Levergriep mag ook wel ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:05 schreef stinkie het volgende:
Is een griepje ook goed?
Ja, en met de dood en met sex en met Anouk en met kleine vrouwen en met tieten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
JIj hebt een obsessie met kanker of niet? * Xtreem zou het je bijna gaan gunnen
Dus feitelijk neuk jij graag kleine vrouwen met tieten die zijn overleden aan de kanker, bij voorkeur als ze Anouk heten? Begrijp ik je zo goed?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
JIj hebt een obsessie met kanker of niet? * Xtreem zou het je bijna gaan gunnen</div></blockquote> Ja, en met de dood en met sex en met Anouk en met kleine vrouwen en met tieten.
Wat is het probleem?
Dat ik je ook sex met een kleine dode vrouw met dikke tieten gun.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:07 schreef Xtreem het volgende:
JIj hebt een obsessie met kanker of niet? * Xtreem zou het je bijna gaan gunnen</div></blockquote> Ja, en met de dood en met sex en met Anouk en met kleine vrouwen en met tieten.
Wat is het probleem?
Ja, bijna.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:12 schreef stinkie het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat is het probleem?</div></blockquote> Dus feitelijk neuk jij graag kleine vrouwen met tieten die zijn overleden aan de kanker, bij voorkeur als ze Anouk heten? Begrijp ik je zo goed?
Nacrofiel toch ?quote:Wat is het probleem?</div></blockquote> Dus feitelijk neuk jij graag kleine vrouwen met tieten die zijn overleden aan de kanker, bij voorkeur als ze Anouk heten? Begrijp ik je zo goed?
Hoi. Ik mis een obsessie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat is het probleem?
is het niet nEcrofiel?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nacrofiel toch ?
Uhm... Oude weerloze vrouwtjes uit de randstad die ik eerst bevries met mijn ogen en daarna hun geilheid laat botvieren op mijn 25% indo-bloed bedoelde ik natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef R2cksson het volgende:
Wat is het probleem?</div></blockquote> Hoi. Ik mis een obsessie.
.gif ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:08 schreef Intxaurraga het volgende:
gif
Oh! da mag juh niej segguh!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:04 schreef R2cksson het volgende:
Kanker.
Hopelijk zaait het uit..
Ah bedankt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:57 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik hoop ook voor je dat het uitzaait. Ik gun je een lange lijdensweg, maar ook niet te lang.
Nee. Mijn moeder is nog kerngezond.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:00 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Laat me raden, je moeder heeft kanker?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:00 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Wat ben jij een vreselijke klootzak!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:00 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Jammer.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:02 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Nee. Mijn moeder is nog kerngezond.
Ga door!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ben jij een vreselijke klootzak!
Ik vind het jammer dat dit topic in onz staat. Ik had liever gezien dat je wel kanker had. Hopelijk krijg je dat ook nog een keer.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:03 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jammer.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:09 schreef dJ-Zcore het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat dit topic in onz staat. Ik had liever gezien dat je wel kanker had. Hopelijk krijg je dat ook nog een keer.
Soep is het enige wat jij voorgeschoteld krijgt, mijn zoon.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb graag uitjes en champignonnetjes op mijn lever, het is ook lekker met Favabonen en een goede Chianti
Worteltjessoep met stukjesquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Soep is het enige wat jij voorgeschoteld krijgt, mijn zoon.
OldJeller [afbeelding] Dagobert
Leverpate is anders op brood wel heerlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:10 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb graag uitjes en champignonnetjes op mijn lever, het is ook lekker met Favabonen en een goede Chianti
Ach, als je geen Creutzfeld-Jacob krijgt dan is het wel verbrand tot het geheel zwaar carcinogeen is, je moet wel een beetje risico durven te nemen hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Leverpate is anders op brood wel heerlijk.
Wel uitkijken met BSE enzo.
Je hebt een druk bezette lever en bent de hele dag in touw, soms krijg je dan last van brandend maagzuur, vertrouw dan op Rennie; Rennie werkt snel en effectief!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
En eigenlijk vind ik dat gekanker helemaal niet leuk! Dat heb ik ook op mijn lever!Dat en een kater, dus.
BSE veroorzaakt afwijkingen in de hersenen, dus jij hoeft daar niet bang voor te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:16 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Leverpate is anders op brood wel heerlijk.
Wel uitkijken met BSE enzo.
Ik vind de nieuwe layout niet zo fijn en er is niet eens een fuckin searchquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:28 schreef DIA het volgende:
wtf je mag hier wel met de zwaarste ziektes spotten, maar niet gewoon je mening uiten Wat een Kansloze Kutzooi![]()
ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan t nieuwe Fok![]()
Welkom in de moedige, nieuwe wereld. Je hebt geen rechten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:28 schreef DIA het volgende:
wtf je mag hier wel met de zwaarste ziektes spotten, maar niet gewoon je mening uiten Wat een Kansloze Kutzooi![]()
Gewoon, net als vette teksten in je postsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:28 schreef ChicaneBT het volgende:
Iemand een idee hoe ik mn sig weer dik gedrukt krijg?
ik heb t nog geeneens over de technische kant en layout enzo, maar die modjes hier willlen later weten dat ze t zijn en wissen af en toe gewoon onnodig, ik had gewoon een normale reactie, dat de TS het ff rustig aan moet doen met ziektes, dat kan nl. fout vallen. En dan editten ze gewoonquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:29 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe layout niet zo fijn en er is niet eens een fuckin search.
Met zulke mensen erinquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Welkom in de moedige, nieuwe wereld. Je hebt geen rechten.
Open er een topic over; in FB ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef DIA het volgende:
[..]
ik heb t nog geeneens over de technische kant en layout enzo, maar die modjes hier willlen later weten dat ze t zijn en wissen af en toe gewoon onnodig, ik had gewoon een normale reactie, dat de TS het ff rustig aan moet doen met ziektes, dat kan nl. fout vallen. En dan editten ze gewoon![]()
neej weinig zin, ik begeef me teg. op een beter forum, met nog een klein beetje normen, waarden en respect. (damn ik klink als een ouwe lul)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Open er een topic over; in FB ofzo
Niet vaak genoeg duidelijk, want je post nog hierquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:42 schreef DIA het volgende:
[..]
neej weinig zin, ik begeef me teg. op een beter forum, met nog een klein beetje normen, waarden en respect. (damn ik klink als een ouwe lul)![]()
Wat heeft zijn familie nou weer gedaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:37 schreef GotenSSJ het volgende:
r2cksson wat denk je nou dat je cool bent ofzo ?
-edit-.
Ja, wat dat betreft is deze topic supreem ironisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef DIA het volgende:
[..]
ik heb t nog geeneens over de technische kant en layout enzo, maar die modjes hier willlen later weten dat ze t zijn en wissen af en toe gewoon onnodig, ik had gewoon een normale reactie, dat de TS het ff rustig aan moet doen met ziektes, dat kan nl. fout vallen. En dan editten ze gewoon![]()
En waarom wordt 'homo' gebruikt als een beledigende term?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:44 schreef oling.org het volgende:
[..]
Wat heeft zijn familie nou weer gedaan.
Terecht toch. Heaumeau.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En waarom wordt 'homo' gebruikt als een beledigende term?
The mind Boggles, the body plays Lingo.
Nieuwe Fok!?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:28 schreef DIA het volgende:
BSE doet niks. CJ is hier de boosdoener. Ben ik nu echt zo hersenloos?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
BSE veroorzaakt afwijkingen in de hersenen, dus jij hoeft daar niet bang voor te zijn.
Dat is nou weer een voordeel als je hersenloos bent.
Ik heb een hekel aan wiggers. Rot op.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:33 schreef frenzy2003 het volgende:
-quoten ge-editte post-
suc6 daarmee!
-niet op die stumpers reageren- . Hebben we hier tenminste nog wat actie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:37 schreef GotenSSJ het volgende:
r2cksson wat denk je nou dat je cool bent ofzo ?
-quoten ge-editte post-
Hij is ook altijd zo lekker genuanceerdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:49 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Nieuwe Fok!?
Je komt zeker net kijken ofzo. Achterlijke kankerflikker.
[..]
BSE doet niks. CJ is hier de boosdoener. Ben ik nu echt zo hersenloos?
[..]
Ik heb een hekel aan wiggers. Rot op.
[..]
. Hebben we hier tenminste nog wat actie.
Voor de rest. Sterf..
Jij bent gewoon een dom wijf.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:54 schreef Skaai het volgende:
happy happy joy joy
Ik op mn lever
eh
zover ik weet
niks
nee ook geen kanker en als je me dat toewenst, bedankt
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij is ook altijd zo lekker genuanceerd
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:55 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een dom wijf.
zijn familie niks maar hij spot met een ziekte waar dagelijks honderden mensen aan doodgaan.En ik mag daar niks overzeggenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:44 schreef oling.org het volgende:
[..]
Wat heeft zijn familie nou weer gedaan.
Ja, maar dat je dat niet ziet, is een gevolg van het feit dat je hersenloos bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:49 schreef R2cksson het volgende:
[..]
[..]
BSE doet niks. CJ is hier de boosdoener. Ben ik nu echt zo hersenloos?
[..]
Alleen omdat hij met zo'n ziekte spot, hoef jij niet dat soort posts over zijn familie neer te zetten. Kijk, je eerste alinea van bovenstaande post is ok, maar over zijn familie beginnen is geen normale reactie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:09 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
zijn familie niks maar hij spot met een ziekte waar dagelijks honderden mensen aan doodgaan.En ik mag daar niks overzeggen
![]()
en die insodinges : niet op die stumperds reageren ?
pleur toch op man hij spot met zoon ziekte en jullie vinden het goed ? pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |