Boss schoentjes? Ik dacht ook een keer bijna zoiets gekocht te hebben. Nog vette als je ze aan hebt.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
Wat wordt jouw lente/zomer schoen?
[afbeelding].
Nope, Mexx.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:39 schreef pimpin het volgende:
Boss schoentjes?
mooie schoenenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
jup ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 14 april 2004 22:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
mooie schoenen
merk en verkoopplaats?
Dat zijn wel hele relaxte schoenen. Moet zelf nog wat halen maar hou deze in m'n achterhoofdquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
[img ]http://hier.je.url.van.je.pic[ /img]quote:Op woensdag 14 april 2004 23:20 schreef marruuuk het volgende:
kan iemand even zeggen hoe plaatjes toe te voegen
volgens mij doe ik iets verkeerd
Mooi. Ik ga denk ik voor de nep Allstars van 20 euro op de Albert Cuyp. Plaatje volgt bij aanschafquote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:36 schreef SaskiaT het volgende:
Teva sandalen![]()
Juist, kisten. Net als in de winter trouwens.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef Eldiablo het volgende:
m'n kisten, Met complimenten van het Korps Mariniers
sorry, ik bedoelde dus deze. Van welk merk zijn die?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:35 schreef Bazyx het volgende:
Deel twee.
[afbeelding].
Mexx en gekocht bij Capretto in Venray...quote:Op donderdag 15 april 2004 16:43 schreef The_Scorpion het volgende:
[..]
sorry, ik bedoelde dus deze. Van welk merk zijn die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |