White Stripes - There's no home for you here, die gitaar in het middenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:57 schreef Duder het volgende:
Je hebt van die nummers met een ontzettende lekkere solo erin, bijvoorbeeld de ontzettend geile pianosolo in Negrocan - Aquela Esquina (Grant Nelson Mix) of die solo in black Math van de White Stripes.
Wat vind jij nou een nummer met een solo waar je bij wijze van spreke een orgasme van kan krijgen?
Vandaar je username. Mooi nummer is dat, Estranged.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:22 schreef _Estranged_ het volgende:
Solo van Slash in ongeveer ELK nummer van Guns n' Roses....en dan vooral in November Rain!
![]()
Ik ben al aant oefenenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:20 schreef Foxxy het volgende:
Trouwens, in Feel van Robbie Williams zit ook een GEWELDIGE solo! Echt heerlijk!
En JordyB!Ga jij verdomme is oefenen met dansen!
Precies ja, die is geweldig, een van mijn favoriete solo'squote:In Flames (bijv. het nummer December Flower, met een solo (na 1:27 min.) die ca. een halve tel na de rest zit, waanzinnig mooi...)
lol Nee, dat lijkt maar zoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:20 schreef Alter_Ego het volgende:
Bijna elk Children of Bodom nummer. Hun nummers bestaan bijna uit alleen maar solo's
Ik vind die uit Bad Omen eigenlijk het gaafst, doordat er even een seconde stilte in valt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:18 schreef Black_Tulip het volgende:
Megadeth
Good Mourning/Black Friday
In My Darkest Hour
Ik vind de eerste helft van die solo eigenlijk best mooi, maar dan krijg je dat kattengejank...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:29 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik vind die uit Bad Omen eigenlijk het gaafst, doordat er even een seconde stilte in valt.
Je vergeet Dream Theaterquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:41 schreef Foo_niks het volgende:
knip lijst
om er maar een paar te noemen
Liefst dan dan de live versie, van bijv. het album PULSE.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:28 schreef webfreak het volgende:
Pink Floyd - Comfortably Numb
Over lekkere solo's gesproken
Het noemen van al je favoriete artiesten, wil natuurlijk nog niet automatisch betekenen dat je ook een ontopic reactie plaatst. Ik zie geen nummers. alleen artiesten. En velen zijn wel okay hoor, daar niet van, alleen niet echt 'nummers met lekkere solo's'.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:41 schreef Foo_niks het volgende:
-knip-
om er maar een paar te noemen
Dat nummer heeft inderdaad heerlijke soloos!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:22 schreef Berkery het volgende:
Jane's Addiction - Three Days
Liefst dan de live album van bijvoorbeeld het album "IS THERE ANYBODY OUT THERE" (The Wall - Live) (die natuurlijk veel beter is dan die van Pulsequote:Op zondag 7 maart 2004 14:46 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Liefst dan dan de live versie, van bijv. het album PULSE.
Absoluut m'n favoriet inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:47 schreef Georges het volgende:
[..]
Vandaar je username. Mooi nummer is dat, Estranged.
Grapjasquote:Op zondag 7 maart 2004 20:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
Liefst dan de live album van bijvoorbeeld het album "IS THERE ANYBODY OUT THERE" (The Wall - Live) (die natuurlijk veel beter is dan die van Pulse)
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:22 schreef _Estranged_ het volgende:
Solo van Slash in ongeveer ELK nummer van Guns n' Roses....en dan vooral in November Rain!
![]()
Juist, geniaal!!quote:- Devin Townsend - Deep Peace
Focus - Tommyquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
The Eagles-Hotel Calafornia
Gary Moore-still got the blues
pink floyd-comfatrly numb
focus-hocus pocus
black sabbath-wicked world
PULSE ROELT ZWAAR U KNOW, de "gewone" lp's/cd's van pink floyd vond ik allemaal opeens wat minder na deze cd gehoord te hebben.quote:Op zondag 7 maart 2004 22:36 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Grapjas
Die van PULSE is veel beter, das Gilmour him self.
Het is een duet met Chester Thompson heh vergeet dat niet!quote:Op zondag 7 maart 2004 23:00 schreef UATC het volgende:
[..]
![]()
genesis - de drumsolo's van phil
Was 1 van 1e solos die ik kon spelen, maar ik vind Focus - Sylvia toch mooierquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
The Eagles-Hotel Calafornia
Gary Moore-still got the blues
pink floyd-comfatrly numb
focus-hocus pocus
black sabbath-wicked world
Niet helemaal mee eens..quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:47 schreef DaFan het volgende:
Ik vind Pink Floyd - Shine on you crazy diamond erg goed. Eerst een lang gitaarsolo, dan wat zingen, dan een saxofoonsolo, dan nog wat muziek, dan weer een gitaarsolo...heerlijk.
De live-versie is, natuurlijk, het best.
Ja en t laatste deel van deel 2 vind ik een van de mooiste delen....voorloper van de lounge muziekquote:Op zondag 14 maart 2004 16:53 schreef DaFan het volgende:
Damn he 2 delen, samen 25 minuten...bbl
Hij is nog niet helemaal afgelopen...maar hij is geweldig...wow.
De liveversie die ik heb is maar 1 deel, waar 1 en 2 een beetje samenzitten. Maar de complete CDversie is idd beter! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 14 maart 2004 17:58 schreef Luca_Brasi het volgende:
[..]
Ja en t laatste deel van deel 2 vind ik een van de mooiste delen....voorloper van de lounge muziek![]()
Welke vind je nou beter?
Liveversie is dacht ik parts 1 t/m 7, terwijl het album het nummer opdeelt in 1 t/m 5 en 6 t/m 9. Zijn dus eigenlijk 9 delenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
De liveversie die ik heb is maar 1 deel, waar 1 en 2 een beetje samenzitten. Maar de complete CDversie is idd beter! Bedankt voor de tip!
Ja op het album staat hier:quote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Liveversie is dacht ik parts 1 t/m 7, terwijl het album het nummer opdeelt in 1 t/m 5 en 6 t/m 9. Zijn dus eigenlijk 9 delen
Kun je een nummer van ze noemen waar een goeie solo van ze in zit? Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:11 schreef obs het volgende:
[..]
Het is een duet met Chester Thompson heh vergeet dat niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |