FOKradio staat toch helemaal los van het forum? Waarom zou het dan tegen de policy zijn om er een topic over te openenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Aangezien SunChaser in elk forum dat radio stationetje voor die 3,5 kip en 1 user rondspamt mag je hier lekker zeiken over FOK!radio. Jawel, we gaan even lekker tegen de policy van Klaagbaak in. We willen nou eens weten wat jij nou zo KUT vind aan FOK!radio? Altijd al eens lekker willen schelden, dit is je kans.
Heb jij radio met geur?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:16 schreef TC03 het volgende:
SunChaser stinkt.
ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb jij radio met geur?!
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:16 schreef TC03 het volgende:
SunChaser stinkt.
de columns hebben tegenwoordig weinig meer met het forum te makenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:17 schreef Tiemie het volgende:
die stinkende kutcolumn van sunchaser, de 20 topics die elke uitzending worden geopend
maar ze zijn nog even kutquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de columns hebben tegenwoordig weinig meer met het forum te maken
De eerste column was leuk. Het sloeg nog echt op de users. Daarna is het sterk achteruit gegaanquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was in eerste instantie de bedoeling, maar sinds die mislukte column over mij zie ik alleen nog maar van die semi-diepzinnige columns verschijnen die met dingen als "de dood"en "gehandicapten" te maken hebben...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Moet dat dan?
Optiefen uit mijn topic. Open er een eigen topic over. Ja, die blijft dan open. Ik maak hem zelfs sticky voor jequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:22 schreef Seborik het volgende:
Anthraxx is een aansteller.
Volgens mij niet hoor. Kon altijd al over alles gaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was in eerste instantie de bedoeling
Oh dat klinkt als een typisch MM topic, die moet ik gewoon openen. Het is niets persoonlijks...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Optiefen uit mijn topic. Open er een eigen topic over. Ja, die blijft dan open. Ik maak hem zelfs sticky voor je
Hij staat al bovenaan de topiclijst. Je bent te laatquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Oh dat klinkt als een typisch MM topic, die moet ik gewoon openen. Het is niets persoonlijks...
Village People?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:27 schreef SunChaser het volgende:
Annie, ik draai vanavond een plaatje voor je, hoelaat schakel je in? Is echt een leuke speciaal voor jou
Hoho, dat was een fictief persoon hequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat was in eerste instantie de bedoeling, maar sinds die mislukte column over mij
Nee, een echte leuke plaatquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:28 schreef Seborik het volgende:
[..]
Village People?
Hoe laat ik inschakel? NIET.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:27 schreef SunChaser het volgende:
Annie, ik draai vanavond een plaatje voor je, hoelaat schakel je in? Is echt een leuke speciaal voor jou
maar de Village People waardeert 'YMCAnnie' vast welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, een echte leuke plaat
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, een echte leuke plaat
1 maar?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga mijn avond door brengen met een fles bier
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
ik krijg er een naar kliekjes gevoel bij. Teveel gelul, te weinig radio.
Gezellig! Have fun!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben weg. Zuipen met Vork en Seborik.![]()
Dus het gaat in feite nog steeds over jou, Mike.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:23 schreef MikeyMo het volgende:
met dingen als "de dood"en "gehandicapten" te maken hebben...
Mijn column was leuk, he?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:25 schreef Jane het volgende:
Nou ja, ík vind de niet-Fokrelated columns leuker dan die die er wel over gaan. Smaken verschillen...
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
*Gehoor geeft aan topictitel
[afbeelding]
Heb ik niet gehoord, Cynix. Ik luister namelijk bijna nooit. SC's columns lees ik soms vantevoren of anders later op het forum of de fp.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn column was leuk, he?
Nu is het ineens wel jouw columnquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Mijn column was leuk, he?
Oh ja: *mopper* *klaag*
Ha, je bent er. Is het gezellig? Doe je ze de groeten van me?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nu is het ineens wel jouw column
Domme nOOb. Zelfs mijn eigen moeder mag niet naar een pc van mij wijzen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:17 schreef Seborik het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 6 maart 2004 12:14 schreef Furby het volgende:
Die fuckers komen hier en hebben MIJN computerkamer in beslag genomen ipv die van Vleermuis (die zoals jullie weten vanavond mee zal doen)
Ja hoor. Maar dan moet ik eerst alle afleveringen terug luisteren.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:05 schreef Nolius het volgende:
![]()
Gaat er nog iemand zeiken?
Yvonne!quote:Op zondag 7 maart 2004 14:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind het wel leuk , fokradio, maar de andere fora mogen wat meer in de aandacht...maar dat ging al gebeuren geloof ik, heb gisteren de hele uitzending niet kunnen afluistren ivm een date, maar t was best weer gezellig..
![]()
kan er weinig aan toevoegen behalve dan dat ik gisteren erg genoten heb van de uitzending.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
shit ik hoor bij een klein groepje die het wel leuk vind
Is dat een goed of slecht teken
voor de mensen die het niet leuk vinden.
LUISTER dan niet. Of worden jullie onder schot gehouden om WEL te luisteren.
Maar nu loopt iedereen te zeiken en te huilen hier. Alles word de grond in getrapt. ZO MAKKELIJK is dat. Kom dan eens met dingen die je graag zou willen zien of horen. Want dan af zeiken is allemaal zooooo makkelijk.
vergeet niet dat mensen dit doen in hun eigen tijd.
Leuk om te weten dat je het dan doet voor een stel zeikerts die met niks nieuws komen. Omdat zeiken en afkraken zo gemakkelijk is.
Ach en wee, huilie, enzo.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
[knip]
Liever nietquote:Op zondag 7 maart 2004 20:00 schreef _bigmac_ het volgende:
laat mij het een keer presenteren en nou als ik gewoon nuchter ben.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:11 schreef Anthraxx het volgende:
SunChaser's spam verwijderd. Ban volgt.
mjah, in het begin was het leuk voor een paar keer. Maar zoals ik al zei: het wordt al te snel teveel van hetzelfde.quote:Op zondag 7 maart 2004 15:02 schreef ook_gek het volgende:
shit ik hoor bij een klein groepje die het wel leuk vind
Is dat een goed of slecht teken
voor de mensen die het niet leuk vinden.
LUISTER dan niet. Of worden jullie onder schot gehouden om WEL te luisteren.
Maar nu loopt iedereen te zeiken en te huilen hier. Alles word de grond in getrapt. ZO MAKKELIJK is dat. Kom dan eens met dingen die je graag zou willen zien of horen. Want dan af zeiken is allemaal zooooo makkelijk.
vergeet niet dat mensen dit doen in hun eigen tijd.
Leuk om te weten dat je het dan doet voor een stel zeikerts die met niks nieuws komen. Omdat zeiken en afkraken zo gemakkelijk is.
als of jij zo goed bent. ik wou steeds zeggen start nou overnieuw maar bellers uit laten spreken is moelijk hequote:Op maandag 8 maart 2004 12:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Liever niet
Niet als ze wat te melden hebben hoorquote:Op maandag 8 maart 2004 14:46 schreef _bigmac_ het volgende:
maar bellers uit laten spreken is moelijk he.
Doe niet zo moeilijk, je was gewoon kansloos! Je had niks te melden, er kwam ook niks uit en je was zoooooo saaiquote:Op maandag 8 maart 2004 14:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
als of jij zo goed bent. ik wou steeds zeggen start nou overnieuw maar bellers uit laten spreken is moelijk he.
ik had nooit van te voren gezegt dat ik wat te melden had .quote:Op maandag 8 maart 2004 15:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Niet als ze wat te melden hebben hoorNuchter zijn helpt
Iedereen weet datquote:Op maandag 8 maart 2004 16:25 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ik had nooit van te voren gezegt dat ik wat te melden had .
Trouwens jij presenteert het en je hebt ook niks te melden.
Nee effe zonder dollen . de volgend keer als iemand voor het eerst met jullie spreek effe zeggen de radio aftesluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |