nope het is niet Neve Campbell, die spreekt niet zo goed frans als deze dame denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:17 schreef Asap het volgende:
Scream
oeh, bijnaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:27 schreef California het volgende:
Ik dacht Binoche al te herkennen... Trois Couleurs Rouge?
Perhapsquote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:27 schreef California het volgende:
Of was het Bleu![]()
.
ah, osmosis jonesquote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:15 schreef victorinox het volgende:[afbeelding]'s character mentions a "National Chicken Wing Festival" in Buffalo, New York. While the festival did not exist during the filming of the movie, this mention caused organizers to create an annual festival in Buffalo.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:17 schreef kinky_queen het volgende:
ah, osmosis jones
Om Bill Murray op te vrolijken is alle geoorloofd.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heb jij de toestemming van Blaatdinges om haar smiley te gebruiken?![]()
Niet eens zo slecht trouwens, die Osmosis Jones, ik had veel erger verwacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:20 schreef victorinox het volgende:
[..]
Om Bill Murray op te vrolijken is alle geoorloofd.
victorinox +1quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:35 schreef victorinox het volgende:
Deagol
ik begrijp het helemaalquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, hij is ineens een stuk makkelijkerKlinkt nou niet direct als een film die je snel tegen zou komen op Net 5 in het Filmhuis...
Nope, het is niet HORRORquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:24 schreef Asap het volgende:
Horror? Ook over een satanistische geit
Zal ik het maar zeggen dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:33 schreef SODA het volgende:
[..]
Heej, die ben ik een keer tegengekomen in een welkefilmhebbievandaagezien-topic..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:19 schreef hr15 het volgende:
Ik ben hier ook weer ff vlug teruggekomen (bekijk hetforum nu met IE bwek wat een rotbrowser wanner is het weer te bekijken in Opera?) maar volgens mij ken ik dat laatste shot uit Revenge of billy the kid ? Ik heb echter nu een verjaardag dus geen tijd om een vraagte verzinnen
dogville omdat het geen debutfilm is?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:47 schreef SODA het volgende:
Okay dan,[afbeelding]
![]()
Welke film hoort niet in t rijtje thuis en waarom niet?
Ik wil nog even een cijfer horen, dan krijg jij er ook eentje.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dogville, omdat daar het decor "klein" is, terwijl het bij de andere films de cast is?
3quote:Op vrijdag 5 maart 2004 19:53 schreef SODA het volgende:
[..]
Ik wil nog even een cijfer horen, dan krijg jij er ook eentje.
Beste film van 2003quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:56 schreef California het volgende:
Cidade de Deus.
Ik wilde net nog wat leuke quotes neerzetten, maar no need.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:14 schreef scanman01 het volgende:
Is dat van Empire Records met Lapaglia?
scanman01 +1quote:Attention Rex Manning fans, to your left you will notice a shoplifter being chased by night manager Lucas. This young man will be caught, deep fried in a vat of hot oil and served to our first hundred customers. Just another tasty treat from the gang at Empire Records.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Denzel Washington
Cuba Gooding Jr.
Sidney Poitier
Halle Berry
Shit, hierdoor zat ik aan producers te denken...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Armageddon, an earlierfeature.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:01 schreef California het volgende:
Vanilla Sky.
Diequote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:39 schreef scanman01 het volgende:
Of Blue in the face?
Zal wel goed zijn denk ik?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:55 schreef dolle_hond het volgende:
in alle films speelt een top-muzikant?
art garfunkel
barbra streisand
sting
david bowie
mick jagger
Allemaal zeer beroemde zangers inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 07:55 schreef dolle_hond het volgende:
in alle films speelt een top-muzikant?
art garfunkel
barbra streisand
sting
david bowie
mick jagger
ik denk niet dat het goed is maar ik zeg gewoon Christopher Lee en Draculaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:16 schreef dolle_hond het volgende:
ok ff een lullige vraag
ik ken een acteur die in twee verschillende films meespeelt die beiden dezelfde titel hebben het zijn geen remakes of sequels oid.
welke acteur en welke titel?
Wacht! Dat herinner ik me nog. Dirk Roothooft in Het Paradijs.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik bedoel een belg
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wacht! Dat herinner ik me nog. Dirk Roothooft in Het Paradijs.
Woohooquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
SaintOfKillers +1
--edit: hij heet natuurlijk Dirk Roofthooft
Which movie?quote:This movie is very much like "Flashdance", you know that dance flick with Jennifer Beals. That film is probably the most boring film I have ever seen since it's not even bad enough to be funny. "" is much better than that film, but that doesn't say much. Here
sweats a lot and there's high music and we get to see her fight and everything, but it is certainly not very engaging. I really think the idea behind the film is kind of interesting, but the script is too clichéd and
can't do anything about that. Well, like I said... It's better than "Flashdance"...
Helaas.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:53 schreef mamamiep het volgende:
Fame vast niet?
quote:I just sawfor the first time. I loved it!
does an excellent job at this role. I like movies with tough women in them that all the men think are incapable of doing everything they do. I love it when the women prove them wrong! I would recommend this movie to anyone who likes action and a great plot. A++
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef mamamiep het volgende:
Grease
quote:This movie proves one thing--that film makers frequently have but a nodding acquaintance with reality. The producers should issue an apology to the SEALs for their offensive cartoon image of our most dedicated warriors and their training. It's almost amazing to see the difference in timbre between the reviews of this movie (on IMDB) and those of films dedicated to true military events. UGH!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:05 schreef mamamiep het volgende:
G.I. Jane?
Vind het ook maar een rare vergelijking jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
mamamiep +1
Ik weet ook niet waar die eerste haar vergelijking met Flashdance haalt
Dat was uiteraard nooit m'n bedoeling.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:10 schreef mamamiep het volgende:
[..]
Vind het ook maar een rare vergelijking jaS Maar goed, je zette me wel op een dwaalspoor
.
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:10 schreef scanman01 het volgende:
CG Clark Gable?
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:16 schreef scanman01 het volgende:
Cary Grant?
Yes, scanman01 + 1quote:Op zondag 7 maart 2004 00:18 schreef scanman01 het volgende:
The awfull truth misschien?
Ze heeft een paar films met Cary Grant gemaakt en ook met Clark Gable. Dus ik was diep aan het graven in m'n geheugen. Ik had al wel verwacht dat het een redelijk bekende film moest zijn. Maar kon dus met geen mogelijkheid die andere initialen in verband brengen met Gable en later Grant.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:24 schreef mamamiep het volgende:
Welke film dacht je dan met haar? (ik ken haar niet)
De man is zéér bekend iddquote:Op zondag 7 maart 2004 00:36 schreef mamamiep het volgende:
Die ken ik wel, maar haar naam ken ik niet.
Maar goed, ik heb wel een goed idee wie de acteur is, maar ik kom niet op de naam en ook niet op een film van hem.
De vrouw (?) heb ik geen idee van, en de film ook niet. Ik ga ook even diep in mijn geheugen graven waar ik die man ook alweer van ken. Hij is best bekend toch? Speelt vaak politieagent/bad guy.
De man waar jij niet op kunt komen is het volgens mij nietquote:Op zondag 7 maart 2004 00:41 schreef mamamiep het volgende:
Maar hij speelt toch voornamelijk politieagent/bad guys? Ik weet dat hij in een soort actie/thriller speelt en dan een FBI agent of zo, die later corrupt blijkt te zijnLekker vaag, ik weet het
. Maar hoe heet hij nou
.
Hij lijkt er wel heel erg veel op danquote:Op zondag 7 maart 2004 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De man waar jij niet op kunt komen is het volgens mij niet
Okee, welterusten!quote:Op zondag 7 maart 2004 01:03 schreef mamamiep het volgende:
Ik ga naar bed. Ik denk dat ik de film toch niet heb gezien. Daarbij zou ik al een uur naar bed gaan.
quote:Op zondag 7 maart 2004 02:59 schreef SODA het volgende:
Tom & Penelope in Vanilla Sky?
Ik zag je al heel de tijd posten ja. Ik ga zo wel naar de stad, maar eerst nog even een vraagjequote:Op zondag 7 maart 2004 11:48 schreef victorinox het volgende:
![]()
Nope...quote:Op zondag 7 maart 2004 12:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Star Trek: ReInsurrection
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:10 schreef scanman01 het volgende:
Jay and Silent Bob strike back?
Geen stripes. De film die ik zoek is 2 jaar ouder.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hm, een bijrol van John Candy... Toevallig Stripes'k kan eigenlijk maar weinig films opnoemen waarin 'ie geen grote rol heeft.
national lampoons vacation?quote:Op zondag 7 maart 2004 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen stripes. De film die ik zoek is 2 jaar ouder.
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:20 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
national lampoons vacation?
1941?quote:Op zondag 7 maart 2004 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(die is 2 jaar jonger)
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
1941?
nope, dat is te veel eer voor deze filmquote:Op zondag 7 maart 2004 13:47 schreef Woodpecker het volgende:
Ziet eruit als een Coen-film... Fargo?
(ik geloof het zelf niet, maar je moet toch wat...)
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:35 schreef California het volgende:
Nancy Allen ja... was getrouwd met De Palma?
SaintOfKillers + 1quote:Op zondag 7 maart 2004 14:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jack Frost.
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:43 schreef dolle_hond het volgende:
allemaal samengespeeld met.....
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:48 schreef mamamiep het volgende:
Allemaal iemand met een 'aandoening' gespeeld? Weet niet hoe ik het duidelijk/netter kan zeggen. Maar Dustin Hoffman een autistische man, Robin Williams slapeloosheid/stalker min of meer in One Hour Photo (hij volgt die familie toch?), etc.
Mwa.... vooruit dan. Eigenlijk bedoel ik wel "zich verkleed hebben als iemand van het andere geslacht", want Streisand, Andrews en Swank verkleden zich wel vaker als vrouw.quote:Op zondag 7 maart 2004 16:53 schreef Woodpecker het volgende:
Allemaal iemand gespeeld die zich...... als vrouw hebben verkleed??
quote:Op zondag 7 maart 2004 16:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mwa.... vooruit dan. Eigenlijk bedoel ik wel "zich verkleed hebben als iemand van het andere geslacht", want Streisand, Andrews en Swank verkleden zich wel vaker als vrouw.
quote:Op zondag 7 maart 2004 17:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Heinz The Cat
Dacht ik ookquote:Op zondag 7 maart 2004 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les Triplettes de Belleville?
En dat klopt! SaintOfKillers + 1quote:Op zondag 7 maart 2004 17:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les Triplettes de Belleville?
Ach ja, ik had nog een vraag staan.quote:Op zondag 7 maart 2004 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Jaye Davidson van The Crying Game?
* wrijft in ogen...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:15 schreef realist_ik het volgende:
jij zou gisteren toch op tijd gaan pitten??
wrijf je ogen nog maar eens uit dan en zie dat het Paul Walker niet is
goedemorgenquote:Op maandag 8 maart 2004 10:29 schreef twentemeisje het volgende:
Goedemorgen!
Was die film over snelle auto's ook van Franse origine?
yup, hij speelt een jongeman die is opgegroeid in de jungle tussen de apen enzo...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:40 schreef twentemeisje het volgende:
En de man in kwestie Sagamore Stevenin
... zijn alle vrouwen daar dan niet allergisch voorquote:Op maandag 8 maart 2004 10:47 schreef realist_ik het volgende:
een vrouw die allergisch is voor woorden als 'vet' en 'dieet' ...![]()
Had Chantal 't gisteren nog over, ik laat 't inkoppertje ook voor iemand anders liggen, misschien als ik wat beter had opgelet gisteren had ik het nu geweten...quote:Op maandag 8 maart 2004 10:47 schreef realist_ik het volgende:
er zitten echt absurde dingen in... frisbeeën met een cirkelzaag, loslopende tijgers en orang-oetangs, een vrouw die allergisch is voor woorden als 'vet' en 'dieet' ...![]()
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... zijn alle vrouwen daar dan niet allergisch voor
quote:Op maandag 8 maart 2004 10:53 schreef realist_ik het volgende:
[..]
maar de vrouw in casu gaat echt tegen de vlakte, stuiptrekkingen, en alles...
AAAAH!quote:Op maandag 8 maart 2004 12:13 schreef realist_ik het volgende:
hmm...
Phil Collins...
muziek Tarzan, stem van die vogel in Jungle Book 2
maar verder...
hmm... goed...quote:Op maandag 8 maart 2004 12:13 schreef realist_ik het volgende:
hmm...
Phil Collins...
muziek Tarzan, stem van die vogel in Jungle Book 2
maar verder...
Die wist ik dan weer wel: One more night!quote:Op maandag 8 maart 2004 12:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
AAAAH!![]()
Weet ik eindelijk zo'n vraag
Hij speelt ook een rolletje in Hook (dat weet ik met dank aan de obsessie voor Hook van 2 neefjes), en ik denk dat 'ie voor Moulin Rouge ook een nummer heeft geschreven ?
SW > Science Wictionquote:Op maandag 8 maart 2004 13:19 schreef realist_ik het volgende:
is rechtsonder een SW-film?
quote:Op maandag 8 maart 2004 13:22 schreef Fool het volgende:
linksboven minority report
Star Warsquote:Op maandag 8 maart 2004 13:25 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
SW > Science Wiction![]()
[..]
You've seen well my friend!quote:Op maandag 8 maart 2004 13:54 schreef California het volgende:
Ik zie Titanicen One Hour Photo... kan dat?
Hints zouden welkom zijnquote:Op maandag 8 maart 2004 14:17 schreef twentemeisje het volgende:
Moet ik hints gaan geven of houden jullie alle antwoorden lekker voor jezelf
... ik weet niet wat er staat als je ze niet 'husselt'quote:Op maandag 8 maart 2004 14:36 schreef BatMat het volgende:
ik denk dat ik de meeste films wel heb. Moet ik de letters dan husselen?
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:43 schreef BatMat het volgende:
En tellen woorden als 'the' ook mee?
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:46 schreef kinky_queen het volgende:
BATTLESTAR GALACTICA?
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:50 schreef BatMat het volgende:
Zoeken we nu een 'wie' of een 'wat'?
quote:Op maandag 8 maart 2004 12:59 schreef twentemeisje het volgende:
You Know The Drill.... Filmtitel raden, lettertjes tellen... en mij vervolgens vertellen wie ik dit keer zoek....
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf tegenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
de door mij gezochte film is nog 10 jaar ouder...
quote:Op maandag 8 maart 2004 14:56 schreef realist_ik het volgende:
[..]
[..]
je spreekt jezelf tegen
kloptquote:Op maandag 8 maart 2004 15:01 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Battlestar Galactica interpreteerde ik als een gooi naar de filmtitel voor de afbeelding rechtsonder!
Juist!quote:Op maandag 8 maart 2004 15:07 schreef BatMat het volgende:
Volgens mij is die rechtsonder PotA, de ouwe versie dan wel...
quote:Op maandag 8 maart 2004 15:19 schreef BatMat het volgende:
Robert Carlyle!
zat ik ook al af te wegen, volgens mij niet.quote:Op maandag 8 maart 2004 15:43 schreef twentemeisje het volgende:
Is het uit 3000 Miles to Graceland?
kweetut, maar ik had zogauw ff geen andere vraag...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:50 schreef California het volgende:
k_q, het is handiger als je ze eerst hier laat raden, en dan pas in het 'pas gezien'-topic post.
Normaal gesproken zou ik het niet weten, en ik moet zo weg, dus ik houd verder m'n mond.
... misschien was het dan ook handiger geweest als jij dit hier niet had gemeldt.... (niet dat ik er ga kijken...)quote:Op maandag 8 maart 2004 15:50 schreef California het volgende:
k_q, het is handiger als je ze eerst hier laat raden, en dan pas in het 'pas gezien'-topic post.
Normaal gesproken zou ik het niet weten, en ik moet zo weg, dus ik houd verder m'n mond.
Daar vertrouwde ik blind opquote:Op maandag 8 maart 2004 15:52 schreef twentemeisje het volgende:
(niet dat ik er ga kijken...)
ik geloof best wel dat je de 2 antwoorden nu in 1 post kan plaatsen...quote:Op maandag 8 maart 2004 15:55 schreef Triple_B het volgende:
En hij speelt Elvis?
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:43 schreef scanman01 het volgende:
SF = Sally Field / Sherilyn Fenn?
quote:Op maandag 8 maart 2004 16:47 schreef victorinox het volgende:
JC - John Cleese/James Cameron?
Correctemundo!quote:Op maandag 8 maart 2004 16:52 schreef scanman01 het volgende:
High Fidelity
victorinox +1quote:Op maandag 8 maart 2004 17:25 schreef victorinox het volgende:
The fog
Ghosts of Mars
Prince of Darkness
Big Trouble in Litlle China
John Carpenter.
quote:Op maandag 8 maart 2004 17:59 schreef scanman01 het volgende:
Die trivia moet haast wel over Mad max gaan
Beide in The Might gespeeld?quote:Op maandag 8 maart 2004 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Wat hebben Gena Rowlands en Sharon Stone gemeen?
Ik wist niet eens dat ze daar beide in zaten, maar is inderdaad wel zo.quote:Op maandag 8 maart 2004 18:22 schreef Patch het volgende:
[..]
Beide in The Might gespeeld?
Zal wel niet... is te makkelijk...
Ok, dan ga ik maar weer eens op het strand liggen...quote:Op maandag 8 maart 2004 18:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze daar beide in zaten, maar is inderdaad wel zo.
Is niet het antwoord dat ik zoek.
Ik zoek iets wat alleen opgaat voor Stone en Rowlands. Het heeft wel met een film te maken.
En dat terwijl het eigenlijk zo'n makkelijke vraag is.quote:Op maandag 8 maart 2004 21:24 schreef Triple_B het volgende:
In de categorie "Dood" krijgt dit topic een 9.0 op imdb.com (1 vote)
Ik had ook beter THEM kunnen schrijven. Iets minder kans op foutenquote:Op maandag 8 maart 2004 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
het is trouwens Van Morrison
quote:Op maandag 8 maart 2004 21:42 schreef California het volgende:
Glooooria! G-L-O-R-I-A.
Stone speelde Rowlands rol in een remake.
Die, inderdaad. Als je de titel niet weet: als je de regisseur weet, en een acteur (of actrice) die in beide films speelt, heb je een puntquote:Op maandag 8 maart 2004 22:32 schreef Jolan het volgende:
Ik weet welke film je bedoelt.
Is dat met Samuel L Jackson als stoner?
en Wesley Snipes? die dan met een blank meisje gaat?
Correctquote:Op maandag 8 maart 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat is goed. Ik denk dat het Jungle Fever is
Wij zouden een goed team vormen, Jolan. Ik houd al de hele avond m'n bek (eigenlijk al 2 maanden) omdat ik absoluut geen zin meer heb om vragen te stellen. Ik denk dat ik anders in Patch-vragen ga vervallen (Noem 10 films met Robin Williamsquote:Op maandag 8 maart 2004 22:40 schreef Jolan het volgende:
ik heb dus geen flauw idee hoe de film heet.
Scanman.....als jij nou eens deze juist beantwoordt, en ik de volgende vraag mag stellen?
Ik ook wel een beetjequote:Op maandag 8 maart 2004 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik houd al de hele avond m'n bek (eigenlijk al 2 maanden) omdat ik absoluut geen zin meer heb om vragen te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |