abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17469039
Ach, West-Nederland is nu al onbewoonbaar joh .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_17469284
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 20:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ach, West-Nederland is nu al onbewoonbaar joh .
ik woon dan ook in Drenthe .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 20:57:29 #28
6536 dwerg
chagrijn
pi_17469335
*note to self: verzekeringspolissen goed nakijken.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 21:14:41 #29
521 ruby
Hell yeah!
pi_17469651
Ik heb altijd al lekker aan zee willen wonen.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:13:10 #30
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_17471924
Utrechtse heuvelrug worden nu de duinen met amersfoort aan zee.
(Utrecht aan zee kun je vergeten, eerder utrecht onder zee)
Op de veluwe zit je goed !!
It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
pi_17472010
Toch maar mijn game-collectie binnenkort verzekeren !
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 23:18:03 #32
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_17472017
Utrechtse heuvelrug, worden de nieuwe duinen, met Amersfoort aan zee.
Utrecht aan zee kun je verget, eerder Utrecht onder zee.
Op de veluwe zit je pas echt goed.

Toch wel fijn een half uurtje naar het strand (Miscchien moet ik in de buurt van Amersfoort alvast maar wat grond kopen; is misschien wel een goede investering).
It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
pi_17473141
Ik vraag me toch af waar de eerste opmerking over het afgewezen Kyoto Protocol door de Amerikanen blijf.
  woensdag 3 maart 2004 @ 01:09:51 #34
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_17473759
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:28 schreef vosss het volgende:
Dat het maar onderloopt, maar als al die kankerlijers die alleen maar lopen te schelden op Limburg maar niet menen dat ze hier dan welkom zijn
Och, Limburg loopt al onder water bij de eerste de beste regenbui, daar hebben ze geen zee voor nodig, de Maas volstaat.
pi_17474993
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 01:09 schreef AchJa het volgende:

[..]

Och, Limburg loopt al onder water bij de eerste de beste regenbui, daar hebben ze geen zee voor nodig, de Maas volstaat.
Nooit last gehad van de Maas, woon er nog geen km vandaan en 20 meter erboven
Jij bent hier ook niet welkom
  woensdag 3 maart 2004 @ 11:35:31 #36
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_17477668
wat een onzin, een jaar geleden zouden we nog volgens de geleerden een frans klimaat krijgen. ik geloof er allemaal niet in.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_17477708
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:35 schreef ramsesii het volgende:
wat een onzin, een jaar geleden zouden we nog volgens de geleerden een frans klimaat krijgen. ik geloof er allemaal niet in.
Zolang we geen frans hoeven spreken klinkt dat prima!
pi_17478097
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 11:35 schreef ramsesii het volgende:
Daarom bloeien bloemen in onze regionen ook enkele weken eerder, kunnen we steeds beter druiven in nederland telen, komen er steeds meer planten voor die in eerste instantie veel zuidelijker groeiden, enz... En ik ga niet met een bron komen, zoek daar maar zelf naar, dan geloof je het mischien wel als je het zelf vindt.
  FOK!fotograaf woensdag 3 maart 2004 @ 12:08:10 #39
18921 freud
Who's John Galt?
pi_17478190
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 00:25 schreef Zemi77 het volgende:
Ik vraag me toch af waar de eerste opmerking over het afgewezen Kyoto Protocol door de Amerikanen blijf.
Misschien wordt het niet genoemd omdat de veranderingen niet direct afleidbaar zijn van menselijke vervuiling? Onderzoek naar gletsjers heeft aangetoond dat eens in de zoveel tijd het klimaat drastisch verandert. Aangezien er pas een relatief korte tijd industrie etc is, denk ik dat het ook zonder die vervuiling kan gebeuren. Als de golfstroom ineens anders gaat stromen, dan zijn de klimatologische veranderingen gigantisch. De veranderingen door vervuiling vallen daarbij in het niet.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 3 maart 2004 @ 13:18:35 #40
46464 Flumina
Lekker ruig heien!
pi_17479729
quote:
Oh oh, Utrech, mooie stad achter de duinuh...
Toch een vliegveld in zee!
Nieuwegein aan Zee
we hebben een reëel probleem, dus we zoeken naar reële oplossingen
in dit specifieke geval maken twee helften één
pi_17480750
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:28 schreef vosss het volgende:
Dat het maar onderloopt, maar als al die kankerlijers die alleen maar lopen te schelden op Limburg maar niet menen dat ze hier dan welkom zijn
We komen lekker toch wel En om jou te pesten lekker allemaal in een straal van 20 km om jou heen
hoei
pi_17485751
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 12:08 schreef freud het volgende:

[..]

Misschien wordt het niet genoemd omdat de veranderingen niet direct afleidbaar zijn van menselijke vervuiling? Onderzoek naar gletsjers heeft aangetoond dat eens in de zoveel tijd het klimaat drastisch verandert. Aangezien er pas een relatief korte tijd industrie etc is, denk ik dat het ook zonder die vervuiling kan gebeuren. Als de golfstroom ineens anders gaat stromen, dan zijn de klimatologische veranderingen gigantisch. De veranderingen door vervuiling vallen daarbij in het niet.
Volgens mij kan men heel goed verklaren waarom er een gat in de ozonlaag zit en volgens mij zijn de effecten daarvan ook wel bekend. De vraag is natuurlijk hoe groot het effect hiervan is en of er geen andere factoren meespelen. Maar effect heeft het zeker, als je je dan toch zo ongerust maakt dan kun je beter iets doen om het te bestrijden dan je kop in het zand steken.

Een poplaire theorie is dat door de opwarming van de aarde het poolijs langzaam afsmelt. Dit langzame afsmelten zorgt voor een front van koud water dat langzaam richting de warme golfstroom toegaat. Als die twee bij elkaar komen dan duikt (heb ik me laten vertellen) de warme stroom onder de koude, zodat de effecten van de warme golfstroom ophouden. Kijk maar eens op een kaart welke Canadese steden op dezelfde breedtegraad als Amstedam liggen en wat voor een klimaat xe daar hebben
pi_17495426
Hoe maak je mensen bang. Welke zot denkt nu echt dat in 3 jaar je poolgrens tot onder de rivieren opschuift? Dat de Amerikanen geen sterke cartograven waren wist ik al, maar dit slaat echt alles.
pi_17495745
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 19:05 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Volgens mij kan men heel goed verklaren waarom er een gat in de ozonlaag zit en volgens mij zijn de effecten daarvan ook wel bekend. De vraag is natuurlijk hoe groot het effect hiervan is en of er geen andere factoren meespelen. Maar effect heeft het zeker, als je je dan toch zo ongerust maakt dan kun je beter iets doen om het te bestrijden dan je kop in het zand steken.

Een poplaire theorie is dat door de opwarming van de aarde het poolijs langzaam afsmelt. Dit langzame afsmelten zorgt voor een front van koud water dat langzaam richting de warme golfstroom toegaat. Als die twee bij elkaar komen dan duikt (heb ik me laten vertellen) de warme stroom onder de koude, zodat de effecten van de warme golfstroom ophouden. Kijk maar eens op een kaart welke Canadese steden op dezelfde breedtegraad als Amstedam liggen en wat voor een klimaat xe daar hebben
Lijkt me tegennatuurlijk.
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:25:21 #45
3542 Gia
User under construction
pi_17498571
En dan niet naar Brabant komen hoor!
Brabant deugt nu schijnbaar niet in de ogen van veel West-Nederlanders, blijven ze ook maar lekker weg als er geen west-Nederland meer is.
  donderdag 4 maart 2004 @ 17:38:10 #46
36461 Joppy
geen colaboy
pi_17498758
hmm.....Alvast maar even een strandhuisje bij amersfoort reserveren.
Let the beat control your body!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 08:22:35 #47
85875 Too-niceguy
Nog steeds (te) kieskeurig! !
pi_17508985
En over 1000 jaar worden er ipv neanderthalers, nederlandertalers uit het ijs gehaald..... ;-)
Professional BodyGuard for beatifull girls.......
  vrijdag 5 maart 2004 @ 08:26:29 #48
619 pierce
We hebben een P.....
pi_17509006
Hehe, kunnen we eindelijk weer eens schaatsen!
  vrijdag 5 maart 2004 @ 08:29:25 #49
62182 Georges
That's the shit
pi_17509027
quote:
Op dinsdag 2 maart 2004 12:19 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dit gaat volgens mij op zeker gebeuren.
Het gebeurt al.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  vrijdag 5 maart 2004 @ 08:33:05 #50
19840 Libris
Live from Singapore
pi_17509057
Het grappige van wetenschappelijke modellen is dat het vereenvoudige weergaves van de werkelijkheid zijn. Als je een parameter verandert verandert de hele uitkomst mee. Ik heb tijdens mijn studie wel eens met een klimaatmodel dat gericht was op huidkanker en malaria. Als de CO2 productie met een bepaald percentage omhoog gaat, wordt het gat in de ozonlaag groter, warmt de aarde op, en komen er malariamuggen in Nederland.
Maar er wordt maar met een paar parameters rekening gehouden en veel parameters kan je niet voorspellen. Ik denk ook dat dit een worst-case scenario van het pentagon is en niet een reeele voorspelling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')