Ik heb ook geen geld, dat scheelt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:29 schreef Noork het volgende:
Jeetje zeg, Ik heb ook weinig kleren, maar jij slaat alles.
mogen we ook de inhoud zien?quote:
Nee zitten ook kleren in van m,n zusjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:58 schreef myfairlady het volgende:
[..]
mogen we ook de inhoud zien?
haha ik weet niet of je vies bent van anderen, maar ik heb veelste te veel kleren...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:46 schreef ParanoidEv het volgende:
Ts begint
[afbeelding]
Tijd voor niruwe kleren dus. Had ik maar geld![]()
Ik heb veel 2ehands hoor..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:51 schreef Loontjah het volgende:
[..]
haha ik weet niet of je vies bent van anderen, maar ik heb veelste te veel kleren...
je mag wel wat hebben...
zelf kleren maken kan een goedkope oplossing zyn misschien? voor max. 10 euro een nieuwe broek ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:27 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik heb veel 2ehands hoor..
Maar nu probeer ik zoveel mogelijk nieuwe dingen in te proppen.
zal wel een oplossing zijn , maar dan moet je dat wel kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef myfairlady het volgende:
[..]
zelf kleren maken kan een goedkope oplossing zyn misschien? voor max. 10 euro een nieuwe broek ofzo
Zo, jij hebt ook weinig kleding zeg!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:11 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
* Smashing-Pumpkin doet ook mee
[afbeelding]
Kan ik zeker wel, maar ben meestal te lui.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:45 schreef myfairlady het volgende:
[..]
zelf kleren maken kan een goedkope oplossing zyn misschien? voor max. 10 euro een nieuwe broek ofzo
viel mij ook al opquote:Op woensdag 3 maart 2004 18:46 schreef Noayla_ het volgende:
Wat hebben jullie allemaal ontzettend weinig kleding in je kast hangen/liggen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:09 schreef Liejannuh het volgende:
Hmmm.. ik heb 3 meter kast en dat ligt en hangt toch redelijk vol!
Ik denk dat velen (net als ikquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat netjes allemaal! Die kasten....
dat gevoel had ik ookquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:55 schreef MissX het volgende:
Ik dacht dat ik weinig kleren had in vergelijking met meeste die ik ken. Maar vergeleken met wat ik hier zie heb ik echt veel
heeeeel grappigquote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:03 schreef bixister het volgende:
die van mij ziet er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Mijn kast is toch aardig vol dacht ik zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:58 schreef TheGoldenGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben geschokt
Oke als er nou 1 iemand is met een foto van een kast met net genoeg kleren voor een week, maar zo veel
Vergeleken bij de anderen in dit topic wel jaquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:31 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Mijn kast is toch aardig vol dacht ik zo.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:34 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[..]
Vergeleken bij de anderen in dit topic wel ja![]()
En niemand heeft zo'n mooie panterdeken als jij
Jaaa dit is het betere werkquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:03 schreef Meimeltje het volgende:
En ja het is een zooitje
Maar heb wel lekker grote ingebouwde kast
[afbeelding]
[afbeelding]
looks like minequote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:03 schreef Meimeltje het volgende:
En ja het is een zooitje
Maar heb wel lekker grote ingebouwde kast
[afbeelding]
[afbeelding]
En ik geloof je niet...quote:Op woensdag 24 maart 2004 22:36 schreef ook_gek het volgende:
ik heb lekker de mooiste kast
Hier dan nog een keerquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En ik geloof je niet...![]()
ik heb m,n kleding er inquote:Op woensdag 24 maart 2004 23:22 schreef Oblivion het volgende:
Dat is een kast voor lakens...![]()
Mooie kast hoor!
![]()
Die kast heb ik ook, de mijne is donkerblauw.quote:
En ikke ookquote:Op zondag 7 maart 2004 16:53 schreef AltamirA het volgende:
[..]
dat gevoel had ik ook
Daar heb ik ook nog naar gekeken ja, maar ik vond 'm TE blauwquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:50 schreef Vava het volgende:
Die kast heb ik ook, de mijne is donkerblauw.
Open hem zou ik zeggenquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:39 schreef ps2noob het volgende:
Is er eigenlijk een topic met foto's van je kamer? Lijkt me ook best cool.
Hij is best blauw jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog naar gekeken ja, maar ik vond 'm TE blauw
Het grote "plaats hier foto's van je kamer" topicquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:39 schreef ps2noob het volgende:
Is er eigenlijk een topic met foto's van je kamer? Lijkt me ook best cool.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |