abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17515269
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:43 schreef Monidique het volgende:
Okay, waarom lijkt internet wel een beetje rot te lopen?

.
Fok staat niet gelijk aan internet hoor De rest van 'internet' doet het prima.
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 14:47:23 #27
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17515352
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:43 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Fok staat niet gelijk aan internet hoor De rest van 'internet' doet het prima.
Daar zijn we het eens over eens. Zie je dat we dikke maatjes worden als jij eens wat meer je verstand gaat gebruiken?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_17515495
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:32 schreef Monidique het volgende:
Bij allochtonen wordt er bijna automatisch vanuit gegaan dat ze een taalachterstand hebben.
Meestal niet ten onrechte.

"Wat zzzeg je? Echt jongen, ik ga je doodmaken, die meisje heb ik ook al gedood. Ik zzzweer het je." .
quote:
Overigens: vanuit gegaan, moet dat niet zijn van uit gegaan?
Het is ook niet mederwerker en niet congierge...

Wat voor een dagblad is dat? .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17515523
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:34 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan me het enigszins wel indenken omdat taal gewoon een enorm grote rol speelt als leerkracht. 30% van de vakken die je geeft draaien om taal. En helaas is er een nogal groot vooroordeel tegen over gekleurde allochtonen. Want ik als (ex) allochtoon (buintelander) die Nederlands ook niet als eerste taal heeft, werd zo toegelaten.
Sommige mensen doen wel de moeite om de taal goed te leren, anderen weer niet.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17515682
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Daar zijn we het eens over eens. Zie je dat we dikke maatjes worden als jij eens wat meer je verstand gaat gebruiken?
Alleen als jij het ook doet.
pi_17515690
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Meestal niet ten onrechte.
Vooroordelen zijn altijd ten onrechte
quote:
Het is ook niet mederwerker en niet congierge...
Typefouten van mijn kant.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 15:03:58 #32
82910 Duritz
Tellende Kraai
pi_17515844
quote:
In meer steden gratis heroïne beschikbaar

DEN HAAG - Het kabinet en de Tweede Kamer gaan akkoord met uitbreiding van het project waarbij zwaarverslaafden gratis heroïne krijgen. De CDA-fractie in de Tweede Kamer en de ministers van CDA-huize zijn van standpunt veranderd.
.
Het CDA stond tot nu toe altijd zeer kritisch tegenover de gratis verstrekking. Een kamermeerderheid van PvdA, VVD en D66 was voor. Tijdens de kabinetsformatie van vorig jaar is overeengekomen om het bestaande experiment door te laten lopen en een evaluatie af te wachten. Die komt nog voor de zomer gereed. De eerste berichten over de evaluatie zijn dat het experiment geslaagd is en uitbreiding gewenst.
.
Het CDA stelt wel voorwaarden aan de uitbreiding. Het christen-democratisch kamerlid Joldersma: „Er moet meer ambitie komen om de verslaafden te helpen. We mogen geen mensen afschrijven. We berusten niet in onderhoudsdosering. De overheid mag de verslaving niet instandhouden. Uit onderzoek blijkt dat de verslaafden door de gratis heroïne meer tijd hebben voor bezinning. Sommigen wilden daardoor van hun verslaving af. Dat moeten we verder stimuleren.”
.
Op dit moment krijgen 300 zwaarverslaafden op experimentele basis gratis drugs. De Centrale Commissie Behandeling Heroïneverslaafden (CCBH) heeft een nog niet gepubliceerde evaluatie opgesteld. Daaruit blijkt dat de ervaringen met de gratis verstrekking „ronduit positief” zijn. De verslaafden hebben veel meer rust waardoor hun gezondheidstoestand verbetert. Bovendien zorgen ze voor veel minder overlast omdat ze niet meer hoeven te stelen voor hun dagelijks portie drugs.
.
Volgens directeur Van den Brink van de CCBH is er dan ook alle aanleiding om het experiment om te zetten in een definitief project en meer verslaafden voor de gratis verstrekking in aanmerking te laten komen.
.
Momenteel loopt het experiment in de vier grootste steden van ons land en in Groningen en Heerlen. Middelgrote steden met zwaarverslaafden, zoals Eindhoven, Enschede, Zwolle, Apeldoorn en Haarlem, hebben ook belangstelling voor de gratis verstrekking.
.
Een commissie onder leiding van de Groningse CDA-wethouder Paas heeft vorige zomer al gezegd dat uitbreiding naar 1000 verslaafden tot de mogelijkheden moet behoren.
.
CDA-kamerlid Joldersma zei vrijdagmorgen dat omzetting van het experiment naar een definitief project wat haar betreft akkoord is. Ook de ministers in het kabinet die tot nu toe twijfelden -naast de CDA-ministers is dat VVD-minister Hoogervorst van Volksgezondheid- zouden van standpunt zijn veranderd.
.
Over uitbreiding van het project naar andere middelgrote steden is met het CDA „wel te praten, maar we zijn er niet aan toe om het aantal plaatsen uit te breiden tot 1000”, aldus Joldersma. Het CDA wil hooguit een kleine groep toevoegen, die op de voet zal worden gevolgd. „Als ze na een paar maanden nog steeds crimineel gedrag vertonen, worden ze uit de programma gezet”, aldus Joldersma.
.
Bij de totstandkoming van het kabinet-Balkenende II spraken CDA, VVD en D66 af de bestaande projecten met vrije verstrekking van heroïne voort te zetten. Na een evaluatie dit jaar moet een besluit worden genomen over uitbreiding. De evaluatie is versneld uitgevoerd na positieve signalen uit de deelnemende steden.
Prima.
"We hebben een systeem dat in toenemende mate werk belast en inactiviteit subsidieert." (Milton Friedman)
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 15:06:26 #33
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17515932
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:58 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Alleen als jij het ook doet.
Dus je geeft toe dat je je verstand nog niet echt gebruikte? Dat vind ik wel tof van je.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 15:08:01 #34
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_17515989
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:03 schreef Duritz het volgende:

[..]

Prima.
Tsja, nood breekt wetten en het doel heiligt de middelen.

Maar toch had ik het liever anders gezien, een echte oplossing voor de problemen van en door verslaafden is het natuurlijk in het geheel niet. Ik ben alleen bang dat zo'n oplossing niet bestaat.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_17516000
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je je verstand nog niet echt gebruikte? Dat vind ik wel tof van je.
Ach, dit is een non-serieuze topic. Vooral in combinatie met non-serieuze discussie partners als jij heb ik wel eens de neiging om non-serieus te reageren.
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 15:10:37 #36
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17516063
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ach, dit is een non-serieuze topic. Vooral in combinatie met non-serieuze discussie partners als jij heb ik wel eens de neiging om non-serieus te reageren.
Peace out!
pi_17516141
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Peace out!
Maar die bril staat je wel. Het haar niet.
pi_17516202
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 14:58 schreef Monidique het volgende:
Vooroordelen zijn altijd ten onrechte
Ik weet niet of je in dit geval nog kunt spreken over vooroordelen. Van alle allochtonen die ik ooit gesproken heb, spreekt maar een heel klein deel fout- en accentloos Nederlands.
quote:
Typefouten van mijn kant.
Ik dacht dat je het gecopy-paste had .
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 15:25:12 #39
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17516441
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:13 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Maar die bril staat je wel. Het haar niet.
Ik zal in de lente weer eens naar de kapper gaan.
pi_17516521
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:25 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik zal in de lente weer eens naar de kapper gaan.
Fijn om te weten dat we nog maar 16 dagen tegen dat geval op je hoofd hoeven aan te kijken.

Brengt me op het volgende. Wanneer komen de 'text-only' templates nou?
pi_17516542
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat we nog maar 16 dagen tegen dat geval op je hoofd hoeven aan te kijken.
Ik vind de krullen van Marokkaanse jongeren anders een stuk erger... .
pi_17516610
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik vind de krullen van Marokkaanse jongeren anders een stuk erger... .
Waarom vertel je mij dat? Misschien dat Aaaah wel een conversatie met jou wil.

Brengt me op het volgende. Wanneer komt de optie op Fok! om specifieke users en hun posts te negeren?
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 15:34:03 #43
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17516674
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Waarom vertel je mij dat? Misschien dat Aaaah wel een conversatie met jou wil.

Brengt me op het volgende. Wanneer komt de optie op Fok! om specifieke users en hun posts te negeren?
Niet zo onvriendelijk tegen mijn maatje he? Het gaat net zo goed.
Jouw optie klinkt leuk, alleen blijft er dan weinig discussie over.
pi_17516766
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:31 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Het is je eigen keuze hoor. Je HOEFT mijn posts niet te lezen, je HOEFT er niet op te reageren.
pi_17516774
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

.
pi_17516785
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Jouw optie klinkt leuk, alleen blijft er dan weinig discussie over.
Het zou wel een liberale optie zijn. Dat iedereen de vrijheid heeft om te bepalen wat zij willen lezen en wat niet. Dat ze dus niet andermans schizofrene geblaat opgedrongen krijgen. Er zijn genoeg andere echte discussie partners waar ik een serieuze discussie mee zou kunnen hebben.

Zo'n liberaal standpunt zou jou wel moeten aanspreken.
pi_17516802
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Het is je eigen keuze hoor. Je HOEFT mijn posts niet te lezen, je HOEFT er niet op te reageren.
Klopt, maar wat dat betreft ben ik net een vlieg en jij de stront. Je weet dat het stinkt, maar toch blijf je erop af komen. Als iemand mij het zicht op een hoop stront zou ontnemen, zou ik die drang ook niet meer hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 15:39:50 #48
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17516826
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Het zou wel een liberale optie zijn. Dat iedereen de vrijheid heeft om te bepalen wat zij willen lezen en wat niet. Dat ze dus niet andermans schizofrene geblaat opgedrongen krijgen. Er zijn genoeg andere echte discussie partners waar ik een serieuze discussie mee zou kunnen hebben.

Zo'n liberaal standpunt zou jou wel moeten aanspreken.
Schrijf zelf een script zou ik zeggen, technisch kan dat.
pi_17516831
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:38 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Klopt, maar wat dat betreft ben ik net een vlieg en jij de stront. Je weet dat het stinkt, maar toch blijf je erop af komen. Als iemand mij het zicht op een hoop stront zou ontnemen, zou ik die drang ook niet meer hebben.
Moskeeen ook. Als ik een moskee zie, krijg ik de onweerstaanbare drang om een varkenskop aan de poort te nagelen. Als iemand die moskee zou slopen en mij zo het zicht daarop zou ontnemen, zou ik die drang ook niet meer hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 5 maart 2004 @ 15:40:42 #50
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_17516847
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 15:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

[afbeelding].

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')