Je mot er zoveul voor laoten.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij willen afvallen, moagere hain
quote:Op zondag 29 februari 2004 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
jij niet he? magere rooie
ten opzichte van mij dan hequote:Op zondag 29 februari 2004 23:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
[afbeelding] wil er toch nog een kilootje of 7 a 8 afhebben....
Kandidaat wil niet gelijk zeggen dat je mee moet doenquote:Op zondag 29 februari 2004 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij willen afvallen, moagere hain
Doet u mij maar een kalorijk ZA-tjequote:Op zondag 29 februari 2004 23:18 schreef Eilanden het volgende:
Nog een bacootje? (heeeeeeel veel calorieen)
Ga je nou alweer in slaap vallen?quote:Op zondag 29 februari 2004 23:20 schreef ErikT het volgende:Trusten!
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga je nou alweer in slaap vallen?
* Eilanden schuift Bluezz een dubbele ZA toequote:Op zondag 29 februari 2004 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet u mij maar een kalorijk ZA-tje
quote:Op zondag 29 februari 2004 23:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden schuift Bluezz een dubbele ZA toe
uper!!
Inkopen zonder overleg met mij is gewoon domquote:Op zondag 29 februari 2004 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
doe mij dan maar een fristi om de leegte die DG heeft achtergelaten op te vullen...
golfer vorige week nog 36 kratten gehaald, stopt ie ermee...
says Einsteinquote:Op zondag 29 februari 2004 23:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Inkopen zonder overleg met mij is gewoon dom
mietjequote:Op maandag 1 maart 2004 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Lijkt erop dat Hools is uitgestorven ....
Iedereen welterusten dan maar
Onze macho laat zich weer zienquote:Op maandag 1 maart 2004 00:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
mietje
niet lang meer,over minder dan 5 uurtjes gaat mijn wekker weerquote:Op maandag 1 maart 2004 00:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Onze macho laat zich weer zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |