quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Radiohead.
Muse.
Placebo.
Ook allemaal vrij hoog.
Ontopic:quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:50 schreef hoM3r het volgende:
Justin AAAAAAAAAAUHOEHOEHAAUUUUUUUUUW
als je iets hoort wil nog niet zeggen dat het meteen een succes is hequote:Op donderdag 4 maart 2004 22:33 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk geen vereiste. Anders zou je toch niets anders horen?
Verder valt het wel mee denk ik. Toevallig heb je de Muse/ Radiohead gekrijs hype, maar dat zijn (gelukkig) slechts enkele bands.
liever niet, als ik eerlijk ben...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:15 schreef tong80 het volgende:
Think about the Rubettes
inderdaadquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
liever niet, als ik eerlijk ben...
on-topic: de hitparade-pop wordt inderdaad gedomineerd door hoge stemmen lijkt wel
elvis kon vrij hoog zingen hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 13:15 schreef Goofup het volgende:
Elvis?
Barry White?
Bob Dylan, Johnny Cash, Thom Yorke zijn alledrie geen geweldige zangers, maar hebben wel succes.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:33 schreef Yokozuna het volgende:
Het slaat nergens op, je kunt nog zo hoog uithalen met je stem, maar als het ongecontroleerd, schel, iel en net naast de toon klinkt, dan zal het weinig mensen aanstaan. Een stem die redelijk hoog komt, met veel gevoel, power, volheid, waar nodig vibrato, gebruikt, superzuiver zingt enz... zal veel pakkender zijn en het ook gewoon beter doen bij de massa.
ja, maar vraag iemand een elvis immitatie te doen en ze zetten een laag stemmetje op, mamma..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:43 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
elvis kon vrij hoog zingen hoor
in zijn latere jaren had hij zon stem ja maar zijn eerste nummer waren allemaal erg hoogquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:01 schreef Goofup het volgende:
[..]
ja, maar vraag iemand een elvis immitatie te doen en ze zetten een laag stemmetje op, mamma..
blijkbaar is dat meer herkenbaar aan hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |