Als dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:18 schreef just me het volgende:
welterusten Hools en morgen weer gezond op!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:21 schreef Bluezz het volgende:
ik heb d'r al ingesopt
Vanavond voor het eerst Master of Puppets door de nieuwe huiskamer geknald. Klonk best goedquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Jaagt Anastacia ff lekker door de wijk/subwoofer/Hools, kickt af met laatste wijntje
*Anouk geeft Anastacia een hoek en zingt nu door de luidsprekers Margarita Chumquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Jaagt Anastacia ff lekker door de wijk/subwoofer/Hools, kickt af met laatste wijntje
Heb ik nog een leuke house-versie van liggen.........heerlijk hoe hard die Doors worden verkrachtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:28 schreef golfer het volgende:
Ouwe lul luistert weer eens naar The Doors.
Tering!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
This is the End....
Prachtig nummer.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
This is the End....
Moet eerlijk toegeven dat ik weinig van The Doors ken, The End ken ik via een housenummer (Tubetech - The End) en heb daarna het origineel bemachtigd waar ik best van onder de indruk was...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig nummer.![]()
49064.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:37 schreef golfer het volgende:
Oh, dit is echt erg: zie ik opeens dat ik nu palingdroompost nummer 30003 doe.
Waar is mijn echte leven gebleven?
De behekste CD speler van mijn zus speelde dit nummer toen we het parkeerterrein van De Meer opreden voor Ajax-Willem II. Was een zeer toepasselijk nummerquote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:30 schreef Da_Sandman het volgende:
This is the End....
Ken eigenlijk niemand die The Doors heeft meegemaakt die daar zo over denkt...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:44 schreef tong80 het volgende:
Vloek ik in de kerk als ik zeg dat ik the Doors nooit zo heb kunnen waarderen, ik wor een bietje nerveux van da orgeltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |