag ik nog niet vanaf zegt ie. Wil ik geloof ik ook niet
En toen ging ik slapen bij opa en oma want papa en mama die gingen het Lingo-geld uitgeven met Arjan en Susan En vanmorgen kwam mama me weer halen en toen gingen we naar de jommelmakt en ik kreeg nog meer auto's en een heleboel boekjes en twee viedeejo's (maar niet van Bob
)
En ik heb ook iets gekregen van mama, daar zitten allemaal vakjes in, en ik mag elke dag een vakje openmaken en dan zit daar ook van dat bruine spul in, ik had al een trein en een hondje en een eekhoorn
deempie sinseklaas is nie enge man hoor
is lieve man
geeft allemaal dootjes zo maar voor nikskenie !
en deempie jij kan wel goed ziek kijkuh op de footow zeg
he toosje jij ben ook goed
lekker niet meer in de mist en wel in bad
isse wel goed van jouwes !
en weetje toosje
mamas weten alles van sinseklaas hoor
en omas soms nog beterder !
ech waar
en Christan VETGAAf dat jij een auto had
ech goed van sinseklaas hoor !
en pakkal en ik hebben ook zo een : elke dag een dadootje doos
alleen wel een andere
ik had eerst een sleuselhanger van Rudolff en toen een flippo van rudolf (mama zegt een 3d kaartje,maar dat weet ik zelf wel!)
en fadaag een stuiterbal met rudolf en glistertjes drin
HE jongenssssssssss
PAKJESAVOND is GAAFFFFFFFFFFFFFFF
gisteren belde Opa en vertelde dat er dadootjes waren voor mij in zijn huisje dus toen gingen wij naar Opa en toen stonden daar wel honderduizend dadootjes (mama zegt 20 maar dat weet ik zelf wel!)
en toen gingen we alles uitpakken en toen kreeg ik sjek stoon lego en pakkal ekstriem lego en nieuwe kleurloden en stiffen en toen was er een heel groot dado voor pakkal en mij tegelijk en daar zat een pietie in een afstandstuurdere nog wel ! (pietie=chrysler pt cruiser)
ik zal mama vragen een voto te maken die pietie mag niet binnen rijden zo groot issie
maar nu moet ik echt bedje toe
even toeteren met de medisijntjes anders moet ik ook weer in de mist
nog 2 keer slapennnnnnnnnnnnnnnn
Wij waren in de winkel en toen hadden ze Bob-joggert!!! Mama heeft het gekocht en het is
Het zijn er 4 en ze zitten in Bobs huisje! Met een deur en raampjes en ik had een potje met Lollie, en Muk (mama zegt Skoep maar dat weet ik toch zeker zelf wel), en Wendie en Titus! En ik heb Lollie opgegeten en die was heel erg lekker!
Ow, door de opwinding helemaal mama's koekie niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |