Nee. Tenminste, niet in je opvattingen, je moet wel neutraal (of zo neutraal mogelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Moet je daar neutraal voor zijn?
Dirk / Gellyquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:12 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nee. Tenminste, niet in je opvattingen, je moet wel neutraal (of zo neutraal mogelijk) kunnen modereren.
Eeejj, ik had achter de schermen jou als een mogelijke kandidaat genoemd!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:16 schreef freud het volgende:
Het is dat er veel tijd in zou gaan zitten, anders zou ik het nog wel leuk vinden. Ik heb er echter niet echt tijd voor om regelmatig aanwezig te zijn. Modje zijn is moeilijker dan ik denk waarschijnlijk.
Same here, maar naast een 55 urige werkweekquote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:16 schreef freud het volgende:
Het is dat er veel tijd in zou gaan zitten, anders zou ik het nog wel leuk vinden. Ik heb er echter niet echt tijd voor om regelmatig aanwezig te zijn. Modje zijn is moeilijker dan ik denk waarschijnlijk.
Ik voel me echt vereerd, alleen is het zo dat ik nu in een intensief project zit op mijn werk, waardoor ik soms veel tijd heb, maar meestal gierend gek wordt van de stapels werk. Ik zou het erg leuk vinden, maar ik als ik het zou doen, wil ik het wel goed kunnen doen, en dat kan ik nu nog niet echt garanderen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:21 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Eeejj, ik had achter de schermen jou als een mogelijke kandidaat genoemd!
Maar je hebt gelijk dat je als mod veel aanwezig moet zijn. 3 a 4 uur per dag gaat er al gauw inzitten, vooral bij een forum als NWS dat continu in de gaten moet worden gehouden.
Laten we het hopen, zo'n goeie gast moet niet weggaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:13 schreef Tiemie het volgende:
Wordt robh FA?
Ik opper ook maar wat ........... misschien iets voor Ertan? Om maar even extremen op te noemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:53 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik opper maar wat....... Misschien iets voor Robert_Jensen?
Met sp3c kan ik ook prima leven. Lithion is natuurlijk wel een lachertje wat betreft de voordracht van Shaolin.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
lol @ Nikita, relnichten als mod..
Ik dacht eerder aan Sp3c, die ook door ShaoliN is genoemd, dat is een hele goeie gast.
Relnicht? Vind ik niet hoor, een gozer met een behoorlijk stel hersens, tikkeltje rechts van het midden. Een topic waar hij reageert loopt meestal wel...... hij heeft een goed gevoel voor humor, maar helaas valt hij af door de gelovigen onder ons.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:57 schreef Mutant01 het volgende:
lol @ Nikita, relnichten als mod..
Ik dacht eerder aan Sp3c, die ook door ShaoliN is genoemd, dat is een hele goeie gast.
Die lever je dan maar in.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:35 schreef schatje het volgende:
Ik dus niet want ik heb al Idols en Lifestyle.
Neequote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die lever je dan maar in.
V.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:35 schreef ShaoliN het volgende:
Lithion lijkt mij geschikt. Alleen wil hij het niet denk ik.![]()
mietje, en ik dacht dat rechtse jongens altijd zo 'law and order' zijn, maar als het betekent aanpakken hebben ze de gelijke houding als de eerste de beste allochtone asielzoeker-crimineel met een fikse uitkering.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:07 schreef sp3c het volgende:
nee dank u, dan zit ik de rest van mijn tijd 'kutmoslims!' & 'links tuig!' weg te modden en dan begint iedereen nog op me te schelden ook
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mietje, en ik dacht dat rechtse jongens altijd zo 'law and order' zijn, maar als het betekent aanpakken hebben ze de gelijke houding als de eerste de beste allochtone asielzoeker-crimineel met een fikse uitkering.
Dan is het niet zo vreemd dat de mod-functies altijd een bolwerk blijven van langharige links hippie-tuig
mjah van een leraar moet je ook niet verwachten dat ze in hun vrije tijd les gaan gevenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:10 schreef RM-rf het volgende:
[..]
mietje, en ik dacht dat rechtse jongens altijd zo 'law and order' zijn, maar als het betekent aanpakken hebben ze de gelijke houding als de eerste de beste allochtone asielzoeker-crimineel met een fikse uitkering.
Dan is het niet zo vreemd dat de mod-functies altijd een bolwerk blijven van langharige links hippie-tuig
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:24 schreef sp3c het volgende:
of je moet toegang tot internet op je werk en schijt aan je baas hebben ... dat kan ook
Ik denk ook dat hij veel liever lekker op politiek mod wordt. Maar ja, hij moet het voor zichzelf beslissen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:10 schreef schatje het volgende:
Of Sidekick. Hoewel ik die meer geschikt vind voor Politiek.
Alsjeblieft niet zeg, mondige users mod maken is hetzelfde als een onstuimige kater castreren.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:19 schreef Sphere het volgende:
Strolie of Robert_Jensen svp.
Jezelf mondig noemen komt niet echt bijster slim over, beste kerel. Je voldoet trouwens wel aan de norm "werkeloze", dus helemaal kansloos ben je niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, mondige users mod maken is hetzelfde als een onstuimige kater castreren.
tssk, de meeste kraakpanden hebben een uiterst gedetailleerd corvee-rooster, bijgehouden door een verre nazaat van Heydrich en hierover wordt dan beheer gevoerd door zo'n lesbische kortharige feministische trol.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:15 schreef sp3c het volgende:
langharig links hippie-tuig heeft nu eenmaal meer vrije tijd want die doen nix anders dan hun kraakpandje aanvegen
Geschikt als varkensvoer? Geschikt als mod? Geschikt als autoband? Geschikt als telefoniste? Geschikt als wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:25 schreef du_ke het volgende:
Robert_Jensen lijkt me wel erg geschikt.
NVU leider, daar had ie het laatst toch over of nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geschikt als varkensvoer? Geschikt als mod? Geschikt als autoband? Geschikt als telefoniste? Geschikt als wat?
?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:41 schreef JulesKebab het volgende:
Je voldoet trouwens wel aan de norm "werkeloze", dus helemaal kansloos ben je niet.
Nee... alsjeblief zeg..... dan worden de topics Verbaliseert zoals in het verleden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:58 schreef Lucille het volgende:
Zeg Verbal, waarom wordt jij geen mod?
maar maar maar ... waar is de Mossad?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
tssk, de meeste kraakpanden hebben een uiterst gedetailleerd corvee-rooster, bijgehouden door een verre nazaat van Heydrich en hierover wordt dan beheer gevoerd door zo'n lesbische kortharige feministische trol.
Dan is het heus geen lolletje als zij je komt lastigvallen met een rant jegens imperialistische propaganda via het door de USA gecontroleerde Internet, of de hersenspoeling van sex-gerichte babe-fora die van elke man een vrouwenverkrachter maken.... enkel omdat je achterloopt in het nakomen van je corvee-plichten om te kunnen modden.
kijk dat is nu rechts ... heb schijt aan het onderwijs want het is helemaal niet leuk en levert op de korte termijn geen centje$$$ opquote:overigens meen ik ook dat de meeste leraren gewoon in de les beschikking hebben over een internet-aansluiting en door minvOW beschikbaar gestelde laptop (althans dat hoor ik van een vriend die leraar is, en die tijdens lessen, als de kinders aan het werk zijn, tussentijds altijd zit te chatten op MSN, op zijn laptop van school).
mjah verschil is dat zeer regelmatig posten leuk is over het algemeen terwijl het verwijderen om het uur verwijderen van kinderlijke opmerkingen die nergens op slaan dat nu niet echt is ... althans lijkt me nietquote:Tijdsexcuses lijken me an sich niet geheel geldig, als je wel de mogelijkheid hebt gewoon als gebruiker zeer regelmatig te posten.
Wrom ga je eigenlijk weg?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:27 schreef robh het volgende:
Sp3c, ik had gehoopt dat jij wel wou
Zin en tijd. Ik denk dat het de meeste niet aan zin zal ontbreken. Maar goed, ik denk dat de modjes zelf wel ergens een lijstje bijhouden, dus als ze dat topic ook voor de stervelingen onder ons opengooienquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:23 schreef sp3c het volgende:
mjah verschil is dat zeer regelmatig posten leuk is over het algemeen terwijl het verwijderen om het uur verwijderen van kinderlijke opmerkingen die nergens op slaan dat nu niet echt is ... althans lijkt me niet
{/quote]ferry muts jes so
[quote]
maar goed, als sidekick zin heeft dan stem ik daarop (misschien beter om een lijstje te maken met mensen die zin hebben?)
Omdat die lul een sociaal leven wilquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wrom ga je eigenlijk weg?
Er is niet echt sprake van een lijst of discussie achter de schermen. Robh had sp3c genoemd als geschikte opvolger, en ik had er een lijstje van users die me 1-2-3 te binnenschoten aan toegevoegd (zakjapannertje, NorthernStar, Sidekick, freako, Libris, freud). Maar is er verder geen echte discussie geweest over deze namen, we wachten als crew af wat de solli-ronde gaat brengen!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:35 schreef freud het volgende:
[..]
Zin en tijd. Ik denk dat het de meeste niet aan zin zal ontbreken. Maar goed, ik denk dat de modjes zelf wel ergens een lijstje bijhouden, dus als ze dat topic ook voor de stervelingen onder ons opengooien.
Bart de Graaff wilde een nieuwe nier, maar dat kwam er ook niet van hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:40 schreef yvonne het volgende:
Omdat die lul een sociaal leven wil
Hij heeft een hoger IQ dan jij, vriend.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:41 schreef JulesKebab het volgende:
[..]
Jezelf mondig noemen komt niet echt bijster slim over, beste kerel. Je voldoet trouwens wel aan de norm "werkeloze", dus helemaal kansloos ben je niet.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik stel voor dat pbagger wordt gekozen als moderator. Aan pbagger zijn grote voordelen verbonden.
1. Pbagger is niet partijdig omdat het een kloon is en bestuurd wordt door meerdere POLusuals (dat zit dus wel goed).
2. Pbagger is altijd actief (echt waar).
3. Pberends heeft geen toegang tot pbagger.
De perfecte kroonprins
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik stel voor dat pbagger wordt gekozen als moderator. Aan pbagger zijn grote voordelen verbonden.
1. Pbagger is niet partijdig omdat het een kloon is en bestuurd wordt door meerdere POLusuals (dat zit dus wel goed).
De perfecte kroonprins
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:19 schreef Sphere het volgende:
[..]
Hij heeft een hoger IQ dan jij, vriend.
Plus dat hij zich al bewezen heeft als mod.
Oh, en werkloos is Strolie naar mijn weten ook niet.
LOLquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
De perfecte kroonprins
En jij mij niet, ezel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:27 schreef JulesKebab het volgende:
[afbeelding] Straks ga je ook nog vetellen dat hij grotere voeten heeft dan ik. Je kent me niet eens, rare druiloor![]()
Leuk dat je me noemt, maar streep me maar weer af.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
(zakjapannertje, NorthernStar, Sidekick, freako, Libris, freud)
Hoeft ook niet. Ik reageerde op je uitlating dat jij jezelf mondig vindt. Ik vind dat in de categorie arroante domheid vallen. Wil niet zeggen dat je verder arrogant en dom bent, want idd ik ken je niet, maar van die uitspraak vond ik dat wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:29 schreef Strolie75 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 14:27 schreef JulesKebab het volgende:
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Straks ga je ook nog vetellen dat hij grotere voeten heeft dan ik. Je kent me niet eens, rare druiloor</div></blockquote>En jij mij niet, ezel.
hoe kom ik ineens zo populair, ik zit altijd te vloeken voor zover ik weetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Er is niet echt sprake van een lijst of discussie achter de schermen. Robh had sp3c genoemd als geschikte opvolger, en ik had er een lijstje van users die me 1-2-3 te binnenschoten aan toegevoegd (zakjapannertje, NorthernStar, Sidekick, freako, Libris, freud). Maar is er verder geen echte discussie geweest over deze namen, we wachten als crew af wat de solli-ronde gaat brengen!
Niet als je buschauffeur bent.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:31 schreef freako het volgende:
Daardoor verlies ik m'n toegang tot internet, terwijl me dat wel noodzakelijk lijkt.
Vraag: Wie moet de nieuwe mod op NWS worden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:53 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geschikt als varkensvoer? Geschikt als mod? Geschikt als autoband? Geschikt als telefoniste? Geschikt als wat?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Maar ontopic, Robert_Jensen lijkt me inderdaad wel een goede kandidaat.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Maar ontopic, Robert_Jensen lijkt me inderdaad wel een goede kandidaat.
100.000 euro schoon in 't handjequote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:11 schreef JulesKebab het volgende:
ff zonder dollen, worden modjes betaald of is het voor the fun?
De vergoeding voor moderator is 1000 Euro per jaar. Let wel op dat dit inclusief onkosten is. Dus naar de crewmeet moet je zelf betalen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:11 schreef JulesKebab het volgende:
Ach, zolang dat een mening is van iemand die serieus Robert_Jensen voordraagt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:13 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee... alsjeblief zeg..... dan worden de topics Verbaliseert zoals in het verleden.
Wil je fanmail van mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:39 schreef yvonne het volgende:
Mailbox is nog steeds leeg....
Wil je ook een mening van iemand die Robert_Jensen niet voordraagt/d?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach, zolang dat een mening is van iemand die serieus Robert_Jensen voordraagt...![]()
V.
Die heb ik toch al gegevenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wil je ook een mening van iemand die Robert_Jensen niet voordraagt/d?
Wat je kwijt wilt...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:01 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wil je ook een mening van iemand die Robert_Jensen niet voordraagt/d?
Ja mij ook, of anders Schatje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:36 schreef ShaoliN het volgende:
Sp3c lijkt mij trouwens ook een hele goede.
Crew-orgies en om de beurt de hond van Danny een weekendje in huis. That's all!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:11 schreef JulesKebab het volgende:
dus dan weet je bv een week eerder dan de rest van Nederland dat er militairen uitgezonden worden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:20 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Crew-orgies en om de beurt de hond van Danny een weekendje in huis. That's all!
En natuurlijk als eerste op de hoogte van alle ins and outs die achter de schermen spelen...
Koos_26. Bij deze.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:27 schreef Koos_26 het volgende:
Ben ik eigenlijk al genoemd?![]()
Eerlijk gezegd heb ik er helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:29 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Koos_26. Bij deze.
En nu mailen!![]()
Doe Robert_Jensen dan maar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:41 schreef Kozzmic het volgende:
101 reacties en niemand die er echt zin an heeft....
Zullen we dit kut-forum dan maar opheffen![]()
Volgens mij is die nog gebanned voor NWS...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:42 schreef Verbal het volgende:
[..]
Doe Robert_Jensen dan maar.
V.
lolquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog gebanned voor NWS...
nee het hoeft niet opgeheven te worden maar zorg aub voor wat meer mods want al die kutposts en topics komen echt de spuigaten uitquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:41 schreef Kozzmic het volgende:
Zullen we dit kut-forum dan maar opheffen![]()
Unban hem dan maar. Jullie willen toch zo graag een mod?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:43 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Volgens mij is die nog gebanned voor NWS...
Er is nog wel een paar dagen de tijd, vanwaar de haast? Sommige willen robh er zeker zo snel mogelijk uitschoppen....quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:41 schreef Kozzmic het volgende:
Ja, we hebben de Frontpage toch al?quote:Zullen we dit kut-forum dan maar opheffen![]()
Nee, ik wil gewoon wegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:51 schreef Sidekick het volgende:
Er is nog wel een paar dagen de tijd, vanwaar de haast? Sommige willen robh er zeker zo snel mogelijk uitschoppen zeker....
Verdorie....... nu heb ik een nat slipje van het lachen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:53 schreef robh het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon weg
Ik zal Youssef nog even mailen. Die wil vast wel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Verdorie....... nu heb ik een nat slipje van het lachen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:04 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Youssef lijkt me inderdaad een goeie.
Perfecte combinatie.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:13 schreef sp3c het volgende:
wat misschien ook wel lachuh zou kunnen zijn is om Youssef EN Robert Jenssen mod te maken.
denk dat dat wel voor gedenkwaardige momenten kan zorgen
Waarom doe je het niet zelf? Een kleine sprong van ONZ naar FP--.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
Als die mailbox nog lang leeg blijft wijs ik een van jullie gewoon aan hoor
Laat me er ff buiten...... tenzij........ de reiskostenvergoeding acceptabel is.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
Ik wil farzin op NWS, of SCH, of , of Youssef, of akkersloot
GRIJP HEM NUUUUUU!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:25 schreef Meki het volgende:
Ik wil wel een MOD worden van Nieuws
Waarom mail jij eigenlijk niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:51 schreef Kaalhei het volgende:
Is kikkerlikker al genoemd?
Je moet geen mod willen worden, je moet NWS modden. Daar gaat het vaker mis met die knuppels die wel blauw willen zijn, maar geen zin hebben om te modden.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:20 schreef pekel het volgende:
Ik wil wel mod worden, maar als je al 3 keer bent afgewezen voor andere subfora..
Die tip had ik niet nodig. Wist ik zelf al.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:24 schreef gelly het volgende:
[..]
Mijn tip : solliciteer maar niet.
Dan kun je tenminste weer als gewone user grappen maken over mien.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:53 schreef robh het volgende:
Nee, ik wil gewoon weg
Dutroux wil in een jeugdinrichting opgesloten worden, maar dat zit er ook niet in hè?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
Yvonne, minder van de sherry snoepen voordat je postquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
Mail sturen naar forum@fok.nl, zet daarin je motivatie en een naaktfoto van je minimaal 18-jarige vriendin.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:41 schreef Meki het volgende:
Kan dat ?
Jah of nee
Hoe moet ik eigenlijk solliciteren
Die is kansloosquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:14 schreef Sidekick het volgende:
Maar Northenstar lijkt me ook wel goed. Of Loedertje. En Steijn en Heyfreak geef ik ook een kans.
Oi. Die is zeer geschikt ja.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:52 schreef Re het volgende:
ik vind Milagro wel geschikt
Ik heb alleen een 16 jarige voor jequote:Mail sturen naar forum@fok.nl, zet daarin je motivatie en een naaktfoto van je minimaal 18-jarige vriendin.
Meki lijkt mij ook inderdaad wel geschikt, maar die wilt volgens mij wel.quote:Milagro lijkt mij ook inderdaad wel geschikt, maar die wil geloof ik niet.
Geniet er maar van, zolang het kanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:31 schreef robh het volgende:
Mass-delete
Jij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Geniet er maar van, zolang het kan.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:36 schreef robh het volgende:
Jij ook
WAT EEN VIEZE LINKSE MODERATIE HIER!!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:31 schreef robh het volgende:
Mass-delete
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:22 schreef UnderWorld_ het volgende:
De perfecte kroonprins
Noemde mij nog racist en xenofoob vanwege mijn kritiek op de islam. Strolie of Robert_Jensen a.u.b.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:41 schreef freako het volgende:
Sidekick. Die is al lang genoeg wannabe-mod.
Dus hij is niet erg orgineel, dat is toch geen vereiste om mod te worden?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:29 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Noemde mij nog racist en xenofoob vanwege mijn kritiek op de islam. Strolie of Robert_Jensen a.u.b.
Is inderdaad een hele goede discussie partnerquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:55 schreef Loedertje het volgende:
Milagro is cool!
Eerste verstandige voordracht!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:52 schreef Re het volgende:
ik vind Milagro wel geschikt
Praat geen poep. Milagro draait met twee vingers in haar neus en haar ogen dicht rondjes om die types wat nuancering betreft.quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Milagro? Dan kun je net zo goed een Gia nemen of een Robert_Jensen of een Extec. Als je dan toch een bepaalde soort user zoekt als mod.
Je kan ook overdrijven, Kirmizi heeft wel een beetje gelijk. Ze is alleen net niet ZO erg...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Praat geen poep. Milagro draait met twee vingers in haar neus en haar ogen dicht rondjes om die types wat nuancering betreft.
al dacht ik daar ooit anders over
V.
Ik heb inderdaad al een aantal weken/maanden niet van haar posts mogen 'genieten'. Misschien heeft ze zich sindsdien verbeterd. Wie weet. Zelfs Bomhoff is overstag gegaan, dus waarom zij niet.quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Praat geen poep. Milagro draait met twee vingers in haar neus en haar ogen dicht rondjes om die types wat nuancering betreft.
al dacht ik daar ooit anders over
V.
Ik zeg niet dat ze niet ongenuanceerd uit de hoek kan komen, maar dat de vergelijking met de andere genoemde types nergens over gaat. Hooguit wat haar mening over maatschappelijke en politieke zaken betreft denkt ze rechts, ja. Maar waarom zou dat niet mogenquote:Op woensdag 3 maart 2004 09:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, Kirmizi heeft wel een beetje gelijk. Ze is alleen net niet ZO erg...
Maaaaaaaaaaaan, your out there...quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:25 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad al een aantal weken/maanden niet van haar posts mogen 'genieten'. Misschien heeft ze zich sindsdien verbeterd. Wie weet. Zelfs Bomhoff is overstag gegaan, dus waarom zij niet.
Doe gewoon Meki Klaarquote:Doe dan maar Meki, die wil graag en hij lijkt me best geschikt. Of zakjappannertje, of Parabola, of eh.....eh hou robh gewoon?
Die doet het op Voetbal en Sport geweldig. Dus die gaat nog lang niet weg, neem ik aan.quote:Op woensdag 3 maart 2004 05:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik zou Golfer graag terugzien als mod op NWS.
Nee dankje. Ruim anderhalf jaar AN&M is mij niet in de koude kleren gaan zitten en ik heb veel te veel plezier nu als mod van Sport en VBL.quote:Op woensdag 3 maart 2004 05:05 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik zou Golfer graag terugzien als mod op NWS.
Doe Dora_van_Crizadak dan maar. Volgens iedereen zijn wij toch klonen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:18 schreef yvonne het volgende:
Er zit ook nog geen lilliputter in de crew.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:00 schreef zoalshetis het volgende:
zit er al een moslim onder de nws mods? lijkt me dan nu de perfecte tijd.
Ik ben al MOD op een andere site waar ik mijn handen al vol aan heb en nog een Moderatorschap erbij lijkt me niet zo verstandig voor mijn prive levenquote:Op woensdag 3 maart 2004 20:11 schreef Mutant01 het volgende:
Chadi, ben je moslim? Ook al ben je dat niet trouwens, jij lijkt me wel geschikt.
Kap eens met dat idiote gedoe, is reteirritant.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:26 schreef Meki het volgende:
Volgens de Consumentenbond is Meki geschikt voor een Moderator
( Bron Consumentenbond.nl nr 5 )
Geen modfunctie voor Meki.quote:Op donderdag 4 maart 2004 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kap eens met dat idiote gedoe, is reteirritant.
Een Islamitische lilliputter dus! Ik stem voor.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zit ook nog geen lilliputter in de crew.
Sinds wanneer vallen Pinksteren en Pasen samenquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Milagro, Robert_Jensen of Strolie.
Ach er is al eerder geselecteerd op politieke geaardheid. Dan zou religie ook best een selectiecriterium kunnen zijn. Maar ze moeten eerst maar eens een serieuze kandidaat zien te vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:22 schreef CybErik het volgende:
Selecteren op religie lijkt me niet echt correct
Ze vragen me toch niet, ik ben niet links genoeg.quote:Op donderdag 4 maart 2004 21:17 schreef hazelnoot het volgende:
gtotep wil en heeft tijd. Ik heb hem/haar nog nooit op een onbeleefdheid betrapt dus het moet een fatsoenlijk mens wezen. Ik stem op gtotep.
D'r zijn toch al sollicitaties binnen neem ik aan?quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach er is al eerder geselecteerd op politieke geaardheid. Dan zou religie ook best een selectiecriterium kunnen zijn. Maar ze moeten eerst maar eens een serieuze kandidaat zien te vinden.
Maar zou het niet beter zijn dan om met de POL en OOG-mods zelf wat mensen te benaderen die geschikt worden geacht. Als er daar iemand interesse van toont heb je meteen een geschikte kandidaat!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:45 schreef Kozzmic het volgende:
Je wordt niet gevraagd, je moet zelf solliciteren.
Als er helemaal niets uitkomt dan kunnen we altijd nog users benaderen, maar er hebben al wel een paar kandidaten gereageerd die ik in ieder geval wel zie zitten. Nu maak ik niet in mijn eentje uit wie het gaat worden, maar we komen er ongetwijfeld op basis van de sollicitaties wel uit.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar zou het niet beter zijn dan om met de POL en OOG-mods zelf wat mensen te benaderen die geschikt worden geacht. Als er daar iemand interesse van toont heb je meteen een geschikte kandidaat!
Oke!quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:49 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Als er helemaal niets uitkomt dan kunnen we altijd nog users benaderen, maar er hebben al wel een paar kandidaten gereageerd die ik in ieder geval wel zie zitten. Nu maak ik niet in mijn eentje uit wie het gaat worden, maar we komen er ongetwijfeld op basis van de sollicitaties wel uit.
Ow? Ik heb anders al een paar mailtjes binnenquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:45 schreef Kozzmic het volgende:
Je wordt niet gevraagd, je moet zelf solliciteren.
Dat wel maar echt storm liep het nog niet begreep ik.quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
D'r zijn toch al sollicitaties binnen neem ik aan?
Ja, dat had ik eigenlijk ook begrepen in dit topic. Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat wel maar echt storm liep het nog niet begreep ik.
Maar niet op haar achterhoofd gevallen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:55 schreef Loedertje het volgende:
Milagro is cool!
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:14 schreef golfer het volgende:
Ruim anderhalf jaar AN&M is mij niet in de koude kleren gaan zitten
-/-
Ik lees nog steeds vrijwel alles hier en kom nog steeds dezelfde kortzichtige reakties tegen als toen ik in 2001 hier mod werd. Daar wil ik mij niet dagelijks meer aan ergeren.
Mjah, ik denk dat ze het nu wel doet.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:26 schreef golfer het volgende:
* golfer doet voor de zoveelste keer een beroep op Milagro om nou eindelijk eens dat mailtje te versturen.
fquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:10 schreef Disorder het volgende:
Ik wil Schatje. Schatje is lief.
Eigen klonen aanprijzen is sooo last Topix.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:29 schreef Monidique het volgende:
Akkersloot of Dora_etc, dat zijjn wel goeien.
1-0 voor de grote mens...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Eigen klonen aanprijzen is sooo last Topix.
Doek de boel dan maar helemaal opquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Correctie op topictitel.
Ja, ondergetekende gaat ook afscheid nemen als mod van dit forum.
WAT?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:37 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Correctie op topictitel.
Ja, ondergetekende gaat ook afscheid nemen als mod van dit forum.
Ik zit hier al 2 jaar, dus hoog tijd voor een verse insteek.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
WAT?
Want?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:39 schreef gelly het volgende:
Wat een feest
Sluit het forum dan maar.
1. Het word een steeds grotere teringbende in NWSquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Want?
Vind maar eens 2 nieuwe mods die tijd genoeg en zin hebben om NWS goed te modden. Ik heb er weinig vertrouwen in.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Want?
Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind maar eens 2 nieuwe mods die tijd genoeg en zin hebben om NWS goed te modden. Ik heb er weinig vertrouwen in.
Volgens mij ging het de laatste tijd best redelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:49 schreef calvobbes het volgende:
1. Het word een steeds grotere teringbende in NWS
Met zo'n instelling niet nee, daarom zoeken we ook mensen die er wel heil in zienquote:2. Wie dat nu ook op moet gaan lossen, dat gaat niet lukken.
Jullie zijn nog lang niet van me af hoor, ik heb nog zat te doen binnen de crewquote:Jammer dat je gaat Gurgeh, maar kan me wel voorstellen dat het na 2 jaar op is ofzo...
Ging ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Volgens mij ging het de laatste tijd best redelijk.
Zoals je in de index kan zien was ik na de migratie al begonnen op RFD, en dat blijf ik sowieso doen.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:09 schreef freud het volgende:
JMG, ga je wel door met modderen op Fok? Je laat samen met Robh aardige schoenen na om te vullen! Succes met het selecteren!
Wat doe je daar eigenlijk behalve bugs doorgeven ?quote:Op zondag 7 maart 2004 00:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zoals je in de index kan zien was ik na de migratie al begonnen op RFD, en dat blijf ik sowieso doen.
Ik wel!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:49 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind maar eens 2 nieuwe mods die tijd genoeg en zin hebben om NWS goed te modden. Ik heb er weinig vertrouwen in.
No way, ik blijf de 3e mod op NWS, en er komen 2 goede nieuwe mods bij die met een frisse blik de kar gaan trekken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tuurlijk. Supermens Kozzmic (die geen fouten maakt) neemt nws er gewoon full time bij...
Maar jij bent ook een rasoptimistquote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef yvonne het volgende:
Ik wel!!!!
Volledig!!
Jaquote:Op zondag 7 maart 2004 00:29 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een rasoptimist
Een werkbaar overzicht bijhouden van bugs en feature requestsquote:Op zondag 7 maart 2004 00:21 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat doe je daar eigenlijk behalve bugs doorgeven ?
Ah, ok.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een werkbaar overzicht bijhouden van bugs en feature requests
Bij constatering van problemen die echt een serieuze impact hebben meteen de devvers aan hun jas trekken
De "hij doet het niet" kreten terugbrengen naar begrijpelijke omschrijvingen
Testen en problemen een (eenvoudig) reproduceerbare omschrijving geven
Fixes die ik doorkrijg nalopen en verwerkenin de overzichten
Kortom, een beetje orde in de chaos scheppen.
Of mij.quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Milagro? Dan kun je net zo goed een Gia nemen of een Robert_Jensen of een Extec. Als je dan toch een bepaalde soort user zoekt als mod.
Als je maar voor vergaande vrijheid van meningsuiting bentquote:Op zondag 7 maart 2004 00:48 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Of mij.
Of hij daar voor of tegen is, is volslagen irrelevant. De policy van FOK is maatgevend voor moderatie.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als je maar voor vergaande vrijheid van meningsuiting bent.
Zolang je je emoties uitschakelt als je aan het modden bent is er niets aan de hand, echter als je aan het posten bent kan de neutaliteit weer uitgeschakeld worden.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Als je maar voor vergaande vrijheid van meningsuiting bent.
Ik was sarcastisch....quote:Op zondag 7 maart 2004 00:26 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
No way, ik blijf de 3e mod op NWS, en er komen 2 goede nieuwe mods bij die met een frisse blik de kar gaan trekken.
Ik vind net dat een moderator mee moet discussieren. Zomaar een kritische topic sluiten en zijn mening geheim houden vind ik juist laag.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:16 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zolang je je emoties uitschakelt als je aan het modden bent is er niets aan de hand, echter als je aan het posten bent kan de neutaliteit weer uitgeschakeld worden.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:30 schreef Sidekick het volgende:
[Akkersloot (een Kloon van God) en Dora enz (een andere Kkick loon van God) zijn wel goeien]
Eigen klonen aanprijzen is sooo last Topix.
quote:Op maandag 16 februari 2004 13:26 schreef yvonne het volgende:
Dora en akkersloot zijn GEEN klonen.
Dan kunnen alle mods wel ophoepelen, want dat doet elke mod.quote:Op zondag 7 maart 2004 09:56 schreef Akkersloot het volgende:
Ik vind dat een moderator niet met een kloon op het zelfde forum aan discussies deel mag nemen.
Als iemand bij een conflict tussen users geband wordt, moet de moderator weten waar het conflict over gaat. Met andere woorden hij moet gewoon mee kunnen discussieren.quote:Op zondag 7 maart 2004 09:46 schreef Akkersloot het volgende:
Ik vind net dat een moderator mee moet discussieren.
Ik hoop dat ik deze gedachtespinsel voor eens en altijd uit de wereld kan helpen:quote:Op zondag 7 maart 2004 09:56 schreef Akkersloot het volgende:
En Sidekick, ben ik nog een racist en xenofoob ? (vanwege mijn kritiek op de islam)
Toch wel. Ik wil geen mod die mij voor xenofoob uitmaakt.quote:Op zondag 7 maart 2004 12:22 schreef Sidekick het volgende:
En ga aub nu niet hierop door. iig niet in dit topic.
Dank u.
Vreemd dat ik dan door vele users zowat voor psychisch gestoord wordt uitgemaakt omdat ik tegen alle geloven agiteer.quote:Door je constante kritiek op de Islam, en alles wat daar mee te maken heeft, kom je wel xenofobisch op mij over. De kritiek die jij hebt is meestal ook toepasbaar op "eigen volk", maar je schijnt bij "vreemdelingen" andere maatstaven erop na te houden.
Hallo Akkerslootquote:Op zondag 7 maart 2004 13:21 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is een Turk die tegen de islam is soms ook xenofoob?
![]()
Sidekick en Underworld weten het ook alquote:Op zondag 7 maart 2004 14:08 schreef schatje het volgende:
Ik weet het het lekker al.
Subtiel.quote:Op zondag 7 maart 2004 14:18 schreef robh het volgende:
[..]
Sidekick en Underworld weten het ook al
Op welke partij stem je?quote:Op zondag 7 maart 2004 15:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom op zich in elk subforum en heb een hekel aan het plaatsen van 'eensch' reacties, vandaar dat posts onder dit account few and far between waren hier. Ik lees wel alles, dat wel.
Verder valt er weinig te vertellen behalve dat ik een nieuwsjunk ben en daarom een paar internationale kranten per dag lees via internet en mijn tv het onderspit delft tegen radio 1.
Pfff, kutvragen altijd, doe eens wat specifieker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |