quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:43 schreef Steijn het volgende:
laffer
dat grapje was al gemaakt in 1996quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:45 schreef Ceriel het volgende:
ja, misschien voortaan gewoon even de search gebruiken...
quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:43 schreef kikoooooo het volgende:
ik aan vosss!
nee, geen motivatie!quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:46 schreef Brennie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt er nog motivatie bij.. zo is het een opsomtopic
Wow, dan loop ik geloof ik iets achter, is het niet?quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
dat grapje was al gemaakt in 1996
daar kots ik idd ook opquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:55 schreef Enchanter het volgende:
Baukel
ja leuk samen kotsen op Baukelquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
daar kots ik idd ook op
gezellig samen kotsen??![]()
Baukel=crewkloon van PrivateRyan sssstquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ja leuk samen kotsen op Baukel![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:00 schreef Enchanter het volgende:
[..]
ja leuk samen kotsen op Baukel![]()
En wat heb ik jou ooit misdaan?quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:44 schreef bolivian het volgende:
Deze.
Zeg eens, dat is een foute roddel. Baukel is een kloon van Tong80, hij heeft zichzelf ooit verraden d.m.v. een screenshot van het Fok! forum (bovenin stond z'n eigenlijke naam, tong80 dus). Zodra de search werkt zal ik je een link gevenquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:00 schreef kibber het volgende:
[..]
Baukel=crewkloon van PrivateRyan sssst
lukt het hiermee?quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:15 schreef JeRa het volgende:
[..]
Zeg eens, dat is een foute roddel. Baukel is een kloon van Tong80, hij heeft zichzelf ooit verraden d.m.v. een screenshot van het Fok! forum (bovenin stond z'n eigenlijke naam, tong80 dus). Zodra de search werkt zal ik je een link geven
Dat je je aangesproken voelt zegt al genoeg...quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:03 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
En wat heb ik jou ooit misdaan?![]()
Maar goed, ik kan natuurlijk niet verwachten dat IEDEREEN me cool en aardig vindt enzo...![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:20 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Dat je je aangesproken voelt zegt al genoeg...
ben je nou echt zo dom ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:26 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Persoonlijker kan het niet, volgens mij![]()
Of hij moet er ff bijzetten dat ik uit de grabbelton kwam rollen oid![]()
Ik vind het eigenlijk wel grappig; je klikt ff en ziet vervolgens je eigen naam staan...
Kans van 1 op 7000 ofzo?![]()
Maak je een grapje..?quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:26 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Persoonlijker kan het niet, volgens mij![]()
Of hij moet er ff bijzetten dat ik uit de grabbelton kwam rollen oid![]()
Ik vind het eigenlijk wel grappig; je klikt ff en ziet vervolgens je eigen naam staan...
Kans van 1 op 7000 ofzo?![]()
En ontopic nog ff: mijn stem gaat ook naar laffer
Niet bewust, maar tis al laat hèquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:31 schreef Adune_Ringeril het volgende:
[..]
Maak je een grapje..?
volgens mij begrijp je het nog steeds nietquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:34 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
Niet bewust, maar tis al laat hè![]()
Ik doe meequote:Op donderdag 4 maart 2004 02:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je het nog steeds niet![]()
Tsja en je schijt vast ook in het grijs?quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:39 schreef Mayhem het volgende:
Tis grijs. Geen bruin
Ik schijt soms wel 7 kleuren dude!quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:44 schreef Zenith4ever het volgende:
[..]
Tsja en je schijt vast ook in het grijs?
Zenith4never..... Iquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:42 schreef Zenith4ever het volgende:
Curlz [afbeelding]
volgens mij ook nietquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:36 schreef Enchanter het volgende:
[..]
volgens mij begrijp je het nog steeds niet![]()
NEEquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:45 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
volgens mij ook niet![]()
is er een kans dat je het uit gaat leggen?![]()
NOUquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:50 schreef Enchanter het volgende:
[..]
NEE![]()
Zoals je zelf al zo mooi zei:quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:45 schreef kees_zenuwpees het volgende:
[..]
volgens mij ook niet![]()
is er een kans dat je het uit gaat leggen?![]()
Das grappig ik heb ook een ongeloofelijke hekel aan mezelfquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:44 schreef bolivian het volgende:
Deze.
en waarom als ik vragen magquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:43 schreef kikoooooo het volgende:
ik aan vosss!
en jullie?
doe maar jaquote:Op donderdag 4 maart 2004 07:17 schreef SjaakdeBever het volgende:
Tijd voor een poll?
gelukkig maar, daarvoor ben ik ook op dit forumquote:Op donderdag 4 maart 2004 03:14 schreef Manweth het volgende:
Vosss is cool!
ik heb een hekel aan jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |