abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145523958
Gooi gewoon the punisher in een serie oid. Thomas Jane is toch meer een serie acteur.
pi_145526714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:39 schreef Tokus het volgende:

[..]

goed plan. En dan gelijk deze er achteraan:

[ afbeelding ]
:')

Dan kan Marvel Studio wel opgedoekt worden _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:13:26 #228
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145532244
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de term Civil War in deze omstandigheden de lading niet helemaal dekt. Lijkt meer op "ruzie tussen Cap en Iron Man" en dan waarschijnlijk met een aanleiding gelijkaardig aan Civil War.
uiteraard zal het qua formaat allemaal iets kleiner worden, vooral door het gebrek aan karakters op dit moment... Maar het is al mooi dat ze er aan denken dat niet altijd alles pais en vree is tussen de helden onderling ^O^
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 16:01:49 #229
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145534141
Hulk vs Thor .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:13:01 #230
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145538858
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 16:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hulk vs Thor .
Is al in een tekenfilm gedaan, was een dubbele uitgave, Hulk vs Wolverine en vs Thor. Als film weet ik niet hoe ze dit interessant kunnen maken. Sowieso hebben ze Hulk-films op het langere plan geschoven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:17:43 #231
268260 Dr.Mikey
pi_145539013
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Is al in een tekenfilm gedaan, was een dubbele uitgave, Hulk vs Wolverine en vs Thor. Als film weet ik niet hoe ze dit interessant kunnen maken. Sowieso hebben ze Hulk-films op het langere plan geschoven.
Die tekenfilm ken ik, Wolverine vs Hulk was heel tof, Thor vs Hulk was saai,
Toch denk ik dat een scene waarin Hulk en Thor gaan vechten erg tof is om te zien.
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:34:56 #232
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145539502
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die tekenfilm ken ik, Wolverine vs Hulk was heel tof, Thor vs Hulk was saai,
Toch denk ik dat een scene waarin Hulk en Thor gaan vechten erg tof is om te zien.
Maar je kan natuurlijk niet op basis van één scène een film maken. Er is overigens ook een Planet Hulk tekenfilm waar Hulk Beta Ray Bill de vernieling in beukt. Die is wel wat beter dan die Hulk vs Thor. Maar Hulk vs Wolverine is wel het leukste. Deadpool is echt goed gedaan. Eigenlijk blijft dat character altijd wel overeind; in de games ook. Alleen in Wolverine Origins niet; maar daar komt hij maar beperkt in voor.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:36:40 #233
268260 Dr.Mikey
pi_145539554
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:34 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar je kan natuurlijk niet op basis van één scène een film maken. Er is overigens ook een Planet Hulk tekenfilm waar Hulk Beta Ray Bill de vernieling in beukt. Die is wel wat beter dan die Hulk vs Thor. Maar Hulk vs Wolverine is wel het leukste. Deadpool is echt goed gedaan. Eigenlijk blijft dat character altijd wel overeind; in de games ook. Alleen in Wolverine Origins niet; maar daar komt hij maar beperkt in voor.
Planet Hulk als volledige film zou geweldig zijn.
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:38:24 #234
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145539592
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Planet Hulk als volledige film zou geweldig zijn.
Dat zou inderdaad een zeer interessant project zijn. Sowieso is het een veel bewustere Hulk, en dus is er veel meer mogelijk dan een simpele Hulk die alles smasht.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:40:10 #235
268260 Dr.Mikey
pi_145539642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:38 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad een zeer interessant project zijn. Sowieso is het een veel bewustere Hulk, en dus is er veel meer mogelijk dan een simpele Hulk die alles smasht.
Planet/World War hulk is sowieso een van mijn all time favoriete personages, Jammer dat ze hem nu weer gedowngrade hebben naar zijn Hulk SMASH intelligentie, Daar kunnen ze de mini civilwar trouwens ook opbouwen, De helft van de Avengers wil de Hulk de ruimte in sturen de andere helft niet.
R.I.P DTS.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 19:31:19 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_145541607
Misschien betrekken ze nog wel meer figuren bij hun civil war, Marvel is de laatste tijd nogal zwaar de Inhumans aan het pushen als hun nieuwe "mutanten" (waar ze dan wel rechten op hebben).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:08:54 #237
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_145543494
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 19:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien betrekken ze nog wel meer figuren bij hun civil war, Marvel is de laatste tijd nogal zwaar de Inhumans aan het pushen als hun nieuwe "mutanten" (waar ze dan wel rechten op hebben).
Vin Diesel leeft zich al helemaal in in zijn rol als Black Bolt 14.gif

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:17:10 #238
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145543856
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 18:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Planet/World War hulk is sowieso een van mijn all time favoriete personages, Jammer dat ze hem nu weer gedowngrade hebben naar zijn Hulk SMASH intelligentie, Daar kunnen ze de mini civilwar trouwens ook opbouwen, De helft van de Avengers wil de Hulk de ruimte in sturen de andere helft niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke verhaallijn denk ik. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:40:23 #239
300718 Kenju
Say It!!??
pi_145547960
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 10:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat de term Civil War in deze omstandigheden de lading niet helemaal dekt. Lijkt meer op "ruzie tussen Cap en Iron Man" en dan waarschijnlijk met een aanleiding gelijkaardig aan Civil War.
Zou kunnen. Maar hoe lang gaan ze dan wachten met Civil War? Daarvoor moeten ze namelijk alle rechten hebben. Want Civil War is als ik me niet vergis een ruzie tussen twee verschillende groepen waarbij Iron Man de ene kant leidt, en Captain America de andere kant. Die twee zitten beiden bij Disney, maar ook Spider-Man en The Fantastic Four spelen een belangrijke rol en uiteraard ook Wolverine op zijn eigen manier (als je veel helden hebt, moet Wolverine er natuurlijk ook bij zijn).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_145555832
We spreken nu over 6-8 jaar, dus wie weet. En met geld is alles natuurlijk mogelijk. :)
pi_145557459
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 20:08 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Vin Diesel leeft zich al helemaal in in zijn rol als Black Bolt [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
I am Groot
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_145558051
Ruffalo heeft toch al gezegd dat er geen aparte hulk film aan zit te komen en dus ook geen planet hulk film komt?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_145558085
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat gaat een puinhoop worden. :')
Maar hopelijk zien we dan de Punisher weer terug.
Goeie avatar ;)

Kon me al niet herinneren dat ik dat had gezegd :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 oktober 2014 @ 09:26:22 #244
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145558520
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 21:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar hoe lang gaan ze dan wachten met Civil War? Daarvoor moeten ze namelijk alle rechten hebben. Want Civil War is als ik me niet vergis een ruzie tussen twee verschillende groepen waarbij Iron Man de ene kant leidt, en Captain America de andere kant. Die twee zitten beiden bij Disney, maar ook Spider-Man en The Fantastic Four spelen een belangrijke rol en uiteraard ook Wolverine op zijn eigen manier (als je veel helden hebt, moet Wolverine er natuurlijk ook bij zijn).
Spider-Man gaat waarschijnlijk wel goed komen, de gesprekken daarover lopen op dit moment, schijnt.
Dus als die succesvol verlopen zou Civil War weer een stapje dichterbij zijn. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_145558690
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spider-Man gaat waarschijnlijk wel goed komen, de gesprekken daarover lopen op dit moment, schijnt.
Dus als die succesvol verlopen zou Civil War weer een stapje dichterbij zijn. :)
Klopt, maar X-Men en FF zijn dan weer van Fox de kans dat die er nog bij komen nadat de gesprekken met Sony over Spider-man succesvol zijn gelopen acht ik niet zo heel groot... maar we zullen het zien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:10:33 #246
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_145562747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 09:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Klopt, maar X-Men en FF zijn dan weer van Fox de kans dat die er nog bij komen nadat de gesprekken met Sony over Spider-man succesvol zijn gelopen acht ik niet zo heel groot... maar we zullen het zien.
Marvel zit Fox al langer te jennen. De Fantastic Four-comic zal zelfs gewoon worden stopgezet en de schrijvers van X-Men hebben al te horen gekregen dat ze geen nieuwe personages meer mogen bedenken (omdat die automatisch allemaal voor Fox zijn).

Nou ja, jennen, dit is eigenlijk wel wat grondiger, een reeks van 50 jaar oud gewoon beëindigen en één van je voormalige topreeksen creatief zwaar beperken (al zijn de X-Men wel over hun hoogtepunt heen en al lang en breed voorbijgestoken door Avengers qua populariteit).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_145562819
quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Marvel zit Fox al langer te jennen. De Fantastic Four-comic zal zelfs gewoon worden stopgezet en de schrijvers van X-Men hebben al te horen gekregen dat ze geen nieuwe personages meer mogen bedenken (omdat die automatisch allemaal voor Fox zijn).
Had begrepen dat FF al langer terugliepen qua populariteit en dat het stopzetten van de comic om de films dwars te zitten een leuke bijkomstigheid was... maar dat is allemaal speculatie eigenlijk.

quote:
Nou ja, jennen, dit is eigenlijk wel wat grondiger, een reeks van 50 jaar oud gewoon beëindigen en één van je voormalige topreeksen creatief zwaar beperken (al zijn de X-Men wel over hun hoogtepunt heen en al lang en breed voorbijgestoken door Avengers qua populariteit).
Denk dat je wel blij mag zijn met niet nog meer nieuwe mutants, het werd er allemaal niet beter op :')
  woensdag 15 oktober 2014 @ 12:15:37 #248
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_145562897
quote:
11s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Goeie avatar ;)
Kon me al niet herinneren dat ik dat had gezegd :D
Ha, ik had net precies hetzelfde. :D

quote:
99s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De X-Men zijn inderdaad een beetje kapot aan het gaan. Maar dat komt ook dat ook doordat Marvel al jaren systematisch de X-Men op het tweede plan schuift. Ze krijgen geen nieuwe tekenfilms, weinig merchandise, minder reclame in vergelijking met The Avengers, en in alle evenementen zijn ze het ondergeschoven kindje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 15 oktober 2014 @ 15:09:39 #249
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_145568611
Marvel is nu zwaar aan het inzetten op GotG en Spider-Man in de comics.
Beide hebben een interessante reboot gehad en de verhaallijn vind ik tot nu toe zeer interessant.

Waar ik zeer benieuwd naar ben is of ze inderdaad een van de meest iconische karakters permanent dood laat gaan, namelijk Wolverine.
  woensdag 15 oktober 2014 @ 15:10:56 #250
268260 Dr.Mikey
pi_145568662
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:09 schreef Netsplitter het volgende:
Marvel is nu zwaar aan het inzetten op GotG en Spider-Man in de comics.
Beide hebben een interessante reboot gehad en de verhaallijn vind ik tot nu toe zeer interessant.

Waar ik zeer benieuwd naar ben is of ze inderdaad een van de meest iconische karakters permanent dood laat gaan, namelijk Wolverine.
Nee natuurlijk niet. Deze dood is net zo dood als die van Captain America en Superman eerder. Geef het een jaartje dan is Wolverine weer terug.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')