quote:Smeets vond Metallica niet echt Pinkpop materiaal, om het zo maar ff te noemen. Hij vond Metallica beter op z'n plaats op Dynamo, en zo is er die 'afspraak' gekomen. Metallica wilde overigens wel een aantal keren op Pinkpop spelen.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:49 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Ik zie dit verband niet zo. Kun je dit even toelichten?
Vernomen uit zijn eigen mond.
quote:Smeets is gettn' 2 old...
Op vrijdag 9 januari 2004 15:55 schreef zjroentje het volgende:[..]
Smeets vond Metallica niet echt Pinkpop materiaal, om het zo maar ff te noemen. Hij vond Metallica beter op z'n plaats op Dynamo, en zo is er die 'afspraak' gekomen. Metallica wilde overigens wel een aantal keren op Pinkpop spelen.
quote:Heeft die man ook volledig gelijk in. Metallica is geen band voor Pinkpop.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:55 schreef zjroentje het volgende:[..]
Smeets vond Metallica niet echt Pinkpop materiaal, om het zo maar ff te noemen. Hij vond Metallica beter op z'n plaats op Dynamo, en zo is er die 'afspraak' gekomen. Metallica wilde overigens wel een aantal keren op Pinkpop spelen.
Op Pinkpop moeten alleen maar bands komen die commerciele alternatieve muziek spelen.
quote:En ziek.
Op vrijdag 9 januari 2004 15:58 schreef N-I-X het volgende:[..]
Smeets is gettn' 2 old...
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 16:01 schreef SoNoS het volgende:[..]
Heeft die man ook volledig gelijk in. Metallica is geen band voor Pinkpop.
Op Pinkpop moeten alleen maar bands komen die commerciele alternatieve muziek spelen.
Dus gewoon gaan of niet zo zeiken.
quote:Motortuig = altijd fun
Op vrijdag 9 januari 2004 18:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat Jan Smeets niet al die metalfans op Pinkpop wilde. Metallica trekt namelijk ook veel motortuig
ik weet het nog goed bij Overkill
prachtig volk
quote:Overkill... ow nee...
Op vrijdag 9 januari 2004 21:28 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Motortuig = altijd fun
![]()
ik weet het nog goed bij Overkill
prachtig volk
quote:"Trash de Gekste" .. zoals we het hier zeggen in Weert
Op vrijdag 9 januari 2004 21:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
Overkill... ow nee...
quote:Oudste maar zeker niet het beste festival...
Op vrijdag 9 januari 2004 21:03 schreef mrkoenz het volgende:
Metallica heeft vorig jaar niet op Pinkpop gestaan
omdat ze veel te veel eisen hadden. Ze wilden
de dag voordat ze speelden 2 uur repetitie op
de mainstage, en dat kan gewoon niet.
Daarnaast wilden ze zowat alle ruimte backstage zodat
andere bands bijna onmogelijk werden.
Daarnaast moet er niet zoveel gezeken worden op Jan Smeets,
dit jaar is het Pinkpop nr 35. Daarmee is PInkpop een van de oudste muziekfestivals ter wereld.
Onder meer Muse, Less Than Jake en Lamb zijn voor 2004 al bevestigd. Oasis zou ook kunnen komen.Dus gewoon gaan of niet zo zeiken.
En volgens mij is dat echt gelul dat ze 2h wilden reperteren. Hebben ze op rock am ring ook niet gedaan en daar hebben ze gewoon een set van 2h gespeeld. Zoals het hoort. Dat gezeik van die Smeets met z'n schema's....
Het Limburgs Dagblad weet (via Graz.nl) te melden dat Lamb 1 van de hoofdacts is. Waarschijnlijk dan de afsluitende act op Zaterdag of Zondag.
quote:niet zo duf als jou
Op vrijdag 9 januari 2004 22:12 schreef EmmYKuHh het volgende:
pinkpop is duf
post dan niks
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:53 schreef pascalheister het volgende:[..]
niet zo duf als jou
post dan niks
maar je hebt wel gelijk
quote:Moet je je moeder geen herionespuit zetten?
Op vrijdag 9 januari 2004 22:12 schreef EmmYKuHh het volgende:
pinkpop is duf
sorry, Seborik zal het netjes houden hier
quote:tsja dat kan, ik heb me i.i.g. prima vermaakt op pinkpop vorig jaar, heb op de camping niks geen gezeik gehad. Maarja je gaat natuurlijk ook niet alleen voor de muziek he..
Op zaterdag 10 januari 2004 17:44 schreef - het volgende:
ik ben 2 jaar terug op pinkpop geweest en vorig jaar op werchter, ik vond werchter een veel leuker festival dan pinkpop. op de camping kon alles, je liet je kaart zien, parkeerde de auto naast waar je de tent ging zetten. geen gezeik over maximaal een tray bier of over muziek installaties, en ondanks dat allemaal gewoon geen problemen! en daarnaast hebben ze ook nog eens meer bands die mij aanspreken. deze jongen gaat weer naar werchter ipv pinkpop dit jaar.
In het voorjaar van dit jaar komt nieuw materiaal van Alanis Morissette. Dat is natuurlijk een goede reden om haar op Pinkpop te laten komen.
quote:de sfeer op pinkpop vind ik nou niet zo heel bijzonder.
Op zondag 11 januari 2004 11:14 schreef mslautenbach het volgende:
Dit jaar wordt mijn 4e jaartje achter elkaar pp.... Heb er nu alweer zin in... Gaat me niet eens extreem om de bands.. GEwoon de sfeer is al toppie
Ik ben op Werchter, Lowlands en Rock am Ring geweest en daar is de sfeer minimaal even goed. Eigenlijk gewoon beter. Vooral omdat er in het buitenland veel meer is toegestaan op de campings en de sfeer van Lowlands is gewoon 10x beter dan van Pinkpop.
quote:Maar op de camping van lowlands mag je ook helemaal niets. (restricties op drank enzo)
Op zondag 11 januari 2004 17:27 schreef Komakie het volgende:[..]
de sfeer op pinkpop vind ik nou niet zo heel bijzonder.
Ik ben op Werchter, Lowlands en Rock am Ring geweest en daar is de sfeer minimaal even goed. Eigenlijk gewoon beter. Vooral omdat er in het buitenland veel meer is toegestaan op de campings en de sfeer van Lowlands is gewoon 10x beter dan van Pinkpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |