En Het is computer verslaafd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik krijg de indruk dat het profiel van de gemiddelde mannelijke Fok!-er als volgt gaat:
<i>Het is lang. Het drinkt bier.
Het is een hij.</i>
Nou neequote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:59 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik krijg de indruk dat het profiel van de gemiddelde mannelijke Fok!-er als volgt gaat:
<i>Het is lang. Het drinkt bier.
Het is een hij.</i>
Zeg kasta, je gaat me toch niet vertellen dat je al die lelijke wijven hebt geneukt he?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:43 schreef kastanova het volgende:
*Exen verzamelingstopic*.
Toch jammer dat je met je bovengemiddelde IQ dit topic niet begrijpt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:15 schreef moniek het volgende:
het is een zij. soms walgelijk vrolijk, soms deprimerend sacho. Stadsmens, houdt van malibu, Keith Haroing, de stad Rome, jazz-muziek en SpongeBob squarepants. zit nog op school. Is niet op zoek naar een vriend en zéker niet op Fok! heeft een bovenmatig hoog IQ
Ja, jezus! Zet me even voor het blok...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:10 schreef QyRoZ het volgende:
Boenkel! Beschrijf mij eens.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je met je bovengemiddelde IQ dit topic niet begrijpt..
`quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:18 schreef Lolalala het volgende:
Wat leuk!!!!
Niet zeiken ove klefheid. Als je mijn leven had zou je ook QyRoZ willen zijn. Ik wil wel meer mensen zijn. Ik wil de Man-Berg Peter Steele nog het liefst zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
He gadverdamme
Oetlul, jij kent duidelijk Robert_Jensen niet, want dit is lariekoek!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:49 schreef Robert_Jensen het volgende:
Robert_Jensen
Het is een gemene kerel, een vuil vies genieperig uit zijn ogen kijkend mannetje.
Hij rookt niet. Hij blowt wel. En snuift. En zuipt bier. Veel bier.
Eigenlijk is er weinig over hem te melden, het is een vervelende vent, irritant en a-sociaal die altijd en overal ruzie zoekt en mensen wegjaagt.
Je vergeet: het heeft één wenkbrauwquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:30 schreef MUUS het volgende:
Ik begin wel..
Knut
quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:12 schreef RemCow het volgende:
[..]
Je vergeet: het heeft één wenkbrauw.
Doe d'r maar ff.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:23 schreef R2cksson het volgende:
Zal ik Inso doen of zal ik het maar laten?
Ja,quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:20 schreef Tijn het volgende:
Mike
Het is sociaal. Het stelt anderen soms boven zichzelf. Wat 'ie niet moet doen. Het is goed bezig. Het lijkt een brave CDA'er, maar als je je omdraait zuipt, rookt en blowt 'ie zichzelf omver. Wat 'ie vooral moet blijven doen. Het houdt van films. En van songfestivalliedjes. Het kan lekker meezingen met een slok op. Het is okay.
Het is een hij.
DAAROM IS DIT TOPIC OOK GEMAAKT!! DAN WEET JE WELKE FOKKER JE MOET VERMIJDEN EN WELKE JE EVENTUEEL WEL KUNT ONTMOETEN IN DE TOEKOMST, STOMME GNOE! LEER EENS LEZEN, JIJ LEESBLINDE TOPICVERVUILER!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:21 schreef Flex82 het volgende:
ken geen fokkers in real-life
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |