Ik doe een kleine suggestie:quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Zijn er echt geen betere zangeressen dan Do en Dewi in Nederland?
Nog beter dan Doquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Wie dan?quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Vandaag zijn de genomineerden bekend geworden, en het is weer helemaal niks. Heeft Nederland eindelijk eens een geweldige zangeres, is ze niet genomineerd.
zangeres zonder naamquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wie dan?![]()
Van Dik Hout heeft ook jaren weten te teren op oud succes.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:11 schreef Zander het volgende:
Hoe komen "Veldhuis en Kemper" in hemelsnaam tussen de genomineerden terecht? Hebben precies 1 hitje gehad, ze zullen wel een actieve fanclub hebben of zo. Maar goed, bij nader inzien geldt dat wel voor meer namen in de lijst.
Da's nu eenmaal het allerbeste wat Nederland op muziekgebied te bieden heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
Je ziet ook altijd dezelfde namen. Anouk, Kane, Borsato
Dat ik daar niet meteen opkom zeg...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:21 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
zangeres zonder naam
Hind natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:14 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Wie dan?![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:54 schreef BVO het volgende:
Vandaag zijn de genomineerden bekend geworden, en het is weer helemaal niks. Heeft Nederland eindelijk eens een geweldige zangeres, is ze niet genomineerd.
Het zou trouwens wel heel scheef zijn als Jim tot beste zanger van Nederland wordt uitgeroepen.
Maarja, het zijn de TMF Awards maar.
Beste Rock
Kane
Intwine
Di-rect
Evanesence
The Rasmus
Limp Bizkit
Horen die niet bij 'Rock'quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Krezip!
Hé, het word gekozen door BrEeZaH volk, die denken nog dat Direct echte vette rock is...quote:
Gatver, ik vind Hind dus echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Hind natuurlijk
Goh waarom zou die Marco toch altijd winnen.quote:De genomineerden
Beste Zanger
Frans Bauer
Jim
Marco Borsato
Trijntje Oosterhuis IMHOquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Is idd een geweldige zangeres. Wat mij betreft hadden Do, Trijntje en Hind genomineerd mogen worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:02 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Trijntje Oosterhuis IMHO![]()
Dance is nog enigzins een productie, die in dit geval wel door de genomineerden wordt gemaakt. Soulvation is dans muziek, die draaien geen plaatjes. Zelfde geld voor dat G-Spot geval al draait ie tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 5 maart 2004 15:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
En waarom is er in hemelsnaam een verschil gemaakt tussen dance en DJ
Nee Tiësto zit dan in Maleisië en als Soulvation zegt dat ze komen dan winnen hun hem in ieder geval voor Dancequote:terwijl Tiesto toch allebei wint in Nederland..
das toch niet geheim?quote:Op zondag 7 maart 2004 18:58 schreef MLorena het volgende:
ik weet voor een groot deel wie er optreden alleen zeg ik lekker nietmoet nog ff geheim blijven
Maar dat zullen niet de enige artiesten zijn, naar ik aanneem.quote:Op zondag 7 maart 2004 19:49 schreef Dr.E het volgende:
[..]
das toch niet geheim?
Blue, Kurt Nilsen, Sugababes
ja idd.quote:Maarja, het zijn de TMF Awards maar.
Trijntje Oosterhuisquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Dus Marco treedt op met het duo Do, bestaande uit 2 hermafrodieten ofzo?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:12 schreef ChatGirl het volgende:
Dit jaar treedt hij samen op met Do die beiden zijn genomineerd voor een Award voor resp. Best Male en Best Female Artist Nationaal.
Als dit de afspiegeling is van wat jong nederland mooi vind, dan is het is zeer triest gesteld in nederland.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:45 schreef ZrAeNiAn het volgende:
tjonge jonge TMF probeert ook wat... dit is echt te zielig voor woorden deze nomineringen.
zullen wel weer van te voren uit gezochte namen zijn waaruit er 3 gekozen mochten worden, en gestemd werd door alle kleine meisjes.. :S
-Z-
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:33 schreef Markster het volgende:
godsamme, de jeugd van tegenwoordig heeft wel vreemde smaak zeg.
:Beste Zanger
Frans Bauer
Jim
Doe normaal man, Jim kan voor geen meter zingen en Frans kan je niet serieus nemen.
Beste Zangeres
Anouk
Do
Dewi
Hier zeg ik al niet eens meer wat over..
Christina Aguilera
Pink
Kylie Minogue
Zie boven.
Beste Rock
Kane
Intwine
Di-rect
rock? is dit rock tegenwoordig?
Evanesence
The Rasmus
Limp Bizkit
zie boven.
Beste Dance
Tiësto
Soulvation
G-Spott
mijn god, computermuziek aan de top!
Underdog Project
Milk Inc
Special D
Zie boven.
Beste Nieuwkomer
Jim
....
Kylie Minogue - Slow
supoersimpele clip, hoe kan dat nou genomineerd zijn
Beste Game
Sims
Need for speed : Underground
Fifa 2004
sims? volgens mij is die al uit 2000 ofzo
Gelukkig is de nederlandse versie wel van een respectabel niveau, en zijn we allemaal strontjaloers dat jij al weet wie er allemaal komenquote:Op donderdag 11 maart 2004 13:48 schreef MLorena het volgende:
het is in ieder geval beter dan de belgische awards....daar hoorde ik alleen ...Cluseau, Mielk ienk en Laasgo, volgens mij hebben die met zn 3en alle awards gewonnen!
ik was daar vip en was ook naar de afterparty maar ik ga nooit meer! haha wat een scheitawards
Heb een beter idee....quote:Op maandag 22 maart 2004 18:00 schreef Dr_SnUgGles het volgende:
De genomineerden voor beste dance buitenland zijn ook wel legendarisch trouwens, waarom lozen ze niet dance of dj als categorie zodat Carl Cox oid gewoon die andere categorie wint en fijn via een schermpje z'n fans kan bedanken
I'll rest my casequote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:10 schreef Seborik het volgende:
Een keer zeggen dat je er geen hol aan vindt, is wel genoeg hoor. Er willen ook nog mensen posten die het wél leuk vinden.
echt waar? crap.. nu wil ik naar de TMF awards!quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:19 schreef DarcMarc het volgende:
hilary duff komt ook![]()
Ik zie ook niks erover staan. Overigens zijn er wéér 3 namen aan de Grote Lijst Van Optredende Artiesten toegevoegd, te weten Jamelia, Special D, en Outlandisch.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:51 schreef DarcMarc het volgende:
ik zie niks staan op www.tmfawards.nl over hilary is dit weer een grap van tmf![]()
![]()
Bron?quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:37 schreef Cybart het volgende:
Hillary Druif is bevestigd inderdaad
Oja, ik zie het nu op Radio538.nl staan:quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
538
quote:Zojuist is bekendgemaakt dat Hilary Duff is toegevoegd aan de lijst met optredende artiesten tijdens de TMF Awards 2004. Op 10 april zal de zangeres die bekend werd met het nummer 'So Yesterday' voor een uitverkocht Ahoy' een aantal nummers zingen. Eerder al werden namen als: Sugababes, Blue, Kurt Nilsen, The Rasmus, 3 Doors Down, Marco & Do, Di-rect & ADHD, Jamelia, Outlandish én Special D toegevoegd aan de line-up van het Awardsspektakel.
Er zal ook een speciale Radio 538 Award worden uitgereikt tijdens de TMF Awards. Jij kunt bepalen wie deze '538 Best Single Of The Year 2003 Award' in de wacht gaat slepen. Klik op onderstaande link en volg de instructies op, dan maak je ook nog eens kans op kaarten!
Ik hoop alleen al dat ie wint zodat Marcoquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:06 schreef ThomasBerge het volgende:
Frans Bauer!Hij verdient het, ik heb gelijk even op hem gestemd. Ik hoop dat Frans hem wint!
Er zijn nog enkele kaarten in omloop.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:42 schreef superheist het volgende:
is het nou al eigenlijk uitverkocht? want ik zou met een vriend voor de lol naar een concert van hilary Duff gaan.. (of geeft ze nog een apart concert?)
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:09 schreef BVO het volgende:
Nog niet écht bijzondere namen dus.
Ik dacht iets van 120 ofso....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
in hoeveel landen word het dit keer uitgezonden?
sweeeet, kzal mn best doenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:21 schreef sir_Tachyon het volgende:
HEY Kleine (gericht aan The_Crippler) give me a f***in Bassline.
Nee, jij verkoopt Ahoy' voor 10 dagen achter elkaar uitquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:08 schreef The_Crippler het volgende:
zo'n grote loser als Frans Bauer
Gewoon, twee denk ik...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
in hoeveel landen word het dit keer uitgezonden?
note: het blijft 1 april dus het is even afwachtenquote:TMF heeft zojuist bekendgemaakt dat de Australische popdiva Kylie Minogue zal optreden tijdens de uitreiking van de TMF Awards op 10 april in Ahoy' Rotterdam. Het grootste deel van de line-up was al bekend, maar vandaag is daar de laatste, grote naam aan toegevoegd in de persoon van Kylie. Naast Kylie zijn op 10 april ook onder meer de Sugababes, Blue, Kurt Nilsen, The Rasmus, 3 Doors Down, Marco & Do en Jamelia te bewonderen.
hmm, Paul van Dyk en Ferry Corsten op dezelfde TMF Awards; straks wordt het nog de moeite waard om te kijkenquote:Ferry Corsten naar TMF awards
Ferry Corsten gaat zaterdag 10 apil een spectaculaire performance geven op de TMF awards. Ook maakt hij de themesong voor de awards van dit jaar. Het blijft niet alleen bij een live-performance want de beelden van het optreden zijn na de awards ook te zien als videoclip.
Kijk op http://www.tmfawards.nl zou ik zeggenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:50 schreef niksan het volgende:
Wie komen er optreden??![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 21:21 schreef funmaster het volgende:
[..]
Kijk op http://www.tmfawards.nl zou ik zeggen![]()
wie?quote:Rick Forrester en Amber Moore uit The Bold & The Beautiful
Inderdaad ja wie??????????quote:Op woensdag 7 april 2004 21:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
wie?
quote:TMF Awards 2004
Het is bijna zover: zaterdag 10 april barst het feest los tijdens de 'TMF Awards 2004' in Ahoy. Optredens van onder andere Kylie Minogue, Sugababes, Blue, Kurt Nilsen, The Rasmus, 3 Doors Down, Marco & Do, Di-rect, Jamelia, Outlandish, Sita, Special D én Hilary Duff.
De belangrijkste muziekprijzen van Nederland worden uitgereikt door bekendheden uit binnen en buitenland: Justin Torkilson en Adrienne Frantz (Rick&Amber uit 'The Bold & The Beautiful'), Georgina Verbaan & Jort Kelder, Birgit Schuurman & Michiel Huisman, Ruud de Wild, Paul van Dyk, Egbert Jan Weeber en Jim&Dewi overhandigen de awards aan de winnaars.
Naast TMF VJ's Jeroen Post, Sylvie Meis en Mental Theo is de presentatie van de TMF Awards 2004 in handen van Alain Clark, Leki, Treble, Marieke en Aukje van Ginneken, Froukje de Both en Niels Hoogland van Radio 538. Bovendien wordt tijdens de TMF Awards een nieuwe TMF VJ gekozen. De strijd gaat tussen Renate, Tieme en Sara.
Pre Awards Day
Vrijdag 9 april zendt TMF, tussen 15.00 tot 20.00 uur, een 'Pre Awards Day' special uit, waarin VJ's Jeroen, Sylvie en Mental Theo live vanuit Ahoy' de voorbereidingen voor de TMF Awards 2004 volgen. Ook interviewen ze ter plekke nationale artiesten. Zaterdag 10 april doet TMF de hele dag live verslag. Tussen 11.00 tot 18.00 uur zijn de voorbereidingen achter de schermen te volgen en zijn er korte interviews met een aantal nationale sterren.
Tussen 18.00 tot 22.00 uur is het event live te volgen op TMF. In het paasweekend van zondag 11 en maandag 12 april worden de TMF Awards 2004 verschillende malen herhaald. Via de website van TMF is het voor een beperkt aantal bezoekers ook mogelijk de 'TMF Awards 2004' te volgen. [Radio.NL]
Is het altijd al geweest IMOquote:Op zondag 4 april 2004 00:53 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
De zender TMF is volgens mij sinds de overname door mtv echt een doorlopende uitzending an baggertv geworden
quote:De videoclips zijn nu het decor voor sms-berichtjes van pubers. De sponsors zal het een zorg zijn, maar de muziekliefhebbers hebben TMF afgeschreven
Bron: http://www.radio.nl/2003/(...)f/2004/04/89090.htmlquote:TMF onbereikbaar via internet
Vandaag zal de commerciële zender TMF de 'TMF Awards 2004' uitreiken in Ahoy Rotterdam. Door het grote aantal verwachte bezoekers is de internet stream van TMF nu al niet te zien. Men verwacht dat de stream tijdens de uitreiking vanavond geheel onbereikbaar is.
Vandaag doet TMF de hele dag live verslag de belangrijkste muziekprijzen van Nederland. Tot 18.00 uur zijn de voorbereidingen achter de schermen te volgen en zijn er korte interviews met een aantal nationale sterren. Tussen 18.00 tot 22.00 uur is het event ook live te volgen op TMF. Ook zouden er via het internet optredens te zien zijn van onder andere Kylie Minogue, Sugababes, Blue, Kurt Nilsen, The Rasmus, 3 Doors Down, Marco & Do, Di-rect, Jamelia, Outlandish, Sita, Special D én Hilary Duff.
Het bedrijf XB Networks wat de Internet-techniek verzorgt van de 'TMF Awards' was niet bereikbaar voor commentaar. Naast het internet blijft TMF ook te zien via de televisie.
Hej Marco, hoe voelt het om als winnaar van the Sound Mix show, nu populair te zijn? Had je dat ooit gedacht?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:06 schreef funmaster het volgende:
Als je een ID hebt (ikke wel) kun je NU chatten met de artiesten op tmf.nl
Eensch.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:18 schreef BVO het volgende:
Wat is die Sylvie toch eigenlijk een slechte presentatrice.
Duurde nog lang danquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:19 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Ik vind het nu alweer nep.
Ik ben traag van begrip...quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:20 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Duurde nog lang dan![]()
oud nieuwsquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:17 schreef Partygurl het volgende:
die sylvie kan toch echt niet presenteren he
Hij is idd errug kansloos.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:25 schreef Dromenvanger het volgende:
En deze jongen, is gedoemd, om zijn hele leven daar te blijven![]()
[afbeelding]
Over 40 jaar vragen ze aan hem: Wat deed jij vroeger?
"Ik werkte als presentator bij een muziek-kanaal, waar ik 10 jaar vol enthousiasme, vol adhd energie, me gedragen heb als een idioot".
optreden met fransie? fransie b? Ik heb t weer gemistquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:25 schreef Straw het volgende:
Matig optreden van Sylvie Meijs! Ze was heeeeel nerveus, te gemaakt haar tekst, onhandig met de Sugababes (ze knalde keihard tegen een sugababe) en niet slim om met je microfoon aan je hand te zeggen dat je "daar je dankwoordje mag zeggen". Ook lkkr nederlands btw.
En, zo spectaculair zag ze er ook niet uit.
Jamilia vond ik matig optreden, ze leek uitgeput door het dansen, dat hoorde je in haar stem.
Opening vond ik wel OK met Fransie!
Kut. Frans Bauer jengelde het volkslied erdoorheen. Ik denk dat zelfs Maxima dat nog beter kan zingen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:32 schreef Party_P het volgende:
mooi zo, gemist
hoe was opening met ferry?
iddquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
Hilary duff moet ff gaan optreden daarna kan die ellende uit![]()
argh dat meen je nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:33 schreef Just.an.Illusion het volgende:
[..]
Kut. Frans Bauer jengelde het volkslied erdoorheen. Ik denk dat zelfs Maxima dat nog beter kan zingen.
Na kyliequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
Hilary duff moet ff gaan optreden daarna kan die ellende uit![]()
dat wou robbie zelfs niet doenquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:37 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Wie telt er even hoeveel artiesten er niet zijn, en hoeveel artiesten toch een standaard bedank-filmpje opsturen?
Robbie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:38 schreef Duiveltja het volgende:
Wie had er Internationaal gewonnen Silvie muts zei het heel snel
Heb je haar programma wel een gezien?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:39 schreef Blueman het volgende:
"Als je de fans wil bedanken Artiest X"
ze zegt steeds hetzelfde!
Het is geen MTV. Naar de MTV awards kijken miljoenen mensen. Het gaat de artiesten natuurlijk om de exposure die ze krijgen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:40 schreef Just.an.Illusion het volgende:
Wat ook erg jammer is, is dat de artiesten al achter een deurtje staan. Zo gaat de extra flair van een tribune vol artiesten die allemaal natuurlijk heel gespannen zijn (...) ook nog eens weg.
Vroeger had tmf dat toch ook?quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het is geen MTV. Naar de MTV awards kijken miljoenen mensen. Het gaat de artiesten natuurlijk om de exposure die ze krijgen.
Ja oke, maar hij is gewoon wel oke.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:42 schreef BaggerUser het volgende:
mwoah hij loopt er een beetje nutteloos door heen te springen ?
Ik haar stem niet mooi vind, zingen kan ze maar dr stem boeit me geen flikkerquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
omdat?
mkayquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:55 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik haar stem niet mooi vind, zingen kan ze maar dr stem boeit me geen flikker
Pff, en dan zegt iemand met een Tiesto avatar...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:05 schreef marciemarcs het volgende:
tss frans bauer als beste zanger dat kan echt niet! en beste dj: Dana is al helemaal belachelijk maarja tzijn de tmf awards he... groot breezergehalte
niet dat ik weetquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:12 schreef spookylaura het volgende:
Is die Mutuya van de Sugababes (dat blanke meisje met het zwarte haar) zwanger of niet??
Ik had stiekem gehoopt dat die naar Special D zou gaanquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:17 schreef funmaster het volgende:
Sugababes hebben de 538 award gewonnen.
iddquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:19 schreef StephanL het volgende:
Jim en Dewi voor de Urban Award
Haha geloofde je het ook echt dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:23 schreef Duiveltja het volgende:
dewi had een ring aanwel nep dus
Nee bij de 2e keer had ik al zo mijn bedenkingen eroverquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:24 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haha geloofde je het ook echt dan?
for shizzlequote:Op zaterdag 10 april 2004 19:26 schreef funmaster het volgende:
Dit is echt een dope nummer
maar Fabienne kan je dan ook niet vergelijken met Silvie, behalve dat ze beide grote tieten en een lekkere kont hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:47 schreef Duiveltja het volgende:
Toen er boe-geroep was omdat Robbie er niet was, ging Silvie snel door naar de volgende award.
Een paar jaar geleden was dat ook het geval bij Fabienne en die reageerde daar juist leuk op.
Ja toch?quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:28 schreef spookylaura het volgende:
uhm.....hoort een theme niet aan het begin te komen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |