Dat doe ik wel vaker .. kan het zonder problemenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:06 schreef DarkElf het volgende:
"Moet je voor de grap eens een hele nacht overslaan, dan ga je je pas ontregeld voelen.":
ach ik verkeer in de "gelukkige" omstandigheden dat dat bij mij allemaal anders werkt...
Ik niet dus...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:12 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker .. kan het zonder problemen
Damn alles kwijt zekerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:14 schreef vosss het volgende:
Kut, schijf naar de klote, kater, 3 uur op de bank liggen maffen, honger, kater, dorst, kater, hoofdpijn
hoihoiquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:25 schreef Pearly het volgende:
YeaH ! Raait!!!!!
OKKieieieie .... * zwaait
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:26 schreef okkie-man het volgende:
[..]
hoihoi![]()
Je begrijpt het gewoon echt niet, Noayla_. Dergelijke verhalen maken deze reeks juist leuk. Die zogenaamde ontopic gevoelsstatus boeit voor geen ene meter. Het gaat juist om te verhalen eromheen. Zeg nou zelf, hoe iemand haar nieuwe schootcomputer tot een goddelijke status opblaast is toch veel leuker om te lezen dan "ik voel me goed/kut/moe/anders"?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:09 schreef Noayla_ het volgende:
[..]
Is een dagboek misschien een ideetje voor je?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:39 schreef thabit het volgende:
[..]
Je begrijpt het gewoon echt niet, Noayla_. Dergelijke verhalen maken deze reeks juist leuk. Die zogenaamde ontopic gevoelsstatus boeit voor geen ene meter. Het gaat juist om te verhalen eromheen. Zeg nou zelf, hoe iemand haar nieuwe schootcomputer tot een goddelijke status opblaast is toch veel leuker om te lezen dan "ik voel me goed/kut/moe/anders"?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Subterranean het volgende:
GOEDEMORGEN
Ik had gister gelijk, ik voel me vandaag weer supert.
Jij wel basterdquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:43 schreef Subterranean het volgende:
GOEDEMORGEN
Ik had gister gelijk, ik voel me vandaag weer supert.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:49 schreef KamikazeKoe het volgende:
[..]
Jij wel basterd
Haha achja sjit happens... zit nu gewoon moe voor me pc uit te staaren ben namelijk vanochtend aangekomen :squote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:02 schreef Subterranean het volgende:
[..]
Hey jij!
Wel vervelend van je ski vakantie enzo.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:51 schreef _Denker het volgende:
Ik voel me moe. Misschien heb ik vanavond een date, spannend....
En nu alweer computeren...Zozo, diehard hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:04 schreef KamikazeKoe het volgende:
[..]
Haha achja sjit happens... zit nu gewoon moe voor me pc uit te staaren ben namelijk vanochtend aangekomen :s![]()
Laatst nog gehad, een dag voor mijn toelatingsexamen. Verder niet zo heel veel last van gehad eigkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:06 schreef DarkElf het volgende:
"Moet je voor de grap eens een hele nacht overslaan, dan ga je je pas ontregeld voelen.":
ach ik verkeer in de "gelukkige" omstandigheden dat dat bij mij allemaal anders werkt...
<grin> ochtendhumeurtje?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:08 schreef DuchessX het volgende:
Allergisch voor mensen met altijd hetzelfde gezeur*zucht*
Denk aan je baan, dan voel je je weer goed!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:08 schreef DuchessX het volgende:
Allergisch voor mensen met altijd hetzelfde gezeur*zucht*
En je vriendje pepte je weer op!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:37 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
voel me moe! van morgen had ik weinig fit.. maar ben naar mn vriendje geweest en super actief wezen sporten!!
kan dat dan,??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voel me weer eens schuldig omdat ik weer mijn vrije dag voor het grootste gedeelte aan het verfokken ben, misschien moet ik maar eens een vrijwillige ban aanvragen...
Ik voel me heel goedquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:35 schreef Jinxxx het volgende:
[..]
Denk aan je baan, dan voel je je weer goed!
"OT" ik voel me nog steeds voorjaar
Hm, dat gaat dus niet doorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:51 schreef _Denker het volgende:
Ik voel me moe. Misschien heb ik vanavond een date, spannend....
Je bedoelt toch niet mij heh? Als het wel zo was: ik bedoelde het niet slecht, maar ik schrok er wat van. Het is namelijk niet zo dat ik je nog veel heb gesproken de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:15 schreef yindey het volgende:
Blergh! Ik had gedacht dat iemand wat positiever op mij zou reageren![]()
Maar verder voel ik me al wat beter
Jammer joh, komt vast wel goed!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:26 schreef _Denker het volgende:
[..]
Hm, dat gaat dus niet door![]()
![]()
Dan maar met mien moaten wat drinken in 't cafe.
quote:Op zondag 7 maart 2004 01:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeg zet die fles wijn eens terug in de koelkast...
Beter: geef 'm aan Flex82, die heeft 'm hard nodig.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zeg zet die fles wijn eens terug in de koelkast...
quote:Op zondag 7 maart 2004 01:14 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zo, net even mijn verhaal hier in het loslaten.... topic hier getypt en dat lucht wel redelijk op.quote:Op zondag 7 maart 2004 08:14 schreef Subterranean het volgende:
Op zich voel ik me heel goed, maar toch ben ik redelijk in de war.
Godver, wat haat ik dat. Ik ben echt weer helemaal de kluts kwijt
Het is prachtig weer joh... heerlijk zonnetje, je kan gewoon op een terrasje zittenquote:Op zondag 7 maart 2004 12:14 schreef DuchessX het volgende:
Jammer van die regen, ik had liever een zonnetje gezien vandaag
Maar ik voel me best goed
wehehe ik heb me nooit anders gevoeldquote:Op zondag 7 maart 2004 16:58 schreef Lyssa het volgende:
ik voel me raar..![]()
;'( Onwijs veel sterkte!! You need it, I see. *hugquote:Op zondag 7 maart 2004 20:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Pijn ! pijn, verwerken, uit deze hel komen... dit jaar zou ik haar vragen om te trouwen, nu resteert alleen de illusie. I lost her :'(
Een week lang op Seattle tijd, terwijl je wel moet presteren, dan een nacht overslaan (terugvlucht) en dan zondagmiddag wakker worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:06 schreef DarkElf het volgende:
Man, ga toch weg met dat blije gedoe van je.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:05 schreef QyRoZ het volgende:
Nog steeds super.
Mag ik ook een keer, na 4 jaar lang alleen maar 'quote:Op zondag 7 maart 2004 22:07 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Man, ga toch weg met dat blije gedoe van je.
OT: ongesteld.
Jemug, ondanks dat ik je helemaal niet meer spreek voel ik me erg verdrietig bij het lezen van dit bericht......quote:Op zondag 7 maart 2004 20:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Pijn ! pijn, verwerken, uit deze hel komen... dit jaar zou ik haar vragen om te trouwen, nu resteert alleen de illusie. I lost her![]()
Gecondoleerdquote:Op maandag 8 maart 2004 00:53 schreef blablasjit het volgende:
kut. mijn buurjongen is overleden...
oke ben ondertussen beetje heel erg zenuwachtig.....quote:Op maandag 8 maart 2004 08:17 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me wel goed....beetje zenuwachig alleen voor mijn sollicitatie gesprek.....ik wil daar echt zo graag mijn opleiding doen!!
Heel herkenbaar Ilsjuhh, heb er al zo lang last van.. maar ik kan het mezelf eigenlijk niet kwalijk meer nemen.. het ligt ook niet aan mij.. Ik voel me op dit moment nog steeds bagger, nu eventjes uurtje relaxen en dan aan de slag maar. Maar beetje voor wat afleiding zorgen..quote:Op maandag 8 maart 2004 09:35 schreef Ilsjuhh het volgende:
* Ilsjuhh word gek van dr zelf
Would that be me?quote:En laat ik ook on topic reageren: Wel okide. Ik spreek weer allemaal oude klasgenootjes.
Onder anderequote:Op maandag 8 maart 2004 13:47 schreef KamikazeKoe het volgende:
[..]
Would that be me?
Ik spreek trouwens ook ineens veel oude klasgenootjes ..
wel goed, beetje moe nog van wintersport. Last van me schouder.. vrij veel nog, kan veel dingen nog steeds niet.. ennuh
Moet poepenmaar daar ga ik nu wat aan doen.
Goh... iedereen spreekt ineens oude klasgenootjes... was een 'toeval'quote:Op maandag 8 maart 2004 15:03 schreef yindey het volgende:
Toevallig spreek ik de laatste dagen ook al wat oud klasgenootjes
En k voel me ook wel goed! heb lekker uitgeslapen enzo!
Ja zeker een toevalquote:Op maandag 8 maart 2004 15:49 schreef KamikazeKoe het volgende:
[..]
Goh... iedereen spreekt ineens oude klasgenootjes... was een 'toeval'
[edit] ben nu met een oud klas genoot aan het praten samen met een zak chips.. weer erg gezellig[/img]
Wat moet je daar in die zandbak?quote:Op maandag 8 maart 2004 16:40 schreef Brighteyes het volgende:
Kan iemand mij even een klap met een hamer geven?
Ik heb net een gratis 3-daags tripje naar Dubai opgegeven.![]()
Nou ja, dat is ook wel een van de redenen dat ik dus maar niet ga.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wat moet je daar in die zandbak?
Aahh wat zieligquote:Op maandag 8 maart 2004 16:20 schreef yindey het volgende:
[..]
Ja zeker een toeval
Nog toevalliger is dat ik nu ook met een oud klasgenoot aan het praten ben alleen dan zonder chips
Jawel, snap ik wel, maar net wat je al eerder schreef, Egypte was geen succes, je wilde niet echt naar die landen en zo, en je schrijft je in voor Dubai. Volgens mij vindt je nergens zo veel zand als daar...quote:Op maandag 8 maart 2004 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook wel een van de redenen dat ik dus maar niet ga.
Timing is niet goed, maar na het fiasco van Egypte ben ik niet meer zo happig op zandhappen.
Maar ja, het was wel inclusief luxe hotel en business-class vlucht etc. En verder beetje hotels kijken, conferentie centrum kijken en ouwehoeren met andere mensen uit de 'business'.
Nou ja goed, ander keertje misschien.
Zoals gezegd, ik heb een leuke baan.![]()
Ik schreef me niet in, ik werd nota bene gebeld of ik wilde komen.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:58 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Jawel, snap ik wel, maar net wat je al eerder schreef, Egypte was geen succes, je wilde niet echt naar die landen en zo, en je schrijft je in voor Dubai. Volgens mij vindt je nergens zo veel zand als daar...
ot: alleen... maar verder wel ok
Nee hoor, dat heb ik morgenquote:Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, heeft iedereen vandaag soms therapie gehad?
Helpt het om te bedenken dat vele anderen ook in een continue dreiging zijn opgegroeid en dat velen van hen erin zijn geslaagd dat grotendeels achter zich te laten, of helpt dat juist niet?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:11 schreef DuchessX het volgende:
Het was zo onterecht en ik was nog maar kind, een kind moet vrij zijn, onbezorgd, een kind moet niet bang hoeven zijn voor geweld, een kind moet zich veilig kunnen voelen in zijn of haar eigen huis. Een kind moet niet continue alert en op haar hoede hoeven zijn omdat er wel weer eens een geweldsexplosie kon komen!
Op het moment niet, dit is mijn eigen pijn en woede waar ik iets mee moet. Ik héb wel altijd gedacht dat het bij mij niet zo erg was als bij anderen maar daardoor nam ik mezelf niet serieus...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:30 schreef Jinxxx het volgende:
[..]
Helpt het om te bedenken dat vele anderen ook in een continue dreiging zijn opgegroeid en dat velen van hen erin zijn geslaagd dat grotendeels achter zich te laten, of helpt dat juist niet?
Stel die vragen danquote:Op maandag 8 maart 2004 17:52 schreef Subterranean het volgende:
Ik heb zoveel vragen...
Maar het gaat wel goed. Net lekkert gegeten
Hmm toch de verwarming niet hoog genoeg gezet?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:25 schreef KamikazeKoe het volgende:
ik heb het Koud
Mja blijkbaar.. kreeg ineens een kouwe vlaag..quote:Op maandag 8 maart 2004 19:11 schreef yindey het volgende:
[..]
Stel die vragen dan![]()
[..]
Hmm toch de verwarming niet hoog genoeg gezet?
Verder gaat het wel goed met mij
eeeejjjj...daar istie weer..quote:Op maandag 8 maart 2004 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
I feel gooooooooood!
Mijn euforie kent geen grenzen.quote:Op maandag 8 maart 2004 20:37 schreef cos-micV het volgende:
[..]
eeeejjjj...daar istie weer..
nog steeds?
Nee, volgende week weer..quote:Op maandag 8 maart 2004 17:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeg, heeft iedereen vandaag soms therapie gehad?
Zelfinzicht is het begin van acceptatie en kunnen veranderen. Bekijk het positief en heb begrip voor jezelf, véél begrip. Wees niet streng meiske.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:37 schreef DarkElf het volgende:
duch, woede is goed... hoe overweldigend ook... het is beter dan al die jaren alleen angst....... sterkte
OT verbijsterd over de dingen die ik de laatste weken over mezelf te weten kom.....![]()
Hoe ik in elkaar steek, functioneer, mezelf red en mezelf doorpush....
Hoe ik van alles negeer in mezelf... hoe ik geworden ben door alle troubles van vroeger... hoe ik dingen aangeleerd heb die toen nodig waren en die nu zo tegen me werken....
Hoe krampachtig ik controle vasthou....hoe panisch ik kan worden van mijn eigen zwakte... hoe een nono steun van anderen is.....
*zucht*
Zoveel verdriet...kusje erop?quote:Op maandag 8 maart 2004 21:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Pfff... heb zowat heel de dag zitten huilen en net barstte ik pas écht hard in tranen uit... does it never stop?So many tears I've cried, so much pain inside, but baby it ain't over 'till it's over. (8)
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:27 schreef gekke_sandra het volgende:
Pfff... heb zowat heel de dag zitten huilen en net barstte ik pas écht hard in tranen uit... does it never stop?So many tears I've cried, so much pain inside, but baby it ain't over 'till it's over. (8)
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:30 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zelfinzicht is het begin van acceptatie en kunnen veranderen. Bekijk het positief en heb begrip voor jezelf, véél begrip. Wees niet streng meiske.
Je doet het hartstikke goed, weet je dat?
Go girl, GO!!!![]()
quote:Zoveel verdriet...kusje erop?
quote:
Liefquote:Op maandag 8 maart 2004 22:41 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben moe, en heb pijn in m'n maagvoor gekke_sandra, DarkElf, en DuchessX
wat een optimisme!!quote:Op maandag 8 maart 2004 08:57 schreef westrtp het volgende:
Toch weer 8 uur geslapenKwam er nog makkelijk uit ook..en ga weer verder aan school werken..altijd leuk.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:00 schreef koala2002 het volgende:
En dan iemand misschien nu ook tips zodat ik nu niet meer ga huilen dan dat ik al deed...
Damn........![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk het van een positieve kant.....je kunt je emoties laten gaan omdat je zoveel om iemand geeft...dat is iets wat heel mooi is...en niet iedereen heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:11 schreef koala2002 het volgende:
Hij gaat zeker voor 3 maanden, maar hem kennende wordt het wel een half jaar
2 maand vrijwilligerswerk, kansarme jongeren electrotechniek geven en dan gaat ie een maand reizen maar dat gaat wel langer duren..
Maar ik vind super hoor dat ie weggaat dat wel... alleen dat afscheid, ik denk dat ik gek word...
kunnen we de dinsdag niet overslaan deze week? pfff......
Slaap zacht..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:15 schreef koala2002 het volgende:
Thanks beiden...
Jullie wel beetje gelijk...
Het komt ook vast wel goed...
truste...
* Subterranean mee eens is.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:47 schreef trekdrop het volgende:
Kut.... ik haat het gevoel van iemand te houden die niet (meer) van jou houd.
Ga dan naar huisquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:31 schreef KamikazeKoe het volgende:
Ik sliep gelukkig perfect, maar ben wel heel erg moe. Was ook weer veels te vroeg op school, en wil naar huis!! zucht...
Wat een fantastisch vooruitzicht... je hond die gaat kosten, en je weet het nu al ... succesquote:Op dinsdag 9 maart 2004 10:40 schreef yindey het volgende:
[..]
Ga dan naar huis
Nou ben ik trouwens boos...Mijn hond heeft weer te vreten gevonden en zal straks weer alles eruit kotsen![]()
Mja... ik ook... pfff... alles lijkt nu pas tot me door te dringenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:47 schreef trekdrop het volgende:
Kut.... ik haat het gevoel van iemand te houden die niet (meer) van jou houd.
Dat deed ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2004 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
Doe mij maar een grote steen. Dan kruip ik daaronder weg. Dan laat ik me gaan. Ik hou mezelf toch steeds voor de gek.
Bij mij is het meer voor andersom. Ik wil de wereld gewoon even niet meer zien.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:06 schreef gekke_sandra het volgende:
Die steen klinkt overigens wel aantrekkelijk... kan ik me verstoppen, zodat de wereld me niet ziet... ik kan de schaamte niet onder ogen komen...
lief meisje tochquote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:00 schreef koala2002 het volgende:
En dan iemand misschien nu ook tips zodat ik nu niet meer ga huilen dan dat ik al deed...
Damn........![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |