Ja, dat heb ik dus gemerktquote:Je kunt het..just do it!
Het is slecht voor mijn nachtrustquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef Spliffunk het volgende:
Gaan we vanavond weer de #chat op mensen?? Ikke wel iig.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:26 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het is slecht voor mijn nachtrust![]()
Ik zal ff kijken, maar ik denk dat ik wel even langskom.
Het lijkt wel of IRC ineens een boost heeft gehad onder truth-gangers.
we hebben het gister trouwens bijna alleen maar over muziek gehad
onder welke nick? of zat je er gisteren niet..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:08 schreef Spliffunk het volgende:
Gaan we vanavond weer de #chat op mensen?? Ikke wel iig.
Gisteren was ik erniet, zondagavond wel. Onder welke nick verklap ik nietquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]vanaaf weer!
[..]
onder welke nick? of zat je er gisteren niet..
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:56 schreef Spliffunk het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op dinsdag 2 maart 2004 16:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/yes_new.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]vanaaf weer!
[..]
onder welke nick? of zat je er gisteren niet..</div></blockquote>Gisteren was ik erniet, zondagavond wel. Onder welke nick verklap ik niet
ben drquote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:55 schreef Spliffunk het volgende:
Kom ook op irc ok als je tijd hebt
t ging rond half 11 een beetje lopen. we hadden een discussie over "problemen"..quote:Op woensdag 3 maart 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
Ben twee keer geweest vņņr half 10. Toen was er nog geen discussie.
Daarna lekker gaan slapen
was 't nog een beetje gezellig?
Gelukkig heb ik morgen vrij, dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Anders krijgt ReCreative niet zijn welverdiende nachtrust![]()
Ja precies! Dan kunnen mensen ook even kijken of ze het interessant vinden en dan even langskomen die avond, leuk ideequote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:19 schreef qu63 het volgende:
misschien een idee om hier een aantal onderwepen neer te gooien waar we het over kunnen gaan hebben?? kan iedereen zich een beetje voorbereiden op wat er komt
vanaaf niet, eerst werk, ,dan verjaardag, dan uitgaan. zaterdag probeer i khet wel weer. moet het nog doen bij psyche2003quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:07 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja precies! Dan kunnen mensen ook even kijken of ze het interessant vinden en dan even langskomen die avond, leuk idee. Gewoon een paar suggesties hier neerzetten.
En qu63, je was geweldig met het tekenen van onze huizen, onwijs interessant. Was zelf niet zo helder maar dat komt wel weer es...
Ik "moet" vanavond ook stappenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:11 schreef qu63 het volgende:
vanaaf niet, eerst werk, ,dan verjaardag, dan uitgaan. zaterdag probeer i khet wel weer. moet het nog doen bij psyche2003
Ik ben blij dat te horen qu63! Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik het voor elkaar heb gekregenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:52 schreef qu63 het volgende:
oh je gearstjuh: ik heb geen last meer van me knie na de spontane reiki 2 sessie van gisteren!!
*knip*
online huizen tekenen is ook leuk! alleen hoe later het wordt, hoe minder goed het gaat..
morgenavond(vanadvind dus..) ben ik er weer, zal proberen om dan weer wat te tekenen..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik ben blij dat te horen qu63! Ik snap nog steeds niet helemaal hoe ik het voor elkaar heb gekregenEcht leuk dit. Zo leer je jezelf nog eens kennen
En hebben we nou ook al een term voor dat kamers tekenen? Geinig.. Remote (room)viewing.. dat wil ik nog wel een keer proberen te doen hoor. Maar dan moet ik mijn verwachtingen even uitschakelen en dat is nog wel eens lastig. Dan ga je te veel nadenken. Maar oefening baart kunst?
Halloquote:Op maandag 8 maart 2004 22:45 schreef Psyche2003 het volgende:
joehoe? kalmpjes op IRC momenteel helaas
vanavond ook weer???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 13:38 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ja, ik was er tussen 21 en 22 uur. Beetje bijtijds naar bed kan geen kwaad. Maar volgende week, oeh, dan heb ik vakantie. Dan ben ik er hoor!
Denk 't welquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
vanavond ook weer???
Kom d'r aanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:02 schreef qu63 het volgende:
mensen het is weer veel te rustig vanavond!!
Ik was er de hele avond niet nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:24 schreef qu63 het volgende:
waar zijn MUUS en Iteejer als je ze nodig hebt!!
-edit-
en pcies op dat moment is ze er: MUUS
Hoiquote:Op woensdag 17 maart 2004 12:00 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik was er de hele avond niet nee.
Maar, gelukkig gered door SUPERMUUS
He jah, moet je eens doen...... is heel gezelligquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:16 schreef Choices het volgende:
Gaat er vanavond ook nog een Chat-sessie starten, lijkt me wel grappig om het bij te wonen.
wel niet bedoel je. is oko regelmaatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:39 schreef Syl68 het volgende:
[..]
He jah, moet je eens doen...... is heel gezelligZullen er vanavond vast wel een aantal zijn, kweet niet of ik er zelf kan zijn vanavond maar ben er wel met regelmaat te vinden.
Toen ik weg was zekerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef qu63 het volgende:
t werd wel saai ineens gisteren!
of vanavond natuurlijk..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:39 schreef qu63 het volgende:
zijn er nog mensen van plan om langs te komen vanavond???
Helaas, ik kon er niet zijn. Hard aan het werk geweest.........daarna moe mn bed ingekropen...quote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
of vanavond natuurlijk..
vandaag wel weer??quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:26 schreef Syl68 het volgende:
[..]
Helaas, ik kon er niet zijn. Hard aan het werk geweest.........daarna moe mn bed ingekropen...
onder welke nick dan?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:48 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zit er ook, sinds kort, maar onder andere nick.![]()
*newbie*
ik had em al door..quote:Op zondag 4 april 2004 14:23 schreef -Trinity- het volgende:
dj_TnT
quote:Op zondag 4 april 2004 14:36 schreef Geartsjuh het volgende:
*warning*
Het IRC-channel #truth, beter bekend als 'the home of the (para)normal people', kan ernstige schade toe brengen aan uw leefritme en dat van uw huisgenoten. Volgens artikel 13.456 subsectie 6a is fok niet verantwoordelijk voor eventuele (ernstige) verslavingsverschijnselen resulterend in een verslechterende gezondheidstoestand.
*warning*
* qu63 meldtquote:Op maandag 5 april 2004 19:22 schreef ReCreative het volgende:
Ok, wie komt er vanavond ook op IRC om de uitzending van Fok!Radio live van commentaar te voorzien?
Ver! Heel ver!quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor leuke locaties om astraal te bezoeken?Heb inspiratie nodig..
Wat, is het hier niet leuk genoeg?quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:16 schreef ReCreative het volgende:
Ver! Heel ver!
Het is een leuk idee. Sommigen schijnen best wel heel erg slim te zijnquote:Dat zou ik doen als ik de mogelijkheid had astraal te reizen. Ver ver! Andere planeten, andere zonnestelsels, levensvormen, ver!
Maar dat ben ik natuurlijk weer.
Hola, dat gaat zomaar nietquote:Maar als je 't niet weet zou ik een beetje liefdadigheid doen, ff mensen bezoeken en helpen die het nodig hebben. Je kent ze vast wel.
mss eens proberen om ons alleen mee te nemen en dat wij de reis zelf kunnen bepalen.. komt het van 2 kanten in plaats van 1 kant.. leren wij er ook nog wat vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Hebben jullie nog suggesties voor leuke locaties om astraal te bezoeken?Heb inspiratie nodig..
diepste punt van de oceaan...quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:40 schreef Geartsjuh het volgende:
Maar dan wil iedereen ergens anders heen? Dan raak ik jullie kwijt/uit zicht?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
mss eens proberen om ons alleen mee te nemen en dat wij de reis zelf kunnen bepalen.. komt het van 2 kanten in plaats van 1 kant.. leren wij er ook nog wat van
dat komt meestal doordat we ook via msn met elkaar praten hoor..quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:08 schreef L.Denninger het volgende:
Als ik het goed begrijp weten jullie allemaal al vantevoren wanneer iemand op #truth komt inloggen ?
ik bedoelde ook met 1 persoon ja..quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Met 1 persoon kan ik natuurlijk wel gewoon doen dat de ander bepaald waar we heengaan.
oh okquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde ook met 1 persoon ja..
"Unfortunately, no one can be told what it's like at the bottom of the ocean,..."quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Shining: ik wou jou hetzelfde vragen maar ik weet toch wel dat je niet meer toelichting gaat gevenIk zal er eens gaan kijken.
gezellig een biosje pakken misschien? kijken af dat luktquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
oh okHeb je al een idee dan ?
LOL Geniaal dittequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:09 schreef qu63 het volgende:
gezellig een biosje pakken misschien? kijken af dat luktkan veel geld schelen dan
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOL Geniaal ditte
dat wist ik helemaal nietquote:* barbamamamamamamamamamamama is namelyk Tibetgek![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
gezellig een biosje pakken misschien? kijken af dat luktkan veel geld schelen dan
Nee echt niet? Ik heb myn irrationele Japangekte ingewisseld voor Tibetgekte, nadat ik flink ontnuchterd was teruggekomen uit Japan. Ik wil nog steeds in Japan wonen als dat kan, maar een mens heeft ook zyn dromen nodig!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef qu63 het volgende:
dat wist ik helemaal niet![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat lijkt me leuk Barb!Het lijkt me een interessant land. Dan heb je ook een goed excuus voor als je te laat komt op een meeting: "Sorry, ik moest al die boeken nog opzoeken!"
"Kom ga mee naar Snorkelland, in de diepe Zee...."quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef Geartsjuh het volgende:
Shining:
volgens mij gebruik jij alles als excuusquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:46 schreef Barbamama het volgende:
[..]Aaargh, iemand heeft me door
Ja haal me even helemaal onderuit!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:23 schreef qu63 het volgende:
volgens mij gebruik jij alles als excuus
dr staat eenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja haal me even helemaal onderuit!
Hee dat ken ik ergens van.. was dat niet van een tekenfilmpje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:30 schreef The_Shining het volgende:
[..]
"Kom ga mee naar Snorkelland, in de diepe Zee...."
jepsquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hee dat ken ik ergens van.. was dat niet van een tekenfilmpje?
tis idd donker daar op de bodem van de zee!quote:Trouwens..:
[afbeelding]
Nu is dit nog dicht bij het wateroppervlak, maar ik denk niet dat op het diepste punt van de oceaan nog (zon)licht komt?![]()
Wow heb je daar geen desktop versie vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Geartsjuh het volgende:
[afbeelding]
Ik weet niet of die er is. Dan zou je eens moeten googlen op Kagaya + wallpaper. Ik ben iig wel een fan van zijn werkquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Wow heb je daar geen desktop versie van![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Edit: of moet ik mijn eigen lichtje meenemen?
Doh wat dacht jij dan dat ik bedoelde?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:45 schreef The_Shining het volgende:
[..]
je ziel = licht slimmerd
oh, sorry, ik dacht dat je een vraag steldequote:Op dinsdag 6 april 2004 20:50 schreef Geartsjuh het volgende:
Doh wat dacht jij dan dat ik bedoelde?![]()
![]()
Dat was ook zo, alleen ik gaf mezelf al het antwoord..quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:08 schreef The_Shining het volgende:
[..]
oh, sorry, ik dacht dat je een vraag stelde
oh owkee retorischquote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Dat was ook zo, alleen ik gaf mezelf al het antwoord..
*Beetje aangesproken voelt*quote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik wil hier nog even alle mensjes bedanken van IRC die altijd mijn proefpersonen zijnHet is erg leuk om op deze manier te ontdekken wat allemaal mogelijk is. Zonder jullie was mijn ontwikkeling waarschijnlijk veel langzamer verlopen. Jullie vertrouwen in mij doet me erg goed.
Heel erg bedankt!
Nou nee, maar een vriend van mij wel, en ik ben nog best jong enzo, en onzeker, vandaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:06 schreef Geartsjuh het volgende:
Hmm Aziė spreekt iig wel aan als ik het zo lees![]()
Tuurlijk mag je mee Trin!
Heb je een keer nare ervaringen gehad met slechte entiteiten/energieėn? Ik zou in zo'n geval een beroep doen op je gidsen, maar dat wist je vast al![]()
Hup ga je meer aangesproken voelen!quote:Op woensdag 7 april 2004 17:58 schreef Barbamama het volgende:
[..]
*Beetje aangesproken voelt*Zeg, G-art, ik ga graag nog een keertje met je op reis hoor
Hoop van de week weer? Doet je subwoofer het trouwens weer? Ik heb er vannacht energie naar zitten sturen
Dat is dan wel verstandig ja, ook al kan je niet echt wat gebeuren. Ik heb iig geen nare astrale ervaringen gehad. Nouja, 1x iets maar dat was achteraf weer helemaal geen nare ervaring. Je schrikt gewoon ffquote:Op woensdag 7 april 2004 18:23 schreef -Trinity- het volgende:
Nou nee, maar een vriend van mij wel, en ik ben nog best jong enzo, en onzeker, vandaar.Dus lijkt het me fijner om met iets/iemand mee te gaan. Alles is nog nieuw voor me
*zich wel aangesproken voelt*quote:Op woensdag 7 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat was ook zo, alleen ik gaf mezelf al het antwoord..
Weer ontopic:
Ik wil hier nog even alle mensjes bedanken van IRC die altijd mijn proefpersonen zijnHet is erg leuk om op deze manier te ontdekken wat allemaal mogelijk is. Zonder jullie was mijn ontwikkeling waarschijnlijk veel langzamer verlopen. Jullie vertrouwen in mij doet me erg goed.
Heel erg bedankt!
*wijst naar post boven qu's post*quote:Op woensdag 7 april 2004 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
*zich wel aangesproken voelt*
wanneer gaan we weer op reis/naar de bios?
*zich meer aangesproken voelt*quote:Op woensdag 7 april 2004 19:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
*wijst naar post boven qu's post*![]()
Oeioeioeioei... G-art willen we niet boos hebbenquote:Op woensdag 7 april 2004 19:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Hup ga je meer aangesproken voelen!![]()
![]()
![]()
Ende woeshhhh!quote:Subwoofer doet het inderdaad weer!Een beetje van Psyche, een beetje van jou, een beetje van mij en een beetje van maggi
Woei!
![]()
quote:Over de reisverzoeken: Ik heb hier weer wat leuke ideetjes opgedaan, dus dat komt wel goed. Alleen reizen kunnen weer geboekt worden vanaf vrijdagavond, en aangezien we dan tarotsessie doen wordt de volgende reis waarschijnlijk in het weekend. Maar dan sta ik ook helemaal tot jullie beschikking![]()
Hmm je weet mijn mening daarover welquote:Op donderdag 8 april 2004 03:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Oeioeioeioei... G-art willen we niet boos hebben![]()
is dit ook goed?
![]()
quote:Ende woeshhhh!
Oeioeioei een energybomb! Als dat maar goed gaatquote:Okay dan
Ben benieuwd hoe je my gaat voelen...
Ik ga je dan echt helemaal volgooien met energie joh! Hehehe
[23:36] *** Displission has joined #truthquote:Op vrijdag 21 mei 2004 22:37 schreef displission het volgende:
gebeurt er nog wel eens wat op irc? is het druk vanavond bijvoorbeeld?
misschien krijgen de mensen een sociaal leven??quote:Op zaterdag 22 mei 2004 06:12 schreef displission het volgende:
Omdat iedereen weer naar de kroeg is ja..
Nee ff serieus er was geen kip te bekennen..dat was een maandje geleden wel anders..op een vrijdag..
Heyhey BGquote:Op dinsdag 25 mei 2004 04:18 schreef BaajGuardian het volgende:
groet.
tot op IRC.
Praten met jezelf is ook best okéquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:37 schreef Mirage het volgende:
Discussies en gesprekken zijn alleen leuk als je een GESPREKSPARTNER hebt
Is het niet zo dat er OP's in zo'n kanaal zitten. Ja, die wijsheid heb ik niet van mezelf maar van iemand anders?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:19 schreef displission het volgende:
De mods zijn iid verdwenen.
Zeker welquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:46 schreef livEliveD het volgende:
Kicken heeft wel zin gehad
De term rsi krijgt een heel andere betekenis voor mij nu. Nooit geweten dat je dat ook met je ogen kan hebbenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:24 schreef livEliveD het volgende:
Daar zeg iets dat heel waar is
#truth is een irc-kanaal, betekent dus niet dat de mods er moeten zittenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:45 schreef displission het volgende:
die horen er wel te zitten normaal gesproken
Heh, wat vervelend. Hopelijk gaat het snel weer wat beter met henquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 13:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
en de andere mod zit met gezondheidsproblemen in de familie, oa van kind en moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |