Oh, dan schrik je idd, had ik eergister om half 4 snachts, flikkert ineens de spiegel van de kast af... in 1000 stukken, nou ik garandeer je je bent in een klap wakker.quote:Op donderdag 4 maart 2004 01:28 schreef Farao het volgende:
Gisteravond, zat tv te kijken met m'n vrouw.
Opeens BANG, keiharde knal vlak achter ons (en 't was net spannend en stil in de film). Was 't de (plafon)lamp die naar beneden kwam.
Had er 's ochtends een ander peertje ingedaan, alleen de kap dus niet helemaal goed vast gedraaid....![]()
die zag je toch ook aankomen?quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:21 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben echt onwijs schrikachtig.. daarom hebk mijn vriend laten beloven me nooit maar dan ook nooit te laten schrikken... jammer dat hij dat zo leuk vind.. vooral als ik zeg dat ik het ergens eng vind schijnt het extra leuk te worden...
en dan heel lief zeggen dat hij dacht dat ik hem wel aan zag komen en dan zeggen dat ie het na deze keer echt niet nog eens zal doen..
sure
[offtopic]quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:33 schreef Grimm het volgende:
tijdens wrong turn ...dat stukje dat die bijl aan komt vliegen
Dat was de spiegel die brak.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:26 schreef Calinnero het volgende:
Gisteren tijdens het concert van Shania Twain. Ik hoorde opeens een knal... was vuurwerk of iets dergelijks maar ik schrok er wel van.
En die eikel had zeker zijn licht niet aan?quote:[b]... komt me daar opeens een onverwachte bocht
Volgens mij is het zo: dat ze sirenes en zwaailichten aan moeten hebben.(weet bijna zeker)quote:Op zondag 7 maart 2004 23:47 schreef tijnnl het volgende:
Net nog in de auto.... Ik had groen reed netjes 50... maar is nogal onoverzichtelijke kruising... komt er inneens een ambulance van rechts met zwaailichten aan, maar geen sirenes.... dus zag em pas op et laatste moment, nou kon nog net op tijd remmen.... Geen idee wie er nou eigenlijk fout was geweest als et mis was gegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |