Als je 100.000 euro per week gaat vangen kan je op zijn minst een paar rondjes in Hools weggeven, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
onze uitbater rekent zich rijk geloof ik
SCH heeft morgenochtend een afspraakje bij zuster Bluezz voor een uitstrijkje.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:20 schreef Bjoro het volgende:
maar hoe zit het dan met die pyama-party van SCH ???
er zijn dagen bij dat ik met minder geld in mijn zak loop !!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:21 schreef golfer het volgende:
Als je 100.000 euro per week gaat vangen kan je op zijn minst een paar rondjes in Hools weggeven, toch?
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:20 schreef Bjoro het volgende:
maar hoe zit het dan met die pyama-party van SCH ???
Albert Verlinden ziek dan ?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
ik heb gehoord dat serge henri valcke als special guest komt...
Tja....kom daar maar eens tussen !quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet goed genoeg... Het ging tussen Mandy en Serge...
JM heeft gekozen
goed plan daar morgen om 7:00 u het wekkertje weer klingelt !quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:26 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman het ook voor gezien houdt
weltrusten
Als je hier maar niet van dergelijke herrie opzet.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:25 schreef Doc het volgende:
Ik ben doof en schor.
En ik heb genoten!
TheQuill
Gluecifer
Monster fuckin Magnet
ROCK N ROLL MOTHERFUCKERS!!!
Nee, ik na nu heerlijk slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:29 schreef keeper het volgende:
[..]
Als je hier maar niet van dergelijke herrie opzet.
Het zal tijd worden, mate, ik zet voorlopig geen slotjes meer, want dan wordt Tong weer boos op mij, you're turn nou.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 01:34 schreef Doc het volgende:
Nee, ik na nu heerlijk slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |