layout verneukerquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:01 schreef Kanzaki het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussenen
is wel erg miniem hoor. Wat betekent die laatste dan? En waarom is ie toegevoegd?
Hoi Shirl! Jij komt 17 april naar Amsterdam. Leuk he.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussenen
is wel erg miniem hoor. Wat betekent die laatste dan? En waarom is ie toegevoegd?
Het verschil tussenen
Het verschil tussenen
hoi poepiequote:Op donderdag 4 maart 2004 19:58 schreef Insomaniac het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 19:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/emo.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] komt uit OUD, net als</div></blockquote>Jij komt de 17e ook.
.
Ow ja? Ik weet van niks? Ik denk, herstel, ik weet zeker van niet. Ik meet niet buiten mijn hometownquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoi Shirl! Jij komt 17 april naar Amsterdam. Leuk he..
Jij ook.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
hoi poepie![]()
Zie sticky. En wij gaan gewoon zwaar feesten samen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ow ja? Ik weet van niks? Ik denk, herstel, ik weet zeker van niet. Ik meet niet buiten mijn hometownEn al die suffe nerds...wie wil die nou in het echie zien?
Ik wil dolgraag met je feesten, ik ben een feestbeest....maar Amsterdam....ieuw. Nee....trekt mij totaal niet gewoon. Daar kan ik niet lekker los gaan. Kom toch met z'n allen naar Rotterdam, daar kun je pas feesten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zie sticky. En wij gaan gewoon zwaar feesten samen..
Het is de zgn. emo-smiley.. emotioneel dus. Een traantje wegpinken terwijl je niet verdrietig bentquote:Op donderdag 4 maart 2004 19:52 schreef Shirley het volgende:
Het verschil tussenen
Rotterdamquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag met je feesten, ik ben een feestbeest....maar Amsterdam....ieuw. Nee....trekt mij totaal niet gewoon. Daar kan ik niet lekker los gaan. Kom toch met z'n allen naar Rotterdam, daar kun je pas feesten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |