abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:31:44 #1
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15268890
Rock Werchter editie 2004 zal zich op vrijdag 2 juli, zaterdag 3 en zondag 4 juli afspelen. Eerste bevestigde head-liners zijn David Bowie en Metallica.

Het bekende festivalconcept blijft behouden: een driedaags festival met de grote namen op de Main Stage, nieuw talent en intiemere acts in de Pyramid Marquee. Per festivaldag kunnen 70.000 bezoekers het terrein bevolken.

Metallica speelde in 2003 ook al op Rock Werchter en David Bowie is al aan zijn derde keer toe als TW-headliner. Binnenkort volgen nog meer namen en ook de voorverkoop start weldra.

De nieuwe site van Rock Werchter

Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:32:49 #2
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15268920
Nu al? Wow.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:35:21 #3
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15268968
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:32 schreef Bioslock het volgende:
Nu al? Wow.
Blijkbaar
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:35:58 #4
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15268978
Gerucht: Reunie optreden van de Pixies!
1,000,000 demons can't be wrong...
pi_15269001
Dat gerucht wordt idd steeds vaker verspreid, maar is dit niet meer de wens van de gedachte?? Ik zou het in ieder geval erg gaaf vinden.
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:40:53 #6
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15269065
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:37 schreef spokje_30 het volgende:
Dat gerucht wordt idd steeds vaker verspreid, maar is dit niet meer de wens van de gedachte?? Ik zou het in ieder geval erg gaaf vinden.
Tja, was vorige week bij concert van Frank Black en hij sprak met geen woord over de Pixies.. maar het eerste nummer dat gedraaid werd na afloop van het concert was Canonball van de Breeders.. misschien een hint??
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:43:27 #7
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15269110
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:35 schreef DaisyDuke het volgende:
Gerucht: Reunie optreden van de Pixies!
Werchter Classics?
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:45:07 #8
56690 DaisyDuke
In Coffee We Trust!
pi_15269138
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:43 schreef XL het volgende:

[..]

Werchter Classics?

Rock Werchter...
pi_15269146
Bowie èn Metallica... daar kan Pinkpop alweer niet overheen natuurlijk, wordt maar een keer RW dan
  dinsdag 9 december 2003 @ 10:50:47 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15269252
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef DaisyDuke het volgende:

[..]

Rock Werchter...

Ik denk niet dat ze de Pixies naast Bowie op RW zetten. Dat zouden dan direct twee 'oude' headliners zijn, al kunnen ze op Werchter ook achter elkaar spelen... Dat zou dan weer een pracht van een zondag kunnen worden.
pi_15269270
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 10:45 schreef Neilza het volgende:
Bowie èn Metallica... daar kan Pinkpop alweer niet overheen natuurlijk, wordt maar een keer RW dan
ach ja... en die Smeets maar verkondigen dat hij geen bands wil die bijv. een arena kunnen vullen.... hahahahah... Jan, ze willen niet eens in Limburg spelen!!!! Erken dat nu eens....
pi_15270930
Rockwerchter 2004 METALLICA!

Was al een topic over

pi_15270955
quote:
Idd pinkpop wordt een slap gebeuren
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_15272107
Ik wacht de rest van de lineup even af, maar ik zou alleen al voor de campings en sfeer al opnieuw naar RW gaan.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_15275919
DaisyDuke : Ik was ook in LVC en degene die Cannonball draaide was gewoon de plaatselijke DJ, dus ik denk niet dat dat wat zegt. Maar... ik sprak wel iemand die voor het boekingskantoor van Frank Black werkt en die vertelde mij inderdaad het gerucht dat de Pixies op Werchter geboekt zijn.

Mijn motto is vooralsnog: eerst zien, dan geloven. Als de Pixies al op Werchter zouden staan, zijn de onderhandelingen misschien nog niet helemaal rond, of Schueremans geeft hun naam nog niet vrij om later nog wat extra publiciteit te genereren.

pi_15281082
Saai hoor, weer Metallica. Doe dan maar lekker the Pixies. David Bowie heb ik ook niks mee.
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
pi_15296689
quote:
Of gewoon naar Bowie in Lichtenvoorde en Metallica in de Arena
pi_15297822
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:05 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Of gewoon naar Bowie in Lichtenvoorde en Metallica in de Arena

Dan ben je voor die 2 kaartjes samen meer kwijt dan 3 dagen RW
  donderdag 11 december 2003 @ 11:06:15 #19
20023 Retro
studio bruxelles
pi_15325307
Ws. The Pixies op RW'04. Hoorde het net op Stubru, laat het waar zijn.

edit: ow dat is dus al bekend. Nouja

donderdag 11 december 2003 @ 11:12:34 #20
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15325439
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:06 schreef Retro het volgende:
Ws. The Pixies op RW'04. Hoorde het net op Stubru, laat het waar zijn.

edit: ow dat is dus al bekend. Nouja

Ook Offspring, Muse en Placebo schijnen hardnekkige geruchten te zijn.
  donderdag 11 december 2003 @ 13:13:35 #21
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15328073
Jaja, geweldig nieuw, de pixies staan op Werchter
en the white stripes zouden ook al gelekt zijn
samen met david bowie belooft dit al een geweldige editie te worden
  donderdag 11 december 2003 @ 13:21:20 #22
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_15328272
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:13 schreef placebeau het volgende:
Jaja, geweldig nieuw, de pixies staan op Werchter
en the white stripes zouden ook al gelekt zijn
samen met david bowie belooft dit al een geweldige editie te worden

Dat ziet er betrouwbaar uit!

pi_15328301
omfg!! Muse, Pixies, Placebo, White Stripes. Als dat echt zo is dan weet ik wel zeker dat ik ga! Misschien nog dEUS erbij
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  donderdag 11 december 2003 @ 13:43:35 #24
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_15328777
http://www.geocities.com/werchterfan/

dit is anders wel een goeie duidelijke site

quote:
ROCK WERCHTER 2004

*Datum Bekend! Het festival vindt plaats op vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 juli 2004 op het bekende festivalterrein!

1ste NAMEN:
-METALLICA komt voor 2de keer achter elkaar naar werchter en sluit bij ons zijn Europese tour af. Dan komen ze enkele jaren niet terug. en gelukkig maar
-DAVID BOWIE; zoals verwacht maar toch mooie naam alweer.

* GERUCHTEN!

==> the PIXIES hoogstwaarschijnlijk op werchter! Deze morgen bevestigd door Herman Schueremans.

==> Belgische trotsen SOULWAX en dEUS brengen nieuw werk uit en zijn ook te verwachten op de mainstage van T/W2004.

==> Metaltoppers KORN is ook een zeer groot gerucht voor T/W 2004, ze touren namelijk in juni door Europa en van de organisatie weet ik dat als men de kans heeft om KORN te boeken ze deze kans ook niet zullen negeren!!!

==> Het is een publiek geheim, BASEMENT JAXX zal hoogstwaarschijnlijk vrijdagavond de mainstage afsluiten met een gigantisch feestje...

==> MUSE & PLACEBO zouden volgens enkele bronnen ook wel eens op T/W kunnen staan dit jaar! Respectievelijk op zaterdag en zondag (MUSE als op 2 na laatste en PLACEBO als co-headliner ? ).

==> Grote kanshebbers voor de hoge plekjes in marquee zijn:
THE STROKES, KRAFTWERK, JUNKIE XL, BUSCEMI ft.
SQUADRA BOSSA en TRAVIS!

==> Volgens enkele welingelichte bronnen zou LAMB een hoge postie bekleden op de mainstage de vrijdag!

==> DURAN DURAN, de oudjes zijn terug en gaan op reünietour... ze zullen waarschijnlijk op Glastonbury staan het weekend voor Rock Werchter. Dus een grote kanshebber voor Rock Werchter.

==> DAVE GAHAN? Zou hij na zijn grandioze overwinning vorig jaar in de marquee een plekje krijgen op de mainstage nu?

==> The WHITE STRIPES, 1 van de grootste sensaties van de laatste jaren die al in 2002 in de marquee stonden dit jaar op de main? Ze zouden alleszins in de buurt zijn tegen dan!

dEUS verwacht ik wel nog niet dit jaar
aangezien barman met allerlei andere dingen bezig is
pi_15329014
Rw hebben hun line-up altijd wel goed voor elkaar, integenstelling tot pinkpop. Een mooie mix van oude en nieuwe bands. Pinkpop mag wel gaan oppassen, aangezien ze er nu ook concurrentie van Classic arrow rockfestival erbij hebben. Zij lijken ook met een indrukwekkend line-up voor de dag te komen. Alleen voor Bowie zullen al vele mensen naar Lichtenvoorde trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')