20 Miljoenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:25 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Robben.
Ramzi nood gedwongenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:55 schreef ErikT het volgende:
Nou ik denk toch dat ik onze Arjen wel ga missen. Ik blijf erbij dat ik het niet verstandig vind dat hij nu al weg gaat. 1 jaartje wachten en je weet zeker dat het goedkomt. Een blessure ofzo nu zou t zomaar kunnen omgooien. Maar dan is hij natuurlijk weer welkom in Eindhoven.
20 miljoen is wel terecht. Maar is t nou 20 of 22? Mooi dat ManU achter het net vist met hun appel en hun ei. LosersHoop dat Arjen er veel in gaat schieten tegen die gasten
.
En wie moet er nu op links (wie stond daar ook al weer?)
Ik heb ook liever een ervaren "topper", maar we moeten in eerste instantie ook deze jongen het voordeel van de twijfel gunnen. Laten we hopen dat hij WEL zijn talent kan waarmaken itt inderdaad enkele andere door PSV aangetrokken "talenten"quote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:51 schreef twi het volgende:
Buitengewoon talent vastleggen voor 3 jaar, nadat het eerdere talent van het jaar al de sterren van de hemel speelt in Eindhoven! Wat je zegt een topper, die Robben gaan jullie echt niet meer missen
Is niet noodzakelijk. Wij vieren kampioenschappen meestal WEL in het centrum.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:18 schreef twi het volgende:
Tsja, zo kun je het bekijken. De parkeerplaats kan iig gehouden worden
Vooral Feyenoord.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef ChAoZ het volgende:
wel talenten uit brazili, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.
maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was. / waren
quote:28/1/2004 - Qvist kiest tussen Feyenoord en PSV
(Van onze verslaggever RvN)
Tegenover de Deense voetbalsite Onside.dk liet Lasse Qvist weten te zullen kiezen tussen een overgang naar Feyenoord en naar PSV. De aanvaller was vorige week voor een week op stage bij PSV. Hij kon de trip naar Turkije niet meemaken wegens ziekte. De 16-jarige Qvist is een diepe spits afkomstig van de Deense oud-profclub Lyngby. Andere clubs onder wie Inter, waar hij ook was wezen kijken, zijn inmiddels afgevallen. Eind februari, begin maart zou hij een definitieve keuze maken.
Barcelona, Anderlecht, Ajax en Feyenoordquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:20 schreef ChAoZ het volgende:
wel talenten uit brazilie, waar psv nog wel behoorlijke naam heeft, en scandinavie waar het hele nederlandse voetbal nog wel hoog staat aangeschreven. kijk naar het aantal scandinaviers in de eredivisie.
maar je hebt gelijk, ze komen. Ik ben alleen benieuwd naar wie de concurrentie voor die Qvist was / waren
Volgens de BBC gaat het om 12 miljoen pond.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
15 miljoen pond is nu 22 miljoen euro. En volgens mij moet Chelsea dat geld aan Groningen betalen, niet PSV.
Uitspraak van de dag is vandaag voor twi!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:25 schreef twi het volgende:
Ik heb liever Nederlandse talenten
Barcelona mis ik dan, maar ok. Ik had er helemaal niets van mee gekregen dat Ajax achter Qvist aanzat, maar ok, we zullen zijn of we 'm gaan missen bij Ajaxquote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Barcelona, Anderlecht, Ajax en Feyenoord
quote:Een van Denemarkens grootste en 'hotste' talenten, de 16 jarige Lasse Qvist van Lyngby, heeft de mogelijkheid voor een carriere in het buitenland. Hij heeft allerlei uitnodigingen ontvangen van grote Europese clubs zoals de Nederlandse clubs Ajax, PSV Eindhoven, Feyenoord en Heerenveen, alsmede het Belgische Anderlecht en het Italiaanse Inter.
Maar geen kampioen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
20 Miljoen
VdV is zijn marktwaarde ook wel aan 't opkrikken anders.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:53 schreef twi het volgende:
En fluiten naar je van Persie-poen
ach ja vooruit je mag hem dit jaar hebbenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 11:24 schreef twi het volgende:
Nee hoor, geef ons maar de titel voor de komende twee jaar. Nouja...drie dan...of vier...
Ik mag voor hem hopen dat er zich een keertje herstel gaat plaats vinden. Heb hem dit jaar veel minder goede wedstrijden zien spelen dan vorig jaar. Hij moet nog bewijzen dat ie geen eendagsvlieg is, en met Sneijder en een coach die niet beide wil laten spelen kan ie het nog redelijk moeilijk gaan krijgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:56 schreef twi het volgende:
Denk dat de reputatie van van der Vaart inmiddels zodoende is dat zijn huidige spel geen enige invloed heeft op zijn marktwaarde.
Vond Ravanelli een van de beteren in de heenwedstrijd, dus ik zou er blij mee zijn als ik PSV supporterzou zijn............quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ravanelli is niet mee afgereisd naar Eindhoven. Ik weet niet of ik hier blij of juist niet mee moet zijn...
Tsja, hetzelfde kan natuurlijk gezegd worden over Robbenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:00 schreef DivineJester het volgende:
Ik mag voor hem hopen dat er zich een keertje herstel gaat plaats vinden. Heb hem dit jaar veel minder goede wedstrijden zien spelen dan vorig jaar. Hij moet nog bewijzen dat ie geen eendagsvlieg is, en met Sneijder en een coach die niet beide wil laten spelen kan ie het nog redelijk moeilijk gaan krijgen.
Ja, maar dat is dus geen "erop-constructie", maar een "erin-constructie".quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:10 schreef Dylan Dog het volgende:
15 miljoen pond is nu 22 miljoen euro. En volgens mij moet Chelsea dat geld aan Groningen betalen, niet PSV.
Inmiddels is het nog maar 12. Morgen krijgen we de eindprijsquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:34 schreef ASSpirine het volgende:
is het niet 15 milj euro geworden?
De vader is de wens van de gedachte.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
Zo'n Qvist is natuurlijk gedoemd te mislukken. PSV en jeugdig talent gaat niet echt samen, alleen Ronaldo en Robben hebben het gehaald.
Je hebt 'm andersom aangeleerd, Tonyquote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 19:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
De vader is de wens van de gedachte.
Een deel klopt een ander deel niet zo. Marcelo, Jorginho, Oyen en Marcos waren paniekaankopen. Bij de Denen heb je gelijk, Ayaz en Attram idem. Kolkka en Ramzi waren geen jeugdig talent meer. Ten Rouwelaar, Takak, Hoogstrate en met name Huntelaar staan nog gewoon onder contract en ieder van de 4 heeft nog een kans op slagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
lijstje
Interessante redenatie, stuur Cole en Geremi maar naar Eindhovenquote:Verwacht u dat de Europese topclubs in de toekomst spelers stallen bij subtoppers? In het geval-Alex lijkt daarvan sprake.
"Ik verwacht inderdaad dat topteams overbodige spelers of talenten onderbrengen bij andere verenigingen. Voor beide partijen ontstaat er dan een win-win-situatie."
Heeft die pratende lampekap nou nog niet door dat een win/win-situatie per definitie voor beide partijen geldt?quote:Voor beide partijen ontstaat er dan een win-win-situatie.
Zeker leuk. Alleen staat van Raaij niet echt stil bij het feit dat een speler dat zelf misschien niet ziet zitten. Zo simpel ligt het allemaal niet natuurlijk. Maar goed stel dat het wel zou gebeuren is dat erg gunstig voor Ajax.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een stukje uit een interview met Van Raay op PSV.nl
[..]
Interessante redenatie, stuur Cole en Geremi maar naar Eindhoven
Grappig om te lezen dat er mensen zijn die Robben iets verwijten ipv hun eigen clubquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:41 schreef Kremers het volgende:
Man-U fans zijn niet zo blij dat "hun" club Arjan Robben heeft laten schieten, lees hier enkele reacties:
http://www.manutd.com/new(...)=466&icategoryid=368
Ik had ook liever gezein dat ie naar Man-U ging, vooral omdat hij dan samen met v. Nistelrooy zou spelen en omdat Man-U één van de BTL clubs is die ik volg.
En terecht, United heeft zich een ideale speler voor de lange termijn door de neus te laten boren. Maar ik weet niet hoe het met de financien zit, maar het geld dat Chelsea nu heeft, heeft United niet, ook al zijn ze de rijkste club ter wereld. En daarbij liggen de prioriteiten natuurlijk in de verdediging, niet de aanval.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:29 schreef twi het volgende:
Nouja, veel die ik daar lees verweten Manyoo toch echt wel dat ze voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. Ze vinden dat ze voor de spelers die op de lange termijn wereldtoppers kunnen worden toch wel de hoofdprijs betaald kan worden.
Dat kan ik me goed voorstellen. Erg dom van Robben om dat te zeggen. Ben benieuwd hoe zijn ontvangst volgend seizoen op Old Trafford zal zijn.quote:Soms geven ze Robben er inderdaad van langs (vooral die Noor), maar dat vind ik ook niet zo vreemd als Robben zelf eerst zegt dat 'ie niet naar Chelsea wil, omdat Man Utd zo'n fantastische indruk op 'm had gemaakt. PSV of Man Utd.
Robben is dan heel toevallig geblesseerd, of gepasseerdquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:33 schreef zjroentje het volgende:
Dat kan ik me goed voorstellen. Erg dom van Robben om dat te zeggen. Ben benieuwd hoe zijn ontvangst volgend seizoen op Old Trafford zal zijn.
Dan heb ik dat indertijd ook verkeerd begrepen en met mij velen als ik zo op verschillende fora kijkquote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kleine correctie twi:
Robben heeft nooit gezegd dat hij helemaal niet naar Chelsea wilde. Hij was in onderhandeling met Manchester toen Chelsea zich meldde. Hij heeft toen gezegd dat hij of voor PSV of voor Manchester zou kiezen, omdat hij zelf simpelweg niet met Chelsea in onderhandeling was.
Dat was dus ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:36 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
Robben is dan heel toevallig geblesseerd, of gepasseerd
Zou me geen ene seconde verbazen
Niet alles wat in de media verschijnt is direct waar. Robben heeft nooit letterlijk gezegd "Ik wil onder geen beding naar Chelsea"quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:37 schreef ChAoZ het volgende:
Dan heb ik dat indertijd ook verkeerd begrepen en met mij velen als ik zo op verschillende fora kijk
quote:Man United gaat New York Yankees voorbij
3/3/2004 12:57
Manchester United is basketballclub New York Yankees voorbij gegaan als sportclub met de hoogste omzet ter wereld. De club van manager Alex Ferguson zag de inkomsten het afgelopen jaar oplopen tot een totaalbedrag van 250 miljoen euro. De New York Yankees, de club van eigenaar van George Steinbrenner en al sinds jaar en dag de club met de meeste omzet, genereerde het voorbije jaar 243 miljoen euro aan inkomsten.
Het gat dat er tussen Manchester United en andere voetbalclubs ligt is aanzienlijk. Op de tweede plaats van de lijst die accountantsbureau Deloitte woensdag in Londen openbaar maakte, prijkt het Italiaanse Juventus, met een omzet over 2003 van 220 miljoen euro. Het duo wordt gevolgd door AC Milan, Real Madrid en Bayern München. Barcelona staat pas dertiende op de lijst, met een omzet van 128 miljoen euro.
Zou je denken?quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
of je geeft ontiegelijk veel uit aan salrissen en andere zaken.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel Man U uitgeeft aan salarissen per jaar. Matige spelers als Neville, Fortune en Sylvestre zouden per direct een salarisverlaging van enkele miljoenen moeten krijgen als er geen topspelers kunnen worden aangetrokkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:11 schreef zjroentje het volgende:
Zou je denken?
Als het maar een leuke wedstrijd wordt.quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vermoedelijke opstelling tegen Perugia vanavond
PSV: Waterreus, Bogelund, Hofland, Bouma, Lee, Lucius, Van Bommel, Vogel, Robben, De Jong en Kezman.
Perugia: Kalac, Diamoutene, Fresi, Di Loreto, Ignoffo, Ze` Maria, Obodo, Gatti, Fusani, Do Prado Bothroyd.
Post van mij op overig forum met betrekking tot plaatsing evt. volgende ronde:quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:33 schreef Speed1971 het volgende:
Moet PSV toch gewoon winnen vanavond......Alleen zal het na deze ronde wel gedaan ze met de lol in de UEFA. Stond namelijk in de VI dat PSV niet tot de geplaatste ploegen zal behoren in de volgende ronde. Kunnen ze voor de tweede keer dit seizoen in Eindhoven ervaren waar ze staan europees.........
quote:In de 3e ronde spelen 32 clubs mee wat betekent dat er in de achtste finale nog 16 over zijn. Van deze 16 ploegen zullen er 8 geplaatst worden. Van de huidige 32 ploegen staat PSV 11e. Van de 10 clubs die boven PSV staan zullen er dus 3 uitgeschakeld moeten worden wil PSV geplaatst worden de volgende ronde en een op papier mindere tegenstander loten.
Na de eerste wedstrijd kan het volgende geconcludeerd worden:
-Barcelona, Liverpool, Real Mallorca en Bordeaux lijken 90% zeker door te gaan na stuk voor stuk goede overwinningen.
-Internazionale en Panathinaikos hebben ook aardige zaken gedaan met gelijke spelen uit.
-Ploegen van wie we het waarschijnlijk zullen moeten hebben:
1) Genclerbirligi: winnen uit van Parma met 1-0.
2) Gaziantepspor: winnen thuis zeer verrassend met 1-0 van AS Roma.
3) Villareal: spelen knap 2-2 gelijk in Turkije tegen Galatasaray.
En in wat mindere mate van:
4) Besiktas: verliezen uit met 3-2 van Valencia, maar zouden dit thuis goed moeten kunnen maken.
Uiteraard moeten we het zelf ook nog laten zien. Laten we hopen op een goede winst van ons en wat uitschakelingen zodat we geplaatst worden. Overigens zullen we bij een niet-plaatsing vrijwel altijd een vette uitreis hebben...ik heb echter liever een op papier wat mindere ploeg hierna en dan hopelijk in de kwartfinale een supervette reis.
We zullen zien.
Win nou maar eerst vanavond en daarna gaan we wel eens kijken tegen wie jullie moeten. Alles is moeilijk voor PSV op dit moment. Ik durf nu al te voorspellen dat de volgende ronde sowieso einde verhaal is wat UEFA betreft, als dat al niet na vanavond het geval is.........quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er zijn dus meer dan voldoende kansen om geplaatst te worden. En mocht het niet gebeuren dan schakelen we gewoon een hoger geplaatst team uit
Voorspel jij maar Speed, ik zie Ajax nergens in het speelschema staan? Hebben jullie vrijstelling tot de finale omdat jullie zo'n grote, aantrekkelijke club zijn?quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:27 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Win nou maar eerst vanavond en daarna gaan we wel eens kijken tegen wie jullie moeten. Alles is moeilijk voor PSV op dit moment. Ik durf nu al te voorspellen dat de volgende ronde sowieso einde verhaal is wat UEFA betreft, als dat al niet na vanavond het geval is.........
Ohhhh......mama!quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Voorspel jij maar Speed, ik zie Ajax nergens in het speelschema staan? Hebben jullie vrijstelling tot de finale omdat jullie zo'n grote, aantrekkelijke club zijn?
Die is toch nog steeds geschorst, of is dat voorbij?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop nog steeds op minuten voor Khadaffi.
ja dat zag ik dit seizoen ook speedquote:Op woensdag 3 maart 2004 16:17 schreef Speed1971 het volgende:
Grote verschil tussen Ajax en PSV zal altijd zijn dat de seizoenen waarin Ajax goed presteert (of op de top van hun kunnen) altijd veel beter zullen zijn dan die van PSV. Ik snap daarom je frustratie DD![]()
Is 't al begonnen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2004 18:08 schreef popolon het volgende:
Geen PSV - Perugia topic?
Tijdje terug van hogerhand ongedaan gemaakt. Zal wel wat geld overgemaakt hebben...quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Die is toch nog steeds geschorst, of is dat voorbij?
Ik denk dat het een eis van papa was toen hij met Bush en Blair onderhandeldequote:Op woensdag 3 maart 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Tijdje terug van hogerhand ongedaan gemaakt. Zal wel wat geld overgemaakt hebben...
Mij ookquote:Op donderdag 4 maart 2004 10:42 schreef Speed1971 het volgende:
Club Brugge lijkt mij de leukste tegenstander.
quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mij ook
Moet psv natuurlijk wel winnen
Van PSV kant heb ik bijna niks gehoord, maar dat kan ook zijn omdat die Italianen zo luidruchtig waren.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:35 schreef Bobu het volgende:
Aardig sfeertje gisteren trouwens en een heerlijke overwinning uiteraard.
Nah, dat gevoel heb ik in de Arena dus ook altijd. Naast die Italianen geloof ik wel dat het daar goed los ging. Die waren in Italië ook al non-stop bezig. Maar schijnt dat zelfs de verslaggever heeft gezegd dat sfeer van PSV-zijde top was. En ik moet zelf zeggen dat het voor PSV-begrippen (en dus zeker ook voor Ajax-begrippenquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van PSV kant heb ik bijna niks gehoord, maar dat kan ook zijn omdat die Italianen zo luidruchtig waren.![]()
Mooie finale tegen Barçaquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:38 schreef okee6 het volgende:
PSV zit nu alvast in de (verkeerde) groep B zie http://sport.fok.nl/voetbal/nieuws/5137
Dit program staat tot de finale vast, dus we zien Fc Barcelona danwel Valencia in de finale pas
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:40 schreef Bobu het volgende:
[..]
Nah, dat gevoel heb ik in de Arena dus ook altijd. Naast die Italianen geloof ik wel dat het daar goed los ging. Die waren in Italië ook al non-stop bezig. Maar schijnt dat zelfs de verslaggever heeft gezegd dat sfeer van PSV-zijde top was. En ik moet zelf zeggen dat het voor PSV-begrippen (en dus zeker ook voor Ajax-begrippen) een gpede sfeer was.
Je hebt het over Eindhovuh de gekstuh dus ja......quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Alleen dat gewijs/geschreeuw van de korte kant achter het doel naar de andere zijden, gevolgd door een applaus voor jezelf en het altijd leuke "Boeruh" deed een beetje sneu aan.
Normaal wordt er altijd overgezongen tussen Oost en S en T (waar je misschien iets van hebt meegekregen) Gisteren echter was er op Oost een nogal zatte gast die non-stop aan het schreeuwen was. Op een gegeven moment begonnen S en T terug te schreeuwen. En vervolgens Oost weer. En zo was het geschreeuw begonnen. En tja, jij vond het sneu, ik vond het zwaar vet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zou best kunnen.
Alleen dat gewijs/geschreeuw van de korte kant achter het doel naar de andere zijden, gevolgd door een applaus voor jezelf en het altijd leuke "Boeruh" deed een beetje sneu aan.
Ja, als je ertussen staat is het idd veel leuker als je het van een afstandje bekijkt.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:47 schreef Bobu het volgende:
En tja, jij vond het sneu, ik vond het zwaar vet.
Dan liever de hele tijd "Joduh, Joduh" roepen, dan kom je pas over als een afgestudeerde atoomwetenschapperquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:45 schreef Speed1971 het volgende:
Je hebt het over Eindhovuh de gekstuh dus ja......
Man het zijn allemaal josti`s achter dat doel.
Waarom waagt een Zoon van God zich in de topic van de provinciale kutboertjes. Niet doen jongen, daar sta je VER boven.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:45 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Je hebt het over Eindhovuh de gekstuh dus ja......
Man het zijn allemaal josti`s achter dat doel.
Waar vele liedjes van PSV nog wel tekst hebben of er iiig het woord PSV in voor komt was dit gewoon nutteloos schreeuwen. Gebeurde dus meer in een opwelling...het dreunde iig aardig door.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:49 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, als je ertussen staat is het idd veel leuker als je het van een afstandje bekijkt.
Wat wordt er dan eigenlijk geschreeuwd als ik vragen mag?
Dacht ik dus al.quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:54 schreef Bobu het volgende:
[..]
Waar vele liedjes van PSV nog wel tekst hebben of er iiig het woord PSV in voor komt was dit gewoon nutteloos schreeuwen. Gebeurde dus meer in een opwelling...het dreunde iig aardig door.
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:59 schreef Frutsel het volgende:
weet iemand een url naar de Coefficient lijst van de UEFA/FIFA waaraan bepaald wordt hoeveel teams een land mag afvaardigen naar de CL of UEFA beker?
NL vorig jaar Europees 12e, nog achter Polen, Tjechië, Belgie, Schotland, Portugal en Griekenladnquote:Op donderdag 4 maart 2004 12:01 schreef Bobu het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uefa/
Alles over de UEFA-coëfficienten-ranglijst
En voor 2004/2005 8e?quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
NL vorig jaar Europees 12e, nog achter Polen, Tjechië, Belgie, Schotland, Portugal en Griekenladn![]()
Ik vond het ook super gaaf dat geschreeuwquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:47 schreef Bobu het volgende:
[..]
Normaal wordt er altijd overgezongen tussen Oost en S en T (waar je misschien iets van hebt meegekregen) Gisteren echter was er op Oost een nogal zatte gast die non-stop aan het schreeuwen was. Op een gegeven moment begonnen S en T terug te schreeuwen. En vervolgens Oost weer. En zo was het geschreeuw begonnen. En tja, jij vond het sneu, ik vond het zwaar vet.
Zo zie je dus wat voor niveau ze hebben in Ei-hoven. Maar ach ja, hun "wereldspits" heeft na bijna 1400 minuten weer eens gescoord in Europa. Dat dit wel was tegen een ploeg die volgend jaar in de Serie B uitkomt mag natuurlijk de pret niet drukken. Lachen he.quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik vond het ook super gaaf dat geschreeuwheb ook geen keel meer over.. beetje schor, maar het begon wel spnton dus dat was ook wel lachen
Idd, VdV en Sneijder zullen het lachend op de bank aanschouwd hebben, terwijl ze een gezellige woensdagmiddag training hadden in voorbereiding op de topper tegen het altijd lastige RKCquote:Op donderdag 4 maart 2004 16:05 schreef BZ het volgende:
Zo zie je dus wat voor niveau ze hebben in Ei-hoven. Maar ach ja, hun "wereldspits" heeft na bijna 1400 minuten weer eens gescoord in Europa. Dat dit wel was tegen een ploeg die volgend jaar in de Serie B uitkomt mag natuurlijk de pret niet drukken. Lachen he.
Liever dat dan bijna de hele wedstrijd anti ajax liederen zingen. Wat een sneu publiek zeg.....ipv je cluppie aan te moedige de hele tijd " en wie niet springt" gatverdammequote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan liever de hele tijd "Joduh, Joduh" roepen, dan kom je pas over als een afgestudeerde atoomwetenschapper
Ajax is na het winnen van de Cl en het jaar daarna de finale de ploeg geweest die ervoor gezorgd heeft dat NL drie ploegen mocht afvaardigen in de CL. P$V en f...... hebben ervoor gezorgd dat NL nog maar twee ploegen mochten afvaardigen in CL. P$Vers zullen zich nu wel hard op de borts slaan dat ze nog in Europa zitten, maar niet in de door hun o zo begeerd CL. Nee, de jongens met het Calimerosyndroom (Van Bommel vooral) voetballen Europees nog in de Mickey Mouse Cup. UEFAcup is de Europese Poedelprijs.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Idd, VdV en Sneijder zullen het lachend op de bank aanschouwd hebben, terwijl ze een gezellige woensdagmiddag training hadden in voorbereiding op de topper tegen het altijd lastige RKC
In '95 en '96 hebben ze idd punten gepakt, vorig jaar ook wat, maar uitschakelingen door Club Brugge, Kopenhagen of Lausanne Sport heeft heel veel punten gekost. PSV zorgt tenminste voor een constante binnenkomst van de punten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:18 schreef BZ het volgende:
Ajax is na het winnen van de Cl en het jaar daarna de finale de ploeg geweest die ervoor gezorgd heeft dat NL drie ploegen mocht afvaardigen in de CL. P$V en f...... hebben ervoor gezorgd dat NL nog maar twee ploegen mochten afvaardigen in CL. P$Vers zullen zich nu wel hard op de borts slaan dat ze nog in Europa zitten, maar niet in de door hun o zo begeerd CL. Nee, de jongens met het Calimerosyndroom (Van Bommel vooral) voetballen Europees nog in de Mickey Mouse Cup. UEFAcup is de Europese Poedelprijs.
Als je je gisteren hier hebt geregistreed om alleen maar te komen trollen, voorspel ik je geen lang FOK!-verblijf toe.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:32 schreef BZ het volgende:
Een competitie waarin de afvallers van de CL in mogen stromen neem je toch niet serieus. En ok, ik ben net zo gefrusteerd als Van Bommel, daar heb je helemaal gelijk in. Maar ja, ik ben tenslotte maar een zoon van God en geen boer. Echt waar, het spijt me dat ik kostbare tijd verspild heb, ga nu maar snel weer de koeien melken en schapen fokken.
Kapo, Benjani, Kalou, Akale, Lachuer, Mexes, Boumsong en Tainio kunnen inderdaad niets...quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:14 schreef jimjim1983 het volgende:
psv moet dit wel kunnen winnen, jullie moeten alleen uitkijken voor Cisse.
Maar met het ontbreken van Mexes en Boumsong schat ik PSV hoger in. Kapo, Kalou en Cissé zijn levensgevaarlijk en ik verwacht dat Hiddink daar zeker in de uitwedstrijd wel een extra mannetje op zet.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Kapo, Benjani, Kalou, Akale, Lachuer, Mexes, Boumsong en Tainio kunnen inderdaad niets...
Valt het op ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:09 schreef Zapper het volgende:
Goed zo Tony, met dubbel R
zit jij toevallig ook onder elke username op psv netwerk?
tiens, sinds wanneer kunnen Italianen BOERUH roepenquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Van PSV kant heb ik bijna niks gehoord, maar dat kan ook zijn omdat die Italianen zo luidruchtig waren.![]()
Ben benieuwd of Ajax dit weekend een nog grotere voorsprong kan pakken op die lampenkappenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:31 schreef ErikT het volgende:
Ben benieuwd of PSV morgen weer verzuimt in te lopen na het puntverlies van ajax vanavond...
He Bassie, laat die wodka eens staan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:31 schreef ErikT het volgende:
Ben benieuwd of PSV morgen weer verzuimt in te lopen na het puntverlies van ajax vanavond...
Whiskey gaat t om...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
He Bassie, laat die wodka eens staan.
Ik twijfel ook aan hem, als hij Ali Elkhattabi de beste HCE-spits noemt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Henk Spaan, dat wordt genieten zeg
Die vent wordt buiten Amsterdam niet meer serieus genomen
Het is een goede spits maar niet de bestequote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik twijfel ook aan hem, als hij Ali Elkhattabi de beste HCE-spits noemt.
Wie wil je dan de beste spits van Nederland noemen? Ik denk dat Ali toch wel hoog staat.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Ali is een mooi weer spits.
Ok ok ik geef je gelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:25 schreef methodmich het volgende:
Zlatan, Sonck, Kezman, VoH, Kuijt, Huysegems, N'Kufo, Anastasiou, Koné en Sibon zijn sowieso beter.
ik neem aan dat dit een geintje is?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vergeet Hersi niet, dat is ook nog steeds een van de 5 beste spelers in Nederland
doe maar 0-4quote:Op zondag 7 maart 2004 14:39 schreef marconmgn het volgende:
In elk geval 0-3 gewonnen dus er is nog hoop voor psv
Ik slaap er ook geen seconde minder omquote:Op zondag 7 maart 2004 15:24 schreef twi het volgende:
Lucky PSV
wat heb ik gemist?quote:Op zondag 7 maart 2004 15:24 schreef twi het volgende:
Lucky PSV
Vonlanthen?quote:Op zondag 7 maart 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
Kutzooi. Kezman doet niet mee.
Speelt er waarschijnlijk een speler die wel scoort in belangrijke wedstrijden.
Luciusquote:Op zondag 7 maart 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
Kutzooi. Kezman doet niet mee.
Speelt er waarschijnlijk een speler die wel scoort in belangrijke wedstrijden.
De Jong, Vennegoor en Boumaquote:Op zondag 7 maart 2004 19:18 schreef pascalheister het volgende:
Lucius
quote:Op zondag 7 maart 2004 15:24 schreef twi het volgende:
Lucky PSV
wat was er dan zo slecht aan volgens jou?quote:Op zondag 7 maart 2004 22:33 schreef Speed1971 het volgende:
Wat zullen jullie Robben gaan missen volgend seizoen
Vond het geen beste pot. Maar die zijn dit seizoen sowieso erg schaars. Donderdag moet PSV zeker beter spelen anders is het misschien wel heel snel over.....
Anyhoe, Ajax is weer een speelronde dichterbij het kampioenschap.
Een beter doelsaldo van 12 vind ik toch wel iets zeggen. Als PSV verliest, is t met 1 goal verschil. Ajax is al eens overklast/vernederd. Daar bovenop won PSV al zn potjes voor de winterstop in de eerste helft, ajax in de tweede helft. Okee, PSV speelde drie potjes meer gelijk, stom, maar ik denk dat ajax dit seizoen nog wel meer misstappen gaat maken, oa in de kuip.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:48 schreef twi het volgende:
Ach, die 0-4 is aardig, maar PSV speelde ook zeldzaam overtuigend. Iedereen hier begint weer over het kampioenschap, maar laten jullie eerst maar van Feyenoord winnen.
Sinds ik me kan heugen is de tweede helft altijd al een onderdeel geweest van het voetbal. Dat Ajax moeiteloos wint heb ik nergens gezegd. Dat PSV het niet al te veel beter doet, daar kun je het niet me me mee oneens zijn. Tot nu toe heeft PSV veel meer punten laten liggen in 2004 dan Ajax. Een stuk of vijf, meen ik. Dat er daar nu een toevallige 0-4 voorbij komt, na een zeer tamme pot voetbal, neemt niet weg dat bij PSV het lek nog lang niet boven is. Even als bij Ajax.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:51 schreef ErikT het volgende:
[..]
Een beter doelsaldo van 12 vind ik toch wel iets zeggen. Als PSV verliest, is t met 1 goal verschil. Ajax is al eens overklast/vernederd. Daar bovenop won PSV al zn potjes voor de winterstop in de eerste helft, ajax in de tweede helft. Okee, PSV speelde drie potjes meer gelijk, stom, maar ik denk dat ajax dit seizoen nog wel meer misstappen gaat maken, oa in de kuip.
Vind je dat gek?? is al heeeel lang geleden dat ajax goed speeldequote:Op maandag 8 maart 2004 00:02 schreef Suijk het volgende:
We zitten hier in het psv topic, dan mogen we daar toch ook wat over zeggen? En de eerste Ajacied die (in het Ajax topic ofzo) heeft gezegd dat Ajax zo goed speelde, moet ik nog tegenkomen hoor.
Tjah robben is natuurlijk terug dan kan hetquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mooi, kan er eindelijk met een middenveld duo van De Jong en Van Bommel gespeelt worden of met Lucius - Van Bommel, waardoor er een iets dynamischer middenveld ontstaat
Bij Ajax heb je z'n Tsjechische evenbeeld lopen, helaas is Schreuder geschorstquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:10 schreef Suijk het volgende:
Wiens geniale breedtepassjes moet MM dan gaan tellen...?
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:16 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij Ajax heb je z'n Tsjechische evenbeeld lopen
Dat is idd de meest logische oplossing, maar als je wat extra druk wil geven kun je Van Bommel vanuit een iets defensievere rol laten komen en zo meer druk vooruit zetten. Zeker met Lange Jan en Kezman voorin. Tegen Feyenoord en Auxerre is dit niet mogelijk, maar tegen NAC en Willem II zou je ze zo kunnen afbluffenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:25 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik kies voor Lucius-Bommel, met Robben en Park aan de flanken.
Dus De Jong vanaf rechts? Geen goed plan. Of Lucius vanaf rechts en John in het centrum, of Park. En die zie ik liever (al vermoed ik dat je ook Lucius op rechts bedoelt). Ik speel trouwens liever met Jan vanaf de bank als pinchhitter en John in de basis achter Kezman.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:42 schreef ErikT het volgende:
Ik stel voor:
Waterreus; Colin, Hofland, Bouma, Lee; De Jong, Van Bommel, Lucius, Robben; Kezman, Vennegoor
bron?quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:24 schreef BillyBeflap het volgende:
hasselbaink wil weg bij chelsea. Van mij mag ie naar PSV komen, alhoewel ie dat waarschijnlijk zelf niet zal willen.................
Maar nu PSV en chelsea dikke vriendjes zijn.........................wie weet?
Z'n duim.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
bron?
ik las het hier ook alquote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:31 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
bron?
ach als Chelsea hem wil verhuren...... dan hoeven we weer niet zoveel te betalen......quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:07 schreef Chadi het volgende:
Yeah right PSV kan dat gewoon niet betalen.
ik deel deze meningquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als Chelsea hem wil verhuren...... dan hoeven we weer niet zoveel te betalen......
maar nog ff over psv, wat doet die van der Schaaf er nou weer bij, dat is een prutser 1e klas
ja wat moet je als er niet veel anders isquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach als Chelsea hem wil verhuren...... dan hoeven we weer niet zoveel te betalen......
maar nog ff over psv, wat doet die van der Schaaf er nou weer bij, dat is een prutser 1e klas
dan toch maar ff een crosspostquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:32 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord gaat gewoon zondag winnen jongens en dan is het over en sluiten voor PSV in decompetitie
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Schitterend om te zien hoe (bijna) alle ajacieden hopen dat Feyenoord wint. Ondanks al hun bravoure en zogenaamde bluf zijn ze nog niet zeker van de titel met 6 punten voorsprong, dat terwijl er geen crisis heerst en het spel briljant is
Dus en masse pleegt men hoogverraad en papt aan met de aardsvijand. Heerlijk die hypocrisie
Op dit moment is dat niet Feyenoord en wat is er mooier dan je kampioenschap vieren in het stadion van je aartsrivaalquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
onzin, in Nederland zou ik nooit, maar dan ook nooit hopen op een overwinning van ajax, al zou Feyenoord dankzij de nederlaag van ajax kampioen worden. Je juicht als supporter gewoon niet voor je grootste concurrent
quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Op dit moment is dat niet Feyenoord en wat is er mooier dan je kampioenschap vieren in het stadion van je aartsrivaal
Dus Feyenoord is niet meer de grootste aardsvijand, dat is breaking news!quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:41 schreef Chadi het volgende:
Op dit moment is dat niet Feyenoord en wat is er mooier dan je kampioenschap vieren in het stadion van je aartsrivaal
Feyenoord doet er dit jaar niet aan toe. We willen alleen nog even plagen door daar de titel te halenquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dus Feyenoord is niet meer de grootste aardsvijand, dat is breaking news!
quote:
Waterreus: 'Dit is het niveau waar wij thuishoren; de subtop'
AUXERRE, 12 maart 2004 09:42 - Keeper Ronald Waterreus had een drukke avond tegen Auxerre en was blij dat zijn ploeg met 1-1 wegkwam. ''Je moet wel realistisch zijn, Auxerre is van een hoger niveau dan Perugia. Vooral de laatste 20 minuten, na de 1-1, hebben we een paar keer gezwijnd.''
''Dit is het niveau waar wij thuis horen. We zitten al jaren tegen de echte top aan te hikken, maar daar horen we net niet thuis. We zijn internationale subtop en daar kun je van iedereen winnen en van iedereen verliezen.''
En daar gaat onze goede links buiten voor het NL elftalquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:19 schreef Speed1971 het volgende:
PSV behoort tot de europese subtop.........................tuuuuuuuuuurlijk.
Helemaal leuk dat er een kans in zit dat Robben helemaal niet meer speelt dit seizoen.......
Ach ja europees voetbal heeft zo zn nadelen.
Waarom doe je dat dan wel?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:20 schreef ErikT het volgende:
Kansloze reactie weer van Speed. Ga er verder maar niet op in.
boeiend 1-1quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan wel?
Vette wedstrijd trouwens. Echt goed. Jullie behoren idd tot de europese subtop. Sterker nog jullie zitten tegen het niveau van de europese top. Vooral terugspelen op de keeper is jullie wapen.......
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:22 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan wel?
Vette wedstrijd trouwens. Echt goed. Jullie behoren idd tot de europese subtop. Sterker nog jullie zitten tegen het niveau van de europese top. Vooral terugspelen op de keeper is jullie wapen.......
True true. Maar als ze met zulk spel de finale halen zal je mij niet horen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:27 schreef Speed1971 het volgende:
1-1 is 1-1 ja
Maar je wordt niet echt vrolijk van het vertoonde spel natuurlijk. Weinig hoopvol
das waar. Maar mij zal je dan wel horen en dan doop ik PSV officieel tot LUCKY PSVquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
True true. Maar als ze met zulk spel de finale halen zal je mij niet horen.
in '88 was 1-1 uit en 0-0 thuis voldoendequote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:27 schreef Speed1971 het volgende:
1-1 is 1-1 ja
Maar je wordt niet echt vrolijk van het vertoonde spel natuurlijk. Weinig hoopvol
haha ja zelfse de laatste 5 wedstrijden in de EC 1 in '88 van PSV waren gelijke spelen maar we gingen er wel met de cup met de grote orden vandoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
in '88 was 1-1 uit en 0-0 thuis voldoende
de finale wel ja, maar Bordeaux en Real werden zo wel verslagen, de finale was een sprankelende 0-0quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:34 schreef Speed1971 het volgende:
Werd het niet met pingels beslist in 88?
ja bij real en bordeaux werd t steeds 1-1 en thuis maakten we het af met een 0-0quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
de finale wel ja, maar Bordeaux en Real werden zo wel verslagen, de finale was een sprankelende 0-0
Finale halen en jij PSV Lucky PSV noemen. Teken ik voor.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:29 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
das waar. Maar mij zal je dan wel horen en dan doop ik PSV officieel tot LUCKY PSV
Als we zo de finale halen, terwijl we weggespeelt worden boeit het me dus totaal niet. Resultaat is het enige dat teltquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:41 schreef rubbereend het volgende:
ja bij real en bordeaux werd t steeds 1-1 en thuis maakten we het af met een 0-0
Waarom kan ik dat niet ontkennen......godver.........maar het was wel janken met de pet op gisteren.....................nanananaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als we zo de finale halen, terwijl we weggespeelt worden boeit het me dus totaal niet. Resultaat is het enige dat telt
juist over tien jaar denkt niemand daar meer aan terugquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als we zo de finale halen, terwijl we weggespeelt worden boeit het me dus totaal niet. Resultaat is het enige dat telt
inderdaad ook bijna niemand weet meer hoeveel geluk psv destijds had tegen Madrid thuisquote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
juist over tien jaar denkt niemand daar meer aan terug
Die speelt dus nog maar een wedstrijd of 4of 5 voor PSV........quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Robben 4 tot 6 weken buitenspel. Da's redelijk lang, maar minder erg dan verwacht. Hij heeft een klein scheurtje in de hamstring, maar het schijnt een "schone" blessure te zijn.
dan is robben ruim op tijd fit voor de finale van de uefacupquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Robben 4 tot 6 weken buitenspel. Da's redelijk lang, maar minder erg dan verwacht. Hij heeft een klein scheurtje in de hamstring, maar het schijnt een "schone" blessure te zijn.
Zou 'ie al kaartjes hebben gekocht?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is robben ruim op tijd fit voor de finale van de uefacup
Familie van de spelers mag altijd gratis naar binnenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:17 schreef twi het volgende:
Zou 'ie al kaartjes hebben gekocht?
6 weken is erg genoeg voor PSV hoor want daarna is hij van Chelsea.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Kezman ruilen voor die twee?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:33 schreef rubbereend het volgende:
Reus bedankt voor alles wat je voor PSV hebt gedaanwe hebben genoten!!!!
k vind Gentenaar helemaal geen slechte keeper voor psvvan mij mag ie komen, kunnen we meteen een dubbele deal van maken met Niedzielan
Is die dan echt zoveel beter als Gentenaar?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:25 schreef methodmich het volgende:
Ze zullen wel iemand gaan halen nu. Gentenaar ofzo. De ene cultkeeper voor de andere. Als ze slim zijn, halen ze dus een ander. Helaas voor PSV is Babos al weg. Misschien Cudicini? Chelsea heeft hem niet meer nodig.
Alsof Waterreus nooit slecht staat te keepenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:41 schreef Zapper het volgende:
Jammer dat Reus weggaat, maar is misschien wel goed voor het team.
Uh waarom hem nu al bedanken :S de beste man is nog lang niet weg hoor!!
Overigens stond Gentenaar gisteren behoorlijk slecht te keepen, dussuh kom
maar met een beter alternatief.
Die komt nooit door de dopingtests heen als ie een belangrijke transfer wil maken...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Mijn grote voorkeur gaat uit naar Maikel Aerts, liever dan Gentenaar.
Hmm ik ben gewoon niet gecharmeerd van Gentenaar en daar heeft m'n bezoekje aan t Arke-stadion niets aan veranderd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof Waterreus nooit slecht staat te keepen
Ik denk dat het toch een van de weinige kandidaten is om bij PSV onder de lat te gaan staan volgend seizoen. Denk wel dat ze gaan voor een Nederlandstalige keeper dus dat wordt De Vlieger, Gentenaar of Aerts.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:45 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hmm ik ben gewoon niet gecharmeerd van Gentenaar en daar heeft m'n bezoekje aan t Arke-stadion niets aan veranderd.
Op dit moment is het logisch. Met Sar en Westerveld hoort hij daar thuis, iets beters is er (nog) nietquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:59 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie toch nog een groot toernooi meegemaakt. Wie had dat kunnen denken?
Daar zal je wel gelijk hebben ja, hoewel ik net zo lief Ten Rouwelaar terug zie komenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het toch een van de weinige kandidaten is om bij PSV onder de lat te gaan staan volgend seizoen. Denk wel dat ze gaan voor een Nederlandstalige keeper dus dat wordt De Vlieger, Gentenaar of Aerts.
Mja, als je weet dat de kans dat de nr.3 speelt minimaal is, zou ik Stekelenburg meenemen om wat ervaring op te doen..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Op dit moment is het logisch. Met Sar en Westerveld hoort hij daar thuis, iets beters is er (nog) niet
ik.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:59 schreef methodmich het volgende:
Heeft ie toch nog een groot toernooi meegemaakt. Wie had dat kunnen denken?
Lijkt me niet bevordelijk voor de sfeer. Waterreus heeft de hele kwalificatiereeks meegemaakt. Stekelenburg moet zich gaan concentreren op 2006 en verderquote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mja, als je weet dat de kans dat de nr.3 speelt minimaal is, zou ik Stekelenburg meenemen om wat ervaring op te doen..
Sowieso lijkt Waterreus me wel een sfeermaker in een ploeg. Net als Pierre. Ze spelen (bijna) niet, maar vinden het gewoon al mooi om mee te gaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Lijkt me niet bevordelijk voor de sfeer. Waterreus heeft de hele kwalificatiereeks meegemaakt. Stekelenburg moet zich gaan concentreren op 2006 en verder
ja, inderdaad!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:55 schreef zjroentje het volgende:
Toch wel verassend nieuws dat de Reus weggaat.
Verruit de sympathiekste PSV-er.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:57 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ja, inderdaad!
ik vind het erg jammer..
Dat zijn toch zeker 5 wedstrijden die hij moet missen..quote:De afwezigheid van Arjen Robben blijft niet beperkt tot de wedstrijden tegen Feyenoord en Auxerre. Hoewel de blessure minder ernstig is dan gevreesd, staat de PSV-international zeker een maand aan de kant.
Een mri-scan wees vrijdag uit dat er 'slechts' om een klein scheurtje zit in de hamstring. De diagnose is daarom een kleine meevaller. De verwachting was dat de spier zwaarder beschadigd zou zijn. 'Het is een schone blessure, zoals dat heet. Naar verwachting zijn er geen complicaties', aldus PSV tegen het ANP. Het herstel neemt vier tot zes weken in beslag.
Robben viel donderdag in het UEFA Cup-duel met AJ Auxerre (1-1) na een half uur uit. Tijdens een rush schoot het erin zonder dat er een tegenstander in de buurt was. Met een brancard verliet hij het veld. 'Ik voelde het knappen, ik begreep meteen dat het mis was met mijn hamstring', verklaarde Robben in het Algemeen Dagblad. 'Ik zat er al een tijdje tegen aan te hikken. Ik reken erop dat ik een poosje uit de roulatie ben.'
Ook trainer Guus Hiddink hield al rekening met een wekenlange absentie van Robben. 'Het is een forse aderlating. We moeten proberen één en ander weer te metselen, met de spelers die we nog hebben. De juiste spelers op de juiste plaats zetten om er het meeste rendement uit te halen.'
Zou ik ook doen idd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, als je weet dat de kans dat de nr.3 speelt minimaal is, zou ik Stekelenburg meenemen om wat ervaring op te doen..
Dat gezeik over ervaring opdoen en bouwen aan een team. Op een eindronde moet je gewoon KNALLEN! Die Duitsers bouwen ook nooit. Die nemen gewoon een zooi goeie spelers mee en dan winnen ze gewoon.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zou ik ook doen idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |