www.pearl.nlquote:Op maandag 1 maart 2004 20:01 schreef Decenz het volgende:
Hmm... zie nix staan bij futuremax....
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:48 schreef PhaE het volgende:
wow, heb nu al een tijdje een DC met aardig wat games, maar dat van een vishengel wist ik niet?!?!
Kickuh..
Toch maar ff rondkijken dan
Ooga Booga schijnt ook een schitterende party-game te zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:57 schreef ajay het volgende:
Heb een DC, met 2 Lightguns (HOTD2, Confidential Mission e.d.) en volgens mij alle engelse games ooit gereleased. Heb ongeveer 10% van gespeeld en heb de rest voor..... if ever. Heb hem meer vanwege parties (Sonic met z'n vieren, net zoals NBA-Jam, dat knokspel voor vieren Powerstone 1&2). Skies of Arcadia en Grandia 2 zijn echt hele mooie en leuke RPG's.
jammer zeg, dan maar wel lightgun kopen voor dc heb er net een voor ps2 aangeschaft en dacht eraan om virtua cop elite nogwat voor de ps2 aan te schaffen, ik denk dat ik maar op zoek ga naar die gun games en die vis games want dat is volgens mij vette funquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef TAG-Speedy het volgende:
Silent Scope is geen gun game, alleen de volgende spellen werken met de light gun:
House of the Dead 2
Virtua Cop 2
Death Crimson 2
Death Crimson OX
Confidential Mission
Maar goed, alleen HOTD2 is de aanschaf van een gun al waard (liefst 2, is echt te vet!)
Hangt ervan af. De originele guns zijn wel goed, maar duur. Ikzelf heb de Scorpion3, die 100Hz ondersteunt. Bioguns heb ik voor de DC, hebben ze ook voor de PS2. Deze zijn imitaties van de originele arcade VC guns. Zijn wel aardig, liggen vrij goed in de hand, maar ik heb zelf eentje moeten repareren omdat een switch kaduuk ging.quote:Op donderdag 4 maart 2004 16:33 schreef mordradead het volgende:
ik heb op ps2 dan alleen time crisis 2 nu, ik heb ff gekeken en ze hadden een aantal guns liggen wat voor een is een beetje een goeie koop?
Dat zijn idd wel de multiplayer toppers.quote:Op woensdag 10 maart 2004 00:35 schreef C2000 het volgende:
Andere multiplayer games die aan te raden zijn; Red Dog, Toy Commander (ook in single player een SUPER spel) en Outtrigger.
Volgens mij kan de dreamcast geen divx afspelen. Wel mpeg overigens, ik heb charlie's angels zo ook nog ergens liggen voor de dreamcast geloof ik ..quote:Op maandag 1 maart 2004 19:57 schreef mordradead het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je precies divx op dc afspeelt, ik heb nu nml zo'n divx boot cd gebrand (gewoon van een image file) en zoals op een site stond beschreven dat ik een divx film heb geresized enzo maar nou vindt ie hem niet :S moet ik ook nog de codecs ergens op branden ofzo?
voor 10 euro??quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:41 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een dreamcast te koop.
Is ook een DC-toppertje!! SC is nóg beter, maar DoA moet je zeker niet uitvlakken. Vooral het door ruiten vliegen etc. vind ik schitterend gedaan.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 14:36 schreef R-Mon het volgende:
De Dreamcast...*zucht* Ik weet het nog goed, mijn eerste kennismaking met DoA2
![]()
Het kan wel degelijk (heb hier ook een DivX bootdisc liggen voor de Dreamcast) maar de rekenkracht is te klein ervoor, zodat je alleen DivX'jes met een lage resolutie kan afspelen. Een DivX op normaal PAL of NTSC formaat levert een vreselijke slideshow opquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:40 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Volgens mij kan de dreamcast geen divx afspelen. Wel mpeg overigens, ik heb charlie's angels zo ook nog ergens liggen voor de dreamcast geloof ik ..
Dit heb ik dus ook precies. Dacht dat het aan mijn voeding lag en was al van plan om een nieuwe dc te kopen... Heb je toevallig ook nog een site met plaatjes erop ofzo? Want welke pinnen moet je schoonmaken? Ik ben gelijk klaar wakker, kan ik eindelijk weer pop 'n music en SC spelenquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:04 schreef ajay het volgende:
Hehe.... Ik heb eindelijk maar eens mijn DC gefixt. Net zoals blijkbaar iedereen met een DC resette mijn DC steeds vaker en vaker. Ik dacht steeds dat het lag aan mijn 3rd-party mem-card en -rumble.
verhaal...
Me happy and gaming again....
Tijd voor Mamed en Beats of Fury/Megaman......![]()
Ik ben die oplossing ook al vaker tegengekomen. Kijk eens op www.segaforum.nl Best kans dat daar een beschrijving of linkje staat. Op zich is het trouwens niet zo moeilijk... als je je DC gaat demonteren, kom je die pinnen vanzelf tegen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:52 schreef Tenusia het volgende:
Maar als je geen plaatjes hebt, waar kan ik dan het beste op zoeken? Gewoon power-board ofzo?
Alvast onwijs bedankt
Leuk om te 'horen'! Veel plezier met je Dreamcast verder... hij is het nog waard!quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:17 schreef Tenusia het volgende:
Me Dreamcast doet het eindelijk weer!! Onwijs bedanktScheelt me toch weer een 100 euro ofzo voor een nieuwe
Mensen hier zit weer een blije dreamcast gebruiker
Nogmaals bedankt
Yep... heel erg goed speelbaar! Blijft echt een tennistoppertje.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:23 schreef piet_pelle het volgende:
Whooh ik heb nu ook Virtua Tennis 2 . En ik moet zeggen, top spin eat your heart out!
Ik vindt het met zulke spellen altijd lastig te bepalen wie de bal krijgt van de 2. Of je gaat er allebij achteraan of je denkt allebij van... nah dies voor hem. Hoe bepaal jij dat meestal? Wij doen zelf meestal eentje achterin en de andere voorin of de ene de linker helft en de 2e de rechter. De eerste heeft zelf mijn voorkeur... het is alleen wel zo dat degene achterin vaak geen bal krijgt en daardoor dus al gauw denkt dat degene bij het net hem toch wel heeft. Mist de netspeler hem dan, dan is de gene achterin ook vaak net iets te langzaam. Teminste zo gaat het bij ons altijdquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:13 schreef TAG-Speedy het volgende:
Het is dan ook gewoon een 128bit machine, Cube/Xbox/PS2 generatie .... alleen te vroeg
Zelf vind ik Top Spin net iets beter van wat ik heb gespeeld, maar Virtua Tennis blijft gewoon een toppertje, iig het sportspel wat mij heeft weten te boeien. Tennis vind ik niks, maar zo als spel met 4 man is het echt geweldig.
Dan zijn wij gelukkig niet de enige waarbij het een beetje uhmz 'stroef' verlooptquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:14 schreef TAG-Speedy het volgende:
Dat klinkt heel herkenbaar, gaat bij ons ook zo
Alleen een klein beetje uitkijken in duitsland. Er zijn games die in duits-only versie uitgebracht zijn, daar! (vaak beperkt dat zich tot de hoes en handleiding, maar soms dus het hele spel)quote:Op maandag 7 juni 2004 16:17 schreef yourname_here het volgende:
Da's fijn!! thanx voor de info... dat wordt dus op naar Ebay![]()
duitsland zuigt zowiezo met ebay, meeste verkopers willen alleen via overschrijving en inderdaad dat duitse hoesjes/spel probleem.quote:Op maandag 7 juni 2004 16:21 schreef Dromer het volgende:
[..]
Alleen een klein beetje uitkijken in duitsland. Er zijn games die in duits-only versie uitgebracht zijn, daar! (vaak beperkt dat zich tot de hoes en handleiding, maar soms dus het hele spel)
Ik heb bijvoorbeeld een 'blue stinger' met duitse ondertiteling...
tja.. toch heb ik een voorkeur voor de pal-versies.quote:Op maandag 7 juni 2004 22:24 schreef Tain het volgende:
Die nare CC rekening komt er toch welMaar mijn communicatie met duitsers is toch niet al te best
Shenmue uit de states is trouwens een stuk goedkoper dan vanuit europa
Voor Pay Pal heb je in NL dus geen creditcard nodigquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:30 schreef piet_pelle het volgende:
Een iban nummer heeft iedereen geloof ik dus dat moet je maar even aan je bank vragen.
In de states willen ze bijna nooit via de bank handelen. Waarom? Geen idee, domme lui, het is juist zo makkelijk.
Anyway, je kan ze geld sturen via post of cheque, en het liefst pay pal natuurlijk, maar daar heb je een creditcard voor nodig. Een bootdisc kan je zelf branden, zoek maar even op het segaforum waar je die kan vinden. En anders kan je die wel in de gameshop krijgen als je het lief vraagt.
Klopt. Je kunt gewoon geld overmaken naar een nederlands rekeningnummer en dat gaat best snel! Staat meestal binnen 2 dagen al op je paypal-acount! (uit ervaring)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 20:29 schreef Aero het volgende:
[..]
Voor Pay Pal heb je in NL dus geen creditcard nodig
mag ik vragen wat je precies hebt schoongemaakt? de mijne heeft nu dezelfde kurenquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:17 schreef Tenusia het volgende:
Me Dreamcast doet het eindelijk weer!! Onwijs bedanktScheelt me toch weer een 100 euro ofzo voor een nieuwe
Mensen hier zit weer een blije dreamcast gebruiker
Nogmaals bedankt
Waarom niet? Wie verdient er nog geld aan Dreamcast games. En sommige games worden zelfs via internet aangeboden zoals Propellor head arena e.d.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:54 schreef speknek het volgende:
Ook hier mogen emulators en roms niet besproken worden.
Omdat het illegaal is. Of de zweem van illegaliteit bezit. En daar wil fok zich niet mee associeren.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:09 schreef piet_pelle het volgende:
Waarom niet?
Sweetquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het illegaal is. Of de zweem van illegaliteit bezit. En daar wil fok zich niet mee associeren.
Het ene modje is het andere niet. Laat de ene het downloaden van recente films toe... ziet de andere het emuleren van reeds lang niet meer te koop zijnde consoles/games niet door de vingers.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:47 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Sweet![]()
En dit ? Welke film ben je aan het downloaden? #5
hoe duur?quote:Op donderdag 2 september 2004 19:47 schreef nexhil het volgende:
ik heb een dc te koop staan
met games + racestuur met pedalen + 2 controllers + VMU
mark [at} plones . nl
misschien stof in je aansluiting van de DC?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
Ik zit nu met een probleem met mijn DC: Het beeld op mijn tv is ínverted... Dus het lijkt wel een negatief beeld te zijn. Heel donkergrijs en wat zwart hoort te zijn is wat witter dan de rest. Ik heb het geprobeerd op diverse scartuitgangen, maar er komt gewoon geen beter beeld uit. Is de kabel defect, of ligt het aan de DC?
die van mij gaf dus eerst helemaal geen beeld meer, even openmaken en een beetje schoonmaken (heb ik gedaan.... beschrijving staat hier iets boven) daarna deed hij het weer perfectquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
Ik zit nu met een probleem met mijn DC: Het beeld op mijn tv is ínverted... Dus het lijkt wel een negatief beeld te zijn. Heel donkergrijs en wat zwart hoort te zijn is wat witter dan de rest. Ik heb het geprobeerd op diverse scartuitgangen, maar er komt gewoon geen beter beeld uit. Is de kabel defect, of ligt het aan de DC?
Heb je zo'n ding maar dan voor de Dreamcast?quote:Op donderdag 13 januari 2005 09:01 schreef ajay het volgende:
daar had ik eerst dus ook last van... kwestie van de connectors bij het powerboard (3 of 4 rechtop staande pinnetjes, die zie je als je dat board er afhaald) die schoonmaken en toen werkte die van mij weer als een treinquote:Op woensdag 9 februari 2005 16:07 schreef Alfa_Boy het volgende:
Mijn dreamcast reset zich vaker tijdens het spelenben je lekker bezig, PATS zwart beeld en dan komt het dreamcast logo half, PATS weer een reset
uitzetten, ff wachten en weer aan voor 3 minuten
GVD
Klopt, dat resetten is een zeer bekend probleem van de Dreamcast. Om het wat duidelijker te omschrijven:quote:Op woensdag 9 februari 2005 17:22 schreef mordradead het volgende:
[..]
daar had ik eerst dus ook last van... kwestie van de connectors bij het powerboard (3 of 4 rechtop staande pinnetjes, die zie je als je dat board er afhaald) die schoonmaken en toen werkte die van mij weer als een trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |