fotooooooooooquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:24 schreef zjroentje het volgende:
Die van mij is minder charmant.
Die zijn er niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
fotoooooooooo
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:30 schreef Eilanden het volgende:
Ik denk dat de meeste van ons wel een fitnessje of traininkje kunnen gebruiken.... ik in ieder geval
Golfer is er ook niet echt op vooruit gegaan deze winter...quote:
minder bier wat mij betreftquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:32 schreef Bluezz het volgende:
.
Ook mot ik gewoon minder wijntjes consumeren vanwege de kaloos....
Voornemens, voornemens
Ik heb helemaal niets tegen cuba shirtjes.. heb er zelf eentje en een paar Puerto Rico shirtjes (zelfde vlag, maar het rood en blauw is andersom). Viel me alleen op, omdat ik je op een eerdere foto ook met een cuba shirtje had gezienquote:Ditmaal geen Cuba!
Same here .... paar keer in de week lopen weer oppakken en ook weer de inline skates onder binden. Heb nieuwe gekocht die nog steeds in de doos zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben begonnen met lunchwandelen, trappen nemen ipv de lift, en het zwemmen staat ook op het programma.
Ook mot ik gewoon minder wijntjes consumeren vanwege de kaloos....
Voornemens, voornemens
doosquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:35 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Same here .... paar keer in de week lopen weer oppakken en ook weer de inline skates onder binden. Heb nieuwe gekocht die nog steeds in de doos zitten
Cuba is Scarface z'n geboorteland, en tevens van een goede vriendin van me!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:33 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb helemaal niets tegen cuba shirtjes.. heb er zelf eentje en een paar Puerto Rico shirtjes (zelfde vlag, maar het rood en blauw is andersom). Viel me alleen op, omdat ik je op een eerdere foto ook met een cuba shirtje had gezien
Weinig!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:42 schreef just me het volgende:
Wat heeft Franky met mannen???
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:41 schreef Bluezz het volgende:
Haha, dit lijkt Jerruh wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |