Bang voor de man met het mes in je huis?quote:Op zondag 29 februari 2004 17:58 schreef Essiepessie het volgende:
Heb het 1 keer meegemaakt dat het gebeurde terwijl er verder niemand thuis was en ik ging me echt afvragen wat ik nu in hemelsnaam moest gaan doen.Ben uiteindelijk gaan hardlopen.
Verschrikkelijke herinneringen komen bij me bovenquote:Op zondag 29 februari 2004 18:00 schreef MutZ het volgende:
Is recent nog bij ons gebeurd...om half 6 's avonds en toen was het al donker... Toen hebben we kaarsen erbij gepakt en zijn we kolonisten gaan spelen... Lezen was echt niet te doen... Te weinig licht... We hebben wel gelachen, maar toen om 11 uur de stroom weer aanging, was dat wel beter...
Me too. Waarschijnlijk een combinatie van die twee.quote:Op zondag 29 februari 2004 18:11 schreef Stranger het volgende:
Slapen of gameboyen.
cewl... slapen EN gameboyen... Altijd al geweten dat dat slaapverwekkend wasquote:Op zondag 29 februari 2004 18:30 schreef JeOma het volgende:
[..]
Me too. Waarschijnlijk een combinatie van die twee.
Zou ik ook wel willen weten ja...quote:Op zondag 29 februari 2004 22:51 schreef yogidrink het volgende:
kolonisten WTF is dit ??????
Wow, op welk onbewoond eiland heb jij de afgelopen 5 jaar gezeten?quote:Op zondag 29 februari 2004 22:51 schreef yogidrink het volgende:
kolonisten WTF is dit ??????
bewaar jij je bier in de magnetron danquote:Bier opdrinken voor het koud wordt met de romantische sfeer van het kaarslicht in het gezelschap van mijn huisgenoten.
hij bewaart zijn bier in de koelkast maar als de stroom uitvalt doet de koelkast het ook niet meer en begint het bier lauw te worden... dus hij drinkt het snel op zolang het nog koud isquote:Op maandag 1 maart 2004 00:02 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bewaar jij je bier in de magnetron dan![]()
ik zou gaan slapen of ergens heen gaan waar wel stroom is of wat gaan roken
als je tijdschriften in huis hebt?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:07 schreef BB-King het volgende:
Met m'n lul spelen natuurlijk.
dat snapte ik heus wel hoorquote:Op maandag 1 maart 2004 00:05 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
hij bewaart zijn bier in de koelkast maar als de stroom uitvalt doet de koelkast het ook niet meer en begint het bier lauw te worden... dus hij drinkt het snel op zolang het nog koud is
maar jouw misinterpretatie komt door een typo van zijn kant
Inderdaad, het is een goed ecxuus om een klein feestje te geven en alle wijn en al het bier op te drinken!!quote:Op zondag 29 februari 2004 18:24 schreef Deetch het volgende:
Vrienden bellen en koelkast leegdrinken/eten onder het genot van een spelletje kolonisten of machiavelli of carcassonne bij kaasrslicht. Als de stroomuitval lang duurt ga ik natuurlijk ook voorbereiden op onvermijdelijke plunderingen.
preciesquote:Op zondag 29 februari 2004 17:55 schreef Tiemie het volgende:
Computeren, want de ups houd het wel ff vol.
Wat speel je dan? Ook Kolonisten? Of heeft 'ie liever Monopoly?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:07 schreef BB-King het volgende:
Met m'n lul spelen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:34 schreef -Marjo- het volgende:
In paniek raken. Ik ben doodsbang als ik verplicht in het donker moet zitten...
Inderdaad Tiemie, ik heb hier twee UPS-en staan: 1 voor de server+modem+switch en een voor mijn workstation.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:55 schreef Tiemie het volgende:
Computeren, want de ups houd het wel ff vol.
jaja als je uberhaupt nog water hebt (waterpompen --> ook elektrisch), hoe wou je het dan warm maken? alles werkt tegenwoordig op elektriciteit.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:02 schreef Pizzakoerier het volgende:
In het stikkedonker onder de douche gaan staan of een warm bad nemenen daarna naar bed ofsow, want ik hou niet van lezen
ken je beter gaan schaken. Wordt je nog wijzer van ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 21:13 schreef Slimer het volgende:
Met mijn pik spelen......
Ik denk dat de trein het ook niet doet als de stroom geheel uitvalt. Behalve dan de boemeltjes, alhoewel de seinen dan niet werken.quote:Op zondag 29 februari 2004 17:54 schreef Twisted_TpaU het volgende:
wat dacht je van vrienden opzoeken
spelletje doen
boek lezen
etc
etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |