Ik ken alleen Je Bak Er Niks van ofzo... dat was zo triest dat ik niet eens verder ga zoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:23 schreef S-Two het volgende:
iemand reacties??
Ik heb die Varagids ook wel. Zal 'm wel ff scannen als ik 't niet vergeetquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:10 schreef RjD2 het volgende:
[..]
nee sorry heb geen scanner..![]()
Arrested Development is prima strandmuziek. Lekker bakken, biertje erbij en lekker knikken op AD. Werkt ook erg goed met Chronic en Doggystyle btwquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
ik vind Arrested development net iets te blij.
dat begin van tennessee is wel leuk.
kogen vangen voor je matie luistert wel lekker wegquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:23 schreef S-Two het volgende:
heb ff vraagje hier voor jullie, zullen er wel allemaal niet van houden maar toch: wat vinden jullie van thc? ja okay, de nummers zoals je bakt er nix van/zonder berouw enso gaan nergens over, maar ze hebben tog ook wel een paar lekker nummers: je bent niet alleen/paradijs/je bent mooi bijvoorbeeld... iemand reacties??
ey cosmick, jij zit vast nog wel in het DJ wereldjequote:Op woensdag 3 maart 2004 10:04 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb die Varagids ook wel. Zal 'm wel ff scannen als ik 't niet vergeet
Chronic hadden we vorig jaar mee naar het strand, zeker leukquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Arrested Development is prima strandmuziek. Lekker bakken, biertje erbij en lekker knikken op AD. Werkt ook erg goed met Chronic en Doggystyle btw![]()
Wil je 'm gebruiken om te scratchen? Dan moet je wel goede faders hebben natuurlijk, maar voor weinig kun je wel leuk mixen.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:56 schreef RjD2 het volgende:
[..]
ey cosmick, jij zit vast nog wel in het DJ wereldje
zou jij voor mij kunnen zoeken naar een goedkoop mengpaneel?
maakt niet uit hoeveel chan, liefst 3.
bij voorbaat heel veel dank
Hè? Vaag.. (bug zeker).quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
euuh...beide links linken naar forum.fok.nl![]()
A.G. is de rapper van de 1ste versequote:Op woensdag 3 maart 2004 13:51 schreef jimjim1983 het volgende:
ben nu trouwens E.f.f.e.c.t. van Black Sheep aan 't luisteren, wat een vette beat![]()
die is van Showbiz & A.G. toch? zoja, wat zijn nog meer vette beats van hun?
Heb toevallig eergisteren hun album ' Goodfellaz' nog gedraaid. En ik moet zeggen dat ik, na het album al honderden malen gehoord te hebben, nog steeds zwaar onder de indruk ben van de idioot vette en duistere produktie. Dit album is voor mij definitely een classic!quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Show & A.G. zijn absolute must-haves
Als je interesse hebt, voeg me dan ff toe op msnquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:03 schreef PortoPartito het volgende:
Tony Montana hoe zit het met die op te zetten website over hiphop waar ik je over hoorde een tijdje geleden?
Ik zal je ook ff toevoegen; voor het geval je nog wat oldschooldingen nodig hebt ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, voeg me dan ff toe op msn
Annax67@hotmail.com
Het begint eindelijk een beetje van de grond te komen en we zoeken nog mensen.
Hey Jimjim, hoe kom je aan die albums? Gekocht of ehhh ' gekocht via het internet' ?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb net een hele stapel nieuwe albums gekregen:
black moon - best of
Dj format - music for the mature b-boy
boot camp clik - for the people
chino xl - here to save you all
dj neil armstrong - original(nummers gemixt met de originele nummers waarvan samples gebruikt zijn)
Funkmaster flex - 60 minutes of funk vol.1
kool g rap & dj polo - wanted dead or alive
lord finesse - the awakening
showbiz & ag - full scale
swollen members - balance
x-ecutioners - xpressions
Ik heb nog niet alles geluisterd dus hier ben ik wel ff zoet mee.
Boot camp clik - the chosen few en da beatminerz - brace 4 impak heb ik ook maar die zijn me heel zwaar tegen gevallen.![]()
de meeste heb ik van een vriend en zijn 'gekocht via internet'.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:40 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hey Jimjim, hoe kom je aan die albums? Gekocht of ehhh ' gekocht via het internet' ?
Als dat laatste het geval is kunnen we misschien eens een keer wat uitwisselen of zo.
Laters!
AA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |