maar het is een gerucht hoor, dit is een zelfgemaakt lijstjequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
BMH het klopt wat je zei : zie deze link: http://www.gfdata.de/gamefront-temp/e3preview2004.html
waar zit je vast?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:02 schreef Djaser het volgende:
Deel 3 zit ik vast in moet maar eens op zoek naare een walktrough.
Ik weet het niet, ik heb die save game ook niet meer, ik zal er nog wel eens naar kijken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:30 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
waar zit je vast?
Rayman is grappig. Hij ziet er niet uit en daarom ligt iedereen altijd om hem en zijn mallotige wereld in een deuk.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:35 schreef RedGuy het volgende:
Rayman is kut. Hij ziet er echt niet uit.
Ik vind het wel leuk hoe ze globox nu hebben gemaakt. Maar dat hij zo vreemd doet komt door andré die in z'n buik zit.quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:03 schreef Djaser het volgende:
[..]
Rayman is grappig. Hij ziet er niet uit en daarom ligt iedereen altijd om hem en zijn mallotige wereld in een deuk.
Maar goed Rayman II bijna uitgespeeld ik zit nu in de laatste level en die is best rottig. In deel drie zit ik nu ergens in de vesting van Andé en Globox is nu gevangen, dus dat zal ook wel ergens op het end zijn.
Voor deel vier mag Rayman van mij wel weer meer terug naar zijn roots uit deel 1&2. Ly, en Globox verstand terug (die is nu net een te grote loser in deel 3), en weer het oude onverstaanbare taaltje.
ach ja, dan weet je ook dat fransozen ook best een spel kunnen makenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:35 schreef RedGuy het volgende:
Rayman is kut. Hij ziet er echt niet uit.
Wat ook leuk is om te horen; waarschijnlijk word op deze E3 Rsayman 4 geprresenteerd. Maar iik heb de lijst gezien en daar zat ubisoftn iet bij. Dan maar w8en hequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:48 schreef CyraxSnake het volgende:
[..]
ach ja, dan weet je ook dat fransozen ook best een spel kunnen maken![]()
verder vind ik rayman wel ok
sinds wanneer stotteren mensen ook bij typen?quote:Op maandag 12 april 2004 10:46 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Wat ook leuk is om te horen; waarschijnlijk word op deze E3 Rsayman 4 geprresenteerd. Maar iik heb de lijst gezien en daar zat ubisoftn iet bij. Dan maar w8en he
dan moet je tóch maar een GBA SP halenquote:Op zondag 23 mei 2004 20:29 schreef RaymanNL het volgende:
Die heb ik nietIk heb geen GBA, ik mis wel meer spellen:
Rayman groep 3
Rayman groep 4
Rayman groep 5:')
Rayman revolution
Engels met Rayman
Rayman Arena (Rayman M dus eigenlijk)
Rayman 2 Forever (GBC) (zoek ik nog steeds)
En de MOB games van Rayman
nog overdrijven-derquote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
OHW wat heb ik hier weer nieuws vers van de pers! Nieuws Over Rayman 4!
-In een interview met Michel Ancel (bedenker Rayman) maakte hij duidelijk dat Rayman 4 op de nieuwe consoles uit zou komen dus PS3 Xbox 2 en Gamecube Revolution. Dit is nog niet helemaal zeker!
O O O wat een nieuws!
-Rayman 4 zal waarschijnlijk in maart 2006 uitkomen!
-Michel Ancel is op dit moment hard aan het werk met Rayman 4
Is er maar een iemand bezig met het spelquote:-Michel Ancel is op dit moment hard aan het werk met Rayman 4
Nou wat een nieuws, dat duurt nog wel eventjesquote:Op maandag 31 mei 2004 13:56 schreef RaymanNL het volgende:
O O O wat een nieuws!
-Rayman 4 zal waarschijnlijk in maart 2006 uitkomen!
Ik ook maar ik heb maar een paar levels uit kunnen spelenquote:Op maandag 31 mei 2004 20:28 schreef mordradead het volgende:
rayman 1daar heb ik heel wat uurtjes aan besteed
Jij hebt smaakquote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:07 schreef Yamyam het volgende:
Ik vind t eeeeeenig, engels met rayman heb ik al duizend keer gedaan, en ook rayman 1 maar nu doe ik rayman 2 en krijg ik dit:
bij een zeker level
(beneath the sanctuary of rock and lava) en een tijdje kneuteren daarin val ik op een gegeven moment door een of ander monster naar beneden, en dan komt er een enorm hoofdfiguur in beeld die zegt dat ie cd niet kan vinden en spel gaat ondertussen gewoon door (en ik wat ik ook doe dood). Als ik op esc druk en in hoofdmenu kom blijft t ook in beeld.
Waaaaat is dit?
Zo niet, Rayman is momenteel goedkoper dan een nieuwe lege cd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Uhh ff een vraagje, is sie orgineel?
helemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Uhh ff een vraagje, is sie orgineel?
dees is 98!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:59 schreef Djaser het volgende:
Het spel liep bij mij in windows ME ook wel eens te kloten met XP doet hij het prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |