JA!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:48 schreef DarkElf het volgende:
briefje ophangen in de lift met een puzzeltocht naar je huis zodat je niet alle sloebers meteen aantrekt
Ik heb een hekel aan de politie en ben bovendien te lui om naar het politiebureau te lopenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:50 schreef com_raven het volgende:
ik geloof dt men onze goeie vriende de politie is vergeten
Jij bent aardig, het is dat je een nederlander bent en hier niet illegaal kan zijn, anders had ik je paspoort afgepakt en was je hier ook illegali.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de politie en ben bovendien te lui om naar het politiebureau te lopen.
tegenwoordig beschikt de politie zelfs over telefoon, mischien is dat een optie?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan de politie en ben bovendien te lui om naar het politiebureau te lopen.
Ik kan de 50 euro ook in m'n zak steken en het tasje van het balkon afpleuren, dus zeik niet zo kutkindquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij bent aardig, het is dat je een nederlander bent en hier niet illegaal kan zijn, anders had ik je paspoort afgepakt en was je hier ook illegali.
Die 50 euro is de moeite van het stelen niet waardquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:56 schreef ramsesii het volgende:
tas naar de politie brengen, 50 euro is een mooi vindersloon (aangezien er toch wel belangrijke papieren en een telefoon in zit)
Ej, tasje kopen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:01 schreef drugsgebruiker het volgende:
Man bel iemand op en geef die tas terug. Ik weet zeker dat er Nederlands gesproken wordt.
Harstikke lachenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:01 schreef What het volgende:
Best lache trouwens, dat quickreply.
Speknek, je spreekt bargoens!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:04 schreef speknek het volgende:
Je toch gewoon eerlijk aangeven bij de kit.
Ik niet dief, jij adres geven, zij in Nederland blijven!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:07 schreef Dark_Killah het volgende:
"Ik tas gevond heb, jij weet van wie is"
Bij de Politie afleveren.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:46 schreef kastanova het volgende:
ik heb er simpelweg geen zin in?
Mieters, in dit tempo spreekt hij in 2070 breezah.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Speknek, je spreekt bargoens!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:57 schreef kastanova het volgende:
Ik kan de 50 euro ook in m'n zak steken
en dit (sevlesruoY kcuF oG) dan!?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:12 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Bel gewoon ff met $random_turk in die lijst, en zeg netjes "Salaam Aleikum". Vraag of ze dat wijf kent, zo niet zeg je netjes sorry (Oruspu Ju'ju) en zag houdoe (pusht anamagoyum).
Nee, ik kan geen turks.
Fatna boos!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef kastanova het volgende:
Er worden weer wat vooroordelen bevestigd;
Ik bel Fatna op, allemaal schreeuwende kinderen op de achtergrond, zij direct chagrijnig "Wat is? "
Ik het verhaal uitleggen, zij "Ik weet niet, welke tas?"
Nogmaals uitleggen, waarna ze in 1 of andere Hebreeuwse taal heel druk begon te praten.
Ik nog een keer in steenkolen Nederlands het verhaal uit proberen te leggen, waarna ze in paniek raakte en allerlei kreten uit begon te slaan.
Toen heb ik maar opgehangen.
Meisje wordt nu door dr broers vermoord omdat hun eer aangetast is. Allemaal jouw schuld...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef kastanova het volgende:
Het is dus iemand die denkt vrienden te hebben dus die allemaal in haar telefoonboek zet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef kastanova het volgende:
Ik bel Fatna op, allemaal schreeuwende kinderen op de achtergrond, zij direct chagrijnig "Wat is? "
Nogmaals uitleggen, waarna ze in 1 of andere Hebreeuwse taal heel druk begon te praten.
Ik nog een keer in steenkolen Nederlands het verhaal uit proberen te leggen, waarna ze in paniek raakte en allerlei kreten uit begon te slaan.
Dus welke vooroordelen heb je nu bevestigd? Dat een moslimse vrouw niet haar kinderen kan rustighouden en met jou bellen tegelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef kastanova het volgende:
Ik kan dat vanaf hier wel zienquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:21 schreef Famas het volgende:
ik zie dat ze in ur portemonnee een pasje heeft met een foto erop....is het een lekkere chick?....
zo ja; vanavond ga je scoren
zo nee, vanavond ga je niet scoren
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:19 schreef milagro het volgende:
Metassie is shouk
Waar is metassie nou
Shouf shouf, hier is jetassie!
Gebruik je modem om analoog gesprekken op te nemen..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:23 schreef kastanova het volgende:
@random de volgende naam, balen dat ik geen microfoon heb, zou ik het opnemen.
*tromgeroffel*
En het is gewooooooooooooordeeeeeeeeeeeen: Malikaaaaaaaaaaaaa!
Goh ja en dan aan die mensen proberen uit te leggen dat ik een tas heb gevonden van iemand met dezelfde achternaam, of zij familie hebben die hier in de buurt woont en haar adres weten, gaat een groot succes wordenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:23 schreef amaranta het volgende:
waarom probeer je dat adres niet dat hierboven stond
Ik heb MAMA erin staan, maar daar heb ik ook weinig vertrouwen inquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:24 schreef amaranta het volgende:
ja of je zoekt op wat HUIS of THUIS in het marocs is of in het arabisch of hebreeuws
en dan bel je naar dat nummer
Kasta, post es alle nummers die in het telefooboek staan.. Kunnen we ze stalkenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goh ja en dan aan die mensen proberen uit te leggen dat ik een tas heb gevonden van iemand met dezelfde achternaam, of zij familie hebben die hier in de buurt woont en haar adres weten, gaat een groot succes worden.
in welke woonplaats heb je die handtas gevonden?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Goh ja en dan aan die mensen proberen uit te leggen dat ik een tas heb gevonden van iemand met dezelfde achternaam, of zij familie hebben die hier in de buurt woont en haar adres weten, gaat een groot succes worden.
isse gut isse gutquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb MAMA erin staan, maar daar heb ik ook weinig vertrouwen in.
Zie je wel. Dat is zo'n aftap-telefoon-huis-voor-goedkoop-internationaal-bellen-nummer...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:26 schreef kastanova het volgende:
Malika opgebeld: "U heeft helaas geen toegang tot dit nummer of deze dienst"
Of ik bel Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:26 schreef amaranta het volgende:
in welke woonplaats heb je die handtas gevonden?
Grote kans dat zij daar dan ook woont
dan ga je naar www.detelefoongids.nl
dan toets je die achternaam is
de woonplaats
en dan bel je ze allemaal
jij bent gewoon moeilijk aan het doen jaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of ik bel Peter R. de Vries.
Waarschijnlijk wel, en tot op heden is het vermakelijker dan jou reactie.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:26 schreef Spicoli het volgende:
Jezus man. Kun je echt niet zelf een manier bedenken om die tas aan de eigenares terug te geven? Of wou je gewoon even je verhaal (goh, ik heb een 'allochtonenhandtasje' gevonden!!!! en ik maak er leuk een fotootje van en zet ik op het fok-forum, da's vet lachu!!!). Stakker.
Heb je haar thuisnummer niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Of ik bel Peter R. de Vries.
Goddamnit, ik ben een eerlijke vinder, die 50 euro, een gsm en een verblijfsvergunning terug wil geven!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:26 schreef Spicoli het volgende:
Jezus man. Kun je echt niet zelf een manier bedenken om die tas aan de eigenares terug te geven? Of wou je gewoon even je verhaal (goh, ik heb een 'allochtonenhandtasje' gevonden!!!! en ik maak er leuk een fotootje van en zet ik op het fok-forum, da's vet lachu!!!). Stakker.
Dan komt ie in India aan....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:29 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
op de post pleuren naar mevrouw mahatmaghandi
Koekhappen?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:30 schreef Omkron het volgende:
Hang die tas met een touwtje onder je balkon.. misschien dat die turk nog een keertje langskomt enzo..
Genoeg, Postbank, zorgverzekering, telefoonkaart, maar kan er geen reet meequote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:30 schreef amaranta het volgende:
zitten er meer pasjes in
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:36 schreef kastanova het volgende:
Oh ja, het is een moslim die aan de pil is!!
Kan ik op mijn luxe bureaustoel blijven zitten als ik naar het politiebureau loop?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:33 schreef Fallen het volgende:
Alle tijd die je nu hebt gestoken in "showen hoe stoer ik ben met een gevonden damestasje" en "laat ik lekker bevooroordeeld mijn mening geven" had je ook kunnen steken in naar de politie gaan en het daar af te geven.
oeh, hoe stoer nu! Laat ik iemands naam openbaar maken en dan allerlei dingen die ik kan achterhalen (prive zaken) op Fok! gaan zetten.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:36 schreef kastanova het volgende:
Ah, ff verder gekeken in de portemonnee, ze zit op fitness, winkelt bij Emmaus(?) en heeft tandproblemen.
Oh ja, het is een moslim die aan de pil is!!
Wat zei je: I am from immigrationquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef kastanova het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:39 schreef Robert_Jensen het volgende:
Effe lache erbij en bel op als Dirk Edriaan Portatie van de vreemdelingenpolitie. 10 tegen 1 dat er echt paniek uitbreekt bij 90%.
Precies. Dat is geen steil. Ik neem het terug van "misschien hou je er wel een leuke date aan over". Zij kan namelijk wel wat beters vinden dan jij.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
oeh, hoe stoer nu! Laat ik iemands naam openbaar maken en dan allerlei dingen die ik kan achterhalen (prive zaken) op Fok! gaan zetten.
![]()
Jezus wat lul je weer dom.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:37 schreef motown het volgende:
Zeg kastanova, bel nou gewoon maar een van de laatst gebelde nummers in die telefoon op. Tien tegen een dat diegene gewoon Nederlands kan. Aan diegene doe je gewoon je verhaal, klaar. Is dat nou zo moeilijk?
Enerzijds wil je de medemens helpen. Hartstikke tof van je (dat meen ik). Anderzijds heb je een goedkope mentaliteit van "achgetsie, helemaal geen Nederlandse namen in die telefoon, nou, dan ga ik niemand bellen, hoor".
En als ik die pasfoto zo zie (al is die wat wazig op jouw foto) ziet ze er toch niet zo verkeerd uit? Misschien hou je er toch wel een date aan over. Ze heeft geen hoofddoekje om, dus misschien dat ze best wel liberaal is als het op jongens aankomt?
Ja, en dan word ik verliefd, krijg ik chocomelkinderen en dan wordt ze het land uitgezet en blijf ik alleen achterquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:37 schreef motown het volgende:
Zeg kastanova, bel nou gewoon maar een van de laatst gebelde nummers in die telefoon op. Tien tegen een dat diegene gewoon Nederlands kan. Aan diegene doe je gewoon je verhaal, klaar. Is dat nou zo moeilijk?
Fatna en Hannie stonden erbij en vallen al af.
Enerzijds wil je de medemens helpen. Hartstikke tof van je (dat meen ik). Anderzijds heb je een goedkope mentaliteit van "achgetsie, helemaal geen Nederlandse namen in die telefoon, nou, dan ga ik niemand bellen, hoor".
Heeft niets met mentaliteit te maken, ik heb gewoon een hekel aan allochtonen die de Nederlandse taal niet spreken.
En als ik die pasfoto zo zie (al is die wat wazig op jouw foto) ziet ze er toch niet zo verkeerd uit? Misschien hou je er toch wel een date aan over. Ze heeft geen hoofddoekje om, dus misschien dat ze best wel liberaal is als het op jongens aankomt?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:39 schreef Robert_Jensen het volgende:
Effe lache erbij en bel op als Dirk Edriaan Portatie van de vreemdelingenpolitie. 10 tegen 1 dat er echt paniek uitbreekt bij 90%.
Dan blijft hij de lijst afbellen totdat hij iemand tegenkomt die wel Nederlands spreekt. Het wil er bij mij echt niet in dat ze niemand in haar telefoonlijstje zou hebben die ook maar Nederlands kan spreken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:40 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Jezus wat lul je weer dom.
Hij heeft al gebeld en tot nu toe geen NLs sprekenden. Zoals verwacht natuurlijk.
Maar niet als je op Groen Links stemt hoor! Die hebben wel eenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja, en dan word ik verliefd, krijg ik chocomelkinderen en dan wordt ze het land uitgezet en blijf ik alleen achter.
Damn, daar gaat mijn droomquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:40 schreef motown het volgende:
[..]
Precies. Dat is geen steil. Ik neem het terug van "misschien hou je er wel een leuke date aan over". Zij kan namelijk wel wat beters vinden dan jij.
"kastanova, de vrouwencharmeur", yeah, right...
mee eensquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:41 schreef motown het volgende:
[..]
Dan blijft hij de lijst afbellen totdat hij iemand tegenkomt die wel Nederlands spreekt. Het wil er bij mij echt niet in dat ze niemand in haar telefoonlijstje zou hebben die ook maar Nederlands kan spreken.
Jongens, is het nou zo moeilijk?
Dat is ie nou toch aan het doen johquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:41 schreef motown het volgende:
[..]
Dan blijft hij de lijst afbellen totdat hij iemand tegenkomt die wel Nederlands spreekt. Het wil er bij mij echt niet in dat ze niemand in haar telefoonlijstje zou hebben die ook maar Nederlands kan spreken.
Jongens, is het nou zo moeilijk?
Ha ha. Jij bent grappig.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:43 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Maar niet als je op Groen Links stemt hoor! Die hebben wel eenhart
dus rukken geen
gezinnen
uit elkaar.
owja, en marokkanen hebben geen deurbelquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:45 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, stel DAT ik haar thuisnummer zou vinden, heb ik er weinig aan.
Ik denk namelijk niet dat ze thuis is aangezien haar huissleutels ook in de tas zitten.
Nou, kop op, man.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:43 schreef kastanova het volgende:
[..]
Damn, daar gaat mijn droom
En het leek allemaal zo mooi, een tasje vinden van een allochtoon en die sufneuken als beloning, maar dat valt nu allemaal in duigen omdat niemand in haar kennissenkring de Nederlandse taal machtig is.
Inderdaad, ik ben de naam charmeur niet waardig.
Ja kan dan altijd haar adres opzoeken, die tas opvouwen, en door de brievenbus schoppen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:45 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, stel DAT ik haar thuisnummer zou vinden, heb ik er weinig aan.
Ik denk namelijk niet dat ze thuis is aangezien haar huissleutels ook in de tas zitten.
Oh wouw, wat een hemelse tot de verbeelding sprekende namen allemaal...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:46 schreef kastanova het volgende:
Ok, ok, ik als idealist zal wel ff het volgende nummer proberen: Het is Sadija geworden.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:46 schreef kastanova het volgende:
Ok, ok, ik als idealist zal wel ff het volgende nummer proberen: Het is Sadija geworden.
Een turk die naar de tandarts gaat??? Da's een unicum!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:46 schreef motown het volgende:
[..]
Nou, kop op, man.
Even nadenken... Je zei net dat ze "tandproblemen" had. Dus ik neem aan dat het nummer van haar tandarts of orthodontist dan in elk geval wel in haar mobiel te vinden zou moeten zijn? Natuurlijk heeft die tandarts een geheimhoudingsplicht wat betreft zijn patienten, maar je zou in elk geval kunnen vragen of hij haar in elk geval op de hoogte kan stellen van het feit dat een hele aardige jongen () haar draagtasje met inhoud heeft gevonden.
Whoehahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]!
Ze zegt hallo, ik begin direct uit te leggen, overleg op de achtergrond en vervolgens hangt ze op!
Ze heeft een brochuretje over Sensodyne bij gevoelige tanden in haar tasje, vandaarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:46 schreef motown het volgende:
Even nadenken... Je zei net dat ze "tandproblemen" had.
De volgende moet je dus opnemen en online zetten in MP3.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]!
Ze zegt hallo, ik begin direct uit te leggen, overleg op de achtergrond en vervolgens hangt ze op!
Volgens mij hebben die mensen zo'n instelling van, een onbekende aan de lijn, dat kan alleen maar foute boel betekenen --> dus ophangen maar...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]!
Ja, inderdaad en bij m'n vrienden van de immigratiedienst heb ik even een verblijfsdocument geregeldquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat kasta ons aan het flessen is
lijkt me sterk dat tot 3 keer toe het gesprek mislukt
Marokkaanse vrouwen mogen van jou niet alleen wonen? Rascist.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:45 schreef amaranta het volgende:
owja, en marokkanen hebben geen deurbel![]()
helemaal vergeten
nee want het is wassima die hun beltquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:50 schreef bierdopje het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]!
Ze zegt hallo, ik begin direct uit te leggen, overleg op de achtergrond en vervolgens hangt ze op!</div></blockquote>Volgens mij hebben die mensen zo'n instelling van, een onbekende aan de lijn, dat kan alleen maar foute boel betekenen --> dus ophangen maar...
Hij heeft eigenlijk dat tasje gejat? Ofzo?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat kasta ons aan het flessen is
lijkt me sterk dat tot 3 keer toe het gesprek mislukt
SMS d'r dan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
[afbeelding]!
dr staat toch nergens dat ze alleen woont?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen mogen van jou niet alleen wonen? Rascist.
Ik baal er inderdaad steeds meer van dat ik geen microfoon hebquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:49 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
De volgende moet je dus opnemen en online zetten in MP3..
Tis 'm niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:39 schreef Robert_Jensen het volgende:
nee ouassima zit gewoon naast hem en ligt nu helemaal krom van het lachen hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk dat tasje gejat? Ofzo?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:51 schreef motown het volgende:
Begrijpelijk dat ze wat schuchtig is, aangezien Nederlandse jongens zich over het algemeen vaak als klootzakken gedragen.
Het is vast een truuk om met haar in contact te komen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:51 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hij heeft eigenlijk dat tasje gejat? Ofzo?
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:51 schreef motown het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 5 maart 2004 17:48 schreef kastanova het volgende:
Begrijpelijk dat ze wat schuchtig is, aangezien Nederlandse jongens zich over het algemeen vaak als klootzakken gedragen.
mij hoef je geen rascist te noemen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:50 schreef nietzman het volgende:
[..]
Marokkaanse vrouwen mogen van jou niet alleen wonen? Rascist.
Laten we er racist van maken dan...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:53 schreef amaranta het volgende:
[..]
mij hoef je geen rascist te noemen hoor
Als ze haar snor een beetje netjes achterover kamt, haar hoofddoek om haar gezicht wikkelt, accepteert dat ze regelmatig geslagen wordt en niet gaat zeuren over het feit dat ik al samenwoon is ze neukbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:52 schreef motown het volgende:
Maar serieus, kastanova: ziet ze er op die pasfoto nou een beetje leuk uit, of niet? Opvallend dat ik voor de rest alle details over haar hoor, behalve wat jij van haar uiterlijk vindt...![]()
Ja nou, eng zo'n vuile vieze varkensvleesetende kafir aan de lijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:51 schreef motown het volgende:
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:52 schreef motown het volgende:
[..]
Het is vast een truuk om met haar in contact te komen...![]()
Maar serieus, kastanova: ziet ze er op die pasfoto nou een beetje leuk uit, of niet? Opvallend dat ik voor de rest alle details over haar hoor, behalve wat jij van haar uiterlijk vindt...![]()
Ik wist het! Hij vindt haar leuk!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ze haar snor een beetje netjes achterover kamt, haar hoofddoek om haar gezicht wikkelt, accepteert dat ze regelmatig geslagen wordt en niet gaat zeuren over het feit dat ik al samenwoon is ze neukbaar.
Hmm... Good point...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik had niets gedaan. 10 tegen 1 dat ze (hopenlijk zo slim is) haar eigen telefoon wel een keer belt.
ik nam het over zoals hij het had geschrevenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:55 schreef Toeps het volgende:
[..]
Laten we er racist van maken dan...
Misschien kan ze Hannie dan bellen voor haar nummerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:59 schreef I.z.g.st het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon even afwachten totdat ze belt op haar mobiel, maar die garantie heb je ook niet, want de meeste vrouwen weten hun eigen mobiele nummer niet eens.
Die komt je gelijk dood vermoorden man, steken ofzoquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:00 schreef kastanova het volgende:
Volgende poging dan maar, een man lijkt me: Nasir.
Je laat je geen shoarma aansmeren he?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:00 schreef kastanova het volgende:
De vrouwen hebben tot nu niet echt veel integratie-tests doorstaanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:01 schreef Appelboom het volgende:
[..]
Die komt je gelijk dood vermoorden man, steken ofzoik zou de vrouwen doen.
Ik word hier moe vanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:00 schreef kastanova het volgende:
Geile Bep.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:01 schreef amaranta het volgende:
hij hoeft mij niet voor iets uit te maken dat ik niet ben
Nou, next!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef kastanova het volgende:
Ik word hier moe van.
Het hele verhaal weer 2 keer uitgelegd, hij reageerde alleen met "Euh," "Don't" en "Huh" en begreep verder geen woord van wat ik zei.
Je bent een lekker wijf.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik nam het over zoals hij het had geschreven
maar dan nog
hij hoeft mij niet voor iets uit te maken dat ik niet ben
Zij ook niet, ze had het in haar adresboek van de gsm staanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:59 schreef I.z.g.st het volgende:
Ik zou inderdaad gewoon even afwachten totdat ze belt op haar mobiel, maar die garantie heb je ook niet, want de meeste vrouwen weten hun eigen mobiele nummer niet eens.
Ik zou maar oppassen, je bent wel getuigen van een islamitische jong vrouw die aan de pil is, naar detandarts lijkt te gaan, nederlandse naam in der telefoon heeft zoals Hannie en gewoon naar de tandarts gaat. Dit ruikt naar intergratie en is niet toegestaan in de marokkaanse maatschappij. Aanpassen ??? jakkes.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik word hier moe van.
Het hele verhaal weer 2 keer uitgelegd, hij reageerde alleen met "Euh," "Don't" en "Huh" en begreep verder geen woord van wat ik zei.
De vrouwen zijn opquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:01 schreef Appelboom het volgende:
[..]
Die komt je gelijk dood vermoorden man, steken ofzoik zou de vrouwen doen.
Je belt toch wel met dat mobieltje he ??? anders kan je strax die 50 euro achterhouden voor de belkostenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
De vrouwen zijn op.
Of een auto :pquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je laat je geen shoarma aansmeren he?
Zo weinig vrouwen in haar telefoon???quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:05 schreef kastanova het volgende:
De vrouwen zijn op.
Goh ja, de gemiddelde allochtoon kennende maken ze er een groot drama van, raken ze (mede gezien de reacties die ik van hun vrienden krijg) helemaal in paniek, hebben ze allang aangifte gedaan omdat ze bang zijn dat ze in de problemen komen als ze hun papieren gewoon verloren zijn.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:03 schreef Bleeding-Inside het volgende:
Bel nou gewoon even de politie en vertel dat je dat tasje hebt gevonden.
Dit gaat echt nergens meer over...
De dag dat ik met jou mag GMTA-en.... *traantje wegpinkt*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:04 schreef Robert_Jensen het volgende:
Je bent een lekker wijf.
Nee, ik ga allochtonen opbellen met m'n huistelefoon zodat ik hoge telefoonrekeningen krijg wegens het bellen naar het buitenland en ze m'n nummer hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:05 schreef Appelboom het volgende:
Je belt toch wel met dat mobieltje he ???
Nou en, je mag je best een beetje aanpassen hoor. Ik weet wel waarom al die gasten je niet begrijpen en ook waarom je niet gebeldt gaat worden. Dat tasjeis allang afgeschreven. Denk je nou echt dat ze verwachten dat iemand moeite doet om het terug te geven................Die gasten die je gebeld hebt geloven hun oren en begrijpen het ook gewoon nietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
ik zal dus waarschijnlijk van eerlijke vinder naar dief gaan.
hihi, over 10 jaar klinkt alles nederlands.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:13 schreef kastanova het volgende:
Woei! Ik heb nog een vrouwennummer gevonden: Samira!
Klinkt zowaar nog een klein beetje Nederlands!
Een heel klein beetje dan. Alle Samiras die ik heb gekend waren minimaal Surinaams.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:13 schreef kastanova het volgende:
jij bent niet oppervlakkigquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:04 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Je bent een lekker wijf.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:18 schreef Showtime het volgende:
Geloof je hetzelf kastanova, ga fiesten man zielig figuur. Beetje aandacht te kort ofzo.
En als het dan wel allemaal waar zou zijn heb je:
a) Je tijd verspilt want je had het tasje bij de politie af kunnen geven wanneer je in de buurt was.
b) Niet het recht om iemands persoonlijke dingen op een openbaar forum te plaatsen.
Triest topic dit, loser.
Ah, we komen ergens, al is het met pijn en moeite.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:13 schreef kastanova het volgende:
Ok, that does it, ik ga die 50 euro opzuipen en pleur het tasje van het balkonquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:18 schreef Showtime het volgende:
Geloof je hetzelf kastanova, ga fiesten man zielig figuur. Beetje aandacht te kort ofzo.
a) Je tijd verspilt want je had het tasje bij de politie af kunnen geven wanneer je in de buurt was.
b) Niet het recht om iemands persoonlijke dingen op een openbaar forum te plaatsen.
Triest topic dit, loser.
Wat snap jij niet aan het woord verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:29 schreef deepthroat het volgende:
goed dat je 'm hebt meegenomen! niet naar de wouten brengen, die kun je niet vertrouwen. sowieso, zo'n illegale durft niet eens naar de politie om zo'n tas op te halen.
wat snap jij niet aan synisme?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het woord verblijfsvergunning?
Vergeet niet eerst je denkbeeldige vriendje op te bellen, dan kun je hem in geuren en kleuren je fantasie verhalen vertellen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:30 schreef kastanova het volgende:
Ok, that does it, ik ga die 50 euro opzuipen en pleur het tasje van het balkon.
Hier speciaal voor jou:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:35 schreef Showtime het volgende:
[..]
Vergeet niet eerst je denkbeeldige vriendje op te bellen, dan kun je hem in geuren en kleuren je fantasie verhalen vertellen.![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:28 schreef kastanova het volgende:
Ah, we komen ergens, al is het met pijn en moeite.
Kreeg weer een vrouw aan de telefoon die er niks van begreep en geen Nederlands sprak, dus ik kon me niet meer inhouden en ben maar "Verblijfsvergunning! Verblijfsvergunning" gaan roepen.
Even lichte paniek waarna ik een andere vrouw aan de lijn kreeg die wél enigszins Nederlands sprak.
Interessanter is wat jij er niet aan snapt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:33 schreef deepthroat het volgende:
wat snap jij niet aan synisme?
Alles is inderdaad wel interessant.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Interessanter is wat jij er niet aan snapt.
Ik begrijp het niet helemaal hoor, na al het gezeik over normen en waarden besluit ik eens fatsoenlijk te doen en dus niet het geld te jatten, maar haar adresboek op te bellen en op zoek te gaan naar haar adres.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:01 schreef Fallen het volgende:
Lekker lui op je reet blijven zitten totdat het "probleem" (dat je zelf gecreeerd hebt) oplost
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hier speciaal voor jou:
[afbeelding]
En kruip nu maar terug in je hoekje en ga je schamen dat je mr. KastaNova niet geloofde.
Je had het tasje beter kunnen laten liggen, dan het een ander het waarschijnlijk allang bij de politie afgeleverd. Dan had het alles ook niet open en bloot op het forum vermeld hoeven te worden en had jij nog wat nuttigs kunnen doen op deze vrijdagavond.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:18 schreef Showtime het volgende:
Ja en daarna worden ze vereerd door de politie, krijgen ze een bloemenkrans en worden ze op een platte wagen door de stad gereden terwijl ze beladen worden met bloemetjes en confetti.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:10 schreef Showtime het volgende:
Je had het tasje beter kunnen laten liggen, dan het een ander het waarschijnlijk allang bij de politie afgeleverd.
Ja, misschien had Hassan het wel gevonden en niet het geld gejat en gelijk alles naar de politie gebracht.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:10 schreef Showtime het volgende:
[..]
[..]
Je had het tasje beter kunnen laten liggen, dan het een ander het waarschijnlijk allang bij de politie afgeleverd. Dan had het alles ook niet open en bloot op het forum vermeld hoeven te worden en had jij nog wat nuttigs kunnen doen op deze vrijdagavond.
Als ik wist dat het tasje van een allochtoon was die louter allochtone, niet Nederlands sprekende "vrienden" had die me toch niet begrijpen als ik hulp probeer te bieden, zou ik het tasje, als brave burger met hart voor een beter milieu zijnde, inderdaad direct in de dichtstbijzijnde afvalbak gedeponeerd hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:11 schreef Gellius het volgende:
Nee, je neemt een verantwoordelijkheid op je en vervolgens ga je je enorm lopen bekreunen over het feit dat je die verantwoordelijkheid genomen hebt.
Hassan zit de hele dag met zijn luie reet op de bank van zijn uitkering te genieten en zou dus nooit in de lift komenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:14 schreef Robert_Jensen het volgende:
Hmm, wat klopt er niet aan dit plaatje?
1. Ik heb je nooit een klootzak genoemd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet helemaal hoor, na al het gezeik over normen en waarden besluit ik eens fatsoenlijk te doen en dus niet het geld te jatten, maar haar adresboek op te bellen en op zoek te gaan naar haar adres.
Als ik vervolgens niet echt "geholpen" word door de mensen in haar adresboek en dus maar de meest logische oplossing afwacht, haar belletje maandag, dan ben ik een luie klootzak?
Ik weet niet hoe het in jouw wereldje werkt, maar normaliter mag je allang blij zijn dat een eerlijk persoon je spul terugvindt en het bereid is terug te geven en daar ook nog enigszins moeite voor doet.
Het zou voor mij veel makkelijker geweest zijn om het geld eruit te halen en de tas weg te smijten, maar aangezien ik een beetje moeite doe om hem incl. inhoud terug te bezorgen ben ik een luie hond
Vreemde denkwijze heb je.
Jouw misschien enigzins racistische generalisatie?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:14 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Ja, misschien had Hassan het wel gevonden en niet het geld gejat en gelijk alles naar de politie gebracht.
Hmm, wat klopt er niet aan dit plaatje?
Fout! Hassan had vieze hoer die Westerse neukpil slikt en zonder hoofddoek op foto staat wel even opgezocht met neef Ali en kromzwaard.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hassan zit de hele dag met zijn luie reet op de bank van zijn uitkering te genieten en zou dus nooit in de lift komen.
Het resultaat van opgroeien in Den Haagquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:20 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jouw misschien enigzins racistische generalisatie?
Boeiend. Opgegroeid in Amsterdam-West... en nu? Als dat je enige excuus is.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:22 schreef Robert_Jensen het volgende:
[..]
Het resultaat van opgroeien in Den Haag.
Niets excuus. Ervaringsdeskundige and proud of it.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Boeiend. Opgegroeid in Amsterdam-West... en nu? Als dat je enige excuus is.![]()
1. Je was het iig niet met mijn handelen eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:19 schreef Fallen het volgende:
1. Ik heb je nooit een klootzak genoemd.
2. Je weigert de meest voor de hand liggende optie, nml de politie.
3. Je maakt prive gegevens en informatie openbaar zonder haar toestemming.
4. Moeite? Welke moeite? De 5 minuten die je totaal aan telefoongesprekken hebt gevoerd? (Ook niet jouw kosten trouwens. (Geen kritiek, slechts observatie.))
Ik mag er dan een vreemde denkwijze op na houden, bij mij was het 'probleem' binnen 20 minuten opgelost geweest. Het is maar wat je vreemd noemt.
De schrijfwijze in ieder geval nietquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:52 schreef speknek het volgende:
[..]
Interessanter is wat jij er niet aan snapt.
1. Correct. Maar dat is wat anders dan iemand klootzak noemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
1. Je was het iig niet met mijn handelen eens.
2. Ik weiger het niet, ik zoek naar betere en makkelijkere oplossingen.
3. Welke prive gegevens dan? Haar naam
4. Tijd is geld, geld dat ik zonder er tijd aan te besteden wel gehad zou hebben.
Jij zou het probleem oplossen door het naar het politiebureau te brengen, ervan uitgaande dat je je nu niet eerlijker voordoet dan je bent, zodat het daar ergens in het magazijn belandt en waarschijnlijk nooit opgehaald wordt.
20 minuten is trouwens wel heel krap genomen;
- Ik moet van mijn flat naar het politiebureau lopen, weet niet eens waar het is maar dat terzijde.
- Zelfs in Twente moest je al zo'n half uur wachten als je aangifte wilde doen en in Utrecht zal het niet veel beter zijn.
- Ze zullen vast wel een verklaring willen hebben en mijn gegevens.
Kom ik uit op +/- een uur moeite doen voor een wildvreemde allochtoon.
En het zou me waarschijnlijk alleen maar problemen opleveren en tijd kosten, dus die 5 minuten die ik er nu aan besteed heb zijn er 55 of meer minder dan bij jouw oplossing.
Samenvattend; ik ben praktisch en eerlijk, jij hebt teveel tijd over en bent een hypocriete moraalridder die zich er makkelijk vanaf wil maken.
Daar ga je de fout in, ik heb namelijk geen probleem, ik denk dat zij er meer problemen mee heeftquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:41 schreef Fallen het volgende:
Samenvattend, je miept over een probleem dat sinds 16:46 speelt, dat je in (inderdaad, 20 minuten is krap...) 1 uur had kunnen oplossen, maar zich nu nog voortsleept.
Stereotypenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:49 schreef motown het volgende:
Maar serieus, kastanova... Je voelt je nu onjuist bejegend, maar kijk nou eens naar je eigen sarcasme, naar het tot in den ridicule doortrekken van stokoude stereotypen, alleen al de titel van dit topic: "allochtonenhandtasje"...
Huiliequote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
1. Correct. Maar dat is wat anders dan iemand klootzak noemen.
2. En ondertussen speelt het topic als sinds 16:46. Dat is 2 uur en 3 kwartier. Beter zijn ze in mijn opinie niet en makkelijker...? Nou ja, als jij vind van wel.
3. Naam, foto van haar documenten. Geeft namen van mensen in haar telefoon. Etc.
4. Zie punt 2. Want je gaat me niet vertellen dat je veel andere nuttige dingen hebt gedaan de afgelopen 3 uur.
Ik doe me niet eerlijker voor dan ik ben. Ik was direct doorgelopen naar een politieburo. En je hebt gelijk, 20 minuten is krap. Aangfite hoef je niet te doen, want jij bent niks kwijt.
Samenvattend, je miept over een probleem dat sinds 16:46 speelt, dat je in (inderdaad, 20 minuten is krap...) 1 uur had kunnen oplossen, maar zich nu nog voortsleept. Dus practisch vind ik het niet. Over de eerlijkheid kan je nog discussieren aangezien je zelf een aantal keer aangeeft dat je misschien beter het geld kunt houden en de rest weg te gooien.
Ik heb inderdaad tijd te veel. Ik zit niet voor niks al de hele dag achter de computer. En ja, ik had het voor mezelf veel makkelijker gemaakt. Of ik daardoor een hypocriete moraalridder zou worden... tsja, dat zijn jouw woorden.
Helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Daar ga je de fout in, ik heb namelijk geen probleem, ik denk dat zij er meer problemen mee heeft.
En dat ik het op een forum plaats toont al aan dat ik me doodverveel en dus is die 2 uur en 3 kwartier slechts vermaak voor me.
Hetgeen ik waarschijnlijk niet op het politiebureau had gehad en dan hebben we het nog niet eens over het feit dat dat vermoeiender was geweest en je er niet mag roken.
Enneuuuh, persoonlijke gegevens zijn wat anders dan een paar voornamen en een onduidelijke foto op redelijk grote afstand van haar tasje,
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:49 schreef motown het volgende:
Maar serieus, kastanova... Je voelt je nu onjuist bejegend, maar kijk nou eens naar je eigen sarcasme, naar het tot in den ridicule doortrekken van stokoude stereotypen, alleen al de titel van dit topic: "allochtonenhandtasje"...
Waarom maak je er eigenlijk zo'n circus van, als ik vragen mag? I ben zelf ook een beetje hypocriet, want het is inderdaad leuk om een beetje te dollen, maar om steeds maar diezelfde cliche's te horen, dat begint nu toch echt te vervelen.
Ik weet dat degenen die jij belt ook niet bepaald 'productief' zijn geweest, maar je gedraagt je zelf zo te zien niet veel beter.
Wil je een aai over je bol omdat je weer je goeie daad voor vandaag hebt verricht? Zeg dat dan gewoon.
Jij hebt nog nooit een vriendin gehad he?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:49 schreef motown het volgende:
Waarom maak je er eigenlijk zo'n circus van, als ik vragen mag? I ben zelf ook een beetje hypocriet, want het is inderdaad leuk om een beetje te dollen, maar om steeds maar diezelfde cliche's te horen, dat begint nu toch echt te vervelen.
Ik weet dat degenen die jij belt ook niet bepaald 'productief' zijn geweest, maar je gedraagt je zelf zo te zien niet veel beter.
Wil je een aai over je bol omdat je weer je goeie daad voor vandaag hebt verricht? Zeg dat dan gewoon.
En zelf allo.......quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:58 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Zal wel weer een groenlinkser zijn
quote:Begrijpelijk dat ze wat schuchtig is, aangezien Nederlandse jongens zich over het algemeen vaak als klootzakken gedragen.
Genoeg gezegd lijkt mequote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:49 schreef motown het volgende:
....maar kijk nou eens naar je eigen sarcasme, naar het tot in den ridicule doortrekken van stokoude stereotypen, alleen al de titel van dit topic: "allochtonenhandtasje".......
Later in de grote mensen wereld zal je zien dat dat niets met dit topic te maken heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[..]
Genoeg gezegd lijkt me
Meisje uit me klas (lekker ding) word door allochtonen altijd nageroepen met dingen als "meisje, meisje, zal ik jou es even vingeren". En dat soort dingen, dat vind ik pas klootzakkerig
Lezen zou je zelf ook eens moeten doen. Beide aangehaalde quotes zijn niet van mij.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:08 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Als je nou es leest.
hint: bovenste quote
En wat daaronder komt laat alleen maar zien wat voor een kleuter jij eigenlijk bent.
Idd ik ken het. Kutflikkers zijn t.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:01 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
[..]
Genoeg gezegd lijkt me
Meisje uit me klas (lekker ding) word door allochtonen altijd nageroepen met dingen als "meisje, meisje, zal ik jou es even vingeren". En dat soort dingen, dat vind ik pas klootzakkerig
Het gaat toch ook niet over jouquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:11 schreef Fallen het volgende:
[..]
Lezen zou je zelf ook eens moeten doen. Beide aangehaalde quotes zijn niet van mij.![]()
Blijft toch dat dat niks met de dame te maken heeft van wie het tasje is? Giraffe heeft gelijk. Dat zal ik zeker niet ontkennen, alleen draagt het niet bij aan dit topic.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:11 schreef I.z.g.st het volgende:
[..]
Idd ik ken het. Kutflikkers zijn t.
Ik ga in op wat motown zegt, en dat was al offtopic.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Blijft toch dat dat niks met de dame te maken heeft van wie het tasje is? Giraffe heeft gelijk. Dat zal ik zeker niet ontkennen, alleen draagt het niet bij aan dit topic.
Als het niet over mij ging... sorry.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:12 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Het gaat toch ook niet over jou
Denk nou es na godverdomme, al die groenlinksers hebben echt een chronisch tekort aan logisch verstand.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:23 schreef piere het volgende:
gewoon van het balkon pleuren dat ding
(wel ff de knakies en tel eruit halen)
je moet je wel een beetje aanpassen hé
Is dit een serieuze vraagquote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:57 schreef Fallen het volgende:
Of ben je dan nu iemand die zich vermaakt ten koste van iemand anders?
Hej kneusje, kijk anders ff naar de vorige foto die ik posttequote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:20 schreef I.z.g.st het volgende:
Ach ja dit is toch al een baggertopic want ik geloof van het hele verhaal eigenlijk niets. Dit is weer zo'n kastanova topic.
Daar heb je op zich wel weer een punt. De entertainment value is hoger dan wanneer hij meteen naar de politie gegaan wasquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:49 schreef blieblie het volgende:
Dit is optimaal voordeel halen uit het vinden van een tas.
hoho...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hej kneusje, kijk anders ff naar de vorige foto die ik postte.
Damn hej, het Valentijnstopic zit nogal diep bij de mensen, ik kan er toch ook niks aan doen dat jullie zo naief als een debiel lammetje zijn
*proest*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:01 schreef maxso het volgende:
knip weg hup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |