abonnement Unibet Coolblue
pi_17443401
Ja hallo, ik heb een dilemma.

Vanochtend moest ik bij het postkantoor zijn en het was haske druk. Ik heb mezelf maar in een rij geprakt en bleef braaf wachten tot ik aan de beurt was. (Waarom doen de mensen voor je altijd een half uur over alles? Zelfs een telefoonkaart kan niet binnen 1 minuut geregeld worden.)

Ik zuchtte, steunde en pufte en toen....toen zag ik . hem . De meneer van het postkantoor die mij zou gaan helpen als ik aan zijn loketje zou verschijnen. Hij was goddelijk. . Engelengezang, violen, godverdomme, zelfs harpen hoorde ik! Bof ik even dat ik zo goed ben in rijen kiezen. .

Enniewee, ik bleef nog steeds netjes wachten en toen ineens was daar het moment supreme. Hij keek mij aan en toen zei hij "Goedemorgen" (Ja, echt! . ) en ik wenste hem hetzelfde toe.
Ik vroeg om verlengingen van de maandelijkse ellende voor de tram en de bus en dat was natuurlijk binnen 3 minuten geregeld. .

Ik heb ontzettend staan dubben of ik niet nog iets moest storten oid, maar nee. .


MAAR! Ineens kwam er een collega naar hem toelopen en die vroeg aan . hem . of hij thee wilde. "Ja, lekker, kaneelthee graag", zei hij. (Ja, ECHT!! . ) en hij keek toen lachend naar me. Ik zei dat ik dat ook zo lekker vond en toen moest hij weer lachen. .

Ik denk dus nu dat we voor elkaar gemaakt zijn. . Eigenlijk weet ik dat wel zeker.

Ik ga morgen dan ook maar even wat storten of een rits postzegels halen ofzo.

Maar nu mijn dilemma : ik heb nog nooit wat met een meneer van het postkantoor gehad. . Ik heb daar totaaaaaaaaaal geen ervaring mee. Waar moet ik rekening mee houden? Zijn er dingen die ik nog moet weten? Hoe ga je met zo iemand om? Waar moet je het samen over hebben?

Ik ben zo onzeker en misschien knapt hij wel op me af als hij weet dat ik geen ervaring heb met postkantoor-meneren. . Help!! .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17443476
Ow gut ja, ik was even vergeten dat meer dan 3 regels wat moeilijk wordt voor veel mensen. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17443479
Het is allemaal heel simpel MUUS, het draai om slechts één ding: Respect voor de postzak. Verder vinden ze dat grommende geluidje uit die reclame allemaal hartstikke opwindend. Brul maar eens goed in het postkantoor, wel condooms meenemen natuurlijk.

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  maandag 1 maart 2004 @ 15:04:04 #4
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_17443483
Heb je wel eens wat met iemand van TNT of van Van Gendt en Loos gehad?
deze ruimte is te huur
pi_17443491
Hee, nog steeds geen geeuw-smilies?

Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_17443501
Nou, dan zeg je iets in de trant van:

"Postbode Siemen, wil jij misschien wel wat in mijn poessie-album schrijven?"

En dan doet-ie dat, en dan vraag je of jij wat in zijn poessiealbum mag schrijven. Maar dan schrijf je geen gedichtje, maar gewoon je telefoonnummer op. !

En dan mag je vast wel op bezoek komen voor een kopje kaneelthee bij die leuke postmeneer en zijn vriend.

FOK! verstandig, lees een P.I.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:05:53 #7
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17443510
quote:
Op maandag 1 maart 2004 14:59 schreef MUUS het volgende:


Maar nu mijn dilemma : ik heb nog nooit wat met een meneer van het postkantoor gehad. . Ik heb daar totaaaaaaaaaal geen ervaring mee. Waar moet ik rekening mee houden? Zijn er dingen die ik nog moet weten? Hoe ga je met zo iemand om? Waar moet je het samen over hebben?
Ze schijnen goed met gleuven om te kunnen gaan
pi_17443516
Je moet uitkijken voor rare pakketjes in je huis ..
pi_17443521
Het Postkantoor, bakermat van het epibreren, dat onze MUUS de liefde van haar leven nu juist daar moest vinden.
pi_17443526
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze schijnen goed met gleuven om te kunnen gaan
!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:06:46 #11
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17443528
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze schijnen goed met gleuven om te kunnen gaan
Dus laat hem je gleuf eens voelen. Lijkt me een goed begin.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:07:23 #12
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17443537
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus laat hem je gleuf eens voelen. Lijkt me een goed begin.
Ow, en ze zijn goed in likken! (postzegels)
pi_17443545
Ik zou ook spontaan homo worden als de persoon in kwestie kaneelthee zou drinken
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_17443552
Lieve MUUS.

Allereerst wil ik je adviseren het even rustig aan te doen. Ik krijg het idee dat de huid verkocht is voor de beer is geschoten.
Als ik jou was zou ik niet morgen een hele trits postzegels halen, maar gewoon elke dag één. Dan heb je namelijk een reden om terug te komen. Na een aantal dagen verstop je tussen het papiergeld waar je mee betaalt een zakje kaneelthee met je telefoonnummer er op of een lieve boodschap.
Dan kom je een paar dagen niet zodat hij kan smachten en dan is het toch écht tijd om de stoute schoenen aan te trekken.

MAAR! weet waar je aan begint. Postkantoormeneren willen nog wel eens heel netjes en geordend zijn, dus ruim je huis op als hij langs komt.

Heel veel succes en ik hoop dat dit HEM is. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17443555
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze schijnen goed met gleuven om te kunnen gaan
van gleuf tot gleuf, tot zijn zak leeg is
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 maart 2004 @ 15:08:21 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_17443556
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ow, en ze zijn goed in likken! (postzegels)
En als hij op zaterdag werkt in het postkantoor is een goed nummertje ook geen probleem.
  maandag 1 maart 2004 @ 15:08:45 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_17443565
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dus laat hem je gleuf eens voelen. Lijkt me een goed begin.
Ik zie het al voor me, eerst frankeren en dan erin ..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_17443622
Moet ik nu gaan praten zoals de meisjes in Zaai? Want dat kan ik wel! .

Als ik mijn telefoonnummer in zijn poessie-album schrijf, moet ik daar dan ipv poessie-plaatjes postzegels bijplakken? .
En Swets, moet ik mijn hele brievenbus daarvoor van de muur schroeven of is alleen het dekseltje genoeg? Moet ik ook zo'n groen sponsding meenemen zodat hij geen droge tong krijgt van al die postzegels likken? .

Postkantoormeneren zijn netjes. *check* Elke dag een zegeltje halen. *check*

Ik denk dat ik mezelf morgen insmeer met kaneelthee en een postzak aantrek ipv mijn normale kleding. Goed plan? .
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:04 schreef Boeman het volgende:
Heb je wel eens wat met iemand van TNT of van Van Gendt en Loos gehad?
Nee, wordt dat een probleem, denk je? :'(.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 1 maart 2004 @ 15:14:18 #19
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_17443656
Of je gaat weer naar hem toe en zegt:
Verkoop je ook postzegels?
-eeh, ja!
Ook speciale "love-zegels"?
-Ook ja!
Heb je ook een mooie kaart met een hartje erop(of Mein Schuckelpüppchen)
(Hij loopt even naar een rek en komt terug met een mooie kaart)
-Hier, alsjeblieft.
Heb je ook een adres?
-Ja, hoezo?
Kun je die op de kaart zetten
(hij zet z'n adres erop)
En die postzegel, kun je die er meteen bijplakken?
-Ja, is goed
(Hij likt aan de zegel terwijl hij je ondeugend aankijkt, hij plakt de zegel erop)

Hoe het afloopt mag je zelf bedenken
deze ruimte is te huur
pi_17443701
MUUS! Verdomme! Ik heb een postzak die ik als wasmand gebruik, ik kan dat ding nu nooit meer zijn zonder er een heet mokkel bij in te verbeelden. De was moet je niet erotiseren, sommige dingen horen taboe te blijven!
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
pi_17443729
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:14 schreef Boeman het volgende:
Of je gaat weer naar hem toe en zegt:
Verkoop je ook postzegels?
-eeh, ja!
Ook speciale "love-zegels"?
-Ook ja!
Heb je ook een mooie kaart met een hartje erop(of Mein Schuckelpüppchen)
(Hij loopt even naar een rek en komt terug met een mooie kaart)
-Hier, alsjeblieft.
Heb je ook een adres?
-Ja, hoezo?
Kun je die op de kaart zetten
(hij zet z'n adres erop)
En die postzegel, kun je die er meteen bijplakken?
-Ja, is goed
(Hij likt aan de zegel terwijl hij je ondeugend aankijkt, hij plakt de zegel erop)

Hoe het afloopt mag je zelf bedenken
Het is een heel klein kaartloos postkantoortje. .

Maar ik kan natuurlijk ook zelf een kaart kopen en dan de rest van jouw verhaal doen. Als hij dan aan die postzegel heeft gelikt, moet ik dan zelf naar de brievenbus lopen om die kaart op de bus te doen of doet hij dat? .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 1 maart 2004 @ 15:23:33 #22
13354 Boeman
Ik was jarig.
pi_17443785
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:19 schreef MUUS het volgende:

[..]

Het is een heel klein kaartloos postkantoortje. .

Maar ik kan natuurlijk ook zelf een kaart kopen en dan de rest van jouw verhaal doen. Als hij dan aan die postzegel heeft gelikt, moet ik dan zelf naar de brievenbus lopen om die kaart op de bus te doen of doet hij dat? .
Dan vraag je:
Waar kan ik hem in de brievenbusgleuf duwen?
-Kom maar even mee naar achteren, daar kan hij meteen in de zak.
(je loopt mee)
Dan zeg je:
Het ruikt hier wel lekker, kaneelthee zeker?
-Ja, mijn lievelingsthee
Ja? die van mij ook!
deze ruimte is te huur
pi_17443808
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:17 schreef Karboenkeltje het volgende:
MUUS! Verdomme! Ik heb een postzak die ik als wasmand gebruik, ik kan dat ding nu nooit meer zijn zonder er een heet mokkel bij in te verbeelden. De was moet je niet erotiseren, sommige dingen horen taboe te blijven!
*note to self : een grote postbode-pet opzetten die wat over mijn gezicht valt.

Thanks Karboenkeltje, dadelijk had hij alleen maar naar mijn gezicht gekeken en dan had hij die postzak misschien niet eens opgemerkt en daar wordt hij nou juist hitsig van! Zeg jij tenminste. Hopelijk is die postzak ook wijd genoeg om al mijn vrouwelijke vormen te verbergen. .

Stel je voor dat hij me als lekker wijf ziet. ! Nou, dan kan ik het wel shaken natuurlijk. .

Pfoe, ben ik even blij dat ik jullie heb. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_17443845
quote:
Op maandag 1 maart 2004 15:12 schreef MUUS het volgende:
zijn netjes. *check* Elke dag een zegeltje halen. *check*

Ik denk dat ik mezelf morgen insmeer met kaneelthee en een postzak aantrek ipv mijn normale kleding. Goed plan? .
prima plan! gaat helemaal goedkomen! misschien moet je ook nog een paar kanneelstokjes in je haar doen!

ow, en haal die peuk uit je mond als je naar hem toe gaat. postzegellikkers hebben een hekel aan rokers

  maandag 1 maart 2004 @ 15:34:08 #25
77417 Fool
Rielekst!
pi_17443968
Veel goede tips hier ja!

Voor het overzicht even samenvatten!

Dus als je nu:

Een tijdje lang, ingesmeerd met kaneelthee, met kaneelstokjes in je haar, gekleed in een postzak en een pet over je ogen iedere dag één postzegel gaat halen...

En je op een gegeven moment vraagt of hij, onder het genot van een kopje kaneelthee zijn zak een keer in jouw gleuf komt legen, moet het goedkomen...

Succes...
Uhm...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')