maar het is een gerucht hoor, dit is een zelfgemaakt lijstjequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
BMH het klopt wat je zei : zie deze link: http://www.gfdata.de/gamefront-temp/e3preview2004.html
waar zit je vast?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:02 schreef Djaser het volgende:
Deel 3 zit ik vast in moet maar eens op zoek naare een walktrough.
Ik weet het niet, ik heb die save game ook niet meer, ik zal er nog wel eens naar kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
waar zit je vast?
Rayman is grappig. Hij ziet er niet uit en daarom ligt iedereen altijd om hem en zijn mallotige wereld in een deuk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:35 schreef RedGuy het volgende:
Rayman is kut. Hij ziet er echt niet uit.
Ik vind het wel leuk hoe ze globox nu hebben gemaakt. Maar dat hij zo vreemd doet komt door andré die in z'n buik zit.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Rayman is grappig. Hij ziet er niet uit en daarom ligt iedereen altijd om hem en zijn mallotige wereld in een deuk.
Maar goed Rayman II bijna uitgespeeld ik zit nu in de laatste level en die is best rottig. In deel drie zit ik nu ergens in de vesting van Andé en Globox is nu gevangen, dus dat zal ook wel ergens op het end zijn.
Voor deel vier mag Rayman van mij wel weer meer terug naar zijn roots uit deel 1&2. Ly, en Globox verstand terug (die is nu net een te grote loser in deel 3), en weer het oude onverstaanbare taaltje.
ach ja, dan weet je ook dat fransozen ook best een spel kunnen makenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:35 schreef RedGuy het volgende:
Rayman is kut. Hij ziet er echt niet uit.
Wat ook leuk is om te horen; waarschijnlijk word op deze E3 Rsayman 4 geprresenteerd. Maar iik heb de lijst gezien en daar zat ubisoftn iet bij. Dan maar w8en hequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:48 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
ach ja, dan weet je ook dat fransozen ook best een spel kunnen maken![]()
verder vind ik rayman wel ok
sinds wanneer stotteren mensen ook bij typen?quote:Op maandag 12 april 2004 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat ook leuk is om te horen; waarschijnlijk word op deze E3 Rsayman 4 geprresenteerd. Maar iik heb de lijst gezien en daar zat ubisoftn iet bij. Dan maar w8en he
dan moet je tóch maar een GBA SP halenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
Die heb ik nietIk heb geen GBA, ik mis wel meer spellen:
Rayman groep 3
Rayman groep 4
Rayman groep 5:')
Rayman revolution
Engels met Rayman
Rayman Arena (Rayman M dus eigenlijk)
Rayman 2 Forever (GBC) (zoek ik nog steeds)
En de MOB games van Rayman
nog overdrijven-derquote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
OHW wat heb ik hier weer nieuws vers van de pers! Nieuws Over Rayman 4!
-In een interview met Michel Ancel (bedenker Rayman) maakte hij duidelijk dat Rayman 4 op de nieuwe consoles uit zou komen dus PS3 Xbox 2 en Gamecube Revolution. Dit is nog niet helemaal zeker!
O O O wat een nieuws!
-Rayman 4 zal waarschijnlijk in maart 2006 uitkomen!
-Michel Ancel is op dit moment hard aan het werk met Rayman 4
Is er maar een iemand bezig met het spelquote:-Michel Ancel is op dit moment hard aan het werk met Rayman 4
Nou wat een nieuws, dat duurt nog wel eventjesquote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
O O O wat een nieuws!
-Rayman 4 zal waarschijnlijk in maart 2006 uitkomen!
Ik ook maar ik heb maar een paar levels uit kunnen spelenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:28 schreef mordradead het volgende:
rayman 1daar heb ik heel wat uurtjes aan besteed
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:07 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind t eeeeeenig, engels met rayman heb ik al duizend keer gedaan, en ook rayman 1 maar nu doe ik rayman 2 en krijg ik dit:
bij een zeker level
(beneath the sanctuary of rock and lava) en een tijdje kneuteren daarin val ik op een gegeven moment door een of ander monster naar beneden, en dan komt er een enorm hoofdfiguur in beeld die zegt dat ie cd niet kan vinden en spel gaat ondertussen gewoon door (en ik wat ik ook doe dood). Als ik op esc druk en in hoofdmenu kom blijft t ook in beeld.
Waaaaat is dit?
Zo niet, Rayman is momenteel goedkoper dan een nieuwe lege cd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Uhh ff een vraagje, is sie orgineel?
helemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Uhh ff een vraagje, is sie orgineel?
dees is 98!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:59 schreef Djaser het volgende:
Het spel liep bij mij in windows ME ook wel eens te kloten met XP doet hij het prima.
Ja heh, hoever ben je?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:15 schreef Tony-Soprano het volgende:
ik heb rayman 3 voor de gamecube gekocht en ik vind het wel een leuk spel![]()
Valt wel mee:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:50 schreef Djaser het volgende:
[..]
Zo niet, Rayman is momenteel goedkoper dan een nieuwe lege cd.
* meldt *quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:46 schreef RaymanNL het volgende:
Voor alle Raymanfans (als die hier zijn)
Ik zou wel eens willen weten of hier meer mensen zijn die Rayman (het spel) leuk vinden.
Correctie: Hoewel Rayman1 inderdaad als promospel is gebruikt voor de PS1, kwam het eerder al uit voor de Sega Saturn (de wàt??? inderdaad....)quote:ff korte geschiedenis
Rayman 1
Rayman één is (naatuurlijk) het eerste Rayman spel dat uit is gekomen. Rayman één kwam uit als promotie voor de PS het was dus het indtroductie spel van de PS1.Rayman 1 kwam uit in 1995
Vlak na Rayman M is er voor de PS1 ook weer een Rayman game uitgekomen, genaamd: Rayman Rush. Dit is een uitgeklede versie van Rayman M, overigens best leuk.quote:Rayman M
Rayman M kwam in 2001 uit en was ook bekend onder de naam Rayman Arena. Helaas werddit spel een flop. Masar ik vind het nog steeds een leuk spel want het was een keer wat anders. Dit keer moest je racen en kon je dit ook in multiplayer doen tegen een paar vrienden (als je die had). Rayman leek een beetje op mariokart doubledash!! maar kwam eerder uit.
Die heb ik eergister ook besteld, maar ik heb nog steeds geen SMSjes terug ontvangenquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:12 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik heb Rayman op mijn telefoon als game![]()
Die wil ik ook!!! Ik heb een jaartje of twee geleden speciaal voor de Rayman javagames een Nokia telefoon bij mijn abbo genomen. Maar na drie maanden Raymangenot (maarliefst drie varianten, yeah baby) ging hij kapot en heb ik weer een SonyEricsson genomen. Toen was ik Rayman dus weer kwijt. Voor de telefoon die ik nu heb, is Rayman (nog) niet beschikbaar.quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
Die heb ik eergister ook besteld, maar ik heb nog steeds geen SMSjes terug ontvangen
Anytime hè, een goed topic kan niet genoeg kickjes krijgen.quote:ShagedalicBedankt voor het kicken van me topic
Ik denk dat wij de enige echte raymanfans zijn van FOK, dan heb ik het over geflipte fans
Dan zou ik speciaal voor dat doel een Nintendo DS moeten kopen.......quote:Wie gaat hier allemaal Rayman DS kopen
Ik denk dat ik misschien wel op me DS (want daar kun je ook GBA spellen op af spelen) Rayman 3 (GBA ) Rayman Advanced (GBA) ga halen, ik heb nu geen GBa, maar straks kan ik die spellen wel op de DS spelen, dus ik denk dat Rayman 3 en Rayman Advanced zeker in me collectie komen. Zeker omdat de orginele Rayman 1 niet meer op de PC werktquote:Op donderdag 20 januari 2005 09:34 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Die wil ik ook!!! Ik heb een jaartje of twee geleden speciaal voor de Rayman javagames een Nokia telefoon bij mijn abbo genomen. Maar na drie maanden Raymangenot (maarliefst drie varianten, yeah baby) ging hij kapot en heb ik weer een SonyEricsson genomen. Toen was ik Rayman dus weer kwijt. Voor de telefoon die ik nu heb, is Rayman (nog) niet beschikbaar.![]()
[..]
Anytime hè, een goed topic kan niet genoeg kickjes krijgen.![]()
[..]
Dan zou ik speciaal voor dat doel een Nintendo DS moeten kopen.......
* Shagadelic twijfelt, maar weet eigenlijk al waar dit op uit gaat draaien......
K*t is dat hè, heb je Rayman Gold, compleet met de mogelijkheid zelf levels te bouwen, draait hij alleen op Win95/98. En hij laat zich ook al niet tricken door XP. Ik bewaar hem nu maar als relikwie.quote:Op donderdag 20 januari 2005 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
Ik denk dat ik misschien wel op me DS (want daar kun je ook GBA spellen op af spelen) Rayman 3 (GBA ) Rayman Advanced (GBA) ga halen, ik heb nu geen GBa, maar straks kan ik die spellen wel op de DS spelen, dus ik denk dat Rayman 3 en Rayman Advanced zeker in me collectie komen. Zeker omdat de orginele Rayman 1 niet meer op de PC werkt![]()
kijk anders hier even!quote:Op donderdag 20 januari 2005 09:34 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Die wil ik ook!!! Ik heb een jaartje of twee geleden speciaal voor de Rayman javagames een Nokia telefoon bij mijn abbo genomen. Maar na drie maanden Raymangenot (maarliefst drie varianten, yeah baby) ging hij kapot en heb ik weer een SonyEricsson genomen. Toen was ik Rayman dus weer kwijt. Voor de telefoon die ik nu heb, is Rayman (nog) niet beschikbaar.![]()
Ja dat heb ik ook, en ik baal er als een stekker van! Ik wil ook levels maken!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 09:30 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
K*t is dat hè, heb je Rayman Gold, compleet met de mogelijkheid zelf levels te bouwen, draait hij alleen op Win95/98. En hij laat zich ook al niet tricken door XP. Ik bewaar hem nu maar als relikwie.
uhhm bij de intertoys kun je rayman gold(1 ,2 & M) voor volgensmij 6.99 kopen ofzoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 16:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Valt wel mee:
Rayman 1: 4.99
Rayman 2: 4.99
Rayman M:4.99
Dat is het Rayman 3 pack (neej niet Rayman 3 dus, maar 3pack!) Daar zit Rayman M, Rayman1 en Rayman 2 in, en die is 6.99 ja, een erg leuk pakketje! Zijn toch wel de beste Rayman spellen vind ikquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
uhhm bij de intertoys kun je rayman gold(1 ,2 & M) voor volgensmij 6.99 kopen ofzo
Is Rayman 1 op de Ngage uit? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:02 schreef mordradead het volgende:
rayman 1 is het coolste, die heb ik op mijn ngage
Ik heb dat ook nog nooit gedaan! Ik wil ook geen reclame maken, maar als ik jou was zou ik wel de opvolgers van Rayman kopen, ze zijn op de PC vet goedkoop! (rayman 2: 5. pleuro, Rayman 3 10 pleuro)quote:Op maandag 14 februari 2005 15:04 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Wie van degene die Rayman 1 heeft gespeeld heeft ook echt al die stomme kooitjes gezocht om bij de eindbaas te komen ?
ik heb 'm op de GBA gespeeld (dat is toch gewoon dezlefde versie of niet?)
ik heb lekker gecheat om naar de baas te gaan
later heb ik het nog een keer geprobeerd met walktrough maar zelfs daar had ik geen zin in
verder vond 'm niet zo geweldig om de hele serie te kopen (wel ff overwogen, maar dan voor de PC)
jep, dat weet ikquote:Op maandag 14 februari 2005 20:20 schreef Djaser het volgende:
Rayman 2 en 3 zijn sowieso heel anders dan deel 1 door de overgang van 2d naar 3d.
Rayman 2 en 3 werden door de meeste reviewers erg hoog beoordeeld, ze kregen allebij hoger dan een 8!quote:Op maandag 14 februari 2005 20:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
jep, dat weet ik
maar voor 3d adventures zijn er denk ik wel veel betere games
deel 1 voor de GBA deed ik gewoon voor de graphics maar ik wist niet eens dat er pc versies waren anders had ik 'm niet gekocht denk ik
Dat mag dan misschien oud nieuws zijn, maar Hoodlums Revenge, daar wist ik dus ff helemaal niets vanaf hè. Gelijk maar even Raymanzone gecheckt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:30 schreef RaymanNL het volgende:
Dat word dus op 11 maart twee nieuwe Rayman games! Rayman DS en Rayman: Hoodlums Revenge!
GE-WEL-Dig
oud nieuws![]()
psssst:quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:50 schreef Shagadelic het volgende:
[..]
Dat mag dan misschien oud nieuws zijn, maar Hoodlums Revenge, daar wist ik dus ff helemaal niets vanaf hè.
* Shagadelic voelt opeens een gevoel van geluk opkomen.....
Ik liep nogal achter, da's wel duidelijk.....quote:Op woensdag 16 februari 2005 12:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
psssst:
http://www.ray-man.nl/nieuws/0008.htm
http://www.ray-man.nl/nieuws/0010.htm
Ja die is van mijquote:Op woensdag 16 februari 2005 13:02 schreef Shagadelic het volgende:
@RaymanNL: is die site trouwens jouw werk? In dat geval:Ik ga eens mooi een paar van die avatertjes op mijn telefoon knallen.
Rayman 3 krijgt een 8.9 van IGN 7.9 van press en 8.4 van de readersquote:Op dinsdag 15 februari 2005 10:08 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rayman 2 en 3 werden door de meeste reviewers erg hoog beoordeeld, ze kregen allebij hoger dan een 8!
Rayman3 = echt erg goed. Ik moet hem nu helemaal opnieuw spelen, omdat ik de memcard waar hij op stond niet meer heb, maar vind hem nog altijd even leuk.quote:Op woensdag 16 februari 2005 22:17 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
Rayman 3 krijgt een 8.9 van IGN 7.9 van press en 8.4 van de readers
en hij is maar ¤15,- bij Bart Smit dus ik houd 'm ff in mn achterhoofd
ik ga er eens wat filmpjes van downloaden
Whoehoe! Goed spel hoor! Maar niet beter als Rayman 2quote:
maar die is niet voor de cube en heb 'm ook niet gespeeld dus ik kan niet vergelijkenquote:Op woensdag 2 maart 2005 10:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Whoehoe! Goed spel hoor! Maar niet beter als Rayman 2
* RaymanNL heeft gesproken![]()
Ik heb de cube en PC versie, en ze zijn allemaal gelijk, alleen dan dat de cube versie connectivety heeft met de GBA, waar vet coole minigame door onstaanquote:Op woensdag 2 maart 2005 21:25 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar die is niet voor de cube en heb 'm ook niet gespeeld dus ik kan niet vergelijken
is er nog iets van deel 2 dat ik moet weten voor deel 3?
heb gister wel ff een stukje gespeeld en er zit wel humor in
helaas staat ie nog ff op de wachtlijsteerst Zelda TWW
![]()
dat doe ik ooit nog wel een keer als ik een kabeltje hebquote:Op donderdag 3 maart 2005 09:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb de cube en PC versie, en ze zijn allemaal gelijk, alleen dan dat de cube versie connectivety heeft met de GBA, waar vet coole minigame door onstaan
Voor zover ik weet komt Hoodlums' Revenge alleen uit voor de GBA.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 23:09 schreef Citroen2005 het volgende:
Hallo daar,
Op de site van Ubisoft heb ik gezocht onder de PC games en vond ik Hoodlums' Revenge( 4e pagina in het midden ongeveer). Volgens hun gegevens gereleased op
01-01-2005...maarre...nergens verder info over te vinden. Wel van de Nintendo e.d., maar die heb ik niet. Is de game nu wel of niet beschikbaar voor de PC ?????
Greetz,
Citroen2005
lol, meestal is het eerst console/handheld daarna de gamesquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:52 schreef RaymanNL het volgende:
IK HEB RAYMAN DS! (nu nog een Nintendo DS)
met die uitspraak ''mindere graphics'' zullen we toch maar even mee wachten totdat ik het spel gespeeld heb. Filmpjes laten nooit de echte graphics van het spel zien......quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:05 schreef Thomper het volgende:
Een directe port van Rayman 2, met mindere graphics, en een analoge stick op het touchscreen. Geen toevoegingen verder.
dan speel je 'm toch op je pcquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
met die uitspraak ''mindere graphics'' zullen we toch maar even mee wachten totdat ik het spel gespeeld heb. Filmpjes laten nooit de echte graphics van het spel zien......
(BTW ik kan niet tegen het idee dat ik het spel heb, maar dat ik nog over ''filmpjes'' moet praten)
quote:Op woensdag 9 maart 2005 22:47 schreef HomerJ het volgende:
ik vind Rayman zuigen en dat moet ik heel nodig hier posten
De graphics zijn inderdaad een tikkie minder, maar dat lijkt vooral te komen door de beperkte grootte van het scherm en maakt het zeker niet minder leuk (ik bedoel: hoe lang is het geleden dat je the great escape eigenlijk gespeeld hebt....? En bovendien: Rayman Advance was niet meer dan Rayman 1, dus we waren er al aan gewend, niet?)quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:53 schreef RaymanNL het volgende:
met die uitspraak ''mindere graphics'' zullen we toch maar even mee wachten totdat ik het spel gespeeld heb. Filmpjes laten nooit de echte graphics van het spel zien......
Filmpjes zijn vet coolquote:Op woensdag 23 maart 2005 11:50 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
w00t
ik heb rayman 3 uitgespeeld
best een tof eindgevecht met veel afwisseling
zijn er nog redenen om al die kistjes te gaan verzamelen...?
die mini games zijn trouwens best brak en voor die trainingsvideo's doe ik het ook niet echt...
maar verder was ie best te pruimen voor ¤15
hoi thomperquote:[b]Op vrijdag 29 april 2005 15:18 schreef Thomper het volgende:
[..]
Mag ik dan beginnen over Rayman?
RaymanNL, welke van de twee is er nou het beste Rayman 2 of Rayman 3? En past 3D beter of 2D? Ikzelf kies voor Rayman 3, en heb het liefste een 3D rayman. Die 2D Raymans vind ik zo on overzichtelijk.
dat valt ook wel weer meequote:Op zondag 11 september 2005 11:13 schreef Daxter-freak het volgende:
ja die heb ik ook gezien![]()
maar ik vind rayman 2 leuker dan rayman 3, omdat er meer afwisseling inzit en het met lums gooien vind ik ook leuker omdat je bij rayman 3 steeds moet wachten tot je vuisten weer terug komen![]()
Dat is echt geen plumquote:Op maandag 12 september 2005 10:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
het is een rayman avatar![]()
Het is een plum, uit Rayman![]()
]quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:02 schreef cyamytha het volgende:
Ik ben ook een grote rayman fan...
Heb nu rayman2 en loop al weer vast![]()
Best frustrerend.
Ben begonnen rayman te spelen op windows 3.11 neem aan dat dat gewoon rayman 1 was.
Moet wel heel erg wennen nu aan dat 3D, maar dat komt wel.
Is er ergens een walktrough? want die kan ik niet vinden
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:17 schreef Xrenity het volgende:
ER KOMT EEN NIEUWE RAYMAN!!!
http://www.gamer.nl/nieuws/28105
[afbeelding]
Ik weet niet precies hoe het heet hoor verder...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
]
MIJN TOPIC IS WEER OMHOOG![]()
Walkthrough hmmmmm, je kunt alles hier ook vragen hoor![]()
Kun je wat precieser zijn, hoeveelste wereld is hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:52 schreef cyamytha het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het heet hoor verder...
Maar op een gegeven moment, ka ik van die tonnen gooien (ja ik begin net)
en om me heen is alleen maar water waar ik in doodga.
Voor me is een buis waar elektrische flitsen uitkomen...
Ik weet daar niet wat ik moet doen, en naar mijn idee loopt het dood :S
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 18:56 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil Rayman 4, en ja, dit is een kutkick
neequote:Op zondag 26 februari 2006 13:06 schreef Smots het volgende:
RaymanNL, heb jij ook dat beeldje wat Ubisoft heeft uitgegeven ter promotie van Rayman 3?
Laten we even wacht op de eerste screens van Rayman4, ik schat tijdens de E3, omdat het spel ditjaar uit komtquote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef BMH het volgende:
Rayman is dood. Get over it.
quote:Op maandag 27 februari 2006 15:13 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk als ik Rayman hoor het eerste waar ik aan denk jij bent Bernie
Waarom Rayman is toch je heldquote:
naja, naar het verneuken van enkele games niet meer mijn nummer ;e;enquote:
Rayman 4 komt dus zeker, kerst 2006, ontwikkeld door Michel Ancel, en op de huidige en volgende generatie consoles. We zien nog wel een DS versie gok ik.quote:Ubisoft, one of the greater producers of videogiochi to the world, announces the development of the fourth episode of the celebre franchise of Rayman®. The new one tito it is in development near the study Ubisoft di Montpellier, guided from Michel Ancel. The new Rayman will be launch during Christmas season 2006 on puts into effect them consul and those of the new generation.
Dankje Thomperquote:Op woensdag 5 april 2006 20:34 schreef Thomper het volgende:
Gebabelfished Italiaans persbericht:
[..]
Rayman 4 komt dus zeker, kerst 2006, ontwikkeld door Michel Ancel, en op de huidige en volgende generatie consoles. We zien nog wel een DS versie gok ik.
Ohw dat last ik ergens op het officiele Rayman forumquote:Op dinsdag 18 april 2006 20:07 schreef Gamer_V het volgende:
EN WAAR LEES JE DAT NET MAN?!??!!!!!!!! WOOOOOWWWW??!!!
quote:Famed Creative Director Michel Ancel Returns to Launch Best-Selling Franchise into the Next Generation
oday Ubisoft, one of the world’s largest video game publishers announced plans to release the fourth instalment of the Rayman® franchise, now officially titled Rayman Raving Rabbids™, worldwide in Holiday 2006. Scheduled for current and next-generation video game consoles, Rayman Raving Rabbids™ also joins the line-up as an official launch title for Nintendo’s Wii™, formerly known as Nintendo’s Revolution gaming system, and its innovative controller. Rayman Raving Rabbids™ is being developed by Ubisoft’s award-winning studio in Montpellier, France led by Michel Ancel, creator of the original Rayman game, the critically acclaimed Beyond Good & Evil™ and Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie.
Rayman Raving Rabbids™ marks the return of the iconic video-game hero, Rayman, in his funniest and zaniest adventure ever. When the world of Rayman is threatened by a devastating invasion of crazed, out-of-control bunnies Rayman must rise up against his furry foes to foil their wicked plans. Utilizing an array of amazing new abilities, and with the help of magical creatures, Rayman must break out all the moves to save his world from these delirious bunnies and their hare-raising antics.
“It’s a real pleasure for me to be back working on an all-new Rayman,” said Michel Ancel. “After wrapping up Peter Jackson’s King Kong: The Official Game of the Movie, the team here in Montpellier sat down to talk about having some fun with Rayman and his universe. We are running into a bit of a problem, though, because our game has been invaded by thousands of raving mad and vicious bunnies, who have apparently been preparing this assault since the very first Rayman game. We are now sending an SOS to all motivated gamers to help us get rid of them as fast as possible!”
Key Features:
Combat the Ultra-Crazed Evil Rabbits – Take control of Rayman and his knack for attack to help save his world from the raving rabbids. They are mischievous, insane and completely out of control. There are several types of rabbids each with its own mischievous characteristics.
Master and Ride Creatures – Tame and control various creatures such as sharks, eagles, rhinos, spiders and angelfish. Rayman can master each animal’s unique capabilities to help in his battle against the devious rabbits.
Dress to Impress – Customize and disguise Rayman. Go punk, pop, rock or hip hop to infiltrate the bunnies and foil their devious plans.
Explore the Colorful Fantastic World of Rayman – Explore amazing free-roaming environments and beautiful epic landscapes that mix real and fantastical styles to create a visually stunning experience.
With more than 16 million copies sold to date, Rayman® is Ubisoft’s best-selling and longest-running video game franchise. Created by Ubisoft’s Game Designer Michel Ancel when he was only 19, the character with no arms and no legs has attracted gamers of all ages.
Rayman Raving Rabbids will make its worldwide debut in May 2006 at E3 in Los Angeles. For more information about Rayman, please visit www.raymanzone.com.
About Wii
Nintendo’s next system, Wii, will feature a controller designed to be used with either one hand or two – a first in the video game industry. When picked up and pointed at the screen, the controller gives a lightning-quick element of interaction, sensing motion, depth, positioning and targeting dictated by movement of the controller itself.
About Ubisoft
Ubisoft is a leading producer, publisher and distributor of interactive entertainment products worldwide and has grown considerably through its strong and diversified lineup of products and partnerships. Ubisoft has offices in 21 countries and sales in more than 50 countries around the globe. It is committed to delivering high-quality, cutting-edge video game titles to consumers. Ubisoft generated revenue of 547 million Euros for the 2005–2006 fiscal year. To learn more, please visit www.ubisoftgroup.com.
© 2003, 2005, 2006 Ubisoft Entertainment. All Rights Reserved. Beyond Good & Evil, Rayman, Rayman Raving Rabbids, the character of Rayman, Ubisoft and the Ubisoft logo are trademarks of Ubisoft Entertainment in the U.S. and/or other countries. Universal Studios' King Kong movie © Universal Studios. Licensed by Universal Studios Licensing LLLP. All Rights Reserved. A Note to Parents: Please consult www.filmratings.com for information regarding movie ratings in making viewing choices for children. TM and the Wii logo are trademarks of Nintendo. © 2006 Nintendo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |