En ik zie de aflevering van vandaag zondag a.s., want bij Essent viel het beeld uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik heb trouwens vandaag pas de aflevering gezien van gisteren. Carlo was best grappig: Misschien zit ie in een kast en hoort ie het niet
Heeft iemand nog vooruitzichten van de komende dagen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:27 schreef dunn0w het volgende:
De headlines van gister, dinsdag 2 maart:
Aafke heeft zich er niet bij neergelegd dat 'de Engel' onteigend gaat worden en heeft contact met Joyce in Amerika over het bezwaarschrift dat ze gaan indienen.
Duuk heeft veel problemen.. o.a. dat hij geen vast verblijf meer heeft.. hij vraagt aan Aafke of hij een nachtje in 'de Engel' mag logeren, dat gebeurt uiteindelijk. Bettina is op de hoogte van het feit dat Duuk de Waalberg is uitgezet en neemt maatregelen, namelijk dat ze zijn salaris inhoudt voor enige tijd. Duuk is hier nogal boos over. Athur van Walsem heeft een etentje met Arjo Vroman, een oud studie-genoot, Arjo wil graag dat zijn zoon Chirs Vroman zijn co-schappen gaat volgen in het Beatrix, Athur heeft er voor gezordt dat hij terecht kan bij Hugo.. Hugo is daar echter niet zo blij mee.. nu hij net weer bezig is met het onderzoek samen met Kyra. De cliff is wanneer Athur eist van Hugo dat hij Chris onder zich neem ipv Kyra..
haha, op die pens van Floor?quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ellen is gewoon stinkend jaloers...
Nee, op die worstvragende muil van Floor ....quote:Op woensdag 3 maart 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
haha, op die pens van Floor?
hahahahahaquote:Op donderdag 4 maart 2004 01:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, op die worstvragende muil van Floor ....
Nou ... LN heeft Floor d'r uit gegooid. Floor zei tegen LN dat ze niet zo lullig tegen Bram moest doen. Kyra krijgt haar opleidingsplek toch. Huug heeft Tuur wat gechanteerd (hij zou opstappen als hij zijn zin niet krijgt) en zo blijkt er geld voor twee opleidingsplaatsen te zijn. Echter, Huug komt van een koude kermis thuis, want Kyra maakt 'm in de Galaxy duidelijk dat zij met hem alleen maar goede vrienden wil blijven.quote:Op donderdag 4 maart 2004 02:37 schreef Basic het volgende:
hahahahaha
ik heb het gemist vandaag....kom net thuis iemand details van wat er woensdagavond is gebeurd ?
Zet jij soms elk uur je wekker om even te kijken of er hier nog wat gepost isquote:Op donderdag 4 maart 2004 03:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: waarom lig jij nog niet te pitten?
Het is zo zonde dat die meid niet in Kroatie is gebleven.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef Leonoor het volgende:
Kyra durft gewoon niks meer bij Huugje te doen sinds 'die sloerie' hen heeft zien zitten in Huug z'n kantoortje, ze is bang!
gewoon Bram eruit en iedereen is blij..........quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:39 schreef Luuksor het volgende:
Nou trap Ellen de serie maar uit dan, Floortje moet blijven!! Wat denk je.. slaapplaats onder de brug?!
Heee, daar woont Victor al......quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:39 schreef Luuksor het volgende:
Wat denk je.. slaapplaats onder de brug?!
Nee, mijn vrouw snurkt.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef Svensational het volgende:
Zet jij soms elk uur je wekker om even te kijken of er hier nog wat gepost is![]()
De ruzie tussen Ellen en Floor was trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |