Nopequote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:59 schreef vosss het volgende:
Moet de ontvanger die plugin ook hebben, of is het net zoals met foksmileys dat de ontvanger die ziet zolang het maar msn 6 is
heb ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:26 schreef 5_Dollar_Ho het volgende:
Fijn, installeer ik die plugin, kan ik ineens geen gesprekken meer starten.
Werkt blijkbaar nog niet helemaal goed dan..
ff uitdoen en weer aan.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:41 schreef Loontjah het volgende:
[..]
heb ik ook
ik gebruik verzie 6.1.0207 en jullie
wat uitdoen ik heb msn opnieuw opgestart maar dan is het probleem nog nie verholpenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:02 schreef erikkll het volgende:
[..]
ff uitdoen en weer aan.
Quote/Wijzig-knop-fout :Squote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:40 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
Het blijkt dat de plugin alleen in Windows XP werkt
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:12 schreef lj_lightning het volgende:
leuk... ik heb nu een lelijke blauwe balk in me internet explorer en een klein kut balkje dat er ook bij zithoe kom ik hier van af?
![]()
![]()
Die noemen zich klasgenoten...quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:50 schreef Bupatih het volgende:
1) wat doen breezahsletjes bij jou in je lijst
2) MSN heeft ook een block-functie
Nee...MSN 6 hebben is al genoeg..zelfs MSGplus heeft diegene niet nodigvolgens mijquote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:24 schreef __Saviour__ het volgende:
moet de ander eigenlijk ook de plugin hebben om 't te laten werken?
Ontvanger hoeft het niet te hebben. Kende hem alquote:Op dinsdag 2 maart 2004 08:59 schreef vosss het volgende:
Moet de ontvanger die plugin ook hebben, of is het net zoals met foksmileys dat de ontvanger die ziet zolang het maar msn 6 is
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:53 schreef Dopke het volgende:
Ik heb geen msn plus
zie bovenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:39 schreef Geqxon het volgende:
Wat houdt het tabblad omzetten in? Ik zie dan een teken en een tekstvakje
Ik zie het maar weinig omzetten
Nee, dat is voor PDA's, de normale pc heeft er niets aan. Zie het MSN Plus forumquote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:36 schreef Bupatih het volgende:
Als je msg plus niet hebt....heb je ook nix aan die installer
Omzetten is dat geschreven tekst getypte tekst wordt...of andersom ofzo...
Maar die functie werkt (nog) niet...
notquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef arnout109 het volgende:
tering! keiharde spyware bom.
Eigen schuldquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:34 schreef arnout109 het volgende:
tering! keiharde spyware bom.
Important: I am not responsible for any problem caused by third-party plugins. If you experience errors after installing a plugin, exit Messenger and delete all the files in C:\Program File\Messenger Plus!\Plugins\.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:11 schreef sky2k het volgende:
Hoe verwijder je dat leuke programma... ik kan geen berichten meer versturen....
geniaal? dit is irritant en gewoon ronduit kut.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef Sark het volgende:
dit is echt geweldig....wat ik niet snap is waarom de geniale mensen bij M$ zulke dingen niet v3rzinnen
mietjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:03 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
geniaal? dit is irritant en gewoon ronduit kut.
de eerste mensen liggen men lijst al uit.
Dat heb ik net uitgelegdquote:Op zondag 7 maart 2004 15:01 schreef Deavelin het volgende:
ik snap alleen niet zo goed wat het omzetten nou inhoudt![]()
ohh nou zie ik het.. heb er overheen gelezen sorry!!! (en thnx..)quote:Op zondag 7 maart 2004 15:03 schreef PuR3_D4RkN355 het volgende:
[..]
Dat heb ik net uitgelegd
zie een paar posts terug
Had het ook.quote:Op zondag 7 maart 2004 20:16 schreef Wytze het volgende:
Hebben jullie sinds het installeren van die plug in ook heel vaak Message Cannot be Delivered?
ik draai win2k en hier doet ie t prima, overigens zonder rare chineese meuk en met 2 installers (1 van 2,5 MB en 1 van 250KB ofzo)quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:22 schreef Bupatih het volgende:
je moet eerst msn en msgplus afslujiten.....die ink...nogwat ...installeren...dan die andere installer in hoofdmap van die .zipfile openen...dan moet die het doen...
en ja..ik heb windows XP..maar dan met oude look
Omdat je vanaf elke tablet PC allang gebruik kunt maken van deze functie........Daar issie namelijk als eerste voor ontwikkeldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef Sark het volgende:
dit is echt geweldig....wat ik niet snap is waarom de geniale mensen bij Microsoft zulke dingen niet verzinnen
Lal ik geen audio gesprekken meer maar dat doe ik tog niet zo veel daarom gebruik ik maar ventriloquote:Op maandag 8 maart 2004 21:28 schreef baziz het volgende:
Toffe plugin idd, jammer dat er wat bugs in zitten. Onder mijn account heb ik geen problemen met msn. Maar als ik onder een ander account inlog kan ik geen berichten meer verzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |