Denk dat ik pas in de avond naar huis ga (nog ff hapje eten ofzo) dus om nou nog via roermond te gaan rijden. Bovendien lees ik ook op FOK niet zulke positieve verhalen over dat outletcentre in Roermond.quote:Op donderdag 1 april 2004 16:01 schreef Klonk het volgende:
In Dusseldorf zelf zou ik het niet weten, maar je zou op de terugweg via Roermond kunnen gaan (vanaf Dusseldorf de A52, half uurtje rijden ofzo), in Roermond zit een heel groot outletcentre![]()
wat een toeval ik ga in mei 2 dagen daar heen, naar een grafische beursquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef Calayuga het volgende:
wat toevallig, ik ga dat binnenkort ook doenben er nog nooit geweest dus ik ben ook benieuwd naar de tips
Ik heb het adres gevonden, maar is het een beetje te lopen vanaf het centrum (koeningsallee enzo)??quote:Op vrijdag 2 april 2004 00:03 schreef JSR het volgende:
Ik ken trouwens maar 1 outlet, die heeft voornamelijk Ralph Lauren en Hugo Boss en die zit op het oude Bilker Bahnhof. Het adres weet ik jammergenoeg niet.
Overige tips:quote:Hallo allemaal,
Ga komend weekend naar dusseldorf. Wie weet waar de hippe disco's en de rosse buurt ligt? Heeft iemand nog andere tips voor leuke of aparte dingen daar?(winkelen, Koningsalle en altstadt ken ik al). Dank
Bart
Let er op dat Dusseldorf 3 vliegvelden heeft:quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:05 schreef Dizzee het volgende:
Is het vliegveld ver van het centrum? Weet iemand hoe ik daar het best kan komen met het OV ?
Ongeveer 80 kilometer. Het ligt net over de grens bij Boxmeer / Venray, zo'n 50 km van Nijmegen. Vanaf Arnhem en Nijmegen kun je er dan ook een bus naartoe nemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef Dizzee het volgende:
Ligt Weeze / Niederrhein ver van het centrum DutchTrain?
Als je met RyanAir vliegt moet je inderdaad naar Weeze/Niederrhein.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:47 schreef Dizzee het volgende:
Ah thanks. Volgens mij moet ik die hebben aangezien ik met Ryan Air vlieg. Vanaf Nijmegen is het met de bus ongeveer 3 kwartier.
Nee hoor, Duitsland is over het algemeen overal goedkoop!quote:Op maandag 23 januari 2006 18:11 schreef pietje0803 het volgende:
ik ga binnekort ook naar de stad in dusseldorf.. maar alles is zeker heel duur daar?
idd, ik ben er deze zomer geweest, maar ik ben dan met de trein gegaan, lekker handig en alles op loopafstand. Alleen al om te kijken bij de winkels in die straat is al geweldig ookal kun je er niks kopen, omdat 1 of ander zeer lullig tshirtje ¤150 kost, maargoed. Er zijn ook genoeg betaalbare winkels en 1 grote esprit winkelquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:28 schreef YottaBrain het volgende:
Die Strasse KoningsAlee is ubergeweldig.. Daar zie je veel peperdure auto's.
altstadt is een aantal straten bij elkaar met alleen maar restaurantjes en cafésquote:Op maandag 23 januari 2006 20:46 schreef pietje0803 het volgende:
wat is altstadt precies?..hm toch wel duur ?:P nja.. kzie ut wel ^^
Yep vorig jaar maart ben ik er geweest. Was naar de wedstrijd Fortuna Düsseldorf - Wuppertaler, afgelopen november was ik weer in Düsseldorf maar toen speelde ze in het andere onderkomen van ze, Paul-Janes Stadion, omdat er een concert was in de LTU Arena.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 05:48 schreef Sandstorm_81 het volgende:
Iemand al het nieuwe voetbalstadion bezocht?
Er is tram, metro en bus, en die zijn uitstekend.quote:Op maandag 5 maart 2007 21:39 schreef k_man het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met het OV binnen de stad? Hoe kom je bijvoorbeeld het handigst bij de Medienhafen?
Ja, is op loopafstand van de binnenstad (en van het Hauptbahnhof) en een redelijk buisiness hotel wat zich vooral op Japanners richt, je kan er ook japans ontbijten.quote:En iemand ervaring met hotel Nikko?
Er zitten daar een paar echt goede Japanse restaurants, waar je Japans eet (dus niet het soort voor europeanen gemaakte eten, maar zoals men in Japan eet).quote:
Wanneer ben je in Japan geweest?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zitten daar een paar echt goede Japanse restaurants, waar je Japans eet (dus niet het soort voor europeanen gemaakte eten, maar zoals men in Japan eet).
Er zit daar in de buurt (ik meen de Oststrasse) een noedelsoeprestaurant waar de klanten destijds buiten in de rij stonden om er te kunnen eten.
Ben al een tijdje daar niet meer in de buurt geweest.
ga jij lekker een struisvogelbiefstukje vretenquote:
misschien in düsseldorfquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:43 schreef Shadowke het volgende:
[..]
ga jij lekker een struisvogelbiefstukje vreten![]()
volgens mij bedoel je Naniwa, idd in de Oststrasse. Goede verhalen over gehoord maar was mij altijd te druk om het een keer uit te proberen. Misschien toch eens doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zitten daar een paar echt goede Japanse restaurants, waar je Japans eet (dus niet het soort voor europeanen gemaakte eten, maar zoals men in Japan eet).
Er zit daar in de buurt (ik meen de Oststrasse) een noedelsoeprestaurant waar de klanten destijds buiten in de rij stonden om er te kunnen eten.
Ben al een tijdje daar niet meer in de buurt geweest.
Wat heb je gedaan? Tips?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben vorig jaar een dag in Düsseldorf geweest. Zeker voor herhaling vatbaar.
Alles wat jij niet leuk vind.quote:
Ik heb je net een PM gestuurd, ik kan dat weekend niet!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:11 schreef k_man het volgende:
Probeer je nou m'n date met Wakey te verpesten?
Jij woont in Düsseldorf?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:16 schreef Wakey het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je Naniwa, idd in de Oststrasse. Goede verhalen over gehoord maar was mij altijd te druk om het een keer uit te proberen. Misschien toch eens doen.
Nee, ook niet meer helaas, woon nu in Zuidbeieren, kort voor de oostenrijkse grensquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:44 schreef Wakey het volgende:
Niet meer, helaas![]()
Ben een jaar terug in NL maar denk erover om weer naar Dld te gaan. Woon jij nog steeds in D'dorf?
Hij postte dat in 2004, toen werd de DRUPA gehouden, grootste grafische beurs ter wereld. In 2008 is er weer een.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef skiczukie het volgende:
Düsseldorf. Moet ik ook heen. Wat is dat voor grafische beurs JPM01?
Okee dan. Thnx, ik heb helemaal niet op de datum van posten gelet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef Wakey het volgende:
[..]
Hij postte dat in 2004, toen werd de DRUPA gehouden, grootste grafische beurs ter wereld. In 2008 is er weer een.
De reeds genoemde hotels voldoen niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:21 schreef Lassekjus het volgende:
kent iemand een goed hotel in dusseldorf?
ja hoor, ik zat in het carat hotel, is best aan te radenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:21 schreef Lassekjus het volgende:
Ja, het Steinberger Park hotel midden in de stad direct naast de Koenigs Allee.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:21 schreef Lassekjus het volgende:
Klasse, dank je wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Ja, het Steinberger Park hotel midden in de stad direct naast de Koenigs Allee.
Beter hotel en locatie kun je niet hebben.
[afbeelding]
http://www.duesseldorf.steigenberger.de/
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:13 schreef Lassekjus het volgende:
[..]
Klasse, dank je wel.
Net geboekt.
Ben al eerder in Dusseldorf geweest maar nooit daar overnacht.
Ik laat weten hoe het hotel was!
Nee precies. Valt op zich wel mee als je ziet hoe mooi het is.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:30 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Ik had eerder een reacte verwacht van, had je geen goedkopere kunnen vinden ofzo.
Hoewel het voor een 5 sterren hotel nog niet eens te duur is.
Veel plezier!
Steigenberger is erg mooi, dat klopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:09 schreef Aurora025 het volgende:
[..]
Ja, het Steinberger Park hotel midden in de stad direct naast de Koenigs Allee.
Beter hotel en locatie kun je niet hebben.
[afbeelding]
http://www.duesseldorf.steigenberger.de/
Meestal in de kelder van Karstad / Kaufhof is wel een supermarkt te vinden. Maar voor de echte grote supermarkten moet je denk ik toch buiten de stad zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 19:43 schreef Jaguarized het volgende:
Aankomend weekend weer in DD te vinden. Weet iemand of er ook grote supermarkten zijn in het centrum?
Het zal wat te koud zijn om te gaan kanoën op de Ruhr, maar je kan wel gaan indoor-karten in Kaarst http://www.gokart-online.de/ . Ook kun je kijken welke activiteiten je kan gaan doen in Landschaftspark Duisburg Nord (klimmen, duiken enzo)quote:Op vrijdag 20 februari 2009 17:12 schreef Joostebrood het volgende:
In oktober dit jaar heb ik een vrijgezellenfeest dat in Dusseldorf zal zijn. Ik heb al aardig wat info, weet van de restaurants en kroegen. Waar ik wel nog echt op zoek naar ben, zijn leuke activiteiten om te organiseren voor overdag. We zijn met 14 man, wie heeft er leuke tips?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |