ik woon dan ook in Drenthequote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ach, West-Nederland is nu al onbewoonbaar joh.
Och, Limburg loopt al onder water bij de eerste de beste regenbui, daar hebben ze geen zee voor nodig, de Maas volstaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:28 schreef vosss het volgende:
Dat het maar onderloopt, maar als al die kankerlijers die alleen maar lopen te schelden op Limburg maar niet menen dat ze hier dan welkom zijn
Nooit last gehad van de Maas, woon er nog geen km vandaan en 20 meter erbovenquote:Op woensdag 3 maart 2004 01:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Och, Limburg loopt al onder water bij de eerste de beste regenbui, daar hebben ze geen zee voor nodig, de Maas volstaat.
Zolang we geen frans hoeven spreken klinkt dat prima!quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:35 schreef ramsesii het volgende:
wat een onzin, een jaar geleden zouden we nog volgens de geleerden een frans klimaat krijgen. ik geloof er allemaal niet in.
Daarom bloeien bloemen in onze regionen ook enkele weken eerder, kunnen we steeds beter druiven in nederland telen, komen er steeds meer planten voor die in eerste instantie veel zuidelijker groeiden, enz... En ik ga niet met een bron komen, zoek daar maar zelf naar, dan geloof je het mischien wel als je het zelf vindt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:35 schreef ramsesii het volgende:
wat een onzin, een jaar geleden zouden we nog volgens de geleerden een frans klimaat krijgen. ik geloof er allemaal niet in.
Misschien wordt het niet genoemd omdat de veranderingen niet direct afleidbaar zijn van menselijke vervuiling? Onderzoek naar gletsjers heeft aangetoond dat eens in de zoveel tijd het klimaat drastisch verandert. Aangezien er pas een relatief korte tijd industrie etc is, denk ik dat het ook zonder die vervuiling kan gebeuren. Als de golfstroom ineens anders gaat stromen, dan zijn de klimatologische veranderingen gigantisch. De veranderingen door vervuiling vallen daarbij in het niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef Zemi77 het volgende:
Ik vraag me toch af waar de eerste opmerking over het afgewezen Kyoto Protocol door de Amerikanen blijf.
Nieuwegein aan Zeequote:Oh oh, Utrech, mooie stad achter de duinuh...
Toch een vliegveld in zee!
We komen lekker toch welquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:28 schreef vosss het volgende:
Dat het maar onderloopt, maar als al die kankerlijers die alleen maar lopen te schelden op Limburg maar niet menen dat ze hier dan welkom zijn
Volgens mij kan men heel goed verklaren waarom er een gat in de ozonlaag zit en volgens mij zijn de effecten daarvan ook wel bekend. De vraag is natuurlijk hoe groot het effect hiervan is en of er geen andere factoren meespelen. Maar effect heeft het zeker, als je je dan toch zo ongerust maakt dan kun je beter iets doen om het te bestrijden dan je kop in het zand steken.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:08 schreef freud het volgende:
[..]
Misschien wordt het niet genoemd omdat de veranderingen niet direct afleidbaar zijn van menselijke vervuiling? Onderzoek naar gletsjers heeft aangetoond dat eens in de zoveel tijd het klimaat drastisch verandert. Aangezien er pas een relatief korte tijd industrie etc is, denk ik dat het ook zonder die vervuiling kan gebeuren. Als de golfstroom ineens anders gaat stromen, dan zijn de klimatologische veranderingen gigantisch. De veranderingen door vervuiling vallen daarbij in het niet.
Lijkt me tegennatuurlijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Volgens mij kan men heel goed verklaren waarom er een gat in de ozonlaag zit en volgens mij zijn de effecten daarvan ook wel bekend. De vraag is natuurlijk hoe groot het effect hiervan is en of er geen andere factoren meespelen. Maar effect heeft het zeker, als je je dan toch zo ongerust maakt dan kun je beter iets doen om het te bestrijden dan je kop in het zand steken.
Een poplaire theorie is dat door de opwarming van de aarde het poolijs langzaam afsmelt. Dit langzame afsmelten zorgt voor een front van koud water dat langzaam richting de warme golfstroom toegaat. Als die twee bij elkaar komen dan duikt (heb ik me laten vertellen) de warme stroom onder de koude, zodat de effecten van de warme golfstroom ophouden. Kijk maar eens op een kaart welke Canadese steden op dezelfde breedtegraad als Amstedam liggen en wat voor een klimaat xe daar hebben
Het gebeurt al.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dit gaat volgens mij op zeker gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |