Ooooh, nog zo'n kjoetie...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:02 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
*afdruipt*quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:04 schreef Insomaniac het volgende:. Ik hou niet van lieve dingen.
.
Ongesteld?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:04 schreef Insomaniac het volgende:. Ik hou niet van lieve dingen.
.
Kun je veel aan verdienenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:04 schreef Insomaniac het volgende:. Ik hou niet van lieve dingen.
.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Knut het volgende:
[..]
*afdruipt*
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:05 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ongesteld?
Godsamme! Wat is dat voor een gemuteerde katachtige?!!quote:
Lief issie hé?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Godsamme! Wat is dat voor een gemuteerde katachtige?!!.
Hoezo ranzig?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:21 schreef Angst het volgende:
ranzig topic!
Alsjeblieft, twee lieve fretjes...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
kan iemand een foto plaatsen van wat lieve fretjes dan? die vink alt zow schetug!
Oooooooh.... _bigmac_quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:34 schreef _bigmac_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Waar is Bolletjebeestje?
Woeiiiiii!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:43 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik vind Tokay het liefste....
Jij die op fok post is mishandeling van de andere 80.000 gebruikersquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:43 schreef godard_k het volgende:
is gewoon zielig, de helft van de fotos is mishandeling
![]()
Hmmm... waarom denk ik altijd aan shoarma als ik zoiets zie?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:43 schreef Tokay het volgende:
De lente komt er weer aan!
Lief!
[afbeelding]
mijn MSN staat aan hoor! ik knipper zeker niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Aah
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:47 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hmmm... waarom denk ik altijd aan shoarma als ik zoiets zie?
quote:ik kijk liever naar plaatjes van lieve meisjes,dieren zijn der om te worden opgegeten![]()
Je bent hier offlinequote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mijn MSN staat aan hoor! ik knipper zeker niet?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jij die op fok post is mishandeling van de andere 80.000 gebruikers
Probleem gefixedquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Je bent hier offline
Voor hen wiens IQ groter is dan de gemiddelde herkauwer in de wei een duidelijke zin, voor de rest valt de harde realiteit der domheid ten deel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:50 schreef godard_k het volgende:
wtf, das nou nog eens een zin om over naar huis te schrijven zo duidelijk!
(en kgaf gewoon me mening, dus boeie)
Hoe kom je toch aan al die lieve plaatjes?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Probleem gefixed![]()
Ome bill zuigt kont, en zijn software ook
[afbeelding]
googlen op "cute" "cute kitten" etc.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hoe kom je toch aan al die lieve plaatjes?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:02 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Aapje was ook eigenlijk niet te overtreffen, idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:07 schreef stigchel het volgende:
Het aapje wint nog steeds hoor, alhoewel cat in a glass krap tweede is
Shark.Bait, ik raak bijna in een coma van die lieve foto's van jou!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:11 schreef Shark.Bait het volgende:
[afbeelding]
liev
nog liever
[afbeelding]
quote:
foto foto!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:13 schreef Tokay het volgende:
Shark.Bait, ik raak bijna in een coma van die lieve foto's van jou!![]()
Da's er eentje voor in de categorie lieve gekkies!quote:
Ja die katten zijn ook echt van mij enzo.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:40 schreef godard_k het volgende:
DJEESUSSS.. WAT IS ER MIS MET DIE KATTE HÆ!!! (je hoort een kat geen pokon te voere)
Een kleinere kat is tog ook lief?
en Murray, geef je dat beest neit VEEEEEL te VEEL eten? , kan die nog wel lopen man ?![]()
Haha jaquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's er eentje voor in de categorie lieve gekkies!
Hier nog een stel danquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:27 schreef Tokay het volgende:
Snakelady, you go girl!
Die Fuck You! foto!
Haha.. zou het?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:46 schreef HekManiac het volgende:
[..]
Eet 'ie em op!?
Aaaaah, wat lief Johnny!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[afbeelding]
Lijkt op devader van die gast in "American Pie"quote:
Lief is ze he, die Prinses Irene?quote:
Ze kijkt hier ook zo ont-zet-tend verliefd:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:08 schreef Tokay het volgende:
Lief is ze he, die Prinses Irene?
Ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:18 schreef Tokay het volgende:
Haar oudere zus was wel heel gelukkig in de liefde.
Lief he?
[afbeelding]
Oooooh JohnnyKnoxville.....! Wat een schat!!!!quote:
"Ja, ik wil."quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:19 schreef Tokay het volgende:
Oooooh JohnnyKnoxville.....! Wat een schat!!!!
Wil je met me trouwen?
Ah JK is over zn Scandy dip heenquote:
Wat zullen we toch mooie kindertjes krijgen samen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:45 schreef Tokay het volgende:
TokayKnoxville, klinkt best wel he?!
Beloof me dat je nooit lenzen neemt schat, die bril staat je ge-wel-dig.
Wat stralen we toch met z'n tweetjes...![]()
Je bent niet alleen mooi van buiten, maar ook van binnen, Johnny!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat zullen we toch mooie kindertjes krijgen samen.. ALs we willen natuurlijk. En als we zo gezegend mogen zijn. Anders nemen we gewoon een hele hoop cavia's en biggetjes.
.
Welcome to the dark side, my young apprenticequote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:44 schreef 44PJ3 het volgende:
ik wilde eigenlijk typen dat ik er geen hol aan vond, maar bij nader inzien en na het nadenken over verschillende fotos ben ik het toch ook lief gaan vinden
Dat vond ik nou ook!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:29 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wat een lievbiggetje zeg, je zou ze haast niet meer opeten
You're welcome Tokayquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef Tokay het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!
Bedankt voor je lieve bijdragen aan dit topicje, Lolalala.
Klopt, daar komt het ook vandaan!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:33 schreef Lolalala het volgende:
[..]
You're welcome Tokay
bij jouw naam moet ik altijd denken aan Tokay Pinot Gris, dat is een wijnsoort/smaal oid volgensmij...
da was jawi!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:41 schreef Tokay het volgende:
Kleine aapjes zijn altijd lief!
Ja, Wie had hier nou ook alweer een avatar van? Ja, Wie was dat nou toch?
[afbeelding]![]()
Vond hem wel snoezig!quote:Op maandag 8 maart 2004 17:57 schreef Tokay het volgende:
Sharkdoggie, wat is dat voor een eng beest joh? Die ogen! En er zitten horentjes op zijn kop!
Persoonlijk is mijn definitie van 'snoezig' eerder dit:quote:Op maandag 8 maart 2004 18:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vond hem wel snoezig!![]()
spamquote:Op maandag 8 maart 2004 18:41 schreef roelonline het volgende:
http://www.mijngsmfoto.nl/ Babes cars en more!
quote:Op maandag 8 maart 2004 18:49 schreef Lorax het volgende:
ontopic:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]bolletjebeestje
Goed he! Net een heel klein beertjequote:Op maandag 8 maart 2004 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lief! mn de laatste foto
Dankjewel, ook namens deze lieverd!quote:Op maandag 8 maart 2004 19:05 schreef Georges het volgende:
Wat een lief topic
Voorzichtig lopen dan in dit topic...quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:48 schreef nightfall het volgende:
het merendeel van die knuffels hier doet "KRAK" als ik er met me'n 90 kilo op ga dansen.
Ik heb al veel liefs voorbij zien komen, maar deze schatjes nog niet!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Weet niet of deze al langs is gekomen...
If so? Sue me...![]()
[afbeelding]
ja,. de groeten!,. moet je je rotzooi maar opruimen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voorzichtig lopen dan in dit topic...![]()
Zoals u ziet is alles netjes in hokjes geplaatst!quote:Op woensdag 10 maart 2004 23:50 schreef nightfall het volgende:
ja,. de groeten!,. moet je je rotzooi maar opruimen.
Je hebt je best gedaan hoor!quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:07 schreef Oblivion het volgende:
Zo nog even verder lezen, dan ga ik slapen.![]()
![]()
Pssst.. tis een zeeleeuwen-jongquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef Tokay het volgende:
Shark.Baitdie poezen zijn wel erg lief hoor!
En dat zeehondje, ik kan er bijna niet naar kijken.
Pliiiiinnnngggg (dat was mijn gevoelige snaar!)...
Die zijn lievquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:35 schreef Tokay het volgende:
Die zijn ook superlievquote:Op woensdag 10 maart 2004 23:45 schreef Oblivion het volgende:
Weet niet of deze al langs is gekomen...
If so? Sue me...![]()
[afbeelding]
Het lijkt wel of hondje een plasje aan het doen is?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[afbeelding]
Ik zag de foto en dacht:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:31 schreef girl1986 het volgende:
Deze is pas lief!![]()
bahquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 11:11 schreef Aventura het volgende:
Het is weer pulletjestijdO+
[afbeelding]
![]()
Die tweede, die oortjesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:09 schreef Tokay het volgende:
Lief.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou en?!quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Da's een aap man !
Een AAP !
DOTTIG? KODDIG?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:37 schreef godard_k het volgende:
Kvind de meeste wel dottig, maar heb een HEKEL aan apen.. stomme beesten
Alleen koddige bijdragen posten, anders moven!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:53 schreef Furin het volgende:
DOTTIG? KODDIG?![]()
Wat is dit?
Maar toch iets posten, he?quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:31 schreef woutabest het volgende:
Ik haat lieve dingen!
Ik haat dit topic!
Ik ben lief.quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:34 schreef Tokay het volgende:
[..]
Maar toch iets posten, he?
Lief van je hoor, woutabest.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:04 schreef Insomaniac het volgende:. Ik hou niet van lieve dingen.
.
Wat een lief koppie heb jij!quote:
Dat zegt mijn mama ook altijd tegen mij.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat een lief koppie heb jij!
Zo zeg, dat noem je pas een kamera... dat die tanden al zo lang zijn!quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat zegt mijn mama ook altijd tegen mij.
Mijn huisdier trouwens, die pas echt schattig:
[afbeelding]
Wat lief! kleutercaafjesquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:04 schreef Tokay het volgende:
Speciaal voor Biancavia en mezelf...
Lief he?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat lief! kleutercaafjes![]()
*smelt*quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Mijn hondje 1,5 jaar geleden
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|