Had ik dus ookquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:55 schreef OldJeller het volgende:
Die prada's vind ik wel 'fris' eruit zien, ja iets voor de zomer..
foto's?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:01 schreef Vivi het volgende:
Ik heb al wat leuke schoentjes ingeslagen, van die ballerina-schoentjes![]()
En nu ga ik nog veel open schoentjes met hak en slippertjes hamsteren
Lekkere variatie!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Zomers doet een instappertje het altijd erg goed..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben het met je eens dat quicks steeds meer massa wordt! Wel balen, moet ik weer op zoek naar een nieuw merk vernieuwende schoenen!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:42 schreef YeNtL het volgende:
Ik heb gisteren All-stars gekocht en ga deze week ook nog ff van die Quicks kopen. Beetje massa maar wel erguh mooi
*Hier mee eens is*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:51 schreef trueblue het volgende:
Daeri, van welk merk zijn die schoenen als ik vragen mag? (ik vind de blauwe wel leuk)
Die groene rulen met dat teenstukje! (zeg ik zelfs als man zijnde)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:51 schreef trueblue het volgende:
Daeri, van welk merk zijn die schoenen als ik vragen mag? (ik vind de blauwe wel leuk)
lelijk.....quote:
Oeh, wat een afzichtelijke gevallen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:29 schreef daeri het volgende:
[afbeelding] (ook in rood, zwart en roze)
[afbeelding] (ook in blauw. roze, zwart en wit)
[afbeelding] (ook in rood en roze)
[afbeelding] (ook in groen)
Dat heet mode....quote:Op zondag 7 maart 2004 13:50 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Oeh, wat een afzichtelijke gevallen!
http://www.bbclothing.co.uk/acatalog/pradaboot_b.jpgquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:38 schreef daeri het volgende:
Ik vind die prada's heel lelijk als ik eerlijk moet zijn... sommige schoenen van prada zijn wel mooi, maar deze absoluut niet
Nix jammer van die kleuren!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ik had deze gezien:
[afbeelding]
Vond ik wel geinig, jammer van de kleuren.
Geen digicam tot mun beschikkingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
foto's?
haaaai viv!
Oeh! Die zijn echt leuk, vooral die onderste zijn superquote:Op zondag 7 maart 2004 13:53 schreef xelektra het volgende:
Ik vind dat ze bij Guess altijd leuke zomer schoenen hebben... verkrijgbaar bij Dr Adams nuen of course de Guess filialen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry hoor, maar dat zijn toch geen 'leuke zomer schoenen'... Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die op een 'normale' (lees: verantwoorde manier voor lichaam en geest en medemens) manier op deze 'schoenen'=slippers loopt.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:53 schreef xelektra het volgende:
Ik vind dat ze bij Guess altijd leuke zomer schoenen hebben... verkrijgbaar bij Dr Adams nuen of course de Guess filialen...
Ik loop altijd op hakken, zowel in de winter als zomer.. en ik woon in Amsterdam dus ben het openbaar vervoer wel gewent hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 15:48 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat zijn toch geen 'leuke zomer schoenen'... Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen die op een 'normale' (lees: verantwoorde manier voor lichaam en geest en medemens) manier op deze 'schoenen'=slippers loopt.![]()
oh die eerste wil ik ook!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:29 schreef daeri het volgende:
ik loop altijd de hele zomer op slippers....
Edit=
aaarg, er zijn zo veeeel mooie schoenen... ben nu op pagina 21 van 221... dus ik stop maar...
Die bovenste zijn inderdaad wel leukquote:Op woensdag 10 maart 2004 12:38 schreef Schum1 het volgende:
Kzat te denken aan deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Adidas REKOR, khep er nog niemand op zien lopen
Kijk eens in het Prada topic.quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:26 schreef Cassii het volgende:
Die prada's zijn cool en duur ja....
Juck, allemaal van die allochtonen minihakjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:29 schreef daeri het volgende:
Leuk als je de trein moet halen.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:53 schreef xelektra het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:29 schreef Steijn het volgende:
[..]
Leuk als je de trein moet halen.Straks lazer je nog van de trap.
Puma store a'dam?quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:33 schreef bopp het volgende:
[afbeelding]
mijn nieuwe shoes, heb er nog niemand mee gezien
Nee, Le Mans op de Lijnbaan in Rotterdamquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:01 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Puma store a'dam?
IOEWquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
De mijne, Dr. Martens Mary Jane. Alleen zijn de mijne iets meer zeegroengrijs ipv blauw.
Moete natuurlijk bij je kledingstijl passen, maar wel mooi jaquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:33 schreef bopp het volgende:
[afbeelding]
AH! Holly hobby schoenen....quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
[afbeelding]
De mijne, Dr. Martens Mary Jane. Alleen zijn de mijne iets meer zeegroengrijs ipv blauw.
Wat doen jullie mannen soms toch moeilijkquote:Op woensdag 10 maart 2004 14:29 schreef Steijn het volgende:
Leuk als je de trein moet halen.Straks lazer je nog van de trap.
Waar kan ik die schoenen vinden? Aangezien die Adidas schoenen die ik eerder in dit topic plaatste voor geen meter zitten, veel te smal. Dus die heb ik niet gekocht en ik ben nog steeds op zoek naar schoenenquote:Op zondag 7 maart 2004 15:43 schreef AltamirA het volgende:
ik heb deze: [afbeelding] maar dan in de beige uitvoering, en als instappers (dus zonders veters), maar dat plaatje kan ik nergens vinden.
zeker mee eensquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:27 schreef DJ-Maurits het volgende:
Zomers doet een instappertje het altijd erg goed..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn inderdaad wel mooi, alleen zou ik daar gewoon niet een hele dag met gemak op kunnen rondlopen. Ik vind het meer show schoenen voor als je er mooi bij wil lopen.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:53 schreef xelektra het volgende:
Maarja het tweede is, wil je er zelf mee gezien wordenquote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef Ifyafeelme het volgende:
mijn handgemaakte exclusieve Gucci zomer schoenen, heb er nog niemand mee gezien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dezelfde van de collectie van vorig jaar (met gele bandjes)...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:56 schreef Maxxieh het volgende:
Ik had deze gezien:
[afbeelding]
Vond ik wel geinig, jammer van de kleuren.
Jongen, ga buiten spelen. Natuurlijk wil ik hier mee gezien worden.quote:Op zondag 21 maart 2004 13:49 schreef spiddy het volgende:
bla bla bla
Zijn er nu wel oranje Quicks? Daar heb ik afgelopen zomer stad en land voor afgezocht! Uiteindelijk maar felblauwe gekocht...quote:Op donderdag 11 maart 2004 09:13 schreef Rickage het volgende:
ik denk dat ik voor de zomer maar quicks ga halen..khep wel leuke gezien hier..misschien lopen er veel mensen op, maar ik vind ze wel stoer
en mooie kleuren voor de zomer, blauw en oranje
quote:
ik heb ze bij Sacha zien staan, maar vielen toch wel tegen eigenlijk...quote:Op zondag 21 maart 2004 20:42 schreef Schum1 het volgende:
Royal Elastics:
[afbeelding]
Ik kan ze alleen nergens vinden
Die 4e is inderdaad erg mooiquote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind de 4e herenschoen (Boston Punched) in het lichtbruin op www.lacoste.com/uk/ wel stoer voor de zomer.
Maar ja, er staan geen prijzen bij! Misschien hebben ze wel ergens anders een soortgelijke schoen van een goedkoper merk!
nope sorry geen ideequote:Op zondag 21 maart 2004 20:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
WEet jij toevallig waar ze mecca schoene verkopen in grotere maten (47) ?
Welke sacha? In Amsterdam heb ik ze bij geen 1 sacha zien staan. En wanneer was dat?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:50 schreef AltamirA het volgende:
[..]
ik heb ze bij Sacha zien staan, maar vielen toch wel tegen eigenlijk...
dat was in Heerlen, en precies een week geledenquote:Op zondag 21 maart 2004 23:57 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Welke sacha? In Amsterdam heb ik ze bij geen 1 sacha zien staan. En wanneer was dat?
TIA!
gaan we bowlen?? tjaaa als je gaat bowlen zijn dit natuurlijk de perfecte schoenen maar voor gewoon mee rond te lopen zeg ik toch nee dankjequote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef Ifyafeelme het volgende:
mijn handgemaakte exclusieve Gucci zomer schoenen, heb er nog niemand mee gezien![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie schoenen hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef Ifyafeelme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hoe duur zijn die ?quote:Op woensdag 10 maart 2004 14:33 schreef bopp het volgende:
[afbeelding]
De Schoenenreus... dan noem je ook wel een foute schoenenwinkel.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:39 schreef Miss_mini het volgende:
Kreeg vandaag een foldertje van de schoenenreus maar vinden veel mensen die balerina schoentjes zo mooi?? sorry hoor ik dus echt niet.....die bovenste in het foldertje zijn ook best leuk
Ik vind die ballerina schoenen ook afschuwelijk, lijken me ook voor geen meter lopenquote:Op woensdag 24 maart 2004 16:39 schreef Miss_mini het volgende:
ik heb vandaag ook nieuwe zomer schoenen gekocht...ook meteen goede schoenen voor te werken
Kreeg vandaag een foldertje van de schoenenreus maar vinden veel mensen die balerina schoentjes zo mooi?? sorry hoor ik dus echt niet.....die bovenste in het foldertje zijn ook best leuk
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:40 schreef disasterhorse het volgende:
Hey, waar moet je naartoe om voor de zomer van die mooie lederen teenslippers te bemachtigen?
Kan echt kegaaf staan vind ik met zo'n linnen broek of afgesleten spijkerbroek
Ik zou eens kijken bij Invito, Sasha, Dr Adams en dat soort winkels, die hebben ze vast welquote:Op donderdag 25 maart 2004 16:40 schreef disasterhorse het volgende:
Hey, waar moet je naartoe om voor de zomer van die mooie lederen teenslippers te bemachtigen?
Kan echt kegaaf staan vind ik met zo'n linnen broek of afgesleten spijkerbroek
le coque sportif ?quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:28 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik had zelf btw ook nog een vraagje. Ik zag laatste iemand lopen met super gave zomerschoentjes. Er zat een haantje op (dat is het logo denk ik) Iemand enig idee welk merk dat is??![]()
Lijken erg veel op die puma's...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:51 schreef ivetje het volgende:
Ik wil deze dit weekend gaan kopen...van Brunotti
[afbeelding]
49,95 bij helderman sport
die zijn wel heeeeel gaafquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:51 schreef ivetje het volgende:
[afbeelding]
thank youquote:Op woensdag 24 maart 2004 17:24 schreef Marisol het volgende:
Mooie schoenen hoor
Ga terug naar je breezer, je brengt jezelf tot schande. Je hebt duidelijk nooit bowling-quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:41 schreef Miss_mini het volgende:
gaan we bowlen?? tjaaa als je gaat bowlen zijn dit natuurlijk de perfecte schoenen maar voor gewoon mee rond te lopen zeg ik toch nee dankje![]()
VET COOWWLL!!!!...quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:51 schreef ivetje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:18 schreef AnnekeM het volgende:
Wat vinden jullie dan deze? De rechter.... Bij Dolcis ¤ 39,95
Die vind ik zo truttig dat ik ze weer ontzettend schattig vind!quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:30 schreef romai het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zoooo leuk... zooo te hoog voor mij
Ja idd, en daar gaat het omquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:34 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Die vind ik zo truttig dat ik ze weer ontzettend schattig vind!
Dat is de eerste keer dat ik dat hoor in een topic over kledingquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:36 schreef romai het volgende:
[..]
Ja idd, en daar gaat het om
jij snapt het tenminste
quote:Dat is de eerste keer dat ik dat hoor in een topic over kleding
Ik draag geen hakken, maar ware deze er in het zwart zou ik er zeker op lopen
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:33 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
veel meer heb je niet te melden hequote:Op donderdag 25 maart 2004 21:42 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
Even een foto gemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:45 schreef Oblivion het volgende:
Voor de zomer heb ik al in de kast staan:
Gezellige (met veel kleurtjes) schoentjes met openhak. Groen met vele kleuren, en in het roze.
Moccasins zwart en wit, met (uiteraard) punt.![]()
Over de knielaarzen, waarvan de binnenflap boven de knie wit is.
quote:Zeg het eens meisje
quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:47 schreef tjAb het volgende:
ik vind deze schoentjes van tommy er wel leuk uitzien..
Sneaker, Off-white/Chocolate
Als je daar al om kan lachen heb jij vast een ontzettend leuk leven waarbij je idere dag in je broek pist van het lachen.quote:Op donderdag 25 maart 2004 22:19 schreef AnnekeM het volgende:
[..]
![]()
Zijn echt van die truttige schoenen. En jij gaat ze daarom nog schattig vinden? *roll*
Of het mode is, geen idee. Intereseert me verder ook geen drol.quote:.... Zijn van die truttige schoenen van vroeger, nog hoog ook, moet er nie aan denken.... Of is dit nu mode?![]()
Waarschijnlijk helaas vrijwel nergens, de kleding op de TH site is doorgaans voornamelijk alleen in Amerika verkrijgbaar. In het noorden van het land kun je dat eigenlijk wel helemaal vergeten.quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:47 schreef tjAb het volgende:
[afbeelding]
ben ze alleen nog nergens tegengekomen...
weet iemand waar deze te vinden zijn? (liefst in noorden van het land)
ik heb geen idee, ik vond ze gewoon wel mooi om te zien,quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:00 schreef tijman het volgende:
Mooi
Zijn deze schoenen ook in Nederland te koop, of alleen online te bestellen?
![]()
Hier in Soest, bij euh....Blue Box shoes.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:29 schreef miki het volgende:
Oblivion, waar heb je die moccasins gekocht?
Ziengs is geloof ik een optie (daar heb ik afgelopen winter in elk geval Hilfiger gekocht, weet alleen niet of ze dat model ook toevallig hebben)quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:47 schreef tjAb het volgende:
[afbeelding]
ben ze alleen nog nergens tegengekomen...
weet iemand waar deze te vinden zijn? (liefst in noorden van het land)
Zijn ze van een bepaald merk? Vind ze echt heel leukquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hier in Soest, bij euh....Blue Box shoes.
Heerlijk schoenen, heb ze toevallig vandaag aan.![]()
Zal even kijken.......Clarus. Made in Italie, maar geen Italy prijs...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:49 schreef miki het volgende:
[..]
Zijn ze van een bepaald merk? Vind ze echt heel leukHebbuh hebbuh!
Gunstige prijsquote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zal even kijken.......Clarus. Made in Italie, maar geen Italy prijs...![]()
Weet het niet precies meer, maar dacht tussen 40 of 50 euro.
Hele leuke slippers, schatje!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:20 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Ja idd, ze lijken wel veel op puma's maar goed...helaas waren ze uitverkocht in deze kleur, dus komend weekend nieuwe poging wagenquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die zijn wel heeeeel gaaf
Dank je...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:28 schreef miki het volgende:
Gunstige prijsVolgens mij hebben ze geen website waar ik een verkooppunt kan vinden bij mij in de buurt (Zuid-Limburg), damn!
Al je schoenen zijn erg leuk btw, ook die 'halve' instappers en die met die kleurtjes en dat hakje!![]()
![]()
Ik ben ook op zoek geweest naar die Puma's. 2 winkels hadden die Puma's... van de 1e ben ik de naam vergeten, maar die hadden de groene nie, alleen rood en zwart... De 2e winkel was Sport 2000, die had rood, blauw en GROEN!!!!... echt coole schoentjes.. Kep ze nog nie gekocht, wil nog ff nadenkenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja idd, ze lijken wel veel op puma's maar goed...helaas waren ze uitverkocht in deze kleur, dus komend weekend nieuwe poging wagenJe kan ze ook alleen maar bij helderman sport kopen...heb hele stad afgezocht in utrecht, maar verder nergens
Hmmmm.... 't is wel duidelijk dat het over is met de puntschoen... Ik vind al die ronde voorkanten nog wel raar lijken hoor, maar dat zal vast wel weer wennen...quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind die roze hakjes heel gaaf!
Deze van Bronx vind ik ook erg leuk!
[afbeelding]
fuckin' die lelijke puntschoenen,quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:48 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmmm.... 't is wel duidelijk dat het over is met de puntschoen... Ik vind al die ronde voorkanten nog wel raar lijken hoor, maar dat zal vast wel weer wennen...
RIP Puntschoenen![]()
Ik vrees van wel ja....quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
fuckin' die lelijke puntschoenen,
mooi rond en weelderig gevormd is hét voor de zomer
Staat toch een e-shop Nederland op die site ?quote:Op woensdag 31 maart 2004 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wil ik ook nog steeds een paar Campers voor de zomer, maar ze zitten bij mij helaas niet lekker. Wel heel erg jammer, want ik vind ze zo gaaf!
http://www.camper.es/web/en/basica.asp?flsid=118
Het eerste paar dat je ziet vind ik overigens niet zo mooi hoor, maar ik kon geen plaatjes rippen uit het scherm.
Iemand trouwens enig idee waar je ze zoal kan kopen in NL?
Ik weet dat de bijenkorf ze wel eens heeft, maar weer niet alles...
Je doet je subtitle eer aan...quote:Op woensdag 31 maart 2004 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat heb ik net dus ook geprobeerd, want die werkte vorig jaar nog niet.
Nu dus wel, dacht ik...
Laten ze je eerst het hele zooitje invullen en dan krijg je een schermpje dat ze 'gesloten' zijn vanwege maintenance. Nou ja goed, later maar eens proberen.
Ik merk dat dunc beroepssoldaat is?quote:Op woensdag 31 maart 2004 23:42 schreef dunc het volgende:
Het is weer zo ver
nb. Ja, ook in de zomer.
[afbeelding]
Soms is het beter niet te spreken...quote:Op zaterdag 3 april 2004 03:10 schreef Solitarias het volgende:
KA-TSJINGG, hij spreekt weer, Solitarias Zelve!
waarde of niet, hij heeft wel gelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 10:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Soms is het beter niet te spreken...![]()
Iedereen zijn eigen waarde.
In mijn tijd bij de Waffen SS droeg ik die ook altijd.quote:Op zaterdag 3 april 2004 03:10 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Ik merk dat dunc beroepssoldaat is?
Verder leuk als je links krakerstuig bent of in de gayFF-scene zit, maar voor verder dracht in de stad volkomen ongeschikt.
De onderste heb ik net gehaald.quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:38 schreef Schum1 het volgende:
Kzat te denken aan deze:
[afbeelding]
of deze:
[afbeelding]
Adidas REKORD, khep er nog niemand op zien lopen
hahahaha puma en exclusief???? en ook nog eens nergens te krijgen! haha ik lach me dood.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:53 schreef hedz- het volgende:
Heb ook hele gave puma's gezien in de marie claire van m'n vriendin volgens mij.. Met ipv van het puma-teken dus echt een afbeelding van een puma op de zijkant.. Maar zal wel weer heel exclusief en nergens te krijgen zijn
ging over die brunotti's toch?? ik heb ze al gezien bij de intersport en bij verschillende time outs in het rood, groen, oranje, zwart en blauwquote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:30 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja idd, ze lijken wel veel op puma's maar goed...helaas waren ze uitverkocht in deze kleur, dus komend weekend nieuwe poging wagenJe kan ze ook alleen maar bij helderman sport kopen...heb hele stad afgezocht in utrecht, maar verder nergens
gaan tot 45 waar ik ze heb gezien hoor...bij sportsworld hebben ze ze ook, maar weer niet in het groen!!quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:27 schreef Blaataad het volgende:
DIe brunottis gaan maar tot 42
die puma look a like schoentjes maar die levis schoentjes zijn ook erg gaaf en zijn minder warm dan die brunottis
hier bij intersport hadden ze ze nog niet iig...hoop ook dat meer winkels ze gaan verkopen binnenkort, want heb weinig zin om telkens in utrecht te gaan kijken of ze al ergens binnen zijnquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:13 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
ging over die brunotti's toch?? ik heb ze al gezien bij de intersport en bij verschillende time outs in het rood, groen, oranje, zwart en blauw
zou ze gistermiddag halen maar toen ik 'sochtends in de kantine schoenen zat te kijken heb ik echt teveel mensen ermee gezien.. best zonde maar dan hoef ik ze niet
*verliefd is opquote:Op donderdag 25 maart 2004 19:51 schreef ivetje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 april 2004 20:15 schreef luisje het volgende:
[..]
*verliefd is op![]()
Ze zijn wel hip jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:07 schreef Manweth het volgende:
heb net deze diesels gekocht
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vin ze mooi
ik heb ze in het zwart gekocht in den boschquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:04 schreef Maxxieh het volgende:
[afbeelding]
Hmm dit zijn wel mooie schoentjes, voor een leuk prijsje. Enig idee waar ik ze kan halen (Rotterdam of Breda) ?? Het zijn de Onitsuka Mexico MID
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:07 schreef Manweth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vin ze mooi
effe wennen dat wel, maar coole schoenen jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:07 schreef Manweth het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik vin ze mooi
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Blaataad het volgende:
Dit zijn mijn nieuwe schoentjes
[img]www.wehkamp.nl/privatedata/visual/57_C02_afbeelding1.jpg[/url]
LEF ? Is gewoon een normale schoen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:43 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
omdat je toch wel een beetje 'lef' moet hebben om die dingen te dragen
Randstadquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:10 schreef GoldenHeritage het volgende:
[..]
LEF ? Is gewoon een normale schoen.
Grappige gymp voor de zomer, ik meen me te herrinneren dat je de achterkant (het groene gedeelte) kan dubbelklappen, zodat het een soort "open" schoen is.
Denk niet dat je echt LEF moet hebben om een normale schoen als deze te dragen, weet niet uit wat voor achtergebleven gebied jij woont ?
Als je die van mij bedoelt...t zijn schoenen van Roberto Botticelli.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:02 schreef WTF het volgende:
ej die laatste zijn mooi... watvoor zijn het?
En lelijk dat ze zijn, echt zonde van je geld ?quote:Op zondag 21 maart 2004 11:36 schreef Ifyafeelme het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij kan je ze bij vrijwel iedere schoenenwinkel kopen.. ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar ik heb ze bij de subzero gehaald..quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:03 schreef Stouver het volgende:
Die allstars met vlammen, waar heb je die vandaan?
die zoek ik al zo lang!
Tja, ben al bij de sneakers en veel andere zaken geweest, maar kan ze nooit vinden. Ik ga in de vakantie naar Utrecht, dus dan weet ik dat alvastquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:44 schreef Snok het volgende:
[..]
volgens mij kan je ze bij vrijwel iedere schoenenwinkel kopen.. ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont, maar ik heb ze bij de subzero gehaald..suc6
ik heb ook gifgroene .. maar dan van skechers... almost the same... verkopen ze sowiezo bij ziengs....quote:Op maandag 5 april 2004 13:08 schreef ivetje het volgende:
[..]
gaan tot 45 waar ik ze heb gezien hoor...bij sportsworld hebben ze ze ook, maar weer niet in het groen!!Heb nu met helderman afgesproken dat ze me bellen als ze binnen zijn...alleen ze komen pas begin mei weer
ik bedoelde die van jouw jaquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:34 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:
[..]
Als je die van mij bedoelt...t zijn schoenen van Roberto Botticelli.
Van de Botticelli Sport Limited lijn om precies te zijn
http://www.robertobotticelli.it voor meer info..
Ze zijn wel vrij prijzig..die zwarte waren 209 euro..en die bruin/witte waren 219 euro..maar dan heb je ook wel wat..
ik vin deze zo vet. ik wil ook zoeits waar heb jij ze gekocht? en wat kostten ze als ik vragen mag.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:13 schreef zBus het volgende:
Heb nu deze puma's als zomerschoentjes gekocht. Zitten echt super... alleen wel moeilijk iets te vinden in mijn maat| 46
[afbeelding]
Ik heb die van mij bij Alberto gehaald in Eindhoven. Vriend van me heeft zijn Botticelli's in Amsterdam gehaald bij Shoebaloo.. Dus mss dat je daar ook eens een kijkje moet gaan nemenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:27 schreef WTF het volgende:
[..]
ik bedoelde die van jouw ja.. bedankt.. ik ga ff kijken..
[edit] wat een k*t website.. :S.. maar ff een keer langs die winkel dan..
Schoenen van Camper zijn erg leuk jaquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:50 schreef Brighteyes het volgende:
Eigenlijk wil ik ook nog steeds een paar Campers voor de zomer, maar ze zitten bij mij helaas niet lekker. Wel heel erg jammer, want ik vind ze zo gaaf!
http://www.camper.es/web/en/basica.asp?flsid=118
Het eerste paar dat je ziet vind ik overigens niet zo mooi hoor, maar ik kon geen plaatjes rippen uit het scherm.
Iemand trouwens enig idee waar je ze zoal kan kopen in NL?
Ik weet dat de bijenkorf ze wel eens heeft, maar weer niet alles...
als jy ze leuk vind dan blyf je ze tog gewoon dragen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 10:48 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Hmmmm.... 't is wel duidelijk dat het over is met de puntschoen... Ik vind al die ronde voorkanten nog wel raar lijken hoor, maar dat zal vast wel weer wennen...
RIP Puntschoenen![]()
mjah idd je moet gewoon blijven dragen wat jij leuk vind, met de mode mee proberen te lopen is wel leuk maar je moet het niet gaan dragen als je et zwaar ruk vindquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:07 schreef myfairlady het volgende:
[..]
als jy ze leuk vind dan blyf je ze tog gewoon dragen?
eyy die izjn wel vetjes, hoe duur waren ze, en waar heb je ze gekocht?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef arj1o1 het volgende:
[afbeelding]
Rotterdam -> Koopgoot (funkie house)quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:38 schreef heinl het volgende:
[..]
eyy die izjn wel vetjes, hoe duur waren ze, en waar heb je ze gekocht?
die onderste van Boss vind ik mooie instappers voor de zomer... waar zullen die te halen zijn? en vooral welke prijs zal er aan gaan hangenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:18 schreef Caitlyn het volgende:
Voor de dames:
[afbeelding]
Óf
[afbeelding]
Voor de heren:
[afbeelding]
Óf
[afbeelding]
Ach ja, ieder zijn eigen smaak. Ik loop er graag stijlvol bij en daar horen 'mooie' schoenen bij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:37 schreef IAMUSEMUSE het volgende:
En lelijk dat ze zijn, echt zonde van je geld ?
ik heb ze gekocht bij de footlocker maar zag ze een week later ook bij de sneakers shopquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:57 schreef T1andonly het volgende:
[afbeelding]
Deze schoenen komen ook al eerder in dit topic voor...
ik vind ze best wel helemaal geweldig en ik vroeg me dus af waar ik deze zou kunnen halen?
De webshop van Kswiss lijkt ze niet te verkopen
Wie heeft je daar geholpen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:58 schreef Fr3nK3L het volgende:
Mijn nieuwe aanwinst(en):
[afbeelding]
€49,95 bij de Time Out in Emmen.. bij andere winkels waren ze er niet meer in mijn maat..![]()
Hmm, deze zijn al beter, nice shoes, leuk voor de zomer, voor erbijquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:56 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Randstad
Maar ik neem het terug, ik loop nu ook met opvallende schoenen:
[afbeelding]
Maar ik schrok gewoon eerst van de kleuren van je schoenen, maar ik heb ze in het echt gezien. Het valt echt reuze mee, en ze zijn leuk.
Ik heb al contact gehad met Lacoste voor een paar schoenen... Zijn weer eens niet in de winkels in het Noorden te krijgen, maar hij vertelde me dat ze misschien door Time Out te bestellen waren..quote:Op woensdag 14 april 2004 10:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie heeft je daar geholpen?
ik heb ze bij pleisure in den bosch gekochtquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:38 schreef heinl het volgende:
[..]
eyy die izjn wel vetjes, hoe duur waren ze, en waar heb je ze gekocht?
lol , ieder z'n smaakquote:Op woensdag 14 april 2004 11:34 schreef wiseguy79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke zomerschoenen heb jij?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:36 schreef Brennie het volgende:
Is dat nou nodig al die smileys?
Svp ontopic en dan niet alleen met smileys
graag
Die heb ik ook overal al zien staan...alleen als ik echt die van brunotti niet kan krijgen koop ik skechers...ik heb al zoveel skechersquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb ook gifgroene .. maar dan van skechers... almost the same... verkopen ze sowiezo bij ziengs....
bij nader inzien zijn deze ook super voor naar het strand of in de tuin of gewoon ff snel richting de stad enzo. waar zullen ze te koop zijn in NL?quote:
... slippers van Lacoste? Beetje merkfreak ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2004 10:02 schreef Karrakas het volgende:
De twee onderstaande heb ik gisteren gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, die slippers heb ik gekregen van mn vriendinquote:Op woensdag 14 april 2004 13:48 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
... slippers van Lacoste? Beetje merkfreak ofzo?
Zijn idd heel mooi, voor een hele mooie prijs!quote:Op woensdag 14 april 2004 13:45 schreef Jaguar645 het volgende:
[..]
bij nader inzien zijn deze ook super voor naar het strand of in de tuin of gewoon ff snel richting de stad enzo. waar zullen ze te koop zijn in NL?
[edit] gare kut typo :/
[edit2]
bij nader inzien ze zijn erg mooi maar die dollar prijs op de site waar het vanaf komt laat me bijna flauwvallen
Haha ok, dan niet natuurlijkquote:Op woensdag 14 april 2004 14:14 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Nou ja, die slippers heb ik gekregen van mn vriendin. Die sla ik natuurlijk niet af
.
Welke zomerschoenen heb jij dan?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:41 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Haha ok, dan niet natuurlijk![]()
Maar dan voor de helft van het geld dubbel zoveel kwaliteit leverenquote:Op maandag 19 april 2004 18:33 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Beetje na-aap van Puma
Karrakas,quote:Op woensdag 14 april 2004 10:02 schreef Karrakas het volgende:
De twee onderstaande heb ik gisteren gekocht.
[afbeelding]
[afbeelding]
Vet, new edition italy? Waar heb je ze gehaald zoek ook nog even zoiets.quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:09 schreef Diederik_Moederkoek het volgende:
En zouist nog deze gekocht
[afbeelding]
Door de flits zie je t niet zo goed..maar die drie strepen zijn zilverkleurig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |