Ga.Je.Moeder.Pesten.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef Monidique het volgende:
Punt achter zin. Punt. Derde zin na aanwijzing van de punt na zin, hoewel geen zin gezien. Punt na zin met eerste komma van het bericht.
Ah, daar is die vervelende kloon ook weer.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef Monidique het volgende:
Punt achter zin. Punt. Derde zin na aanwijzing van de punt na zin, hoewel geen zin gezien. Punt na zin met eerste komma van het bericht.
Je vergeet spaties.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ga.Je.Moeder.Pesten.
Jamaarquote:Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef PrivateRyan het volgende:
SC..
Het ging om een browser schatquote:Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef static het volgende:
Het wordt nu al klef.
Ik bén geen kloon!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:06 schreef static het volgende:
[..]
Ah, daar is die vervelende kloon ook weer.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Het ging om een browser schat
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:08 schreef MUUS het volgende:
Nerds.
nee schat.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Insomaniac het volgende:
Dankzij hem ben ik nu constant hitsig en hij ligt ziek op bed. Dat is dus een Serieus probleem..
Dat is nog erger.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:09 schreef Knut het volgende:
[..]
Jamaar
Jamaar
Ze begonnen in het feedbacktopic![]()
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Jahaquote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
[..]
Deze keer zijn wij beiden anoniem. Ik heb foto's van haar gezien en ze komt niet uit onze regio en is ook niet in het bezit van een bordeauxrode trui. We zijn veilig Vork. Je kan vrijuit posten.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Ok, dat scheelt weer een hoop geheimzinnig gedoe, gegis gegok en geraad. Je bent tegenwoordig nergens meer volledig anoniem potdorie.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef PrivateRyan het volgende:
Preventiefustering topic.
Bitch!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:12 schreef MUUS het volgende:
*weer opstaat*
*schade weer bekijkt*
Yup, done here too.
Maar jij bent mijn virtuele grote liefdequote:Op maandag 1 maart 2004 00:11 schreef Knut het volgende:
[..]
nee schat.
Die vriend is het probleem
Maakt niet uit.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Het ging om een browser schat
Dude. Please.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik bén geen kloon!
Je weet waar we het over hebben.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef Vork het volgende:
Ik hoop eigenlijk nu dat ik een mogelijke nerdstatus direct zal gaan verliezen als aan jullie kenbaar maar dat ik nogsteeds met Internet Explorer 6.nogwat werk en er geen enkele andere browser aan te pas komt.
Ik ben toch geen nerd maar een doodgewone huis-tuin-en-keuken-internetter, toch?
Sorry, foute quotatie.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef static het volgende:
[..]
Dude. Please.
Het Probleem is dat ik monogaam ben. Ergo, Knut en ik kunnen niet neuken.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef PrivateRyan het volgende:
Is Knut Het Probleem?.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn virtuele grote liefde.
Zeg, om nog even offtopic te blijven, kom je hier überhaupt nog wel eens in de buurt, of heb je het veel teveel naar je zin daar waar je nu zit?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:12 schreef Insomaniac het volgende:
Oh en Vork;
Deze keer zijn wij beiden anoniem. Ik heb foto's van haar gezien en ze komt niet uit onze regio en is ook niet in het bezit van een bordeauxrode trui. We zijn veilig Vork. Je kan vrijuit posten.
No, it isn't.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Je weet waar we het over hebben.
Je ontkent het alleen.
Een net niet nerd is nog veel erger
Het is niet zo dat ik ontken dat ik weet waar jullie het over hebben, tuurlijk weet ik dat, ik ben toch niet achterlijk. Ik ben er alleen nog niet op overgestapt, of naastgestapt of ingestapt.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Knut het volgende:
Je weet waar we het over hebben.
Je ontkent het alleen.
Een net niet nerd is nog veel erger
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het Probleem is dat ik monogaam ben. Ergo, Knut en ik kunnen niet neuken.. En voor Knut is dat een probleem.
.
Monogaam.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het Probleem is dat ik monogaam ben. Ergo, Knut en ik kunnen niet neuken.. En voor Knut is dat een probleem.
.
Ik kom er 4x per dag. Woon je er eindelijk niet meer, werk je er.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:15 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg, om nog even offtopic te blijven, kom je hier überhaupt nog wel eens in de buurt, of heb je het veel teveel naar je zin daar waar je nu zit?
Ik heb geen zin om de talk-to-the-hand smiley te pasten, dus verbeeld je maar dat die hier staat.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Monidique het volgende:
Ik bén geen kloon! Verdikkeme!
Neen, dat is NiteFoxquote:Op maandag 1 maart 2004 00:16 schreef PrivateRyan het volgende:
FireFox? Is dat de nieuwe kloon van FF?.
Nee. Verder ben ik helemaal compleet. Alleen die monogamie is zo verdomd lastig als je hitsig bent.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:16 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Monogaam.
Loop je ook mank?
Anywho, dat is idd een Probleem.
Zzzzzzzzzzzzoem, zzzzoem, zzzzzzzzzzoem.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:15 schreef PrivateRyan het volgende:
MUUS? Het spijt me dat ik het niet gezegd heb. Ik heb het niemand gezegd. Het is te schaamtevol..
Ah!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Verder ben ik helemaal compleet. Alleen die monogamie is zo verdomd lastig als je hitsig bent..
Het laat je ook nooit meer los he. Daarom pak ik het straks pas echt goed aan. Goed opletten, dan kan jij het straks ookquote:Op maandag 1 maart 2004 00:16 schreef Insomaniac het volgende:
Ik kom er 4x per dag. Woon je er eindelijk niet meer, werk je er..
Ach, zoem op.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Zzzzzzzzzzzzoem, zzzzoem, zzzzzzzzzzoem.
Hmz.
Nee, dat is een browser. Duh.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Neen, dat is NiteFox.
dat soort problemen hebben een neiging om spontaan op te losen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Ja, ja, je hebt dus duidelijk geen bewijzen, laat staan aanwijzingen, dat ik zo'n, zogenaamde, kloon ben en je schuift het maar af op technische onvolkomenheden.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:16 schreef static het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om de talk-to-the-hand smiley te pasten, dus verbeeld je maar dat die hier staat.
Ja, had die niet een ban?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef NiteFox het volgende:
Over NiteFox gesproken!
Nou, nee ik weet wie je bent.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ja, je hebt dus duidelijk geen bewijzen, laat staan aanwijzingen, dat ik zo'n, zogenaamde, kloon ben en je schuift het maar af op technische onvolkomenheden.
smiley nee poëtisch niet nu
Trek een nummertje.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:18 schreef frenzy2003 het volgende:
ik ben een probleem
En hoppa. +10 nerdstatus.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja, had die niet een ban?
Neen. In deze is het probleem dat mijn vriend ziek op bed ligt en ik dus niet kan neuken vanavond.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah!
!
Dus voor jou is het ook een probleem.
Ik pak na mijn werk altijd meteen de bus.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Het laat je ook nooit meer los he. Daarom pak ik het straks pas echt goed aan. Goed opletten, dan kan jij het straks ook
(oh en kom eens op de koffie/thee dan)
Mogen, shmogen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Knut het volgende:
Het is dat ik niet in de database mag zoeken naar kloon informatie. Anders had ik geholpen
Ja kom op zeg, dat telt niet. Zelfs Muus weet wat een ban is!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef PrivateRyan het volgende:
En hoppa. +10 nerdstatus.
Niet slim, Vork..
Je mag er niet meer inzoeken?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:19 schreef Knut het volgende:
Het is dat ik niet in de database mag zoeken naar kloon informatie. Anders had ik geholpen
Tsk, als jij hoofdpijn hebt wordt er toch ook niet geskipt?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Neen. In deze is het probleem dat mijn vriend ziek op bed ligt en ik dus niet kan neuken vanavond.
Over wie zegt dit dan wat?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dat telt niet. Zelfs Muus weet wat een ban is!
waaaat??? nummer 81.486??? op welk nummer zitten jullie nu????quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef static het volgende:
[..]
Trek een nummertje.
Wat heeft mijn hoofdpijn met neuken te makenquote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Tsk, als jij hoofdpijn hebt wordt er toch ook niet geskipt?.
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja kom op zeg, dat telt niet. Zelfs Muus weet wat een ban is!
Mijn huis is niet moeilijk te vinden. Tenminste, het huisnummer is zo op te zoeken. Echter, het daadwerkelijk vinden van dat juiste huisnummer behoeft ontzettende veel geduld en je moet een kleine aanleg hebben voor doolhoven, of iig het niet verdwalen in doolhoven, maar dat moet haast geen problemen opleveren lijkt me. Ik wil alleen anderen die die lezen even wat ontmoedigen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:20 schreef Insomaniac het volgende:
Ik pak na mijn werk altijd meteen de bus.. Maar als ik weer eens bij mijn vader ben, zal ik wel even je huis zoeken en aanbellen.
.
Ik kan het wel jaquote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Mogen, shmogen.
Kún je het?.
Wie het kan, trekke de schoen aan.
Neequote:Op maandag 1 maart 2004 00:21 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Je mag er niet meer inzoeken?
Had dat iets te maken met een kwerrie?.
Eerst moet je vetelle! Vetelle over Nance en de balletjes enzo!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:22 schreef PrivateRyan het volgende:
MUUS, cut the silence-treatment..
Please?
Hou me op de hoogte!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat heeft mijn hoofdpijn met neuken te maken. Maar hij is Echt Ziek en Zielig enzo.
. Ben benieuwd hoe ziek hij is als ik hem straks wakker pijp.
.
.
.
Doed!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Mijn huis is niet moeilijk te vinden. Tenminste, het huisnummer is zo op te zoeken. Echter, het daadwerkelijk vinden van dat juiste huisnummer behoeft ontzettende veel geduld en je moet een kleine aanleg hebben voor doolhoven, of iig het niet verdwalen in doolhoven, maar dat moet haast geen problemen opleveren lijkt me. Ik wil alleen anderen die die lezen even wat ontmoedigen.
Het was horrible.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerst moet je vetelle! Vetelle over Nance en de balletjes enzo!.
In Kwesties rondom zogenaamde PI's staat het antwoord.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan het wel ja
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte!
Of niet..
p'cies, tot op de centimeter nauwkeurig, inclusief de juiste coördinaten?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:25 schreef Insomaniac het volgende:
Doed!. Ik ben daar opgegroeid! Ik weet alles van doolhoven! Maar nu heb ik wel een heel sterk vermoeden van waar je huis precies staat..
Arme schat. Gelukkig zullen wij je er NOOIT meer aan helpen herinneren.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:25 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Het was horrible..
Dat notabene mijn eigen fok!stamgasten die feauteau online hebben gezet is een SCHANDE! Een OUTRAGE!
En Nance is lelijk zonder make-up.
Roger.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:27 schreef Vork het volgende:
[..]
p'cies, tot op de centimeter nauwkeurig, inclusief de juiste coördinaten?
Kut man. Het is als het hebben van een platinum creditcard maar hem niet mogen gebruiken.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:24 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik kan het wel ja
Just what I wanted to hear.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Ik heb geen foto's van gister trouwens, oh nee, absoluut niet.
Hey, dat geluid dat ik nu hoor, is dat een militair toestel, of een lijnvlucht, weet jij daar iets meer vanaf?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:28 schreef Insomaniac het volgende:
Roger.
Ik ontken alles!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:30 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Just what I wanted to hear..
You bastard.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Arme schat. Gelukkig zullen wij je er NOOIT meer aan helpen herinneren..
Charlie Tango Roger, dat was ik.. Ik heb even een welkomstpakket op je stoep gedropt om de coördinaten te checken.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Hey, dat geluid dat ik nu hoor, is dat een militair toestel, of een lijnvlucht, weet jij daar iets meer vanaf?
Oh er komt nu iets uitgevallen, ik denk dat het een voedselpakket is, maar dat kan ik vanaf hier niet goed zien. Ik snap ook niet helemaal waarom men op dit tijdstip zonodig nog iets moet droppen..
Niet nodig. Ik onthou alles.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ontken alles!
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:31 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
You bastard..
Maar goed, de mensen die het niet hebben gezien hebben niets gemist. Ik heb het hele programma ter voorbereiding 3 keer in totaal gezien. Ik was blij dat ik een paar woorden wist. Dat het niet de juiste waren, ach..
Oh ja, ik was te lang voor het decor. Mijn hoofd viel af en toe buiten beeld. Ideaal..
dat afkorten zuicht.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:32 schreef NiteFox het volgende:
In ieder geval.
Welterusten, M. P. K. V. en I.
Ja maar, ja maar.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Knut het volgende:
[..]
dat afkorten zuicht.
En ga nu maar pitten mietje
Wat zit er in? En waarom is het volledig in metaal verpakt?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:32 schreef Insomaniac het volgende:
Charlie Tango Roger, dat was ik.. Ik heb even een welkomstpakket op je stoep gedropt om de coördinaten te checken.
Trusten kutsapvragendoogje.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:32 schreef NiteFox het volgende:
In ieder geval.
Welterusten, M. P. K. V. en I.
Deze user is evenals KnuffelVoorMnHoofd en FlyingSpeed. absoluut geen kloon van NS en/of FF!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Trusten kutsapvragendoogje..
Fabriceer je dat ter plekke?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
kutsapvragendoogje
Het zuicht (ja met ch) en nu slapen jij!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef NiteFox het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.
Jij staat er ook tussen hoor.
Niets geen antwoord!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
In Kwesties rondom zogenaamde PI's staat het antwoord.
Er zit een foto van mij in hoe ik er [toen] uitzag. Na het bekijken vernietigt de foto zichzelf.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:34 schreef Vork het volgende:
[..]
Wat zit er in? En waarom is het volledig in metaal verpakt?
Nee!! Zo ben ik er ook in getrapt! Leuke meid vraagt voor de gein of ik mee doe. Drie jaar later BAM!!!! daar sta je.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[afbeelding] ..
Zullen wij samen meedoen? Ik kan het namelijk wél, maar kan niemand vinden die met me mee wil..
:*quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets geen antwoord!
Slechts opwerping van suggesties!
Ik ben Inspector Gadget niet!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef Insomaniac het volgende:
Er zit een foto van mij in hoe ik er [toen] uitzag. Na het bekijken vernietigt de foto zichzelf.
Die had ik al eerder ter plekke gefabriceerd Static. Dat was het eerste wat in mij opkwam toen ik zijn ogen zag.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef static het volgende:
[..]
Fabriceer je dat ter plekke?
Ja, dat is idd een relativerend punt. Vooral ook omdat ze bij mijn ouders geen carnaval vieren.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Vork het volgende:
Ach PR, er zijn altijd nog ergere dingen dan Lingo toch? Voor hetzelfde geldt hing je met de stamgasten uit dat kutdorp van je in de stromende regen en in een of ander oranje kostuum ondersteboven aan een grote ring, balletjes op te vangen, als in alweer zo'n ludiek onderdeel van het grote spel zonder grenzen.
Dus je hebt er DRIE jaar naar toe geleefd??!!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:36 schreef PrivateRyan het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] ..
Zullen wij samen meedoen? Ik kan het namelijk wél, maar kan niemand vinden die met me mee wil..</div></blockquote>Nee!! Zo ben ik er ook in getrapt! Leuke meid vraagt voor de gein of ik mee doe. Drie jaar later BAM!!!! daar sta je.
Dit?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:36 schreef Knut het volgende:
[..]
[url=http://forum.fok.nl/user/logout][/url]
Ja in de treinen enzo. Vreselijk. als je niet uitkijkt wordt je nog ondersteboven gelopen door een volwassen man met een vrouw, 3 kinderen eneen hond in een berenkostuum.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:38 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, dat is idd een relativerend punt. Vooral ook omdat ze bij mijn ouders geen carnaval vieren..
Ik heb carnaval trouwens goed weten te ontwijken. Lang leve Amsterdam en Utrecht. Dan nóg moet je op je hoede zijn, maar dat is het leven..
Vork! Ben je naar de optocht op de Dorpsstraat geweest?? Ik heb hem voor het eerst gemist .quote:Op maandag 1 maart 2004 00:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja in de treinen enzo. Vreselijk. als je niet uitkijkt wordt je nog ondersteboven gelopen door een volwassen man met een vrouw, 3 kinderen eneen hond in een berenkostuum.
Nee, nee, de eerste 2 en een half jaar is het nog een geintje. Kun je nog terug, zeg maar. Dan ga je "voor de gein" ("Ah, ga mee joh, lachen! We komen er toch niet doorheen! Jij hebt het pas 1 keer gezien!") naar zo'n voorronde. Dan belandt er 4 weken later een brief in de brievenbus dat je drie setjes kleding mee moet nemen om Nance te ontmoeten. Eerst denk je, hey, dát is geil. Maar dan zie je haar moeder en de twee chihuahua's om je benen heen huppelen en dan is het wederom BAM!!!!: "show"time.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus je hebt er DRIE jaar naar toe geleefd??!!.
Cool. Ben je ook te koop?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik klikte!
En toen moest ik lachen!.
Ik heb 'm volgens mij al eeuhm een jaar of 12 achter elkaar gemist. Ditmaak was ik rond die tijd hevig aan het ontbrakken elders in het land. Een beetje wat ik eigenlijk iedere week wel rond die tijd aan het doen ben.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
Vork! Ben je naar de optocht op de Dorpsstraat geweest?? Ik heb hem voor het eerst gemist ..
Ja, absurd. Allemaal in één berenkostuum. Dat was het wel dit jaar.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja in de treinen enzo. Vreselijk. als je niet uitkijkt wordt je nog ondersteboven gelopen door een volwassen man met een vrouw, 3 kinderen eneen hond in een berenkostuum.
Doed, je ontkenningstrategie werkt net niet. Geef het nu gewoon toe. Geef gewoon toe dat je elke avond kwaad voor de buis zit omdat JIJ het beter weet. Geef nu maar toe dat je steeds hebt geoefend. Geef nu maar toe dat in je slaap je lippen alle 6-letterige woorden murmelden die je kent.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:42 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Nee, nee, de eerste 2 en een half jaar is het nog een geintje. Kun je nog terug, zeg maar. Dan ga je "voor de gein" ("Ah, ga mee joh, lachen! We komen er toch niet doorheen! Jij hebt het pas 1 keer gezien!") naar zo'n voorronde. Dan belandt er 4 weken later een brief in de brievenbus dat je drie setjes kleding mee moet nemen om Nance te ontmoeten. Eerst denk je, hey, dát is geil. Maar dan zie je haar moeder en de twee chihuahua's om je benen heen huppelen en dan is het wederom BAM!!!!: "show"time..
Ah, vandaar dat je ŕ la minute aanpassingen kon doen op de webspace van een user die enige tijd daarvoor in een topic of drie zijn afscheid had aangekondigd.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niets geen antwoord!
Slechts opwerping van suggesties!
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doed, je ontkenningstrategie werkt net niet. Geef het nu gewoon toe. Geef gewoon toe dat je elke avond kwaad voor de buis zit omdat JIJ het beter weet. Geef nu maar toe dat je steeds hebt geoefend. Geef nu maar toe dat in je slaap je lippen alle 6-letterige woorden murmelden die je kent.
Het geeft namelijk niets, lieve PR. We houden tóch wel van je.. We accepteren je zoals je bent, dus ook je Lingo-fetish omarmen wij.
Cool!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:45 schreef Monidique het volgende:
Insiderstopic, ik zal het overlgeen met de andere moderators en wanneer het negatief uitvalt, zullen we op dit topic een slotje plaatsen.
Ik krijg zulks ook maar geforward, hoor.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je ŕ la minute aanpassingen kon doen op de webspace van een user die enige tijd daarvoor in een topic of drie zijn afscheid had aangekondigd.
Wiens voornaam een anagram is van jouw nick.
enzo.
En thanks!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:45 schreef Monidique het volgende:
Insiderstopic, ik zal het overlgeen met de andere moderators en wanneer het negatief uitvalt, zullen we op dit topic een slotje plaatsen.
Ik heb geeneen praalwagen gezien dus (ja tradities zijn er om in stand te houden). echter ben ik wel zat mensen tegengekomen die om een of andere reden zo nodig naarhet Zuiden moesten of daar weer terugkeerde. Ik vind dat het gewoon tijdens Carnaval een groot hek om het Zuiden des lands moet komen (misschien nieteens zo gek en eindelijk eens een nuttig doel voor die muur die ze in Israel op aan het zetten zijn. Er valt vast nog het eenenander voor te ruilen), dan reizen die mensen ook nietmeer af en aan en kan ik mij gewoon rustig tussen de nomale mensen begeven.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:43 schreef PrivateRyan het volgende:
Ja, absurd. Allemaal in één berenkostuum. Dat was het wel dit jaar..
Ik zag nog een flits van een praalwagen, maar ik kon net op tijd mijn hoofd afwenden, tegen een tegenligger aanknallen en buiten bewustzijn raken voordat het schade opleverde.
Zo heb ik besloten.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
En thanks!
My work here is done.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:46 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
[afbeelding].
Het is waar.. Ik ben een fan. Ik zie het ELKE dag vanaf de eerste aflevering.
.
You cruel bitch..
.
Ik vat het wel voor je samen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:45 schreef static het volgende:
Willen jullie niet zulke uitgebreide posts plaatsen? Mijn attentie-spanne heeft er moeite mee.
Nu nog wat witregels voor de broodnodige rust in een post.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik vat het wel voor je samen.
Het komt er op neer dat zij denkt dat ik niet eerlijk tegenover haar ben en dat ik daarom net doe alsof ik Lingo (je weet wel met die balletjes en dat blondje) niet leuk vind om zo mijn imago terug te winnen dat ik afgelopen dinsdag ben kwijtgeraakt. Daar zit ze natuurlijk compleet fout, maar ja, probeer dat maar eens in een vrouws hoofd te praten. Het is onmogelijk, je kent dat vast wel. Wat zou het toch heerlijk zijn als het makkelijker ging. Daarnaast geeft MUUS me de silent-treatment omdat ik.. ehm.. geen idee. Oh ja! Omdat ik haar niet had gezegd dat ik mezelf voor lul ging zetten op tv. En toen kwam jij met de vraag of de replies wat korter konden en vatte ik het samen in een korte post die qua enters misschien wat aandacht mogen maar verder vrij duidelijk en hapklaar is denk ik zo.
Ja, dat zei ik.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:50 schreef static het volgende:
[..]
Nu nog wat witregels voor de broodnodige rust in een post.
Ik ook niet hoor. Ik kan m'n eigen posts al nauwelijks lezen, laat staan die van anderen.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:51 schreef PrivateRyan het volgende:! Je hebt het niet helemaal gelezen!
.
Doe ik daar al dat werk voor..
quote:Op maandag 1 maart 2004 00:51 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik.! Je hebt het niet helemaal gelezen!
.
Doe ik daar al dat werk voor..
Daarom kom ik nooit in R&P. Anderen boeien me niet.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:52 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik kan m'n eigen posts al nauwelijks lezen, laat staan die van anderen.
Dan is KEL zeker ook niks voor jou?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Daarom kom ik nooit in R&P. Anderen boeien me niet.
En ik doe nog wel zo vriendelijk en gematigd de laatste maanden.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:55 schreef PrivateRyan het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 1 maart 2004 00:53 schreef static het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>] Gotcha.</div></blockquote>You're mean. Y'know that?
.
.
Nope. Daarbij, ik mag er ook niet in.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is KEL zeker ook niks voor jou?
hijs clickable!!!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef frenzy2003 het volgende:
bagger topic, slotje aub! wie gaat er vanavond....
En de posts zijn daat veel te lang. Al die lulverhalen over dat krassen en die dooie hond, de ruzie met pa en ma, de vele exen met en zonder borderline, dat ken ik nou wel. Het is zonde om die posts dan nog een keer te moeten lezen, alleen dan gepost onder een andere kloon, geen 6 maar 7 exen en een kat in plaats van een hond die oveleden is.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:54 schreef PrivateRyan het volgende:
Daarom kom ik nooit in R&P. Anderen boeien me niet.
test 1 2 3quote:Op maandag 1 maart 2004 01:07 schreef Vork het volgende:
Zeg, hoe zit dat nou, is iedereen al aan het slapen? Heeft iedereen ineens een baan of een leven ofzo?
Ben ik dan de enige werkloze?
Hallo..?
Ach, je bent zelf van Mars!quote:Op maandag 1 maart 2004 01:08 schreef Monidique het volgende:
Mannen van Mars olé olé
Doe maar beter je best dan.quote:Op maandag 1 maart 2004 00:56 schreef static het volgende:
[..]
En ik doe nog wel zo vriendelijk en gematigd de laatste maanden.
Also...quote:Op maandag 1 maart 2004 01:09 schreef Vork het volgende:
[..]
Ach, je bent zelf van Mars!
*jank*quote:Op maandag 1 maart 2004 01:13 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Doe maar beter je best dan..
en en *mep* erachteraanquote:Op maandag 1 maart 2004 01:48 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Vooral volhouden.quote:Op maandag 1 maart 2004 01:51 schreef Monidique het volgende:
Meer zeg ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |