Nee, het is gewoon not done dat je met drank op achter het stuur gaat zitten en ook nog veel te hard binnen de bebouwde kom gaat rijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:52 schreef KonnieKipke het volgende:
natuurlijk, de moraalridders zijn ook weer vertegenwoordigd.
Open dit soort topics dan niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:52 schreef KonnieKipke het volgende:
Rustig en beleefd blijven en je stem zo min mogelijk verheffen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:18 schreef guardian_angel het volgende:
LoL, mzl pikje. Ik ken dit soort situaties. Altijd gewoon vriendelijk doen tegen de politie. Kom je het verste mee, als je rustig blijft ipv vuile k**** flik!
Een agent heeft een "eed" (hoe schrijf je dat) afgelegt en hoeft dus geen getuige te hebben voor een bon. (tenminste dat is wat ik weet)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:09 schreef Epica het volgende:
Volgens mij is het zo dat een agent een 'getuige' moet hebben, dus om een boete uit te schrijven moet je met zijn tweeen zijn.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:41 schreef KonnieKipke het volgende:
Had ook 3 roseetjes gedronken
Alsof je dat ook niet verwacht hadquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:52 schreef KonnieKipke het volgende:
had je gedacht.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:07 schreef Tha_Butcha het volgende:
valt me tegen van je konniekipke.
en een agent in zijn upje kan AFAIK niet een bekeuring uitdelen, omdat het jouw woord tegen het zijne is.
nee... een berg bier en dan niet rijden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef KonnieKipke het volgende:
@ dromer: jij slaat liever een fles Johnny Walker Blue Label achterover voordat je gaat rijden?
Je hebt gelijk. Maar wat alcohol en verkeer aangaat ga ik voor de NUL optie. Jammer dat de TS niet gepakt is.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Houden we het wel een beetje flame-loos???
Eed als je gelovig bent, belofte wanneer niet .. maar je hebt idd gelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:15 schreef Actif het volgende:
[..]
Een agent heeft een "eed" (hoe schrijf je dat) afgelegt en hoeft dus geen getuige te hebben voor een bon. (tenminste dat is wat ik weet)
Erg jammer jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar wat alcohol en verkeer aangaat ga ik voor de NUL optie. Jammer dat de TS niet gepakt is.
Vandaar dat er op die motors van de politie altijd 2 agenten zitten die elkaar innig vasthouden...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:09 schreef Epica het volgende:
Volgens mij is het zo dat een agent een 'getuige' moet hebben, dus om een boete uit te schrijven moet je met zijn tweeen zijn.
Geluk dat je niemand het ziekenhuis in rijdt ja, want als dat gebeurt terwijl je drank op had, dan zijn de rapen gaarquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:12 schreef Brutus2k het volgende:
Tja af en toe moet je een beetje geluk in je leven hebben toch
is ook zo!quote:Op zondag 7 maart 2004 05:10 schreef Albertinho het volgende:
Ook al had je moeten blazen dan had dat ding nog niet aangegeven dat je 'te veel' had gedronken lijkt me...
Dat heeft er dus helemaal niks mee te maken, als hij het kenteken weet kan hij je gewoon bekeuren zonder je aan te spreken. Dan krijg je vanzelf een accept giro binnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:49 schreef schut82 het volgende:
sinds waneer geven agenten die alleen rijden bekeuringen?
Haha, wat een flauwekul! Het woord van de agent is waarheid. Tenzij er meer getuigen zijn die het tegendeel beweren.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:07 schreef Tha_Butcha het volgende:
en een agent in zijn upje kan AFAIK niet een bekeuring uitdelen, omdat het jouw woord tegen het zijne is.
Gaan we weer...quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:38 schreef JudgeD het volgende:
wat een gedoe over 3 roseetjes..... met 2 bier mag je toch ook nog autorijden... kom op zeg..... ja ik ben ook tegen alcohol in het verkeer maar met 3 roseetjes ga je echt niet over de limiet. En niet allemaal gaan doen of jullie nooit te hard rijden...
Hmmm hoe lul je je uit de situatie dan dat je te hard reed?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:07 schreef Tha_Butcha het volgende:
vind ik ook jaquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:52 schreef chocolatemoeze het volgende:
Wat mij betreft was je in de bak gepleurd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |