abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17466803
Er zal vast al een ander topic over de bands op Pinkpop zijn geopend maar helaas doet de zoek functie het nog niet , dus moet het maar ff zo...

Iemand nog aanraders waar ik echt heen moet

Is er ook al wat van de programmering van Lowlands bekend (het staat niet op se site dus daar hoef je me niet naar toe te wijzen)
think about it and you will find it out
pi_17466863
Uit de Lowlands nieuwsbrief:
quote:
Faithless! Danko Jones! Groove Armada!
En dan het echt goeie nieuws: drie kleppers van namen hebben hun komst naar Biddinghuizen al bevestigd. Faithless geeft zijn enige Nederlandse festivaloptreden van het jaar op Lowlands - deze housegoden komen dit voorjaar met een nieuw album en zullen dat nieuwe werk live voor het eerst op Lowlands spelen!

De tot partyboot omgebouwde loungevloot Groove Armada zal de feestvreugde ongetwijfeld alleen maar verhogen en wat gedacht van het enige echte rock`n roll animal van het moment, Danko Jones? Zeg nu zelf, zijn we goed begonnen of zijn we goed begonnen?
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17466882
Je moet naar lowlands gaan en niet naar pinkpop. Als je toch naar Pinkpop gaat zou ik zeker naar N*E*R*D en naar Dave Clarke gaan
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_17466899
Festivalnieuws: Alle Pinkpopnamen uitgelekt
Hier staan alle namen. .

Ik zou voor Vive la Fete en NERD gaan de eerste dag, Less Than Jake dag 2, en op de afsluitende dag Muse, Lenny Kravitz, Novastar en Moloko. .
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_17466960
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:51 schreef purk het volgende:

Iemand nog aanraders waar ik echt heen moet
Rock Werchter 2004
pi_17466976
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 18:56 schreef koston het volgende:
Je moet naar lowlands gaan en niet naar pinkpop. Als je toch naar Pinkpop gaat zou ik zeker naar N*E*R*D en naar Dave Clarke gaan
ga naar beiden is dat ook goed
pi_17467009
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 19:00 schreef keijz het volgende:

[..]

Rock Werchter 2004
Ja dat zou ik wel willen maar dan ben ik op vakantie met wat vrienden (en dat lijkt me ook geweldig)
  dinsdag 2 maart 2004 @ 19:10:31 #8
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_17467146
centraal topic kan het mooi in

Pinkpop 2004 #2
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_17467639
CTRL+F zou al wonderen doen, maar ja.

Pinkpop 2004 #2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo