Volgens mij krijg je dan vooral een miskleun van Audioslave-achtige proporties met teveel egootjes met geldingsdrang, die puur en alleen op basis van de namedropping een commercieel succes wordt... Ik kan in ieder geval nu al verzekeren dat ik zo'n cd stilletjes voorbij zal sluipen in platenzaken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:59 schreef Rex_Everything het volgende:
Om zelf te starten: Dave Grohl op drums, Mark Lanegan als zanger, Twiggy Ramirez op bas en Tim Vanhamel, Keith Richards en Johnny Greenwood op gitaren. Maynard James Keenan en Thom Yorke mogen samen de songs schrijven, en Chris Goss mag de productie doen.
Weet ik nog zo niet. De meeste van die mensen zijn geen bekende solo-artiesten. Maar bovenal: er zijn groepen waar dat soort dingen wél lukt (a perfect circle als koptrekker). Ik denk echt dat het wel iets zou kunnen worden. Al moeten we er misschien toch maar Richards uit gooien.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:15 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan vooral een miskleun van Audioslave-achtige proporties met teveel egootjes met geldingsdrang, die puur en alleen op basis van de namedropping een commercieel succes wordt... Ik kan in ieder geval nu al verzekeren dat ik zo'n cd stilletjes voorbij zal sluipen in platenzaken.
Mooi , een nieuwe ProjeKcts boxquote:Op maandag 8 maart 2004 18:38 schreef OProg het volgende:
Dit gebeuren is alleen qua namen leuk iig. In werkelijkheid loopt de eerste oefensessie op een enorme ruzie uit over muzikale richtingen en wie de baas is en daarna splitst de zooi in een bandje of 10
quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:11 schreef -username- het volgende:
Axl Rose (nadat zn plastische chirurgie ongedaan is gemaakt)
Slash
Izzy Stradlin
Duff mcKagan
Steven Adler
......ja ik wil HEEL graag de originele Guns n' Roses terug
O, dat wordt prachtige muziek. Ik hoop dat ze vooral de gitaren, de bassen en de drums goed luid mixen. Heel luid. Eigenlijk zo luid dat de rest niet meer hoorbaar is. Hmm, das toevallig, die rest blijkt enkel de stem te zijn. Hmm, ook toevallig, dat blijkt dan nog eens die suikerzoete wereldverbeterlul van radioplay, scuse me, coldhead te zijn. Wat een toeval allemaal. Maar de rest klinkt vast wel goed, samen.quote:Op maandag 8 maart 2004 22:21 schreef bouwvakker666 het volgende:
Zang: Chris Martin
Gitaar: Slash
Gitaar: Kirk .... (Metallica)
Leadbas: Flea
Bas:Nick Oliveri (jaja twee bassisten)
Drums: Dave Grohl
Daar zit Brant helemaal niet in.......quote:Op maandag 8 maart 2004 14:55 schreef TimoBasso het volgende:
Drums : Brant Bjork
Guitars : Brant Bjork
Bass : Brant Bjork
Zang : Brant Bjork
"geintje"
Nou ik denk gewoon dat The AtomicBitchwax gewoon de beste band on earth is
DUUUUUUUUHquote:Op dinsdag 9 maart 2004 01:42 schreef search64 het volgende:
[..]
Daar zit Brant helemaal niet in.......
Jij hebt toch even een hekel aan koudspeel!quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:41 schreef Rex_Everything het volgende:
Ik reageer niet op mensen die openlijk domme dingen zeggen, enkel en alleen om mij op de kast te jagen.
Haha, ik wilde precies hetzelfde gaan zeggen....helaas ben je me voor...quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:11 schreef -username- het volgende:
Axl Rose (nadat zn plastische chirurgie ongedaan is gemaakt)
Slash
Izzy Stradlin
Duff mcKagan
Steven Adler
......ja ik wil HEEL graag de originele Guns n' Roses terug
Gregg zat ook in de lineup van ELO tijdens de Zoom Tour. Deze is op dvd verkrijgbaar. Humor is dat hij ook de brandblusser gebruikt tijdens MR. Blue Sky. Het is inderdaad een goede drummer .quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:13 schreef Luca_Brasi het volgende:
Gregg Bisonette op de drums.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |