Discussie misschien, maar jij weet net zo goed als ik dat er geen discussie gaande is. Alle 3 topics niet. Of je moet moddergooien, trollen en bashen tot een discussie willen rekenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, openhouden a.u.b. Hier kun je toch er over discuzeuren? Zolang moslims en westerlingen niet samen staan te hossen zie ik reden voor discussie.
Het is geen islambashen maar simpelweg je gal spuwen over moslims..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Of hernoem het simpelweg naar [centraal] islambashen #4 ofzo.
Maar dat is mijn mening.
It takes two to tango.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Discussie misschien, maar jij weet net zo goed als ik dat er geen discussie gaande is. Alle 3 topics niet. Of je moet moddergooien, trollen en bashen tot een discussie willen rekenen.
Dat is voor Dora/Akkersloot een onbegrijpelijke opstelling, vandaar deze drang om dit soort topics te openen...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:12 schreef motown het volgende:
Nou, als je het niet erg vindt blijf ik mensen liever individueel be- of ver-oordelen, ongeacht of ze nou moslim(a) zijn of niet, thank you very much.
Je bent niet verplicht om in dit topic te komen hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:05 schreef Silmarwen het volgende:
Word je niet moe van dit eeuwige welles nietes spelltje zonder enig nieuwe inbreng. Je discussiert nu al 4 topics in rondjes.... BEgint een beetje saai te worden....
Dora en Akkersloot zijn geen kloons, Wile E Coyote.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is voor Dora/Akkersloot een onbegrijpelijke opstelling, vandaar deze drang om dit soort topics te openen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |