Hopelijk wordt die beter dan Regular Man 3quote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:17 schreef Max23 het volgende:
Iron Man 4 bevestigt door Robert Downey Jr: http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ampaign=Headliner.nl
Toch is het niet al te opmerkelijk. RDJ was gewoon een acteur met een B-status die een spreekwoordelijke god op zijn blote knieën moet bedanken dat hij na zijn problemen een nieuwe kans heeft gekregen om Tony Stark te spelen. Dat doet hij met verve, maar het is niet zo dat men in de rij staat om hem te casten voor andere rollen in andere grote producties. Sherlock Holmes en Due Date, that's it wat grote films betreft die hij tussendoor gedaan heeft. Waarbij Sherlock Holmes in legitimiteit inmiddels flink voorbijgestreefd zijn door de serie met Benedict Cumberbatch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:35 schreef Sinister-D- het volgende:
RDJ trolled de hele boel bij elkaardie heeft gewoon cynisch geantwoord en het gros loopt er weer eens mee weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Tropic Thunder was niet bepaald een serieuze film, en dat deed hij na Iron Man. Ik vond persoonlijk Due Date wel leuk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
DuoDate was echt een kut film. Je vergeet trouwens Tropical Thunder dat was zijn echte comeback film. Verder zij de Ironmans 2 en 3 ook niet Super maar RDJ is gewoon heel slim in marketing en het bespelen van het publiek ja dan kan je veel vragen. Jennifer Lawrence is er ook meester in.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Netsplitter het volgende:
Spider-Man in het MCU = Civil War.![]()
Ik vond bv. het Iron Spider pak ook wel erg gaaf , die mag wel eens langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar voor de echte Civil War hebben we Fantastic Four en Wolverine ook nodig
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
FF is bekend, maar Wolvie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zowel Wolverine als de Fantastic Four worden tijdelijk gedumpt door Marvel in de comics waarschijnlijk uit opdracht van Disney zodat Fox geen materiaal meer heeft om films mee te maken.
Wat uit de huidige strips gebruiken ze in de films dan? In het bestaande materiaal zit voor jaren aan filmmateriaal. Probleem is juist dat FOX er te weinig mee doet...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zowel Wolverine als de Fantastic Four worden tijdelijk gedumpt door Marvel in de comics waarschijnlijk uit opdracht van Disney zodat Fox geen materiaal meer heeft om films mee te maken.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
FF is bekend, maar Wolvie?
Heb je daar een bron van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Dat staat los van de films.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
goed plan. En dan gelijk deze er achteraan:quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat gaat een puinhoop worden.
Maar hopelijk zien we dan de Punisher weer terug.
Doe dan die met Deadpool die iedereen afmaaktquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
goed plan. En dan gelijk deze er achteraan:
[ afbeelding ]
Sowieso alles met Deadpoolquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:54 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Doe dan die met Deadpool die iedereen afmaakt
Nee, dat hoeft voor mij niet zo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
goed plan. En dan gelijk deze er achteraan:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |