abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17518216
Post hier alles wat je voor of tegen moslims hebt. Dit topic is een resultaat van lange discussies over moslims in de SlowChat serie dus elk moslim onderwerp in de POLgebabbel reeks word verplaatst naar dit topic.

[centraal] Islamhaat, de voor- en nadelen + andere gevolgen

Dus geen algemene Moslim discussies in andere topics (en in het bijzonder de SlowChat / POLgebabbel reeks), alleen hier.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17518441
Ik zie geen heil in nog meer topics over dit onderwerp. Alles is al duizend keer langsgekomen en alle betreffende topics houden feitelijk islam-bash topics in. Ik ben er voor dat er een slot op deze komt en dat er voorlopig geen gelijkende topics meer worden geopend hierover. In de trant van dat er ook geen allochtonentopics mogen worden geopend in bijv. KLB. Of hernoem het simpelweg naar [centraal] islambashen #4 ofzo. Dat dekt de lading wel.

Maar dat is mijn mening.
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 16:50:39 #3
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17518759
Nee, openhouden a.u.b. Hier kun je toch er over discuzeuren? Zolang moslims en westerlingen niet samen staan te hossen zie ik reden voor discussie.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17518926
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, openhouden a.u.b. Hier kun je toch er over discuzeuren? Zolang moslims en westerlingen niet samen staan te hossen zie ik reden voor discussie.
Discussie misschien, maar jij weet net zo goed als ik dat er geen discussie gaande is. Alle 3 topics niet. Of je moet moddergooien, trollen en bashen tot een discussie willen rekenen.
pi_17519047
In plaats van de pros en contras van de islamitische theorie te bediscussieren, leest Dora liever wat ik voor of tegen mosilms heb.... Waarom dat zo interessant is voor haar om te weten is voor mij een raadsel, maar ik denk dat wat zij bereiken wilt, namelijk dat moslims hun geloof verwerpen, niet op zo`n simpele manier bereikt zal worden. Of denk je soms van wel Dora?..

Lompigheid ten top... Zelfs de LPF weet wel beter.
eeeh
  vrijdag 5 maart 2004 @ 17:05:25 #6
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_17519102
Word je niet moe van dit eeuwige welles nietes spelltje zonder enig nieuwe inbreng. Je discussiert nu al 4 topics in rondjes.... BEgint een beetje saai te worden....
pi_17519116
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Of hernoem het simpelweg naar [centraal] islambashen #4 ofzo.
Maar dat is mijn mening.
Het is geen islambashen maar simpelweg je gal spuwen over moslims..
eeeh
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 17:07:19 #8
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17519140
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:57 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Discussie misschien, maar jij weet net zo goed als ik dat er geen discussie gaande is. Alle 3 topics niet. Of je moet moddergooien, trollen en bashen tot een discussie willen rekenen.
It takes two to tango.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17519276
Nou, als je het niet erg vindt blijf ik mensen liever individueel be- of ver-oordelen, ongeacht of ze nou moslim(a) zijn of niet, thank you very much.
Ars longa, vita brevis
  vrijdag 5 maart 2004 @ 17:18:37 #10
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_17519417
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 17:12 schreef motown het volgende:
Nou, als je het niet erg vindt blijf ik mensen liever individueel be- of ver-oordelen, ongeacht of ze nou moslim(a) zijn of niet, thank you very much.
Dat is voor Dora/Akkersloot een onbegrijpelijke opstelling, vandaar deze drang om dit soort topics te openen...
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_17519464
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 17:05 schreef Silmarwen het volgende:
Word je niet moe van dit eeuwige welles nietes spelltje zonder enig nieuwe inbreng. Je discussiert nu al 4 topics in rondjes.... BEgint een beetje saai te worden....
Je bent niet verplicht om in dit topic te komen hoor.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 17:46:37 #12
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_17520051
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 17:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Dat is voor Dora/Akkersloot een onbegrijpelijke opstelling, vandaar deze drang om dit soort topics te openen...
Dora en Akkersloot zijn geen kloons, Wile E Coyote.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_17520114
Het is genoeg geweest. Dit is geen politieke discussie.
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dus geen algemene Moslim discussies in andere topics (en in het bijzonder de SlowChat / POLgebabbel reeks), alleen hier.
Tsja, zelf houd je je daar al niet aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')