precies.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:58 schreef deantoine het volgende:
fuck, klaag dan meteen heel internet aan. en niet alleen fok!
Ja, jammer alleen dat het portret-recht en auteursrecht niet zo werken.quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet dat iemand voor het geld uit de kleren gaat om vervolgens kinderachtig te gaan doen als ze op internet verschijnen
De lezers van Playboy hebben Jerney indirect betaalt voor die foto's dus heeft zo'n lezer ook het recht om ze op internet te zetten
Doe *hier* Jerney na...quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op picserver zullen ze ook nog wel 100 keer staan ofzo. Wij als FOK! hebben iig voldoende gedaan door de pics te verwijderen, lijkt me.
Oh mijn GOTquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij Fok valt vast wat te halen zullen ze gedacht hebben!
neem een lesje auteursrecht, dat je betaalt voor een publicatie geeft je niet het recht tot herpublicatie van een werk. Je betaald enkel om het werk in je bezit te hebben (zelfs kopieren of inscannen mag enkel voor eigen gebruik)quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik snap niet dat iemand voor het geld uit de kleren gaat om vervolgens kinderachtig te gaan doen als ze op internet verschijnen
De lezers van Playboy hebben Jerney indirect betaalt voor die foto's dus heeft zo'n lezer ook het recht om ze op internet te zetten
en zo is het maar net!quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Op picserver zullen ze ook nog wel 100 keer staan ofzo. Wij als FOK! hebben iig voldoende gedaan door de pics te verwijderen, lijkt me.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:02 schreef Pretzel het volgende:
we worden wel lekker veel in de media genoemd door dit voorvalletje!!
aangezien we toch mediageil zijn, en waarschijnlijk het grootste forum in nederland, krijgen we meer sponsors en leden !!!(gelukkig hebben we net die upgrade gehad)
Ze is daar niet te herkennen door die zwarte streep door d'r snoet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:54 schreef deantoine het volgende:
..HIER dan?
waarom wordt die site dan niet aangeklaagd?
Een beetje bijbouwen en ze is een hunkquote:Op donderdag 4 maart 2004 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
Geen FB. Verder in GC. Of zo. B&H is niet zo toepasselijk.
Jij bent jurist?quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:00 schreef gimme.shelter het volgende:
Zit me net te bedenken...misschien krijg ik nou ik wel een boze brief van meneer Stefan Kalff. Big time loser....ben al bang!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:02 schreef ChillyWilly het volgende:
he bah... ik heb net Jerney Kaagman naakt gezien
En toch vraag ik me af of Fok aansprakelijk is. Kazaa was toch ook niet aansprakelik, ook al werd er via hun programma door derden auteursrecht geschonden...quote:Op donderdag 4 maart 2004 17:21 schreef keeper het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat het portret-recht en auteursrecht niet zo werken.
http://www.google.nl/sear(...)ayboy&hl=nl&ie=UTF-8quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:54 schreef deantoine het volgende:
..HIER dan?
waarom wordt die site dan niet aangeklaagd?
dat waren andere foto's, zelf gemaakte fotosoeps..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:31 schreef nynke_p het volgende:
Ik zit net te denken rtl boulevard hefet gisteren de foto van jerney aan heel nederland laten zien!
Dat mag dan weer wel?????
Idols is van RTL4, RTL Boulevard is ook van RTL 4. Ze krijgt betaald voor Idols door RTL 4, dus het zou een beetje overbodig zijn om je eigen baas aan te klagenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:31 schreef nynke_p het volgende:
Ik zit net te denken rtl boulevard hefet gisteren de foto van jerney aan heel nederland laten zien!
Dat mag dan weer wel?????
Heel subtiel toch..?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:40 schreef CybErik het volgende:
Hey, Miendobbelsteen staat op die blog: http://www.watnou.com/?p=005671
Ook zoontje jesse moet het vandaag ontgelden... [http://www.watnou.com/?p=005676quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:56 schreef whopperkaas het volgende:
[..]
Heel subtiel toch..?
dat vind ik een beetje jammer. Mien is hardstikke oke en ik vind deze manier van afzeiken van iemand die zoveel heeft meegemaakt erg goedkoop.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:38 schreef whopperkaas het volgende:
[..]
Ook zoontje jesse moet het vandaag ontgelden... [http://www.watnou.com/?p=005676
En? Maken ze in jouw ogen enige kans?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:59 schreef gimme.shelter het volgende:
Leuk...die Kalff en Katz zijn studenten van me geweest...en slecht!! Dat wil je niet weten! Werden nergens aangenomen en zijn zelluf een kantoortje begonnem. Niks van aantrekken, vooral die Kalff is toch een potje treurig...wil je niet weten. Laat ze maar komen..maken we gehakt van!
Nee. De sommatie is al fout met hun www.forum.fok.nl.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En? Maken ze in jouw ogen enige kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |